Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Je moet IF Richards met een +10 kaart op de bank zetten. Heeft ie 9 chem en +10 op alle stats.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:59 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
No way dat iemand tegen je scoort
EA en gratisquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:04 schreef marcie216 het volgende:
ik denk dat er vanavond iets komt, dat je gratis coins oid krijgt:D
En een +10 centimeter kaartje.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je moet IF Richards met een +10 kaart op de bank zetten. Heeft ie 9 chem en +10 op alle stats.
98 Pace, 98 Defending, 99 Heading.
1.83 niets mis mee hoorquote:
Pascal heeft daar een leuk excelletje van.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:05 schreef UltimateTeam het volgende:
Kan iemand mij dat puntensysteem van chemistry uitleggen dan hoef ik het hier niet elke keer te vragen.
LT+Y (driehoekje?)quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:34 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe doe je die Usain Bolt celebration eigenlijk? Dat je op je knieën glijdt en [ afbeelding ]
dat gebaar maakt?
Waar kan ik die vinden? want heb op google ook gezocht maar kreeg niet veel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Pascal heeft daar een leuk excelletje van.
XD XD XD XD XDquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Pascal heeft daar een leuk excelletje van.
Ja is goed, omdat je voor PSV bent stuur ik je de verkeerde, goed?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:10 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
pascal zou ik dat excel bestandje mogen omdat ik voor psv ben:)
Thanks.quote:
ja is goed manquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja is goed, omdat je voor PSV bent stuur ik je de verkeerde, goed?
Krul met een +10 kaart in de spits is de nieuwste FUT12 cheat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:11 schreef laucas het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/EK/De-23-van-Oranje.htm
Nee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:16 schreef UltimateTeam het volgende:
2 landen links en en dode wordt wel weer 9chem toch
Als je gemiddeld maar 1 wedstrijd per jaar voor Oranje speelt, dan kun je je wel een heel jaar focussen op die ene wedstrijd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:12 schreef vandermar het volgende:
Vlaar heeft wel een goed moyenne in oranjebeter dan veel anderen
Noord-Ierland.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je gemiddeld maar 1 wedstrijd per jaar voor Oranje speelt, dan kun je je wel een heel jaar focussen op die ene wedstrijd.
BvM heeft veel te lang lopen aankloten met Mathijsen en die andere paupers als Bouma, Ooijer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je gemiddeld maar 1 wedstrijd per jaar voor Oranje speelt, dan kun je je wel een heel jaar focussen op die ene wedstrijd.
Goeden paintskillsquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:24 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb ooit een betere gemaakt, maar je moet het hier maar mee doen UT:
[ afbeelding ]
Mooi uitgelijnd hè? Hier is trouwens die betere:quote:
Ja, derde rondequote:Op donderdag 7 juni 2012 14:37 schreef Fuszy het volgende:
was het Gerrit vs Lindgren in het toernooi?
Lol geeft niet, ik had sowieso niet verdiend om te winnen met 87 chem(quote:
Ik vond je niet eens slecht spelen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Lol geeft niet, ik had sowieso niet verdiend om te winnen met 87 chem (!!) te winnen.
Robinho en Krasic scoorde ook allebeiquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond je niet eens slecht spelen.gg.
Haha ja uitgerekend die twee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Robinho en Krasic scoorde ook allebei
Sinds wanneer heb jij een PS3?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:40 schreef Rijst het volgende:
Welke ps3ert wilt er zo een pot tegen mij?
misschien vanavondquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:40 schreef Rijst het volgende:
Welke ps3ert wilt er zo een pot tegen mij?
Heb je een Slim erbij gekocht dan, dat je je 'oude' kon omruilen? Moest je bijbetalen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:48 schreef Rijst het volgende:
Ja al bijna 2 weken geloof ik. GJE bracht me op het idee om mijn oude xbox om te ruilen voor een ps3. Dus heb ik dat gedaan. Had hem ook gelijk pakkie gegeven voor de stream _o-
Die slim had ik allang alquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je een Slim erbij gekocht dan, dat je je 'oude' kon omruilen? Moest je bijbetalen?
Gaan gemiddeld voor 1200 weg...quote:
En wat vind je vriendin hiervan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die slim had ik allang alBij de ps3 kreeg ik Fifa erbij en ik had hem 10 spellen erbij gegeven.
Kijk op de klok als je begint.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:54 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand hoe je kan zien hoe lang je al aan het werk bent op je laptop wanneer je op de accu werkt? Ik ben wel benieuwd hoe lang mijn accu ongeveer meegaat. Zijn daar apps voor?
Ik snap dat je de resterende duur kan zien, maar dat bedoel ik niet.
Je zou evt de uptime kunnen checken van je WIFI als je dat vanaf het begin aan hebt staan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:54 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand hoe je kan zien hoe lang je al aan het werk bent op je laptop wanneer je op de accu werkt? Ik ben wel benieuwd hoe lang mijn accu ongeveer meegaat. Zijn daar apps voor?
Dat is een goedequote:Op donderdag 7 juni 2012 14:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je zou evt de uptime kunnen checken van je WIFI als je dat vanaf het begin aan hebt staan?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:54 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:56 schreef Rijst het volgende:
Op mn macbook zie je rechtsboven hoelang die nog mee gaat. Bij een gewone laptop kan je dat ook zien rechts onderin bij de klok.
100% opladen stekker eruit trekken en stopwatch starten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:54 schreef Fuszy het volgende:
Erg creatief.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:58 schreef EVH001 het volgende:
[..]
100% opladen stekker eruit trekken en stopwatch starten.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:59 schreef Fuszy het volgende:
Dank je allemaal, maar Gurbuh gaf denk ik de beste tip
dan zou ik dat doen, want al 2 verkocht voor 1000quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon voor 300Coins oppikken hoor
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dan zou ik dat doen, want al 2 verkocht voor 1000
ik heb maar 10k..quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Ondanks dat, kan je het beste handelen IFs
Verkoopt meestal wel goed.
Denk zelf na!quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik heb maar 10k..
Maar iemand die een team kan bouwen.
352
Serie A
budget 25k
35K??quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik heb maar 10k..
Maar iemand die een team kan bouwen.
352
Serie A
budget 25k
Kontje!quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:16 schreef Lindgren. het volgende:
Het schijnt dat je ergens op deze foto de Deense spelers kunt zien trainen.. Ik zie ze alleen nergens..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:16 schreef Lindgren. het volgende:
Het schijnt dat je ergens op deze foto de Deense spelers kunt zien trainen.. Ik zie ze alleen nergens..
[ afbeelding ]
Ik heb hem al niet meer nodig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
@Tennismaster, heb de poepkeeper voor 30k weten te voorkopen in een 3atb formatieKan je dus niet meer helpen ermee, srry.
benadrukken dat je zo nooit voor een verrassing komt te staan ofzo, liever dat maandelijkse kleine bedrag zodat je als er wat gebeurt niet in 1x de lul bent. Komt een beetje overeen met je schulden argument dus.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:40 schreef el-blanchito het volgende:
Heren van het FOK!, ik heb jullie hulp nodig!
Morgen moet ik een betoog houden voor Nederlands met als onderwerp: Het verplichten van de AVP-verzekering. AVP staat voor Aansprakelijkheidsverzekering voor particulieren. Hiermee ben je dus verzekerd wanneer je per ongeluk een vaas omstoot of andere materiële schade aanricht.
Ik mis nog 1 argument voor. Ik heb al het feit dat het in het verkeer al verplicht is en dat het mensen behoedt voor eventueel gigantische schulden. Heeft iemand er nog eentje?
OT: Dat Noord-Ierse/Schotse team speelt heerlijk
Hmmm, dat is inderdaad wel ongeveer hetzelfde. Ik zoek zelf nog naar een meer verschillend antwoord. Wel bedankt!quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
benadrukken dat je zo nooit voor een verrassing komt te staan ofzo, liever dat maandelijkse kleine bedrag zodat je als er wat gebeurt niet in 1x de lul bent. Komt een beetje overeen met je schulden argument dus.
Het werkt 2 kanten op, je bent altijd verzekerd als er opeens iets grandioos fout gaat en anders zou je dik moeten betalen, maar ook als iemand van jou iets sloopt dat je dan in ieder geval zeker weet dat de garantie het dekt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:40 schreef el-blanchito het volgende:
Morgen moet ik een betoog houden voor Nederlands met als onderwerp: Het verplichten van de AVP-verzekering. AVP staat voor Aansprakelijkheidsverzekering voor particulieren. Hiermee ben je dus verzekerd wanneer je per ongeluk een vaas omstoot of andere materiële schade aanricht.
Ik mis nog 1 argument voor. Ik heb al het feit dat het in het verkeer al verplicht is en dat het mensen behoedt voor eventueel gigantische schulden. Heeft iemand er nog eentje?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het werkt 2 kanten op, je bent altijd verzekerd als er opeens iets grandioos fout gaat en anders zou je dik moeten betalen, maar ook als iemand van jou iets sloopt dat je dan in ieder geval zeker weet dat de garantie het dekt.
Een argumenten voor, voor wie? De klant of de verzekeraar?quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:40 schreef el-blanchito het volgende:
Een argument voor de stelling: De AVP-Verzekering moet verplicht worden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een argumenten voor, voor wie? De klant of de verzekeraar?
Biabiany als CB, dat is het domste wat ik ooit heb gezienquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:53 schreef vandermar het volgende:
Yay, eindelijk weer eens een cup gewonnen.
In de finale tegen een kerel die 4-1-2-1-2 silver serie A had met Biabiany als CBHij kon wel een aardig potje spelen, El shaarawy en Kabir in de spits en Coutinho erachter.
4-4 na verlenging en met penals kwam ik 2-0 achter lol, toen hield ik er 3 van hem
Heb ik ook eens gehad, het werd toen 22 - 0quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:48 schreef Rijst het volgende:
In de 30e minuut sta ik 3-0 voor en dan begint de hij eigen doelpunten te maken.nu met 9-0 de rust in.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:57 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad, het werd toen 22 - 0
Jij speelt toch altijd single matches?quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:53 schreef vandermar het volgende:
Yay, eindelijk weer eens een cup gewonnen.
In de finale tegen een kerel die 4-1-2-1-2 silver serie A had met Biabiany als CBHij kon wel een aardig potje spelen, El shaarawy en Kabir in de spits en Coutinho erachter.
4-4 na verlenging en met penals kwam ik 2-0 achter lol, toen hield ik er 3 van hem
Bedankt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:14 schreef Fuszy het volgende:
-----------Hernandez - ----- Miccoli
--------------- Boateng/Robinho/Jovetic------
Elia- de rossi - vidal - krasic of Pepe
ogbonna - gamberini - caceres
----- DEN STEEK---------
nvm werkt niet. Dan heeft Elia geen 9 chem
Ja hier is de link http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#hCrjhYeTbdFIiquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:03 schreef poker4lifee het volgende:
Say goodbye to the blue IFs with...the #EASFC Team of the Year! Featuring the BEST of the blue TOTY players! Selected by our #EASFC team!
#EASFC TOTY players are available during today's Happy Hrs ONLY! 7-9pm UK & 7-9pm NYC time! 25K & 100K packs available! Line-ups coming up!
Serieus, ik weet niet eens wat ik hiervan moet zeggen behalve dit:quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:01 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#hCrjhYeTbdFIi
Doe dan rest of the world TOTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel wel eens een toernooitje maar verlies meestal de finalequote:Op donderdag 7 juni 2012 16:03 schreef laucas het volgende:
[..]
Jij speelt toch altijd single matches?
Ik stop de laatste tijd echt GEEN pingels meer terwijl ik een periode had waarin ik echt 9/10 pingels stopte
Bug in FUTHead geloof ik. Of hij moet CF zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:10 schreef marcie216 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1008958
Wat is deze![]()
Hoezo heeft boateng geen9 chem?
mijn budget is btw 35k geworden.
CF heeft hij 3 chem.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bug in FUTHead geloof ik. Of hij moet CF zijn.
Jammer dat Vertonghen er niet bij zit. Die moet ik nog steeds kopen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gelukkig zitten die spelers maar 2 uur in packs (maar misschien doen ze morgen wel een andere TOTY re-release) Dat maakt het wel iets minder erg.
Alle 2 jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:20 schreef Thorb het volgende:
Jaaa heb ik gister TOTY Giroud en TOTY Belhanda gekocht zitten ze nu in dit team?
Fijn, eens kijken hoeveel ze dalenquote:
24 shiny spelesquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:25 schreef Roypsv het volgende:
100k packs ? WTF daar moet dan toch wel wat diks in zitten ?
Ik had Agbonlahorquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:25 schreef Roypsv het volgende:
100k packs ? WTF daar moet dan toch wel wat diks in zitten ?
aardig Cheap ofniet? die IF afellay is echt super duur nog steedsquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:28 schreef Lindgren. het volgende:
Torres voor 22k gekocht voor naast UP Ba. Hou Hernandez wel wissel.
Wacht tot Happy hour als je pakjes wil halen, dan heb je TOTY weer. Maar is alsnog zondequote:Op donderdag 7 juni 2012 16:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat moet ik in vredesnaam met m'n coins doen :s
Ben niet gewend zoveel coins te hebben. Maar ik vind het zonde om er nu pakjes van te halen met zo'n kut totw
iemand van fok blij mee maken?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben niet gewend zoveel coins te hebben. Maar ik vind het zonde om er nu pakjes van te halen met zo'n kut totw
Vanavond zitten de TOTYs weeri n packs.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Paar maanden terug nog een Rooney gekocht voor 60k.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
Wat zou de waarde van bijvoorbeeld Ronaldo op dit moment zijn in FIFA 11?
Mensen in FUT met een origineel team?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de 3e keer vandaag loopt hij vast bij het laden van de teams, en ik moest net tegen iemand met een origineel team, Poolse competitie silvers (+ 1 bronze)
Ja, ik kom dat soort teams niet elke dag tegen, net als Poolse bronzes (zelf heb ik daar 1 wedstrijd mee gespeeld)quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mensen in FUT met een origineel team?!
Is dat echt zo?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vanavond zitten de TOTYs weeri n packs.
Ja, zie ook twitter easportsfifa. Selectie van de toty's (zijn er 18 want basis, + subs + reserves)quote:
nicequote:Op donderdag 7 juni 2012 17:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik kom dat soort teams niet elke dag tegen, net als Poolse bronzes (zelf heb ik daar 1 wedstrijd mee gespeeld)
Ik heb 2 van die packs gehaald. In 1 zat David Silva, daar verloor ik iets van 40k op. In die andere zat Maicon en daar verloor ik iets van 60k op.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:07 schreef Roypsv het volgende:
100k pakketten daar moet toch wel wat leuke spelers inzitten? anders is het gewoon coins in de sloot gegooit
die zijn er toch pas vanaf 7 uur ?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb 2 van die packs gehaald. In 1 zat David Silva, daar verloor ik iets van 40k op. In die andere zat Maicon en daar verloor ik iets van 60k op.
vandaag is niet de eerste keer..quote:
Verkopen voor echt geld. Ik win net zo makkelijk, misschien wel makkelijker, met m'n bronzen team als met m'n gouden team.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Jaquote:
Ik heb in mijn team vooral de snelste spelers maar ik kwam erachter dat er ook een paar Poolse 4* spelers zijn. De CBs zijn helaas wel traag op Vucko na met 70 pace. Daarna is Horvath de snelste (is dat niet die bij ADO heeft gespeeld?) met 65 pace.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nicehad toevallig een note gemaakt vandaag dat ik binnenkort ook een pools bronze team moet maken
kreeg toevallig Sikora in een pack dus dacht dan maar binnenkort ff een teampje mee maken.
TOTY's opnieuw (18 stuks, de beste).quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:18 schreef BDIL het volgende:
BTW What was de special happy hour verassing ?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:18 schreef BDIL het volgende:
BTW What was de special happy hour verassing ?
Ronaldoquote:
Dit soort plaatjes roepen gewoon; 'koop pakjes'quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb alleen met Zlatan gespeelden die is wel
ja
Dus van 8 tot 10 is het HH?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 07-06-2012 om 16:00:58#EASFC TOTY players are available during today's Happy Hrs ONLY! 7-9pm UK & 7-9pm NYC time! 25K & 100K packs available! Line-ups coming up! reageer retweet
Volgens mij wel jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn team vooral de snelste spelers maar ik kwam erachter dat er ook een paar Poolse 4* spelers zijn. De CBs zijn helaas wel traag op Vucko na met 70 pace. Daarna is Horvath de snelste (is dat niet die bij ADO heeft gespeeld?) met 65 pace.
MW2 is dood man , laat hem lekker ze gang gaanquote:
Ik post daar niet eens serieus mee, ik vroeg alleen waarom VDM zo gehaat werd daarquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
MW2 is dood man , laat hem lekker ze gang gaan
Kunnen wel een potje MW2 vs. FUT doen met FIFA? Wie verliest krijgt GJE.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
10k fut coins de man als jullie hem hier weghouden
Oke, maar Rijst mag niet met ons meedoen ander hebben we handicap meequote:Op donderdag 7 juni 2012 17:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kunnen wel een potje MW2 vs. FUT doen met FIFA? Wie verliest krijgt GJE.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik post daar niet eens serieus mee, ik vroeg alleen waarom VDM zo gehaat werd daar
Dat gepruts isquote:
Post die ook maar bij onsquote:
okquote:
Nee, sorry ik niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:35 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand zin om een team voor mij te bedenken met Pisczek, Crouch en Zigic?
Is goed, wij hebben helaas toch weinig te verliezen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kunnen wel een potje MW2 vs. FUT doen met FIFA? Wie verliest krijgt GJE.
ik had em voor 3700 hequote:Op donderdag 7 juni 2012 17:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zonet speelde ik 1 van mijn beste/leukste wedstrijden tegen een Serie A silver team, ik kwam 1-0 achter door een rolletje van El Kabir in de 2e minuut, toen scoorde ik vlak na rust de 1-1, daarna 1-2 na een briljant hakje, daarna 1-3 uit een vrije trap (hij probeerde nog iemand op de lijn te zetten) en het werd nog 2-3 vlak voor tijd. Mijn tegenstander had ook El Shaa maar daar heb ik bijna niks van gezien.
Jammer genoeg zullen formatie kaarten vanavond weer stukken goedkoper worden
Dat 'ie niet hier post als 'ie in jullie topic zit.quote:
Dwing me.quote:
zijn alle TOTY's vanavond weer in packs? tot wanneer?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:59 schreef Tim86 het volgende:
Die prijzen van TOTYs zullen toch niet zo hard beïnvloed worden door die extra HHs vanavond lijkt me..op hele korte termijn vast wel, maar over een weekje zal het effect sowieso al wel weg zijn.
Afgelopen weken waren mensen echt spelers zsm aan het dumpen ivm TOTY..zo domquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb wel gemerkt dat de prijzen van sommige NIF spelers alweer omhoog zijn gegaan (niet alleen silvers) NIF Ronaldo zat vorige week nog onder de 400k en nu is hij 420k ofzo.
Ja, het domste wat je kunt doen is 'm op de avond van het TOTW de *IF die ervoor zit verkopen. De prijzen herstellen zich meestal wel weer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Afgelopen weken waren mensen echt spelers zsm aan het dumpen ivm TOTY..zo dom
Zelfde als het snel verkopen van een IF als je thuis komt en ziet dat er een SIF wordt gereleased. Men is daar zo snel van op de hoogte dat de prijzen al zijn aangepast en een week later is hij weer 10k meer waard bij wijze van spreken.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Afgelopen weken waren mensen echt spelers zsm aan het dumpen ivm TOTY..zo dom
Zelfde als het snel verkopen van een IF als je thuis komt en ziet dat er een SIF wordt gereleased. Men is daar zo snel van op de hoogte dat de prijzen al zijn aangepast en een week later is hij weer 10k meer waard bij wijze van spreken.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
zijn alle TOTY's vanavond weer in packs? tot wanneer?
Inderdaad, toen met TOTY Belhanda had ik voor 15k de IF gehaald, gister zelf de TOTY gehaald en de IF weg voor 27kquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, het domste wat je kunt doen is 'm op de avond van het TOTW de *IF die ervoor zit verkopen. De prijzen herstellen zich meestal wel weer.
We gaan je missenquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:09 schreef DutchSL het volgende:
Laatste 250k verkocht voor 25 euro. Einde Fifa 12 voor mij, tot over een paar maanden.
Heb jij dat VelaUche team eigenlijk nog?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:21 schreef Tim86 het volgende:
Deze man is echt verrassend goed..blijf me verbazen![]()
http://www.futhead.com/12/player/5279
Samen met de silver Ramires aka Tettey echt een dodelijk blok op het middenveld
Nee. Was best een leuk team, maar ik vind mijn Silver NL-Brazil en Elhucaka gewoon leuker en fijner en tja..wanneer speel je dan nog met je derde silver team..Wel met gigantisch veel winst verkocht. De Marcos was ineens 50k meer waard en Uche heb ik ook voor 40k meer verkocht..echt bizar. Heb nu nog rond de 180k. Wil Afellay en Dos Santos nog halen en dan heb ik nog genoeg om af en toe een pack te kopen en misschien wat EK IF's op te pikken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij dat VelaUche team eigenlijk nog?
Jammer, we gaan je sowieso missenquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:09 schreef DutchSL het volgende:
Laatste 250k verkocht voor 25 euro. Einde Fifa 12 voor mij, tot over een paar maanden.
IF Ooijer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:30 schreef RavioliPunch het volgende:
Een zilvere CB van Ajax behalve Ooijer?
Ooijer is de enige hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:30 schreef RavioliPunch het volgende:
Een zilvere CB van Ajax behalve Ooijer?
De middenvelders moeten bij mij altijd een H/H workrate hebben zodat ze over op het veld staan. Cam's op cm vindi k maar niks.quote:
Kaka ook CAMquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
De middenvelders moeten bij mij altijd een H/H workrate hebben zodat ze over op het veld staan. Cam's op cm vindi k maar niks.
Ja klopt was ook geen andere optie. Alonso is weer te verdedigend. En Kaka is wel handig voor op het middenveld. Die kan alles doorkoppenquote:
Smoesjes.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja klopt was ook geen andere optie. Alonso is weer te verdedigend. En Kaka is wel handig voor op het middenveld. Die kan alles doorkoppen
Ditquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Rijst heeft geen idee waar hij het over heeft...
Kaka is inderdaad vooral nuttig om ballen vanaf de linker kant van het middenveld door te koppenquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja klopt was ook geen andere optie. Alonso is weer te verdedigend. En Kaka is wel handig voor op het middenveld. Die kan alles doorkoppen
Kan toch?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kaka is inderdaad vooral nuttig om ballen vanaf de linker kant van het middenveld door te koppen![]()
Wat een GJE posts man
Wie zijn je CB's dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:41 schreef RavioliPunch het volgende:
Heb een zilvere ajax team maar niet iedereen heeft de juiste positie. Maar je hebt toch kaartjes daarvoor? En waar op Futhead kan je de prijs van het team zien?
Dat heb ik met Anita, maar die man is goed in alles natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan toch?Ik had Suk ook op LCM staan die kopte ook alles door naar mn spits.
Dit is mijn Ajax team:quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:43 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Boilesen en Blind![]()
Maar ik moet wel.
Ik maak een zilvere team he.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit is mijn Ajax team:
[ afbeelding ]
Nog nooit mee verloren.
Nog nooit mee gespeeld?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit is mijn Ajax team:
[ afbeelding ]
Nog nooit mee verloren.
Daar heb je toch kaartjes voorquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Omdat ze maar een silver CB hebben?en geen LW en geen RB
Dan speel ik maar met hun zo. Chemistry met manager is toch 100.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:51 schreef Fuszy het volgende:
Je hebt geen kaarten om iemand een CB te maken. Je kan hoogsten iemand een CDM maken of een LB naar LWB of andersom.
Ziet er wel geil uit al die zwarte kaartjes.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:55 schreef KrAlex het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1006444
Wat een team! Allemaal beesten voorin, maar achterin krijg je minimaal 2 goals per wedstrijd tegen
Is dit serieus je team?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:55 schreef KrAlex het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1006444
Wat een team! Allemaal beesten voorin, maar achterin krijg je minimaal 2 goals per wedstrijd tegen
Afellay is het.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben benieuwd wat Gijp gaat zeggen vanavond over de reactie van Affelay vandaag
Nee, maar heb dankzij DutchSL wel de coins om hem te maken. Twijfel er alleen nog overquote:
Nee, geen balans en sowieso zou Doumbia ST moeten (57 passing dus niet echt handig op CF).quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:59 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nee, maar heb dankzij DutchSL wel de coins om hem te maken. Twijfel er alleen nog overDoen of niet doen?
Afellay: Die jarenlang depressieve Van der Gijp neem ik niet meer serieusquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Afellay is het.
En wat zei hij dan?
oioioi.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Afellay: Die jarenlang depressieve Van der Gijp neem ik niet meer serieus
Echt een domme reactie
Ik kan hem wel begrijpen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Echt een domme reactie
Hij neemt hem aardig serieus aangezien die hem toch probeert te raken op zijn zwakke plekquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Echt een domme reactie
Zo zet je meteen even iedereen weg die depressief is geweest. Dat heeft ook niets met zijn mening over Afellay te maken dus domme reactie.quote:
Niet veel denk ik, veel serie a silvers spelen toch met de Braziliaan Neto op doel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:03 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg ik net uit een 400c pack. Zou die wat waard zijn?
xbox 717, op ps3 500.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:03 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg ik net uit een 400c pack. Zou die wat waard zijn?
Ik begrijp wel dat die een beetje geïrriteerd is door de media en commentaar wat hij over zich heen krijgt. Die Gijp zoekt gewoon iets om over te zeiken. Het is alleen maar beter dat Ibi en RvP goed met elkaar op kunnen schietenquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo zet je meteen even iedereen weg die depressief is geweest. Dat heeft ook niets met zijn mening over Afellay te maken dus domme reactie.
Die Afellay is gewoon een arrogant ventje geworden daar in Barcelona. Zijn interviews spreken boekdelen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat die een beetje geïrriteerd is door de media en commentaar wat hij over zich heen krijgt. Die Gijp zoekt gewoon iets om over te zeiken. Het is alleen maar beter dat Ibi en RvP goed met elkaar op kunnen schieten
Voetballers horen dan ook arrogant te zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die Afellay is gewoon een arrogant ventje geworden daar in Barcelona. Zijn interviews spreken boekdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |