Ik ben een gelegenheidssupporter.quote:
Dat gaat nooit gebeuren, laat mij maar in mijn spijkerbroek lopenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:33 schreef trovey het volgende:
Nou Karina, degelijk worden zal je volgens die laatste dochter.![]()
Oh ik heb geen gids... misschien herhalingen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:33 schreef D. het volgende:
Is volgende week niet?
Staat wel in de 'gids' nl.
Ik doe niet aan voetbalquote:
tvgids appquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb geen gids... misschien herhalingen?
Mjin telefoon kan geen apps aan, ik heb nog een ouderwetsequote:
Bedien je je telefoon ook door 'm in je ene hand te houden en dan met je wijsvinger van grote afstand toetsen in te drukken?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjin telefoon kan geen apps aan, ik heb nog een ouderwetseWat dat betreft ben ik WEL degelijk.
Zie je nou wel?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjin telefoon kan geen apps aan, ik heb nog een ouderwetseWat dat betreft ben ik WEL degelijk.
Geloof het wel jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bedien je je telefoon ook door 'm in je ene hand te houden en dan met je wijsvinger van grote afstand toetsen in te drukken?
Alleen wat DAT betreft hequote:
Waarschijnlijk steekt ze haar vinger in de schijf en draait ze alle 10 getallenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bedien je je telefoon ook door 'm in je ene hand te houden en dan met je wijsvinger van grote afstand toetsen in te drukken?
[ afbeelding ]
Heet dat 'degelijk'?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, ik vergeet het elke keerquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:38 schreef egeltje1985 het volgende:
Trouwens, ik kijk nu Big Fat Gypsy Wedding op TLC, American Style.
Is hip geen ouderwets woord?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Geloof het wel ja
[..]
Alleen wat DAT betreft heVoor de rest ben ik gewoon superhip.
Ben ik ook weer helemaal in.quote:
Meh, TLC heeft echt alleen enorme budegetprogramma'squote:Op donderdag 7 juni 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Voor de zappers naar TLC:
TLC: My Big Fat American Gypsy Wedding
Dit is hetzelfde programma als op RTL4 hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meh, TLC heeft echt alleen enorme budegetprogramma's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |