Leren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:55 schreef vogelkooi het volgende:
En daar gaan we weer, bijna weekend? Jullie nog leuke dingen doen?
Zal ik doen, Jouw pak ziet er ook goed uitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:06 schreef vogelkooi het volgende:
Wel je gala suit foto laten zien jongeman!
Nee, dat vind ik te amerikaans. Ik ben hipster.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
oehoehoehoeeeeee
hejje een meidje gevonden om mee te nemen?
iets dat je kan graven en bouwen en mijnen enzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:44 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben HTML5 canvas aan het leren mensen. Hebben jullie ideeën voor een game? Gameboy achtige style.
ja! met 3d blocks en zo. Goed idee!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
iets dat je kan graven en bouwen en mijnen enzo
En dan met schildpadden!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat je een rood/blauw mannetje bent en over platformpjes springt om muntjes te verzamelen en vrouwen te redden?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jeetjemineetje, twee klanten van ons wilden elkaars korting weten, vroegen offertes voor elkaar aan en krijgen nu slaande ruzie, terwijl ze ons opbellen en de ander zwart maken.
Waar is de popcorn als je hem nodig hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |