abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112823662
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 04:46 schreef wolferl het volgende:
Ěk heb ook iemand op Facebook, die elke dag aftelt.

Nog ..... dagen en dan ben ik jarig.

-volgende dag

|:(
Zo heb ik ook iemand op m'n Facebook... Alleen telt ze niet af naar d'r verjaardag maar naar iets anders, waarvan ze niet wilt zeggen wat. :')
pi_112823703
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 04:46 schreef wolferl het volgende:
Ěk heb ook iemand op Facebook, die elke dag aftelt.

-volgende dag

|:(
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb iemand op Facebook zitten die sinds een week of twee voor iets aftelt. Gevraagd waarvoor, antwoord: "dan ben ik jarig". Die kerel wordt overigens 40. Oh the sadness :')
:D

En dan was ie gister eindelijk jarig:

quote:
Hiep hiep hoera...!!!!
Er is iemand jarig en dat ben ik..!!!!
:|W
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_112828506
Iemand heeft 735 vrienden :')
pi_112830949
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:19 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Zo had ik ook iemand die meteen na d'r bevalling een foto plaatste waar ze d'r dochter borstvoeding gaf. Zoiets is toch een moment voor jezelf en niet iets om met de hele wereld te delen. :N
Ohneee... ja dat vind ik ook echt te erg.. Zoiets houd je toch privé??
Een kennis van mij is vader geworden, na de bevalling werd er ook meteen een foto geplaatst (en nog een openbare foto ook) van uitgeputte moeder met baby in ziekenhuis bed..
Ik zou dat zelf echt NOOIT willen als vrouw... dat is toch verschrikkelijk als je zo op FB staat of zie ik dat nou verkeerd?
Ik snap dat je trots bent, maar zet dat dan in een status, die foto's houd je privé lijkt mij....
pi_112831908
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:31 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Iemand heeft 735 vrienden :')
Ik heb er 1 met 979 "vrienden" en een meid met 807 "vrienden" en +/- 1500 foto's van alleen al afgelopen jaar :') :')
It Never Hurts To Help!
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:07:14 #181
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_112835158
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:32 schreef Groenevlinder het volgende:

[..]

Een kennis van mij is vader geworden, na de bevalling werd er ook meteen een foto geplaatst (en nog een openbare foto ook) van uitgeputte moeder met baby in ziekenhuis bed..
Ik zou dat zelf echt NOOIT willen als vrouw... dat is toch verschrikkelijk als je zo op FB staat of zie ik dat nou verkeerd?
Ik snap dat je trots bent, maar zet dat dan in een status, die foto's houd je privé lijkt mij....
Toen ik net op facebook had had ik alles netjes ingevuld maar later heb ik alles behalve mijn naam weer eraf gehaald en ook alle fotos behalve het profile foto.

Op het moment dat je een foto op facebook zet is het niet langer van jou en toe je afstand van alle rechten (althans zo was dat toen).

Het besef welke gevolgen het kan hebben komen pas later plus dat je gewoon niet alles met iedereen wilt en hoeft te delen (zie dit topic)
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_112844505
Meisje die het leuk vindt dat ze gezakt is.
  Forum Admin woensdag 13 juni 2012 @ 17:06:11 #183
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_112844621
Gebelt ... Die komt er wel.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_112844718
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:06 schreef Pharkus het volgende:
Gebelt ... Die komt er wel.
hopelijk is ze geslaagt.
pi_112846892
Of mensen die een foto van hun auto plaatsen.. :')
Allereerst, wat maakt mij het uit wat voor auto je hebt.
Ik vind dat bij mannen altijd een enorme afknapper....

"Kijk, mijn auto is weer gewassen" en dan een foto erbij. (met andere woorden, ik wil mijn auto even showen :') )
pi_112848132
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:32 schreef Groenevlinder het volgende:

[..]

He bah ja, die ben ik ook al eens tegengekomen. Dat ze helemaal uitgeput met een bebloed kind in d'r armen lag met d'r benen nog wijd uit elkaar. Sinds de komst van social media is wat dat betreft niks meer privé...

Heb er trouwens ook een hekel aan als mensen vreselijke foto's die ze van je hebben op FB zetten en je dan erin gaat taggen. Zo iemand pak ik meestal terug door hetzelfde te doen.
  woensdag 13 juni 2012 @ 18:47:01 #187
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_112848787
Net iemand (een VMBO'er) klaagt dat ook dit jaar weer meer VMBO'ers zijn gezakt voor hun eindexamen. Terwijl ze zelf ook is gezakt.

Waarop ik antwoordde: "En dat is nou onze toekomst.....zucht."

Even een toevoeging, het valt mij op dat mensen Facebook gebruiken als vervanging voor
SMS, WhatsApp en Twitter.

Ik ging juist weg van Hyves, omdat ik niet meer overspoeld wilde worden met domme berichten.
pi_112852727
Iemand die zijn hond oranje heeft aangekleed :')
  woensdag 13 juni 2012 @ 20:02:49 #189
333374 Lithia
Too serious
pi_112853184
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_112859323
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 19:54 schreef luckass het volgende:
Iemand die zijn hond oranje heeft aangekleed :')
Oh god, ja de oranje outfits komen weer tevoorschijn... :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Groenevlinder op 13-06-2012 21:55:11 ]
pi_112859494
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 18:33 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

He bah ja, die ben ik ook al eens tegengekomen. Dat ze helemaal uitgeput met een bebloed kind in d'r armen lag met d'r benen nog wijd uit elkaar. Sinds de komst van social media is wat dat betreft niks meer privé...

Heb er trouwens ook een hekel aan als mensen vreselijke foto's die ze van je hebben op FB zetten en je dan erin gaat taggen. Zo iemand pak ik meestal terug door hetzelfde te doen.
Ja dat kan toch niet!! Dat zet je toch niet online... :X

Wat betreft die foto's, heel irritant ja.
Dat kun je instellen he! Ik heb dus ingesteld dat ik eerst toestemming moet geven voor een tag ;)
pi_112860156
Oh ik heb nu een foto van iemand die helemaal in het oranje gekleed is, erger kan gewoon niet.. en echt 20 likes en superveel reacties, echt alsof het EK om haar gaat...

"Succes!!"
"Nou, aan jou zal het niet liggen"
"You go girllll"

Ben ik nou de enige die dit lichtelijk overdreven vind? :{
pi_112860299
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 21:44 schreef Groenevlinder het volgende:
Oh ik heb nu een foto van iemand die helemaal in het oranje gekleed is, erger kan gewoon niet.. en echt 20 likes en superveel reacties, echt alsof het EK om haar gaat...

"Succes!!"
"Nou, aan jou zal het niet liggen"
"You go girllll"

Ben ik nou de enige die dit lichtelijk overdreven vind? :{
Als ze zichzelf oranje hebben gebodypaint, dán pas mag het van mij.
pi_112863855
Zooo, ik ben hier een paar dagen niet geweest. Ik heb toch niet teveel gemist? 8-)
pi_112864918
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 21:37 schreef Groenevlinder het volgende:

[..]

Ja dat kan toch niet!! Dat zet je toch niet online... :X

Wat betreft die foto's, heel irritant ja.
Dat kun je instellen he! Ik heb dus ingesteld dat ik eerst toestemming moet geven voor een tag ;)
Ohh echt.. Wil je je geheim met me delen? *) Ik heb na het lezen van deze topicreeks zowiezo maar een de bezem door m'n FB gehaald. Flink wat mensen waarvan ik denk "wat moet ik ermee" eruit gegooid enzo...

Heb nog iets irritants ontdekt trouwens... Ik heb zo'n wijf op FB die denkt dat ze helemaal geweldig is in alles. Ze post dan ook altijd d'r hele dagindeling zodat mensen kunnen zien hoe hard ze werkt, en dan gaat d'r moeder telkens reageren met : ohh schatje ik ben zo trots op je, mijn kinderen zijn de allerbeste enz enz... Om van te kotsen. Ik heb helaas ook m'n moeder op FB, maar heb d'r echt verboden om zo op iets te reageren. :P
pi_112870006
Godverdomme, dronken moeders die shit gaan posten op je prikbord :') :') :') :')
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_112870275
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 18:02 schreef Groenevlinder het volgende:
Of mensen die een foto van hun auto plaatsen.. :')
Allereerst, wat maakt mij het uit wat voor auto je hebt.
Ik vind dat bij mannen altijd een enorme afknapper....

"Kijk, mijn auto is weer gewassen" en dan een foto erbij. (met andere woorden, ik wil mijn auto even showen :') )
Ach dat heeft mijn vriend ook wel eens gedaan...maar die is gewoon apentrots op zijn auto. Heeft hem erg veel tijd en moeite gekost om zijn droomauto te krijgen dus heb ik er geen problemen mee als ie dat afentoe even wil showen :) Voor zover ik weet is er ook nog niemand anders geweest die er problemen mee had

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 18:33 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Dat gaat echt te ver idd. Met je bebloede flamoes ff poseren voor al je facebookvrienden ;( Kom op zeg, sommige dingen wil je gewoon NIET zien :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_112870730
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 22:44 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Ohh echt.. Wil je je geheim met me delen? *) Ik heb na het lezen van deze topicreeks zowiezo maar een de bezem door m'n FB gehaald. Flink wat mensen waarvan ik denk "wat moet ik ermee" eruit gegooid enzo...

Heb nog iets irritants ontdekt trouwens... Ik heb zo'n wijf op FB die denkt dat ze helemaal geweldig is in alles. Ze post dan ook altijd d'r hele dagindeling zodat mensen kunnen zien hoe hard ze werkt, en dan gaat d'r moeder telkens reageren met : ohh schatje ik ben zo trots op je, mijn kinderen zijn de allerbeste enz enz... Om van te kotsen. Ik heb helaas ook m'n moeder op FB, maar heb d'r echt verboden om zo op iets te reageren. :P
Ik heb ook iemand in mn lijst die de hele dag van die domme spreuken op dr FB zet :')
Madam moet de hele dag laten weten hoe interessant ze is; ze rookt sigaren, doet net of ze alleen maar dure wijn drinkt, doet alsof ze enorm hooggeschoold is (en dat moet dan ook nog eens tig x per dag op FB verteld worden jaja!) en dat terwijl ze al een hele handvol opleidingen versleten heeft en ze nog niks afgemaakt heeft :') MBO maakt ze nog niet eens af omg _O-
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_112872848
quote:
Lekker meisje only shares some information publicly. If you know Lekker Meisje , send her a friend request or message her.
JA GODVERDOMME WAAROP MOET IK FAPPEN DAN?
pi_112873224
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 02:03 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

JA GODVERDOMME WAAROP MOET IK FAPPEN DAN?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')