Ik had toch minimaal een peersneer verwachtquote:
Ah de peergrappen, ik ga ze missenquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik had toch minimaal een peersneer verwacht
ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ah de peergrappen, ik ga ze missen
Beetje appels met peren vergelijken hequote:Op donderdag 7 juni 2012 21:01 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
ik ookmaar wie weet wat voor leuke grappen we straks weer kunnen maken
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beetje appels met peren vergelijken he
say whut?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:59 schreef roos85 het volgende:
Zoemmaak jij Frank
nog even bewust van jouw opmerking?
Hij is weer briljantquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:39 schreef Paul-89 het volgende:
De laatste van het seizoen.
[ afbeelding ]
Mooie slot conclusiequote:Op donderdag 7 juni 2012 21:42 schreef golfer het volgende:
Zo. Teruggekeken. Mooi gerecht, die topclass van salade met langoustine in België en leuk die chocoladechef.
Jonnie en Trees waren weer compleet overbodige meubelstukken, maar Trees moest natuurlijk even haar steeds dikker wordende tieten laten zien in een nieuwe ordinaire creatie van haar.
Dat Tamara moest winnen was al bekend, maar dat Willem toch nog 2e werd met z'n mislukte hoofdgerecht viel mij tegen. Wart mij betreft had Renske 2e moeten worden.
Maar goed, voor een leerlingkok van 21 jaar heeft ze al veel laten zien en die komt er vast verder wel.
Tot het volgende seizoen!
Als Renske idd wat minder gaat stuiteren, iets serieuzer wordt en zich echt gaat verdiepen in het vak... heeft zij nog een hele mooie carrière denk ikquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mooie slot conclusieen wat heb je een toffe UI
vind ik ook!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar eens werk van maken danquote:
Get a roomquote:
Hehequote:Op donderdag 7 juni 2012 21:39 schreef Paul-89 het volgende:
De laatste van het seizoen.
[ afbeelding ]
Ui? Meid, ik heb een heerlijke ui. Oh ja, kookprogramma.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:43 schreef roos85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |