Het grappigste vond ik nog wel dat iedereen er bij stond als bij een gewoon concert, met het gezicht naar het "podium" terwijl er niks te zien was in plaats van een beetje in de zaal te gaan rondhangen als in een club of zo.quote:
Ghehe, ooooh dus dat was het achterliggende idee! Geniaal ...quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:51 schreef Gehenna het volgende:
Misschien was de show toen een verlengde van de stijl van de albumhoezen Tri Repetae of LP5
Gewenning denk ikquote:Op donderdag 2 juni 2016 12:58 schreef Weakling het volgende:
[..]
Het grappigste vond ik nog wel dat iedereen er bij stond als bij een gewoon concert, met het gezicht naar het "podium" terwijl er niks te zien was in plaats van een beetje in de zaal te gaan rondhangen als in een club of zo.
Direct een avondvullend programmaquote:Ghehe, ooooh dus dat was het achterliggende idee! Geniaal ...
Eens kijken of ik vanavond eindelijk eens naar elseq kan gaan luisteren want ben wel benieuwd.
dat moet bij alle optredensquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:53 schreef timbob het volgende:
Je moet bij autechre optredens ook met je ogen dicht staan en rare bewegingen met je lijf maken.
ik had gehoopt dat je dan ook de muziek erbij kreeg.quote:Op woensdag 29 juni 2016 08:57 schreef Gehenna het volgende:
¤50,- voor een poster??
Zo mooi vind ik dat artwork überhaupt niet eigenlijk..
Fucking hell. Dat zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 22 september 2016 16:47 schreef Faxie het volgende:
Kreeg net een mailtje dat er vinyl reissues uitkomen van de eerste 3 releases
https://bleep.com/release/76372-autechre-autechre-repress-bundle
Mogen ze wel even mee wachten, ik moet ook sparen, hehequote:
Incunabula was mijn eerste ervaring met IDMquote:Op donderdag 22 september 2016 20:48 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mogen ze wel even mee wachten, ik moet ook sparen, hehe
Maar daar keek ik ook minder naar uit, ik vind eigenlijk al hun albums wel tof, maar Amber en Tri Repetae hebben wel echt een special plekje bij meBij die andere heb ik nog wel eens een 'nu maar even niet' momentje, deze twee kan ik gewoon altijd van genieten
Ik heb slechte ervaring met kopen via Discogsquote:Op donderdag 22 september 2016 22:22 schreef Gehenna het volgende:
[..]
die heb ik al
Op Discogs is hij te vinden vanaf ¤30,-. Op zich wel een keer te doen.
Oh ik m'n halve collectie zo'n beetje daar weg, vervelendste wat me is gebeurt is dat één keer het pakketje verdwenen was, maar dat is toen door de verkoper netjes afgehandeldquote:Op donderdag 22 september 2016 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaring met kopen via Discogs![]()
Mijn pakketje was tot 2 keer toe 'verdwenen'quote:Op donderdag 22 september 2016 23:07 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh ik m'n halve collectie zo'n beetje daar weg, vervelendste wat me is gebeurt is dat één keer het pakketje verdwenen was, maar dat is toen door de verkoper netjes afgehandeld
Wat wel een nadeel is, is dat iedereen weet wat hij verkoopt. Dus nergens zeldzame dingen voor ¤1,- Die staan gelukkig nog wel eens op markplaats![]()
quote:Op donderdag 10 november 2016 00:47 schreef Faxie het volgende:
De represses zijn ondertussen verscheept
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |