Ik wist het alquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
Maakt niet uit, hier verder want deze zit in de reeks. Je weet nu hoe 't werkt?
Nou!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
Maakt niet uit, hier verder want deze zit in de reeks. Je weet nu hoe 't werkt?
TR doen dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nou!
Ik had zo'n leuke TT bedacht
Ik weet hoe het openen van een nieuw deel werkt, zit mobiel dus vandaar dat er iets misgingquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:23 schreef Abby79 het volgende:
Of dan maar hier verder, haha. Aangezien Vinnie de ander heeft gesloten
[..]
Ik wist het al(had alleen niet door dat summer het niet wist
)
Ik weet toch niet welke TT je wildequote:Op donderdag 7 juni 2012 21:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wil jij voor mij doen?
Ik zit mobiel en heb geen leuke TR knopjes :3
Nope, mobielquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:30 schreef kanovinnie het volgende:
Dan heb je mijn dm zeker ook niet gezien.
Haha.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:07 schreef LizzyAdam het volgende:
Hey ik heb je net ontmoet en dit is gek maar hier is mn nummer, dus bel me, misschien.
Dan kun je vast heel goed zoenen...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Hehehegedis is mijn moeder. Mijn echte naam is dan ook Heheherik.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Tegenwoordig wel ja. Hehehegedis is transseksuheheheel.
hè getsiederrie.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Tegenwoordig wel ja. Hehehegedis is transseksuheheheel.
Wie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:14 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik en Hehehegedis zijn één en dat mogen andere mensen weten ook
I am confused.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:27 schreef LizzyAdam het volgende:
De Hehehegedis 'hagedisje' noemen![]()
Arme Tsjechen. Ze worden best wel ongemaakt door de Russen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik sta vanavond ook in een kroeg. Nadat ik onbeperkt ben gaan sushi-etenquote:
Oh zo. Ja dat verklaart een hele hoopquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:41 schreef LizzyAdam het volgende:
De hehehegedis is familie van de lachedissen.
en z'n broertje de HARHARHARgedis
[ afbeelding ]
en de ghihihigedis is er ook nog
[ afbeelding ]
Ik heb hier ook een kloon.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:16 schreef LizzyAdam het volgende:
Dan klopt je naam helemaal niet. Dan had je winter2bear ofzo moeten heten.
We willen details!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:08 schreef Abby79 het volgende:
Ik heb het voetbal grotendeels gemist (volgens mij maar goed ook). Ik heb echt een heerlijk dagje gehad
En zij volgens mij ook
Das simpel. Ik kan mijn adem heel lang inhoudenquote:
Heel veel details zijn er niet hoor, haha. Had vanmiddag om half 2 met haar afgesproken in Utrecht, zonder verdere planning ofzo, dus we zijn toen maar gewoon door de stad gaan lopen, winkeltjes in (en weer uit), terrasje gepakt, dat soort dingen, Uiteraard (weer) heel veel gekletst, haha. Iets voor 6 zijn we toen ergens iets gaan eten, expres niet bij iets met een scherm met voetbal (overigens best leuk, voetbal luisteren aan de hand van geluiden in de stadquote:
Een reuzenrad op de kermis, nee, dat hoeft van mij ook niet zoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:47 schreef summer2bird het volgende:
*Terug van kermis is*
En ik ben nu tyfusmisselijk
Van de ijsthee in de bios, de chocolade in de bios en het broodje van de subway
En ik wil nooooit meer in een reuzenrad
Wil je dat laatste stukje volgende keer even op een nieuwe regel zetten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:57 schreef LizzyAdam het volgende:
Klinkt leuk Abby! ik hoop dat er volgende keer net zo'n klik is! En met bouwdozen is niks mis
Dat hoop ik ook, dan verdien ik mooi 20 euroquote:
quote:
sorry. slechten garpquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:14 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Wil je dat laatste stukje volgende keer even op een nieuwe regel zetten?
Nu klinkt het net alsof je het over mij hebt, haha
Omg, je bedoelde hem ook nog zo...quote:
Poezenbeesten, duh! Azraelle, Punky en Vampiequote:
Ahwquote:Op zondag 10 juni 2012 12:07 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Omg, je bedoelde hem ook nog zo...
Tipje Lizzy: Maak dat soort opmerkingen niet als je agente bent naar mensen die je niet kent, volgens mij is dat niet goed voor je carriere
[..]
Poezenbeesten, duh! Azraelle, Punky en Vampie
(Eén moederpoes en 2 kleintjes, hoewel die kleintjes nu ook al 4 zijn)
oid ja. 2 poezen van mn huisgenootje. Harry en Nel.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh zo
Poezen bij vriendinlief of ouders wonend oid?
Nee, ok, dan had ik hem gelukkig toch goed begrepen de eerste keer. Maar ik had dan toch graag dat entertje ertussen volgende keerquote:Op zondag 10 juni 2012 12:10 schreef LizzyAdam het volgende:
sowwie. ik had het over het reuzenrad en vond het ' bouwdoos ipv bouwpakket wel grappig. Sorry als dat niet liev was.
quote:
DP!quote:
Een paard, een paar koeien, stuk of wat kippen, een hond en twee katten.quote:
Hahaquote:Op zondag 10 juni 2012 14:18 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
DP!
[..]
Een paard, een paar koeien, stuk of wat kippen, een hond en twee katten.
De eerste helft bevindt zich overigens in de koelkast.
Ik vond het eigenlijk wel grappgquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:18 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
DP!
[..]
Een paard, een paar koeien, stuk of wat kippen, een hond en twee katten.
De eerste helft bevindt zich overigens in de koelkast.
True this! En Lizzy kan dit beamenquote:
Neem jij je paard dan mee?quote:
Tot je de kroeg wordt uitgezet wel ja.quote:
Je had het buiten ook best naar je zin hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 16:42 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Tot je de kroeg wordt uitgezet wel ja.
Ja! Met bier.quote:Gaan we meeten bij V. Met Bakkes d'r paard en zuurvlees?!
Doe dat!quote:Op zondag 10 juni 2012 16:48 schreef summer2bird het volgende:
Nou.
Ik ga nu stoppen met piekeren en morgen gewoon het beste ervan maken.
Ook al is mijn nieuwe kamertje een leeg kaal hok, wat nogal op een jaren 70 gevangeniscel lijkt, en is het hele gebouw erg lelijk en oud, ik ga er wat van maken
Uit de dronken keuken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:39 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb vannacht een paar uur lang kookvideo's lopen kijken. Ik heb nog nooit zo'n zin gehad in stoofpot.
Jummie, is een cadeautje voor jou speciaalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:02 schreef Bakfiets. het volgende:
Nee. Serieuze kookprogramma's
En mijn kat heeft weer een beest gesloopt. Op het tapijt van mijn slaapkamer. Overal liggen stukjes bot.
Ik heb een 1persoonskamer (iedereen daar) dat vroeger een 2 persoonskamer was.quote:
Eindhoven en FFM nog verderquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:43 schreef Abby79 het volgende:
Waarom liggen Eindhoven en Den Haag zo ver uit elkaar
Haha, ja, en naar m'n broertje (Eindhoven -> Mission Viejo) is nog verderquote:
hoe kan je nou je telefoon vergeten?!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:14 schreef skunkasaur het volgende:
Parijs en Hongkong zijn nog veel verder uit elkaar.
En kutterdekut. Ik ben mijn telefoon vergeten.
Hij lag naast me en ik ben 'm gewoon vergeten. Net die drie seconden dat je 'm lostlaat.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:17 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
hoe kan je nou je telefoon vergeten?!
Ik heb dat ding vastgenaaid aan m'n hand. merk je niks van. ik laat m toch nooit los.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van Engeland
Twiddel
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:34 schreef Abby79 het volgende:
Wachten op builds is saai! Iemand die wat plastic zwaarden heeft?
[ afbeelding ]
lol! Die valt denk ik in de NSFW categoriequote:
Wel lol gehad dus blijkbaar...quote:Op donderdag 14 juni 2012 03:12 schreef LizzyAdam het volgende:
Griekse chick beeten Erik is allergisch voor me. Welterusten Lesboots, en Wonderer!!
Omg Lizzy.quote:Op donderdag 14 juni 2012 03:01 schreef LizzyAdam het volgende:
kutwijf.
And we scooored THRICE again. ik moet naar Utregg verhuizen.
Nog een dagje en dan zie ik d'r weerquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:20 schreef LizzyAdam het volgende:
ik moet bedenken welke stoel ik kan nemen.
Whedonquote:
Ik ben ook pas net terug... lang dagje geweest voor me, haha (was om half 12 daar en rond 10 uur weer weg). Heerlijke dag geweeest samenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:36 schreef LizzyAdam het volgende:
ik ben er nog. Kom net terug van een date
http://www.pinknews.co.uk(...)eating-human-faeces/quote:I am deeply concerned about the impact of gay ‘marriage’ (which the Prime Minister continues to endorse) on children and young people.
The Terrence Higgins Trust is a ‘charity’ which has been generously funded by the state to work with kids age 14 and older in schools around the country. Its site materials are labelled as mainstream sexual ‘health’ and endorsed by the NHS. The NHS page for Young People even directs kids to a page on the THT site which features its ‘Playzones’, THT-sponsored venues for semi-public, anonymous, promiscuous sex in dark toilets and saunas, with tips on illegal anal drug use and cleaning up the blood produced by such sex acts afterwards. ‘Playzones’ are endorsed by the NHS and the London Metropolitan Police.
Another NHS- and THT- endorsed sexual ‘health’ book for ‘gay’ children 13 and up in Dorset is called ‘The Sexy Stuff’.* These organisations are essentially endorsing high-risk sex activity like rimming and anal sex. The latter is 20 times more risky that vaginal sex, because of the fragile construction of the rectal wall and the very real possibility of tearing the membrane and subsequent leakage back into the blood stream of rectal content which is packed with pathogenic organisms. It is one of the reasons MSM (men who have sex with men) experience such high rates of STIs./STDs (including HIV/AIDS). In this country HIV/AIDS rates among the MSM community (ca. 1-2% of the population) comprise almost 75% of new HIV infections sexually acquired in the UK (2010), and this figure continues to climb. In terms of expense, it costs more than £300,000 per patient for a lifetime of care. One in 11 MSMs in London is estimated to be HIV positive, according to the BMJ (British Medical Journal, p. 11, 31 March 2012). According to THT, ca. 1/4 of those remain unaware of their status. Even THT admits AIDS is still a killer (680 died in 2010).
I understand no one wants to sound the alarm because this stuff is so appalling, and any critique of gay world is damned as homophobic and a harbinger of professional suicide. Such is the result of the pressure exerted on almost every one of our mainstream institutions by LGBT rights groups. However, this content is dangerous and damaging and if gay ‘marriage’ becomes legal we will get far more of this directly pumped into schools. This has already happened in Massachusetts, which legalized gay ‘marriage’ in 2004. The following year kids (11 and up) received the appalling Little Black Book** in a school context. Gay marriage entails gay sex. Legalising gay ‘marriage’ will make mandatory the teaching about gay relationships and gay sex. In the powerful name of LGBT rights, graphic materials like those produced by THT will become much more mainstream for underage teens. If gay relationships are included and protected under the umbrella of the institution of marriage, anyone who tries to take a stand against the promotion of this material will be seen as anti-gay and effectively silenced. Even now, it is nigh impossible to get anyone in public office to address this egregious content – who will venture to do this when gay ‘marriage’ is legal?
This is a simply massive issue which has been whitewashed, denied, and ignored by this ‘pro-family’ government. We are in fact damaging children and young people because we are allowing special interest groups access to school populations, knowing that on their sites (which kids are assured provide good advice) they are tacitly or overtly encouraged to experiment with high-risk, psychologically and physically dangerous sex acts which can cost them their lives. We teach our children to wash their hands after going to the toilet; THT’s site resource, ‘The Bottom Line’*** (p. 16) describes individuals who gain sexual stimulation by eating human faeces as part of their sex ‘play’. What madness is happening here?
As Dietrich Bonhoeffer said, ‘Silence in the face of evil is itself evil: God will not hold us guiltless. Not to speak is to speak. Not to act is to act’.
I look forward to hearing from you.
Hoe komt het?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:46 schreef wonderer het volgende:
Ik vind een meisje leuk. Niet leuk leuk maar toch ook weer wel
RIP Abby.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:38 schreef Abby79 het volgende:
Ik wel
Stomme diabetes, blegh
[..]
Hoe komt het?
Type 1, al 20 jaar. En normaal geeft dat geen problemen, maar het is gister/vandaag gewoon even kutquote:
Leuk hè, als zoiets niet duidelijk is?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:51 schreef wonderer het volgende:
Ja, en dat is het uit mijn kant sowieso, maar van haar uit weet ik dus niet of ze echt met me naar bed wil, of dat het echt alleen maar online geinen is.
Ja, dat is (tenzij de medische wereld iets vind) levenslang, en geneeslijk is het nooit, ook type 2 niet (maar bij type 2 kan je met een juist dieet en beweging vaak wel leven zonder pilletjes of insuline, ik maak helemaal geen insuline aan, dus ben altijd afhankelijk van injectiesquote:Abby, is het echt voor de rest van je leven? Er was toch ook een "geneeslijk" type diabetes?
Preciesquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:25 schreef wonderer het volgende:
Ja, af en toe bitchen betekent natuurlijk niet dat het nooit goed te doen is. Heb ik ook
Da's een beetje onze running gag gewordenquote:
Dat is ook op te lossenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:45 schreef wonderer het volgende:
Ja, of de hare, dat ze geen jongetje is
Ik wil er juist vanaf!quote:
Ja, verschikkelijk. Maar als je wereldwijd bekijkt, zijn dat soort mensen helaas wel in de meerderheid gok ik...quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:29 schreef summer2bird het volgende:
Tering he.
Ik kijk nu een docu over die mafketels in Amerika die homo's haten.
Jeweetwel, die lui die met borden langs de weg gaan staan.
Wat een idioten.
Dat denk ik wel... Niet in de westerse wereld, maar als je Oost-Europa, Afrika, delen van landen als China of India, de biblebelt in de VS meeneemt, daar is homohaat heel normaal volgens mij... Dat duurt nog wel even voor het daar geaccepteerd wordt gok ik.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:17 schreef LizzyAdam het volgende:
Mensen als de westbarrow baptist church? Nee. Zo veel haat is niet normaal, zeker niet de meerderheid. Denk ik. Hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |