Nee, Werchter Boutique zo noemen ze die speciale optredens die daar af en toe zijn, dit jaar geloof ik Lenny Kravitz of zo, Madonna deed het ook es dacht ik, en Prince ( met Michael Bubleeeeeeeeee als voorprogramma, echt, de teringquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
Wtf, nooit geweten dat Werchter gewoon Werchter Boutique heet?
Oh op die fiets!quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, Werchter Boutique zo noemen ze die speciale optredens die daar af en toe zijn, dit jaar geloof ik Lenny Kravitz of zo, Madonna deed het ook es dacht ik, en Prince ( met Michael Bubleeeeeeeeee als voorprogramma, echt, de tering)
Kinky!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik vind sowieso alles met brandnetel wel lekker
Ik heb haar nog nooit gezien, en vermoedelijk wordt het niet beter, dus beter om nu te gaanquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Madonna ga ik dus om diezelfde reden niet meer heen![]()
Die zag ik in 1987 in de Kuip, eerste zelf gekozen concert, de Who's That Girl Tour![]()
Zo goed als ik haar toen vond ga ik haar toch nooit meer vinden
Nee, maar dan word ik vast heel gedemotiveerdquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Pisces, heb ik je wel es dat allerallerallerslechtste live optreden van dr laten zien?
Toen moest ik bijna huilen voor de tv![]()
![]()
HEY DIE NUMMERS WAREN TOEN HASKE NIEUW JAquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar dan word ik vast heel gedemotiveerd
Wow wat gaaf dat je toen geweest bent, vooral met die oude nummers
Ik zat gisteravond clippies op Youtube te kijken, en kwam toen langs een Britney-Madonna-Aguilera optreden, toen moest ik ook even huilenquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Kijk nou toch, echt, als ik Lenny was geweest had ik die gitaar op dr harses gemept en was ik weggelopen![]()
Luister deze nou even, het wordt ook echt echt steeds slechterquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat gisteravond clippies op Youtube te kijken, en kwam toen langs een Britney-Madonna-Aguilera optreden, toen moest ik ook even huilen![]()
Zingt ze tegenwoordig nog überhaupt meer dan 1 oud plaatje tijdens zo'n concert?
Op zich wel leuk om te gaan, kan ik meteen die Ziggo dome kieken.
Oh jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
HEY DIE NUMMERS WAREN TOEN HASKE NIEUW JA![]()
![]()
Nou in het midden gaan die noten zo hoog, what a joyquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Luister deze nou even, het wordt ook echt echt steeds slechter![]()
En Ray of Light is zo een heerlijk nummer
Ze zingt echt geen een noot goed, en het wordt valser en valser, en dan zo uitsloverig dansen erbijquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou in het midden gaan die noten zo hoog, what a joy
Ja who's that girl en zo , al die liedjes, en Holliday en Lucky Star.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
Kun je nog iets herinneren qua nummers tijdens dat concert?Live to tell? Oh Father? Oh die laatste is van 89-90.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja who's that girl en zo , al die liedjes, en Holliday en Lucky Star.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |