Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Niet iedereen is een blaag.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:04 schreef vandermar het volgende:
wist niet eens dat ik lapo had
niet eens gekaapt
hahah leuk manquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:04 schreef vandermar het volgende:
wist niet eens dat ik lapo had
niet eens gekaapt
Zelf heeft hij al gezegd dat het waarschijnlijk Tottenham wordt en die zeggen het ook dus zal binnen paar weken wel bekend worden denk ik.quote:
Nou veeg je reet af .quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:08 schreef RavioliPunch het volgende:
Rijst ben even wat minuutjes later, ben aan het schijten.
Ik heb vanmiddag voor het eerst die Diego Lopez geprobeerd. Wat een ongelofelijke boutkeeper is dat. Na 4 blunders in 1 potje, heb ik 'm gelijk de trade pile op geflikkerd.quote:
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag voor het eerst die Diego Lopez geprobeerd. Wat een ongelofelijke boutkeeper is dat. Na 4 blunders in 1 potje, heb ik 'm gelijk de trade pile op geflikkerd.
Jij speelt dan ook liever met Vermeer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag voor het eerst die Diego Lopez geprobeerd. Wat een ongelofelijke boutkeeper is dat. Na 4 blunders in 1 potje, heb ik 'm gelijk de trade pile op geflikkerd.
Kan er altijd nog Casillas neerzetten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ook niet, totdat ik het met eigen ogen zag.
Jij noemt dan ook gelijk de beste. Ik vind Hart bijvoorbeeld ook redelijk goed, maar die Lopez was om te janken zo slecht.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij speelt dan ook liever met Vermeer.
Ik vond hem juist de beste liga bbva keeper, hield er juist alles uit bij mijquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tsja, FIFA is zo onvoorspelbaar. Ik vind bijvoorbeeld Higuain echt een beest, terwijl de meeste liever Benz kiezen, die ik op mijn beurt weer kut vind.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:22 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Ik vond hem juist de beste liga bbva keeper, hield er juist alles uit bij mij
Hij mist handling en positioning wel wat hoor...quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Neuer de beste die er isZijn UP
die is echt bizar, wat een beest. Hij heeft alles wat een goede keeper nodig heeft en dat voor maar 10K.
Dat klopt, ik vind UP Benzema ook niet zo fijn, SIF Higuain vind ik veel en veel beter, daarom zou ik een andere partner voor SIF Higuain. Ik wilde eigenlijk Messi maar daar heb ik de coins niet voor helaas.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tsja, FIFA is zo onvoorspelbaar. Ik vind bijvoorbeeld Higuain echt een beest, terwijl de meeste liever Benz kiezen, die ik op mijn beurt weer kut vind.
Daarom speel ik ook het liefst tegen met mensen van Fokquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:23 schreef Fuszy het volgende:
Altijd leuk, van die kneusjes die fucking blij zijn als ze met 1 of 2-0 winnen van een team dat 500k goedkoper is.
can you hear me en alles.
Je bent gewoon slecht!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:23 schreef Fuszy het volgende:
Altijd leuk, van die kneusjes die fucking blij zijn als ze met 1 of 2-0 winnen van een team dat 500k goedkoper is.
can you hear me en alles.
Dat ontken ik ook niet. Drie wedstrijden gespeeld 1 gewonnen en 2 verlorenquote:
Dan stond hij eenzaam bovenaan. Ik vind hem nu al de beste, hij is lang, goede reflex, goede diving, ver schoppen, long throw trait, 82 positioning en handling is prima zat!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij mist handling en positioning wel wat hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |