Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Niet iedereen is een blaag.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:04 schreef vandermar het volgende:
wist niet eens dat ik lapo had
niet eens gekaapt
hahah leuk manquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:04 schreef vandermar het volgende:
wist niet eens dat ik lapo had
niet eens gekaapt
Zelf heeft hij al gezegd dat het waarschijnlijk Tottenham wordt en die zeggen het ook dus zal binnen paar weken wel bekend worden denk ik.quote:
Nou veeg je reet af .quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:08 schreef RavioliPunch het volgende:
Rijst ben even wat minuutjes later, ben aan het schijten.
Ik heb vanmiddag voor het eerst die Diego Lopez geprobeerd. Wat een ongelofelijke boutkeeper is dat. Na 4 blunders in 1 potje, heb ik 'm gelijk de trade pile op geflikkerd.quote:
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag voor het eerst die Diego Lopez geprobeerd. Wat een ongelofelijke boutkeeper is dat. Na 4 blunders in 1 potje, heb ik 'm gelijk de trade pile op geflikkerd.
Jij speelt dan ook liever met Vermeer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag voor het eerst die Diego Lopez geprobeerd. Wat een ongelofelijke boutkeeper is dat. Na 4 blunders in 1 potje, heb ik 'm gelijk de trade pile op geflikkerd.
Kan er altijd nog Casillas neerzetten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ook niet, totdat ik het met eigen ogen zag.
Jij noemt dan ook gelijk de beste. Ik vind Hart bijvoorbeeld ook redelijk goed, maar die Lopez was om te janken zo slecht.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij speelt dan ook liever met Vermeer.
Ik vond hem juist de beste liga bbva keeper, hield er juist alles uit bij mijquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tsja, FIFA is zo onvoorspelbaar. Ik vind bijvoorbeeld Higuain echt een beest, terwijl de meeste liever Benz kiezen, die ik op mijn beurt weer kut vind.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:22 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Ik vond hem juist de beste liga bbva keeper, hield er juist alles uit bij mij
Hij mist handling en positioning wel wat hoor...quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Neuer de beste die er isZijn UP
die is echt bizar, wat een beest. Hij heeft alles wat een goede keeper nodig heeft en dat voor maar 10K.
Dat klopt, ik vind UP Benzema ook niet zo fijn, SIF Higuain vind ik veel en veel beter, daarom zou ik een andere partner voor SIF Higuain. Ik wilde eigenlijk Messi maar daar heb ik de coins niet voor helaas.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tsja, FIFA is zo onvoorspelbaar. Ik vind bijvoorbeeld Higuain echt een beest, terwijl de meeste liever Benz kiezen, die ik op mijn beurt weer kut vind.
Daarom speel ik ook het liefst tegen met mensen van Fokquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:23 schreef Fuszy het volgende:
Altijd leuk, van die kneusjes die fucking blij zijn als ze met 1 of 2-0 winnen van een team dat 500k goedkoper is.
can you hear me en alles.
Je bent gewoon slecht!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:23 schreef Fuszy het volgende:
Altijd leuk, van die kneusjes die fucking blij zijn als ze met 1 of 2-0 winnen van een team dat 500k goedkoper is.
can you hear me en alles.
Dat ontken ik ook niet. Drie wedstrijden gespeeld 1 gewonnen en 2 verlorenquote:
Dan stond hij eenzaam bovenaan. Ik vind hem nu al de beste, hij is lang, goede reflex, goede diving, ver schoppen, long throw trait, 82 positioning en handling is prima zat!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij mist handling en positioning wel wat hoor...
Je verlies afschrijven op handicapquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:36 schreef pascal08 het volgende:
Dit is echt het toppunt van slecht zijn![]()
![]()
Ik verloor van deze gozer en toen stuurde ie mij: "gg m8".
Ik stuurde geïrriteerd terug: "I was obviously handicapped"
Stuurde hij dit terug:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:37 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand wat noodverordening in het engels is?
That's the spiritquote:
Dat was mijn eerste sigquote:
Was toch al een kutwedstrijd. Niet door je manier van spelen maar door de fouten in het spel. Ik had minstens een penalty moeten krijgen en die penal van jou vond ik nergens op slaan.quote:
Ik kon ook al een paar keer sweaty scoren maar dat is laag.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Was toch al een kutwedstrijd. Niet door je manier van spelen maar door de fouten in het spel. Ik had minstens een penalty moeten krijgen en die penal van jou vond ik nergens op slaan.
Nog eentje?![]()
Je loopt 'n dagje of 2 achter.quote:
HARBLAFBLAF DONT COUNT ANYWUYZquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:58 schreef laucas het volgende:
Dit was dus die guy die het leuk vond om na 3 minuten te leaven in een bronze toernooi
Je kunt ook gewoon horen dat hij een dikkerdje is (no offence to the fat people).
Dat is natuurlijk wel leuk maar weet je zijn gamertag nog?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:58 schreef laucas het volgende:
Dit was dus die guy die het leuk vond om na 3 minuten te leaven in een bronze toernooi
Je kunt ook gewoon horen dat hij een dikkerdje is (no offence to the fat people).
hoezo kutquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom speel je met zo'n kut team eigenlijk?
Ja staat nog tussen mijn berichten. Iets met 83 aan het eind.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel leuk maar weet je zijn gamertag nog?
wtfquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Slechte chem. Kiesling, Valencia, Djourou en die RM hebben allemaal geen 9 chem
[ afbeelding ]
Dat soort mensen zijn gewoon domquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:07 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja staat nog tussen mijn berichten. Iets met 83 aan het eind.
Grappige was dat hij de snelste Engelsen had en aftrapte met de bekende LB+Y bal naar de speler die diep gaat
Oh en 5 at the back.
maar wat een rukteamquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik merkte er vrij weinig van eigenlijk.
Oh, was een max 100k team.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Slechte chem. Kiesling, Valencia, Djourou en die RM hebben allemaal geen 9 chem
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar wat een rukteamHeb je 4 IFs en een TOTY, koop je dit
Als je nou eens zorgt dat Lavezzi 9 chem heeft.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:13 schreef RavioliPunch het volgende:
Iemand een idee voor een LV trouwens? Lavezzi vind ik niet lekker spelen.
LOL?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:13 schreef RavioliPunch het volgende:
Aangezien je toch schijt aan chem hebt. Ribery of Villa.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:13 schreef RavioliPunch het volgende:
Valt mee. Heb er gewoon niet op gelet, toen ik dit maakte. Maar was niet handig dus.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Aangezien je toch schijt aan chem hebt. Ribery of Villa.
Serie a, moet je Elia pakken, baasjequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:13 schreef RavioliPunch het volgende:
Nee man, Lavezzi voelt statisch, Elia is snel, en heeft een geweldig hard schot, al zijn zijn schotstats kutquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man, Lavezzi voelt statisch, Elia is snel, en heeft een geweldig hard schot, al zijn zijn schotstats kut
Ja ik. IN een 4321 lekker naar binnen klappen en schieten. Longshots en finessequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
Wie hebben hier allemaal met Villa gespeeld en was het wat?
Zijn Finesse is kut, zijn hard rechtdoor nietquote:
Denk je dat hij kan tippen aan ROnaldo of in de buurt komt? ROnaldo liep 2 op 1 bij mij over 60 wedstrijden ongeveer. Als hij net zo'n schot heeftquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja ik. IN een 4321 lekker naar binnen klappen en schieten. Longshots en finesseHij scoorde echt bizar veel voor een lw
Geen idee nog nooit mee gespeeldquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Denk je dat hij kan tippen aan ROnaldo of in de buurt komt? ROnaldo liep 2 op 1 bij mij over 60 wedstrijden ongeveer. Als hij net zo'n schot heeft
Verkoop die spitsquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:25 schreef RavioliPunch het volgende:
Maar kan iemand me dan wat tips geven, want ik vind dat het ook niet zo vloeiend loopt.
weg met Shaqiri, weg met Djourou, weg met IF Kieslingquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:25 schreef RavioliPunch het volgende:
Maar kan iemand me dan wat tips geven, want ik vind dat het ook niet zo vloeiend loopt.
Shaqiriquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weg met Shaqiri, weg met Djourou, weg met IF Kiesling
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:28 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Best een leuk team, nog even 41212 kaartje voor ceglie fixen en die 7 chem voor balasz maakt mij niks uit.
Lavezzi statisch? damnn boyyyyy learn to playquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man, Lavezzi voelt statisch, Elia is snel, en heeft een geweldig hard schot, al zijn zijn schotstats kut
Lekker pacenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
Wel een tof team als vind ik 4-1-2-1-2 echt kut spelen.
Nee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Als een speler 5* zwak voet heeft, schiet hij daar dan net zo goed mee als met zijn goede been? Perfect 2 benig dus?
Nee, verschil is er altijd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Als een speler 5* zwak voet heeft, schiet hij daar dan net zo goed mee als met zijn goede been? Perfect 2 benig dus?
ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Nee, minder goed dan zijn goeie beenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
nee, Djebbours linker is zwakker dan zijn rechter.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Dat kan wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:59 schreef UltimateTeam het volgende:
raar dan eigenlijk dat je in fifa dus nooit 2 benig kan zijn hoe goed je ook bent met beide benen.
Er zijn wel spelers die Both als preferred foot hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:59 schreef UltimateTeam het volgende:
raar dan eigenlijk dat je in fifa dus nooit 2 benig kan zijn hoe goed je ook bent met beide benen.
Ik had met Iniesta gespeeld, maar dat gevoel had ik helemaal niet. Had niet echt het gevoel dat hij iets deed, wat anderen niet konden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:08 schreef StijnDa het volgende:
Eerste wedstrijd gespeeld met nieuwe team. Ging lekkerIF Torres maakt ze wel af
![]()
TOTY Xabi AlonsoBelachelijk. Nog niet gespeeld met een speler met 90+ passing, deze 97 is ziek
Steekpassjes door het midden is gewoon meteen vrij voor de goal.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had met Iniesta gespeeld, maar dat gevoel had ik helemaal niet. Had niet echt het gevoel dat hij iets deed, wat anderen niet konden.
Je had teveel coins over?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:16 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik vanavond nog sterf heb ik er vrede mee. Mijn leven is geslaagd.![]()
Nu spelen
Ah oke, ik heb het nog wel en het speelt echt heerlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Was best een leuk team, maar ik vind mijn Silver NL-Brazil en Elhucaka gewoon leuker en fijner en tja..wanneer speel je dan nog met je derde silver team..Wel met gigantisch veel winst verkocht. De Marcos was ineens 50k meer waard en Uche heb ik ook voor 40k meer verkocht..echt bizar. Heb nu nog rond de 180k. Wil Afellay en Dos Santos nog halen en dan heb ik nog genoeg om af en toe een pack te kopen en misschien wat EK IF's op te pikken.
Kan je het niet omdraaien? Dus het Engelse blok naar links + IF Clichy en het Italiaanse blok naar rechts + IF Maicon. Dan is iedereen TOTY of IF.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:16 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Nu spelen
Ik heb dat al met een speler als David Silva. Passjes komen allemaal aan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had met Iniesta gespeeld, maar dat gevoel had ik helemaal niet. Had niet echt het gevoel dat hij iets deed, wat anderen niet konden.
wat een bazen teamquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:16 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Nu spelen
8 minuten later ook nog eens verbeteren en de fout pas zienquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan je het niet omdraaien? Dus het Engelse blok naar links. + IF Clichy en het Italiaanse blok naar rechts + IF Maicon. Dan is iedereen TOTY of IF.
Mensen letten soms totaal niet op, ik kocht gisteren ook een Pearce voor 900c die er al 40 minuten op stond. Ik pik er nu trouwens 1 in 4-3-2-1 op voor 2.5k.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
Nyassi voor 200 bin. Staat er een half uur op.
Wat heb ik volgens jou dan veranderd?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
8 minuten later ook nog eens verbeteren en de fout pas zien
Je hebt rechts neer gezet waar eerst links stond en andersom.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat heb ik volgens jou dan veranderd?
Dat veranderde ik al na 10 seconde.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt rechts neer gezet waar eerst links stond en andersom.
Jaja...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat veranderde ik al na 10 seconde.Het enige wat ik nu veranderde was een vraagteken inplaats van een punt.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen letten soms totaal niet op, ik kocht gisteren ook een Pearce voor 900c die er al 40 minuten op stond. Ik pik er nu trouwens 1 in 4-3-2-1 op voor 2.5k.
Ik heb mijn hele TP vol met bronzes nu, nog 1 bid token over. De beste deal was IF Hunt voor 25k, en ik had een Gardner voor 450c en 1 voor 2.2k. Beide zijn inmiddels al verkocht voor 3.9k en 4.2k en de rest moet ik er allemaal nog op zetten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had Ings voor 700, Otsemobor ook, Powell voor 1k, White voor 1.2k en Kandji voor 200.
Kleine winstjes, maar als je die prijzen weet zo gemakkelijk.
Ong 90 Fergusons voor Minimaal 300coins winst verkocht. Binnen 2 dagenquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had Ings voor 700, Otsemobor ook, Powell voor 1k, White voor 1.2k en Kandji voor 200.
Kleine winstjes, maar als je die prijzen weet zo gemakkelijk.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele TP vol met bronzes nu, nog 1 bid token over. De beste deal was IF Hunt voor 25k, en ik had een Gardner voor 450c en 1 voor 2.2k. Beide zijn inmiddels al verkocht voor 3.9k en 4.2k en de rest moet ik er allemaal nog op zetten.
Klopt, ik zet ze er 's nachts vaak voor 6 uur op.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor 3 uur erop zetten is zoveel beter dan 1 uur bij bronzes/silvers, als je spelers er voor 1 uur op zet gaan mensen proberen ze voor zo weinig mogelijk te krijgen.
Weet ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:01 schreef Rijst het volgende:
Lindgren. Dat +10 blijft gewoon staan hoor ookal stel je hem niet op
speel je met 1 of 2 spitsen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:21 schreef Rijst het volgende:
Scoren met Huntelaar gaat zo makkelijk. Alleen kansen creëren is wat lastiger
Wat is het wachtwoord van die Pool? Doe ik ook wel ff mee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:36 schreef Tim86 het volgende:
Herro
Hoeveel xboxers doen er nu mee aan de EK pool?
5 hebben betaald geloof ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:36 schreef Tim86 het volgende:
Herro
Hoeveel xboxers doen er nu mee aan d eek pool?
Op de Xbox is hij bijna niks waard, ik zette hem erop voor 150c SP 450c BIN en hij werd voor 150c verkochtquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op de Xbox is hij bijna niks waard, ik zette hem erop voor 150c SP 450c BIN en hij werd voor 150c verkocht
Generatiekloofquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:12 schreef Tim86 het volgende:
Ik merk zelf dat ik ook verzuur als FIFA speler eigenlijk. Ben ook steeds minder geneigd om uit mezelf sportief te reageren naar iemand. Heb al zo vaak gestuurd dat ik lucky was en dat het een mooie pot was of dat iemand verdiend won of iets dergelijks, maar ik krijg vaker te horen dat mijn moeder een kuthoer is dan een simpele "gg"
Ik vind het nog steeds onzin. Ik speel wisselend met mijn topploeg van dat moment, en daarnaast wat gewone teams die echt geen handicap hebben. De topploeg speelt gewoon beter, ballen vallen wel eens fout maar dat is in elk team.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:11 schreef Lindgren. het volgende:
Handicap uitgelegd. Nepenthez had een discussie met Rob Hodson op Twitter, die de handicap en het momentum volledig ontkende. Nu gaat hij bewijs leveren..Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Ik ga alleen cutbacks/tramps scoren als mijn tegenstander dat ook heeft gedaan. Ik heb al tijden niet meer zo'n goal tegen gehadquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:34 schreef laucas het volgende:
Ik heb net een partij lopen sweaten![]()
![]()
Niet iets om trots op te zijn maar dit was het 3e of 4e agbon-la-bent team en ik was het helemaal zat. Tegenstander drukte de xbox ook uit na mijn vierde tramp.
Foei!
Sommige mensen vragen er ook gewoon echt om. Als ze mij gaan lopen irriteren dan kunnen ze dat dubbel en dwars terug verwachten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:34 schreef laucas het volgende:
Ik heb net een partij lopen sweaten![]()
![]()
Niet iets om trots op te zijn maar dit was het 3e of 4e agbon-la-bent team en ik was het helemaal zat. Tegenstander drukte de xbox ook uit na mijn vierde tramp.
Foei!
Nee precies, doe het normaal ook niet maar ik moest even afreagerenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga alleen cutbacks/tramps scoren als mijn tegenstander dat ook heeft gedaan. Ik heb al tijden niet meer zo'n goal tegen gehad
Niet leukquote:
Heb jij al je coins overgezet?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:12 schreef Rijst het volgende:
Mijn team bestaat nu uit 7 blauwe kaartjes en 4 zwarte.
Wat voor pack is dat dan?/zou het moeten zijn?quote:
Ja geen idee, is ook nep. Ik ben wazig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat voor pack is dat dan?/zou het moeten zijn?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:55 schreef Tim86 het volgende:
wtf, meest bizarre team ooit kwam ik net tegen..
TOTY Huntelaar - Messi
TOTY Toure
TOTY Ronaldo - SIF/IF Iniesta - Xavi - IF Robben
Vidic - IF Pique - TOTY Xabi Alonso
IF? Casillas
12-1 gewonnen..zijn team had 80 chem..heb je zulke zieke spelers, doe je er dit mee
Kerel kon er ook helemaal niets van..ik speelde met mijn 3-5-2 van 50k totaal
Nee joh, dat was de handicap.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Ik denk altijd maar dat zulke jongens een rijke pappie hebben die geen verjaardagscadeautje wist ofzo.een andere verklaring heb ik niet..
Nicequote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:10 schreef el-blanchito het volgende:
https://www.ea.com/uk/foo(...)ow-off#zklDl9YXbdGIC
Nog een paar formatiekaartjes en dan is m'n nieuwe teampje klaar
Dank je Rijstquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Doe je broek maar nog een keer omlaag
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Doe je broek maar nog een keer omlaag
[ afbeelding ]
quote:
Heb ik als de verrassing van het toernooi gespeeld.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Polen heeft overigens ook geen uberslecht team
Mwa 1 keeper met talent maar wel erg jong, 3 spelers van Dormund en de rest is pauperquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Polen heeft overigens ook geen uberslecht team
Wordt lastig, omdat ze in een poule zitten waar teams vooral verdedigen. Vanavond wordt de eerste farce voor Polen, 0-1 of 0-2 voor Griekenland.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb ik als de verrassing van het toernooi gespeeld.
En Lewandowski wordt topscorer.
En wie moet dat gaan doen voor Griekenland dan? Krykos "Ganourakis" ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wordt lastig, omdat ze in een poule zitten waar teams vooral verdedigen. Vanavond wordt de eerste farce voor Polen, 0-1 of 0-2 voor Griekenland.
Zamarasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
En wie moet dat gaan doen voor Griekenland dan? Krykos "Ganourakis" ?
Goud?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:25 schreef marcie216 het volgende:
wie dalijk een potje FUT op de ps3 tegen mij sterren
Voeg me maar toe, wil wel even testen hoe Donovan +10 is, breng ik die in de rust in. Verder heb ik alleen maar brons, dus dat compenseert dan weerquote:
Zet maar gewoon minuutje 1 erin hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voeg me maar toe, wil wel even testen hoe Donovan +10 is, breng ik die in de rust in. Verder heb ik alleen maar brons, dus dat compenseert dan weer
Ik ben al sinds dinsdag thuis van school. koorts, hoofdpijn, griep etc. Vandaag gaat het wel weer maar mag nog thuis blijven.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:29 schreef vandermar het volgende:
Al de zoveelste kut nacht achter elkaar. Door die hooikoorts kan ik voor geen meter slapen. Ik ga 12 uur naar bed en ben dan 8 uur alweer wakker terwijl ik normaal wel klokje rond kan slapen.
Zometeen naar school voor een gastcollege, beter komt mijn moeder thuis want anders moet ik fietsen en is het helemaal een een bende als ik op school aankom.
Koop melathonine, is een slaapmiddeltje, gewoon bij de tuinen te koop, werkt perfect als je niet kunt slapen. Uurtje of half 10 iets nemen, en half 11 ben je onder zeilquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:29 schreef vandermar het volgende:
Al de zoveelste kut nacht achter elkaar. Door die hooikoorts kan ik voor geen meter slapen. Ik ga 12 uur naar bed en ben dan 8 uur alweer wakker terwijl ik normaal wel klokje rond kan slapen.
Zometeen naar school voor een gastcollege, beter komt mijn moeder thuis want anders moet ik fietsen en is het helemaal een een bende als ik op school aankom.
Ik ken het alleen dan andersom. Vandaag de wekker gezet om half 9 en ik lig nog steeds in bed. Ben net 10 minuten geleden wakker geworden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:29 schreef vandermar het volgende:
Hier nog een. Vanacht zelfs een heerlijke 3 uur mogen slapen. Moest ouders naar schiphol brengen vannacht.. Morgen ook weer fijn om 5 uur de wekker.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:30 schreef DutchSL het volgende:
Acht uur slapen en dat weinig vinden ?![]()
Ik slaap gemiddeld zo'n vijf a zes uur, acht uur is voor mij uitslapen.
Haha, toen ik rot zat en die pillen nam dachten mijn ouders dat ik zelfmoord wilde plegen omdat ze alleen het woordje slaappillen hoordenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:32 schreef vandermar het volgende:
8 uur vind ik echt weinighet liefst zou ik elke dag de helft van de dag slapen
Ik moet vandaag voor het eerst sinds vorige week woensdag weer naar school.
En ik denk niet dat mijn moeder het goed vind dat ik slaapmiddeltjes inneem
Wil je nu potje? dan start ik ps3 op?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, toen ik rot zat en die pillen nam dachten mijn ouders dat ik zelfmoord wilde plegen omdat ze alleen het woordje slaappillen hoordenMaar google maar op wat het is, het is echt een onschuldig goedje.
Al zou ik het niet nemen als je 8 uur per dag slaapt. dat is precies het aantal uur wat goed is voor een mens. En wen er maar aan, als je ouder wordt slaap je ook minder
O fuck, ik wordt ouderquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, toen ik rot zat en die pillen nam dachten mijn ouders dat ik zelfmoord wilde plegen omdat ze alleen het woordje slaappillen hoordenMaar google maar op wat het is, het is echt een onschuldig goedje.
Al zou ik het niet nemen als je 8 uur per dag slaapt. dat is precies het aantal uur wat goed is voor een mens. En wen er maar aan, als je ouder wordt slaap je ook minder
quote:
Ja zie je, normaal maakte ik die fouten nietquote:
Ach, IK WORDT OFER 20 DAAGEN 22 jaaaaarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja zie je, normaal maakte ik die fouten nietik begin al dement te worden
Kom maar, ik ben 1 brok adrealinequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wil je nu potje? dan start ik ps3 op?
oke even uit mijn bed komen.quote:
Ik zit al bijna klaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Take it easy, doe ik nog ff een kop koffie
Jij hierna dan? Na Marcie eerst een koppie koffie, dan tegen jou. Alleen is het gouden team onder constructie, dus kan even alleen met brons.quote:
Laat dan maarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij hierna dan? Na Marcie eerst een koppie koffie, dan tegen jou. Alleen is het gouden team onder constructie, dus kan even alleen met brons.
Wij ook nog is tegen elkaar?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:45 schreef Rijst het volgende:
Toefjes ik wil ook tegen jou.
Eerste pot met mn team gewonnen. TOTY Hart 15 reddingen
Ja in een keer wasiedereen wegquote:
3-0 gewonnenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:48 schreef Rijst het volgende:
Mn handicap wordt nu getest. Nu tegen Nilmar en Welliton
Kom tegen mij?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
3-0 gewonnen![]()
Die weakfoot van Huntelaar lijkt soms wel 5*.
Goede wedstrijd,gefeliciteerd, 2e helft had ik wel een paar mooie kansenquote:
Idd, maar ik speel altijd maar half tegen FOk!ers want ik denk, geen 1-2 want dan sweat ik, niet teveel crossen etc.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goede wedstrijd,gefeliciteerd, 2e helft had ik wel een paar mooie kansenKandji was niet scherp, was een leuke pot!
jaquote:
Ga handelenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgend jaar ga ik echt meteen 200k kopen ofzo, ik blijf voor altijd arm en ben jaloers op teams met ziek veel IFs en Toty's
Kandji kon bij de 1 op 1 in de 2e helft idd sweaten op Donovan, maar heb het niet gedaan. Jij had ook 1 mogelijkheid om te sweaten iddquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Idd, maar ik speel altijd maar half tegen FOk!ers want ik denk, geen 1-2 want dan sweat ik, niet teveel crossen etc.
200k kost in het begin geen 20eu he.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgend jaar ga ik echt meteen 200k kopen ofzo, ik blijf voor altijd arm en ben jaloers op teams met ziek veel IFs en Toty's
Ja idd online had ik hem gesweatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kandji kon bij de 1 op 1 in de 2e helft idd sweaten op Donovan, maar heb het niet gedaan. Jij had ook 1 mogelijkheid om te sweaten idd
Je hebt me denk ikniet : marciezimoquote:
Ja, maar dit is gewoon omdat mijn laptop zit te kloten. ik typ te snel en dan komen de letters niet in beeld...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Marcie heeft restrictie, want hij is dyslectisch toch?
Meer zeker?quote:
Tja, kan ook natuurlijkquote:
Leuk leukquote:
quote:
Rijst is te pakken, heeft een zwakke arm, afgelopen 24 uur op zn team gefapt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:11 schreef marcie216 het volgende:
whaa rijst jij hebt echt een beestentem.
6 toty's
3 if's
Succes
Ik lees altijd hier dat je beter coins kan kopenquote:
8 van 7500c dacht ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik lees altijd hier dat je beter coins kan kopen
Maarja, misschien wel packs kopen als coins duur zijn in het begin.
Hoeveel packs kan je halen voor 20 euro?
Heb geen notie van die prijzen
Volgens mij kosten die van 15k iets van 2 euro 60.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik lees altijd hier dat je beter coins kan kopen
Maarja, misschien wel packs kopen als coins duur zijn in het begin.
Hoeveel packs kan je halen voor 20 euro?
Heb geen notie van die prijzen
7.5K ¤ 1,19, zoiets. stuk of 16 packs volgens mij..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Volgens mij kosten die van 15k iets van 2 euro 60.
NEe maakt niet uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |