Deze glitters vind ik voor elke leeftijd too muchquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Het is een tof mens. Maar d'r kledingstijl kan wel ietjes meer conform leeftijd en lijf.
Zou je anders wel kijken danquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom moet dat jongens tegen de meisjes weer met BNers zijn
5 tot 9 kan het leuk staan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze glitters vind ik voor elke leeftijd too much
Let's hope soquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:45 schreef leolinedance het volgende:
De volgende dochter is volgens mij wel
Dan valt die kwalbak van een Tijl gelukkig iets minder opquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom moet dat jongens tegen de meisjes weer met BNers zijn
Ik kijk alzo niet...nepvrolijkheid.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou je anders wel kijken danIk moet zeggen dat ik die BN'ers meestal niet eens ken.
Zijn ook professioneel snabbelaars, lange frans, die judogast, 2erangs caberatiersquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou je anders wel kijken danIk moet zeggen dat ik die BN'ers meestal niet eens ken.
Gewoon Linda de Mol met haar neplach altijdquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien, IHVH ook niet, vreselijk dat soort programma's.
De voorstukjes schrokken me genoeg af om er niet eens aan te beginnen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien, IHVH ook niet, vreselijk dat soort programma's.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon Linda de Mol met haar neplach altijd![]()
quote:
Met asymmetrisch haar?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:45 schreef leolinedance het volgende:
De volgende dochter is volgens mij wel
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Op straat neerzetten toch eerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |