Boeiend.quote:
Maar het is verwarrend zonder nummer.quote:
Had je zelf de lapo moet pakken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar het is verwarrend zonder nummer.
Edit:Maar wel minder verwarrend nu er een TT is
Je had de lapo ook aan mij kunnen overlaten, dan had ik het tenminste wel goed gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vijfhonderd smileys om het te vieren
Plus één![]()
Wat als je hier zelfs na jaren in faalt?quote:8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.
Wat als je niet anders bent?quote:3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.
Ja. Webcam uitzetten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:40 schreef wickedmen het volgende:
Wat als je hier zelfs na jaren in faalt?
Niet anders bent dan wat?quote:Wat als je niet anders bent?
Ja, zat respectvolle manieren waar anderen geen trauma aan overhouden.quote:Is het dan niet beter om voor een trein te springen?
Geen webcam, padre.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ja. Webcam uitzetten.
[..]
Niet anders bent dan wat?
[..]
Ja, zat respectvolle manieren waar anderen geen trauma aan overhouden.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:52 schreef twi het volgende:
Topicreeks: Versieren op latere leeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vijfhonderd smileys om het te vieren
Plus één
With the stars as her umbrella
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:13 schreef Samzz het volgende:
We hebben alle drie een oranje Supertrash jurkje.
Ik hoor je vaker tegen mensen zeggen neem twitter of ze het op twitterquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:13 schreef Samzz het volgende:
We hebben alle drie een oranje Supertrash jurkje.
Heb ik al gedaan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoor je vaker tegen mensen zeggen neem twitter of ze het op twitter
Nou bij deze: Zet het op twitter!
Zet het op facebook dan!!!quote:
Ik moet eerst foto's hebben om te posten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zet het op facebook dan!!!
Dat hoor ik ze ook vaak zeggen
Kijk op c_a's telefoon, daar staan er inmiddels ongetwijfeld een stuk of 357 op.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerst foto's hebben om te posten.
Trek alle 3 dat ding aan, loop naar een betrouwbaar persoon en vraag of die een foto maakt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerst foto's hebben om te posten.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga weer mijn bed in
Had gisteren niet zoveel moeten drinken denk ik
Het antwoord is squattenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:40 schreef wickedmen het volgende:
Hoi allemaal!!!
Ik heb een vraag.
[..]
Wat als je hier zelfs na jaren in faalt?
[..]
Wat als je niet anders bent?
Is het dan niet beter om voor een trein te springen?
Midden in het winkelcentrum omkleden? Yeah zie het al voor mequote:Op donderdag 7 juni 2012 13:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Trek alle 3 dat ding aan, loop naar een betrouwbaar persoon en vraag of die een foto maakt.
Niet je eigen telefoon natuurlijk, voor het geval dat die "betrouwbaar persoon" weg rent
Tuurlijk welquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Midden in het winkelcentrum omkleden? Yeah zie het al voor me
ik wil n gedetailleerde beschrijvingquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
Leuke kleding gekocht
En 2 jurkjes!
Samzz en huppel
Je moet over je eigen grenzen stappen! Andres groei je nooit, aldus een bekende vliegquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Midden in het winkelcentrum omkleden? Yeah zie het al voor me
basic jurkjequote:Op donderdag 7 juni 2012 16:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wil n gedetailleerde beschrijving
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
basic jurkje
leuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil zon zwart jurkje wat eigenlijk gewoon een lang hemdje is =DThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
basic jurkje
Mooie kraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Sting!!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
leuk!!!
ik wil zon zwart jurkje wat eigenlijk gewoon een lang hemdje is =D
en die matrozen jurkjes vind ik ook nog steeds leuk!quote:
DM maar even een recensie! Daar willen wij ook heen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:42 schreef Samzz het volgende:
Drie jurkjes, drie shirtjes, straks naar Snowwhite ander the Huntsman.
Ja godverdomme die draait vandaag wel. Kneuzenfilmquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:42 schreef Samzz het volgende:
Drie jurkjes, drie shirtjes, straks naar Snowwhite ander the Huntsman.
Heb je aan haar kraan mogen zitten jaquote:
Nee, maar heb hier ook zo'n kraan. En ik kan mijn piemel er niet onder wassen omdat hij te laag is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je aan haar kraan mogen zitten ja
of je piemel is te kort om hem eronder te hangen...?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar heb hier ook zo'n kraan. En ik kan mijn piemel er niet onder wassen omdat hij te laag is.
Heb je geen douche?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar heb hier ook zo'n kraan. En ik kan mijn piemel er niet onder wassen omdat hij te laag is.
Oke!quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
DM maar even een recensie! Daar willen wij ook heen.
quote:
Oh die is zo gaafquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:47 schreef kree het volgende:
Strakjes naar soldaat van oranje.![]()
Heb er zin in
Heb er ook nog niks negatiefs over gehoord van niemand en volgens mij heeft bijna iedereen hem gezien inmiddels.quote:
Hier schijnt de zon ineensquote:
Eigenlijk wilde ik iets praktisch neerzetten als het vullen van een emmer, gietertje of gewoon even snel je haren wassen/nat maken onder de kraan zonder in een moeilijke douche te stappen. Maar dit stond imposanter.quote:
Die hond is er iets minder blij mij als jijquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
Kijk eens wat ik van huppel heb gekregen voor Kyra
[ afbeelding ]
Wat zielig ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
Kijk eens wat ik van huppel heb gekregen voor Kyra
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik faal
Voor het eerst sinds 4 dagen weer een sigaret opgestoken
Gisteren was ik goed bezigquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:12 schreef Typisch het volgende:
[..]Deze man.
Wat heb jij wél goed gedaan in je leven?
Sssst de oudjes doen even een after dinner sleepquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sssst de oudjes doen even een after dinner sleep
Sssst nou!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ik moet nog eten, maar daarna geen dutje hoor.
Kusjequote:Op donderdag 7 juni 2012 19:16 schreef screwloose het volgende:
* screwloose wordt kwijlend wakker na zijn afterdinner powernap
Hallo allemaal
Loopt je toko een beetje snarf?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:24 schreef marbasnarf het volgende:
hellow!!![]()
Boodschapjes gedaan, hondjes getraint en gesprek met nieuw klantje ingepland!
quote:
Ach joh die klanten bevelen je misschien wel weer aan bij mensen die wel serieus een vaste service zoeken toch?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]tis echt bizar.... elke week wel 2 gesprekken. ene klantje wat serieuzer dan de ander. Sommige klantjes willen me alleen als noodoplossing, dus bellen me eens in de 3 maanden ofzo. Zakelijk heb ik niet zo veel aan ze, maar andere zijn ook voor paar dagen in de week voor langere tijd. Nu helemaal blij dak een invaller heb geregeld. Als t goed gaat kan ik haar misschien elke dag vaste hondjes geven!
ma - vrij jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:32 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ach joh die klanten bevelen je misschien wel weer aan bij mensen die wel serieus een vaste service zoeken toch?
Maar je bent dus wel elke dag op pad?
Misschien moet je dan van de turboopbrengsten van je bedrijf eens een nieuwe laptop kopen?quote:
klopt, maar moet wel eerst laptop-geld hebben om t vervolgens te kunnen declarerenquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:33 schreef screwloose het volgende:
[..]
Misschien moet je dan van de turboopbrengsten van je bedrijf eens een nieuwe laptop kopen?
Toch belastingaftrekbaar!
Nou ik weet niet wat voor auto je gebruikt maar 300 e hoef je voor 2 banden niet kwijt te zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:34 schreef marbasnarf het volgende:
en over 2 weken apk... heb zoiezo 2 nieuwe voorbandjes nodig... dus das al een rekeing van 300 ofzo..
rij dieselbusje en die banden zijn 110 per stuk ofzo.. en dan nog eronder laten zetten, ballanceren en stuff...quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:35 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou ik weet niet wat voor auto je gebruikt maar 300 e hoef je voor 2 banden niet kwijt te zijn.
autobandenmarkt.nl ??quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
rij dieselbusje en die banden zijn 110 per stuk ofzo.. en dan nog eronder laten zetten, ballanceren en stuff...
zit daar ook een mannetje bij die ze eronder zet...?quote:
Jazeker! Je kan na bestelling aangeven waar je ze wil laten leveren en eventueel eronder zetten!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zit daar ook een mannetje bij die ze eronder zet...?
hm... snap niet eens welke gegevens ik in moet vullenquote:
hm heb wel gevonden welke bandmaat ik nodig hebquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... snap niet eens welke gegevens ik in moet vullenhier heb je dus duidelijk wél een man voor nodig
Nou je moet even naar je busje lopen, dan moet je op de voorbanden lezen welke cijfers erop staan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... snap niet eens welke gegevens ik in moet vullenhier heb je dus duidelijk wél een man voor nodig
al gedaan...! 195/65 R15 (volgens de ford site)quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:42 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou je moet even naar je busje lopen, dan moet je op de voorbanden lezen welke cijfers erop staan.
Ik weet niet wat voor bus je hebt maar de cijfers moeten zoiets zijn als:
205/45 R 16
Dat moet je even opschrijven. Die cijfers moet je overnemen op de site.
Hahaha ja dat zeg ik!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm heb wel gevonden welke bandmaat ik nodig hebmaar dna heb ik nog keus uit heeeeel veel bandjes! maar prijs valt echt mee... 50 - 60 euro ofzo!!
Lees toch maar even de maat af van je auto. Het kan namelijk zijn dat er onder jouw bus een andere velg zit. Die kan dan ook een andere bandenmaat hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
al gedaan...! 195/65 R15 (volgens de ford site)
Nu heb ik een stijfjequote:Op donderdag 7 juni 2012 19:16 schreef screwloose het volgende:
* screwloose wordt kwijlend wakker na zijn afterdinner powernap
Hallo allemaal
hm.. doe dat morgen evenquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:44 schreef screwloose het volgende:
[..]
Lees toch maar even de maat af van je auto. Het kan namelijk zijn dat er onder jouw bus een andere velg zit. Die kan dan ook een andere bandenmaat hebben
Alweer?quote:
Ja toch? Ik koop mn banden altijd daarquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. doe dat morgen evenfijn dat ze t er ook onder zetten! scheelt weer hoop geld!
Nee ik heb het alweer verneukt door snarf online alle ins en outs omtrent de bandenwereld bij te brengenquote:
tja... vind altijd bij een sollicitatiebroef dat je je kwaliteiten moet omschrijven zonder arrogant over te komen. Maar je moet wel uitblinken tegenover je concurenten...quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:52 schreef Myraela het volgende:
Het is kei lastig om tekst over jezelf te schrijven.
Lief dagboek,quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:52 schreef Myraela het volgende:
Ohai! Ik ben keilief, keigoed en geen faalhaas. Ik ben awesome. Noes, het is alweer tijd om af te sluiten. Dag boefjes!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:52 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ohai! Ik ben keilief, keigoed en geen faalhaas. Ik ben awesome. Noes, het is alweer tijd om af te sluiten. Dag boefjes!
Eerst de Elfstedentocht.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga volgend jaar meedoen met de vierdaagse van Nijmegen![]()
(als ik uitgeloot word)
Dit klinkt wel goed.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ohai! Ik ben keilief, keigoed en geen faalhaas. Ik ben awesome. Noes, het is alweer tijd om af te sluiten. Dag boefjes!
coowl ik wil dat echt al heeeeeeeeeeeeel lang, maar niemand wil mee...! en pieterpad wil ik ook ooit lopen!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga volgend jaar meedoen met de vierdaagse van Nijmegen![]()
(als ik uitgeloot word)
Nou dan hebben we een deal??? We moeten dan wel gaan oefenen! Je moet er 500 km op hebben zitten voordat he de nijmeegse gaat lopenquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
coowl ik wil dat echt al heeeeeeeeeeeeel lang, maar niemand wil mee...! en pieterpad wil ik ook ooit lopen!
en das incl overnachting enzo...?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dan hebben we een deal??? We moeten dan wel gaan oefenen! Je moet er 500 km op hebben zitten voordat he de nijmeegse gaat lopen
In Januari starten met trainenNet een heel gesprek gehad met een vrouw die er nu 300 km op heeft zitten
Ze had zaterdag nog 35 km gelopen ... ze was helemaal enthousiast toen ik zei dat ik hem volgend jaar wilt gaan lopen.
Kost wel 150 euro... dan ben je verzekerd van een plaats
Neequote:Op donderdag 7 juni 2012 20:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en das incl overnachting enzo...?
van zuid limburg naar puntje in groningen lopenquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NeeMaar wel de begeleiding naar de vierdaagse toe. Ik zal het eens opzoeken
Dat moet je nog regelen, maar er zijn genoeg gastgezinnen geloof ik
anders campings enzo
En wat is Pieterpad?
Whutquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
van zuid limburg naar puntje in groningen lopen
Mogen honden meedoen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:09 schreef marbasnarf het volgende:
wil jess dan trainen om nijmegen mee te lopen... Obi kan ik wel ergens kwijt , die zou een pension ook echt wel overleven.. vind hij alleen maar leuk denk ik
dat is niet georganiseerd t pieterpad... moet je zelf plannen en hostel zoeken ... gaat wel in etappes, niet alles achter elkaarquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WhutWanneer is dat
Dat lijkt mij geweldig
[..]
Mogen honden meedoen?
Ja dat snap ikquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat is niet georganiseerd t pieterpad... moet je zelf plannen en hostel zoeken ... gaat wel in etappes, niet alles achter elkaar
volgens mij mogen honden meelopen .. waarom niet?
Ik zie niks?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
http://www.tweevoeter.nl/vierdaagse.php
mag volgens mij wel... maar flink trainen! (zeker met hitte, voetzooltjes op asvalt enzo... dus schoentjes bij hebben)
ja je hebt van die schoentjes (soort leren sokjes) die de voetzolen van de hond beschermen. asvalt wordt onwijs heet natuurlijk en om daar 30/40/50 km op te lopen 4 dagen achter elkaar, gaat wel zeer doen natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie niks?
Schoentjes voor honden?
Ik wil ook nog steeds de pelgrimroute lopen
Ow dat wist ik nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja je hebt van die schoentjes (soort leren sokjes) die de voetzolen van de hond beschermen. asvalt wordt onwijs heet natuurlijk en om daar 30/40/50 km op te lopen 4 dagen achter elkaar, gaat wel zeer doen natuurlijk
moeten...?? zijn daar regels voor?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet
Wij moeten sowieso minimaal 40 lopen.
Jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moeten...?? zijn daar regels voor?
Ja zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:23 schreef marbasnarf het volgende:
oh honden mogen niet mee op de vierdaagse... net t regelement gelezen (tenzij ik blind wordt en jess mn hulphond is)
edit: en kinderwagens en radio's mogen ook niet mee
dacht dat er alleen regels zijn voor militairenquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ja zoiets dacht ik al
Maar wel andere wandeltochten
hoop dan toch echt dak jess gewoon bij een bekende in huis kan doen.... ipv pension want dat trekt ze echt nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dacht dat er alleen regels zijn voor militairengoed dat wordt de 40 dan! (maar we hoeven geen bepakking toch, luchtbedden ed worden vervoerd toch? ))
Nee alleen eten en drinken meenemen enzoquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dacht dat er alleen regels zijn voor militairengoed dat wordt de 40 dan! (maar we hoeven geen bepakking toch, luchtbedden ed worden vervoerd toch? ))
oooooooooooooooohw piece of n eggquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee alleen eten en drinken meenemen enzo
Piece of egg, whut?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooooooooooooooohw piece of n egg
cake bedoel jequote:Op donderdag 7 juni 2012 20:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooooooooooooooohw piece of n egg
"piece of cake" x "eitje"quote:
Maar ook cake te maken heb je een of meer eitjes nodigquote:
Ja dat is waar!quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ook cake te maken heb je een of meer eitjes nodig
Heerlijk is dat hequote:
heb echt al een hele tijd een muffin-kookboek... nog nooit iets uitgemaakt, maar alleen erin bladeren lootp water al in mn mond , zowel hartig als zoetequote:Op donderdag 7 juni 2012 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ohhh dat heb ik al zo'n tijd niet gehad maar is zooooo lekker
You naughty girlquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben echt vaag aan het doen, ik ben een fles cola kwijt![]()
Zo klein is dat toch niet
In de keuken?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben echt vaag aan het doen, ik ben een fles cola kwijt![]()
Zo klein is dat toch niet
Haha I like the way you think boyquote:
Die fles of jij?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat lijkt me iets te veel spuiten
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:12 schreef Faxie het volgende:
De vraag is natuurlijk.... wat voor ene?
[ afbeelding ]
Ik gok de tweede van links wel light maar dat terzijdequote:Op donderdag 7 juni 2012 21:12 schreef Faxie het volgende:
De vraag is natuurlijk.... wat voor ene?
[ afbeelding ]
Dan snap ik dat ze die kwijt isquote:
Je nieuwe haarkleur is pas tofquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:02 schreef Myraela het volgende:
mijn portfolio gaat tof worden.Ookal heb ik alleen nog maar het simpele af.
Veel complimenten over gehad?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Cute heIk vind het iets te oranje nog, maar stiekem vind ik het wel awesome.
Rustigquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
TT is gewijzigd zie ik? Jammer.
En ik ben moelange dag gehad.
Hoe is 't hier?
oh mijn god wat spannend, vertel alsjeblieft meerquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:23 schreef ook_gek het volgende:
zo droger uit en in elkaar gezet. Kapotte onderdeel er uit en nu zoeken naar het juiste onderdeel en bestellen.
Heb nog nooit van me leven een droger open gemaakt whehe. SPANNEND!
Ik zet in op 5 onderdelen die overblijven als je hem in elkaar hebt gezet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:23 schreef ook_gek het volgende:
zo droger uit en in elkaar gezet. Kapotte onderdeel er uit en nu zoeken naar het juiste onderdeel en bestellen.
ja de plaatjes waren erg interessantquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:23 schreef ook_gek het volgende:
Maar dan is het rare geluid wel wegquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zet in op 5 onderdelen die overblijven als je hem in elkaar hebt gezet.
Ja nou en dus de droger deed het niet, want duh hij is kapto. Dus ik schoevendraaier pakken en die had niet goed juiste dingetje, want speciale schroefjes. Je mag natuurlijk heul zelf niet open maken!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oh mijn god wat spannend, vertel alsjeblieft meer
NOP! verwarmings element is er nu uit omdat die kapot is. En alle schroeftjes kloppen nog.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zet in op 5 onderdelen die overblijven als je hem in elkaar hebt gezet.
Maak een youtube filmpje van hoe je hem maakt zodat we allemaal mee kunnen genietenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja nou en dus de droger deed het niet, want duh hij is kapto. Dus ik schoevendraaier pakken en die had niet goed juiste dingetje, want speciale schroefjes. Je mag natuurlijk heul zelf niet open maken!
Dat is gevaarlijk.
Ik dis toen atta turk wallah wallah maken doe gemaakt. Ik zweer, dacht ik. WAT WAT WAT! ik kan da ook zelf. Dus toen open en ja iets door gebrand!
en toen google en toen dus verwarmings element kaduuuk. Klopt want hij deed niet mee drogen.
E dus toen er uit enz en nu zoeken naar nieuwe onderdeel op internet natuurlijk.
Brstellen schroeven in doen en drogen.
Hoop ik dan. Snap je?
Einde verhaal
[..]
NOP! verwarmings element is er nu uit omdat die kapot is. En alle schroeftjes kloppen nog.
En hij zit normaal in elkaar! Dus tot nu toe is alles prima verlopen!
Fapfapquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maak een youtube filmpje van hoe je hem maakt zodat we allemaal mee kunnen genieten
Top dat je hem zelf probeert te repareren gekkie!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja nou en dus de droger deed het niet, want duh hij is kapto. Dus ik schoevendraaier pakken en die had niet goed juiste dingetje, want speciale schroefjes. Je mag natuurlijk heul zelf niet open maken!
Dat is gevaarlijk.
Ik dis toen atta turk wallah wallah maken doe gemaakt. Ik zweer, dacht ik. WAT WAT WAT! ik kan da ook zelf. Dus toen open en ja iets door gebrand!
en toen google en toen dus verwarmings element kaduuuk. Klopt want hij deed niet mee drogen.
E dus toen er uit enz en nu zoeken naar nieuwe onderdeel op internet natuurlijk.
Brstellen schroeven in doen en drogen.
Hoop ik dan. Snap je?
Einde verhaal
[..]
NOP! verwarmings element is er nu uit omdat die kapot is. En alle schroeftjes kloppen nog.
En hij zit normaal in elkaar! Dus tot nu toe is alles prima verlopen!
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Top dat je hem zelf probeert te repareren gekkie!
Dat moet je ook door andere laten doen. Doe ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik zou het niet durven....
sowieso ca en reparaties gaan niet samen
Vrouwen moeten was in de droger stoppen en verder met hun tengels er vanaf blijvenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik zou het niet durven....
sowieso ca en reparaties gaan niet samen
Ze moeten het na afloop wel eruit halen...quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrouwen moeten was in de droger stoppen en verder met hun tengels er vanaf blijven
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze moeten het na afloop wel eruit halen...
kloptquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja daaromquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrouwen moeten was in de droger stoppen en verder met hun tengels er vanaf blijven
En opvouwen en strijken zekerquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maak een youtube filmpje van hoe je hem maakt zodat we allemaal mee kunnen genieten
hij is toch al kapotquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Top dat je hem zelf probeert te repareren gekkie!
Yep, en de man de volgende ochtend aankleden, want aankleden kunnen vrouwen nou eenmaal veel beterquote:
Ach, onder stroom gestaan heb ik ook al een keer of 4 XDquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]nee dat gaat me te ver
![]()
Collega's hadden dat ook al gevraagt, omdat ze weten hoe ik ben. Een grote gaoot en snel afgeleid en druk
[..]
hij is toch al kapotEn van de week heb ik de knopjes van mijn electro ramen gerepareerd in de auto. Heb wel een lekker stroomstoot door me flikker gehad haha. Wilde even kijken of ze naar beneden ging, dus effe kortsluiting maken.... vergeten dat het een stuk ijzer was en geen schroevendraaier met een handvat
PATS! tintelende handen maar raam ging wel naar beneden, dus problem gevonden en netjes gerepareerd. 120 euro bespaard. En een ervaring rijker
heb niks voor niks mijn wasmachine en droger in de keuken gezet, dan heeft mijn toekomstige vrouw geen reden om de keuken te verlatenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel, vuilniszak naar buiten!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb niks voor niks mijn wasmachine en droger in de keuken gezet, dan heeft mijn toekomstige vrouw geen reden om de keuken te verlaten
En ze moet bier brengenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, vuilniszak naar buiten!
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep, en de man de volgende ochtend aankleden, want aankleden kunnen vrouwen nou eenmaal veel beter
vuilnisbak staat ook in de keuken, die zak neem ik zelf wel mee naar beneden als ik naar me werk gaat. Kan ze gewoon voor de deur zetten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, vuilniszak naar buiten!
ik drink geen bierquote:
ja maar ik welquote:
Jezus een vrouw moet wel veel doen he bij jouquote:
Wat is er wat is er ooooh wat is erquote:
Jij woond toch niet bij mij thuis? Dus ze hoeft geen bier te brengen in mijn huisquote:
ik vind het ook wel eenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is er wat is er ooooh wat is er
* ook_gek rent in paniek in het rond
[..]
Jij woond toch niet bij mij thuis? Dus ze hoeft geen bier te brengen in mijn huis
pure liefde tussen ons, voel het gewoonquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jezus een vrouw moet wel veel doen he bij jou
Ach ja ik loop toch al naar de koelkast voor een biertje, dus dan neem ik hem wel mee voor je
Alsof we het alleen over jou mogen hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is er wat is er ooooh wat is er
* ook_gek rent in paniek in het rond
[..]
Jij woond toch niet bij mij thuis? Dus ze hoeft geen bier te brengen in mijn huis
Ja helaas staat er 1 klein dingetje tussen onsquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pure liefde tussen ons, voel het gewoon
JA wat dan wat dan, ik ben nu echt volledig in paniek!quote:
Ja wat is deze dan! Het is mijn fucking huis, dus gaat het over 1 persoon, en dat is over mij en niemand anders Dus JAJAJAJAJAJA JAHAAAAAA gaat dus inderdaad over me zelf. JULLIE praten dus over MIJ!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof we het alleen over jou mogen hebben
Alles kan kapotquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja helaas staat er 1 klein dingetje tussen ons
Dus dat staat onze romance in de wegquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik had het over die mooie UI van je
Anders moeten we alles stiekem doenquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus dat staat onze romance in de weg
niks is spannender dan stiekem dingen doen!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Anders moeten we alles stiekem doen
Mijn broertje vermoord je anders
Je broertje kan ik hebben hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Anders moeten we alles stiekem doen
Mijn broertje vermoord je anders
Goed puntquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niks is spannender dan stiekem dingen doen!
Nooit last van gehad in mijn 10jarige carrière bij Ajaxquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jij bent toch heel klein?
Hij is groot en sterk
okquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nooit last van gehad in mijn 10jarige carrière bij Ajax
En je broertje is gewoon niet welkom op verjaardagenquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En je broertje is gewoon niet welkom op verjaardagen
Welterusten!quote:
Goodnightquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Hij kan wel party machen overigens
[..]
Welterusten!
Ik ga ook
Zijn ze ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:44 schreef kree het volgende:
Nu haalde ik dus die meid op vanavond in Leiden.
Hartstikke leuke griet, gelijk gezellig ook.
1 probleem ze heeft al een vriendje
Kan het me dan nooit eens mee zitten, lijkt wel of alle leuke meiden bezet zijn.
Dit zou nog wel eens kunnen kloppen. Ik vind bezette vrouwen vaak wat relaxter of zoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:48 schreef kree het volgende:
Je zou het haast denken ja, valt me gewoon op dat de meiden waarmee ik het gezelligst mee heb allemaal bezet zijn.
Of wellicht gedragen meiden zich ook wel anders (in mijn ogen leuker) als ze al voorzien zijn
Het is ook echtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:22 schreef kree het volgende:
Soldaat van Oranje was vet
Knap hoor hoe ze dat hebben gedaan met het decor.
Gewoon effe een zee en strand nagebouwd en het zag er nog echt uit ook
Owh dat is wel een aanrader, had wel al een making off gezien, maar wellicht zit er in willem wever nog wat meerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is ook echt
Je moet even uitzending gemist kijken van willem wever, daar gaan ze achter de schermen kijken. Is onwijs gaaf om te zien hoe alles werkt.
Ja waarom eigenlijk denk ik dan, het valt mij ook op namelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit zou nog wel eens kunnen kloppen. Ik vind bezette vrouwen vaak wat relaxter of zo
Topickill. Als je nu "In m'n nakiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:24 schreef screwloose het volgende:
Ik ga gewoon lekker naar kantoor!
In het zonnetje!!
Goed bezig chickiequote:
Verdwaal niet he schatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:24 schreef screwloose het volgende:
Ik ga gewoon lekker naar kantoor!
In het zonnetje!!
Terecht! Ik drink nooit meer Heineken, barstende koppijnquote:
Hmm. Noted!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht! Ik drink nooit meer Heineken, barstende koppijn.
Hihiquote:
Nou nee, nog niet! Hihi.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hihi. Net een sloot water gedronken en nu gaat 't wel. Zo werken, even bedenken wat ik voor eten meeneem.
Jurkjes al gepast? Ik heb de oranje uitgehangen, ding stinkt als de ziekte. Vanavond passen en dan in de was.
Jaquote:
Yeah appenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:24 schreef marbasnarf het volgende:
straks krijg ik mn nieuwe telefoonkan ik ook appen enstuff =D
* stuiter stuiter stuiter *
aan de arbeid dus anders ben ik niet optijd thuis
Welke is het geworden?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:24 schreef marbasnarf het volgende:
straks krijg ik mn nieuwe telefoonkan ik ook appen enstuff =D
* stuiter stuiter stuiter *
aan de arbeid dus anders ben ik niet optijd thuis
Als ik ze niet had gekocht waren ze niet mooi?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:25 schreef twi het volgende:
[..]
In dat geval: moooooooooooooooooooooi!!!!!
Snap je 'm?
Niet dat je wat om mijn mening geeft![]()
Hihi, je snapt hem!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik ze niet had gekocht waren ze niet mooi?
hihi, coowl!!! en en en ???quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Gisteren heel gesprek met dateding gehad over enge woorden. Relatie enz
Nou het werd een nogal vaag gesprek dus we zijn er maar mee gestopt. Sowieso wil ik gewoon eerst genieten voordat we er een stempel op drukken.quote:
Heldinquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
Pffff wekker om 8 uur gezet en nu pas wakker
Ik ga vandaag een EK taart maken
ik was al voor mn wekker wakker... 1e wat ik dacht was "oeh vandaag nieuwe telefoon" en daarna dacht ik "verrek de zon schijnt en tis droog!!!"quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
Pffff wekker om 8 uur gezet en nu pas wakker
Ik ga vandaag een EK taart maken
das zeker fijn, maar beetje weten of er serieuze toekomst in zit (vanaf zijn kant) lijtk em toch wel wat zelfvertrouwen geven. ik wordt altijd erg onzeker van dingen die ik niet weetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou het werd een nogal vaag gesprek dus we zijn er maar mee gestopt. Sowieso wil ik gewoon eerst genieten voordat we er een stempel op drukken.
ik wordtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das zeker fijn, maar beetje weten of er serieuze toekomst in zit (vanaf zijn kant) lijtk em toch wel wat zelfvertrouwen geven. ik wordt altijd erg onzeker van dingen die ik niet weet
Slim.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou het werd een nogal vaag gesprek dus we zijn er maar mee gestopt. Sowieso wil ik gewoon eerst genieten voordat we er een stempel op drukken.
Waarom kan relatie en genieten niet samen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat er dan een stempel op hangt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom kan relatie en genieten niet samen?
denk dat ze t serieuze (de verplichtingen enzo) nog even wil laten wachtenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom kan relatie en genieten niet samen?
Juistquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk dat ze t serieuze (de verplichtingen enzo) nog even wil laten wachten
Ik zal hier wel te jong voor zijn. Maar ik geniet van mijjn relatiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat er dan een stempel op hangt.
Dan komt er ook verplichting en verwachting bij kijken enz
Nee jij, check die hakken van je pumpsquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik was al voor mn wekker wakker... 1e wat ik dacht was "oeh vandaag nieuwe telefoon" en daarna dacht ik "verrek de zon schijnt en tis droog!!!"
En dat moet je ook doen!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zal hier wel te jong voor zijn. Maar ik geniet van mijjn relatie
zelfs al zonder jas buiten geweest, is prima te doen!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Appen Appen AppenHahahaha. Is het lekker weer? Ik klim even mijn bed uit
Slimquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat moet je ook doen!
Ik heb 3 serieuze relaties achter de rug. De laatste 2 waren best wel dicht op elkaar. Ik wil mijzelf niet verliezen in een relatie, alweer. Ik wil gewoon eerst mijzelf even terug vinden voordat ik "de vriendin van" word.
Ik had tegen dateding gezegd dat jij vroeg wanneer ik weer naar hem ging omdat je wilde borrelen. Ik krijg het idee dat hij nu zit na te denken om niet te gaan darten vrijdagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee jij, check die hakken van je pumps
GodverIk ga morgen ook even kijken, maar ik wil ze wat minder hoog denk ik
Dat telt ook heel zwaar mee ja!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:37 schreef marbasnarf het volgende:
huppel heeft toch ook ene kind? denk dat je dan ook wel soort van voorzichtiger bent met serieus zijn.. aangezien de jongen dan niet alleen een relatie heeft, maar ook een soort vaderschap op zich krijgt. en voor t kind is dat extra vervelend als t dan mis zou gaan (denk ik...)
Gister was het ook heerlijk buiten, alleen jammer van de regenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zelfs al zonder jas buiten geweest, is prima te doen!
Ben ik ookquote:
Dat is misschien wel slim. Wanneer noem je een relatie eigenlijk serieus?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat moet je ook doen!
Ik heb 3 serieuze relaties achter de rug. De laatste 2 waren best wel dicht op elkaar. Ik wil mijzelf niet verliezen in een relatie, alweer. Ik wil gewoon eerst mijzelf even terug vinden voordat ik "de vriendin van" word.
wanneer je bezig bent samen een toekomst op te bouwenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is misschien wel slim. Wanneer noem je een relatie eigenlijk serieus?
Zodra de ouders er bij komen kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is misschien wel slim. Wanneer noem je een relatie eigenlijk serieus?
Werk ze chickquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |