Kleuren? Ik zag alleen tettenquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:40 schreef Loqi het volgende:
![]()
mag ik even wijzen op de verschillende kleuropties van dit ding http://www.bonprix.nl/product/blouse-zwart-925848/?type=image en de behandeling van de fotos
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kleuren? Ik zag alleen tetten
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:40 schreef Loqi het volgende:
![]()
mag ik even wijzen op de verschillende kleuropties van dit ding http://www.bonprix.nl/product/blouse-zwart-925848/?type=image en de behandeling van de fotos
Peheheh zeer betrouwbaarquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:40 schreef Loqi het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:55 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, van dat ondergoed dat 'neuk me!' Schreeuwt
Ik had eigenlijk een shirt dat ik bij Stef wilde, maar nooit gekocht heb. Op de plek van die baby stond een windows-zandlopertje
je moet het pakje ook niet als een mongol openrukkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:49 schreef Dwyn het volgende:
Nagels gelakt, pakjesman belt aan, nagels naar de klote.
Ik had al een buts in mijn nagels van de sleutels in het slot omdraaien.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet het pakje ook niet als een mongol openrukken
HET IS EEN PAKJE!quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jeuj!quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik had al een buts in mijn nagels van de sleutels in het slot omdraaien.![]()
Maar de schoenen passen! En ik kan er zowaar op lopen!
Wait whut ? Niet?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
herkenbaar welquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
Toen mijn bestelling van zalando op het werk binnenkwam; heb ik hem eerst open gemaakt op werk (als enen mongol). Daarna aan de kant gelegd en vervolgens in de auto - tijdens het rijden - de jurk er uit gehaald en allesWant toen kon ik al niet meer wachten tot thuis
Ok niet geheel veilig; maar dingen uitpakken moet meteeeeheeennnn
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
herkenbaar welAl meerdere malen mijn gebit bijna op gesloopt omdat ik niet snel genoeg een schaar of mes had
Pehehehquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
herkenbaar welAl meerdere malen mijn gebit bijna op gesloopt omdat ik niet snel genoeg een schaar of mes had
Ik ook, het is net schimmel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:38 schreef Mirjam het volgende:
ik vind OPI black spotted maar een raar lakjon
Goed voor den portemonnee!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, of een bedorven crackle ofzo.
ik vind het maar niks.
het is het allemaal net niet
ik had laatst voor het eerst princess tears, ik vond het echt een heerlijk lakje om mee te werkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:40 schreef Mss het volgende:
Net voor het eerst een A-England lakje gelakt. Wat een draak om te lakken zeg. Hij gaat heel stroef over de nagel, verdeelt heel onregelmatig en is een ramp om te clean-uppen. Maar die kleur
Welke? Ik vind ze juist lekker lakkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:40 schreef Mss het volgende:
Net voor het eerst een A-England lakje gelakt. Wat een draak om te lakken zeg. Hij gaat heel stroef over de nagel, verdeelt heel onregelmatig en is een ramp om te clean-uppen. Maar die kleur
Ik heb nu Saint George op en die vond ik echt niet fijn lakken. Van de week die andere twee maar even proberen. En misschien werkt deze met verdunner wat beter.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had laatst voor het eerst princess tears, ik vond het echt een heerlijk lakje om mee te werken
Nee, eerst de pakketbezorger een fijne dag wensen. Vriendjes maken!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
Toen mijn bestelling van zalando op het werk binnenkwam; heb ik hem eerst open gemaakt op werk (als enen mongol). Daarna aan de kant gelegd en vervolgens in de auto - tijdens het rijden - de jurk er uit gehaald en allesWant toen kon ik al niet meer wachten tot thuis
Ok niet geheel veilig; maar dingen uitpakken moet meteeeeheeennnn
naar de sephora in frankrijk rijdenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan die opi?
Ja maar ver weg.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
naar de sephora in frankrijk rijden
kopen
profit
VANAVOND??!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
naar de sephora in frankrijk rijden
kopen
profit
alleen als we dan ook sushi gaan etenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
VANAVOND??!!!!!!!!!!![]()
: D:D: D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D::D:DE:E:EE:E:E:DE:D:D:D:D:@$@@#$@RFWWSEDESDSFASEWFEW!!
ja geen ideequote:Op donderdag 7 juni 2012 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar ver weg.![]()
Waarom is hij alleen in Frankrijk?
OEquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
alleen als we dan ook sushi gaan eten
Yayquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:22 schreef Mss het volgende:
Ik ga mijn rijbewijs afhalen!
En kijken of ik mooie schoenen kan vinden
Ik vind die spotted OPI ook leukquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een mevrouw met heul enge nagels![]()
Ik wil die spotted-dinges![]()
Slekten Amerikaanse merk is dat OPI
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:22 schreef Mss het volgende:
Ik ga mijn rijbewijs afhalen!
En kijken of ik mooie schoenen kan vinden
Is dat een jurk?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
Zalando
Drie keer raaien wat deze "jurk" kost:"
[ afbeelding ]
Dat meen je niet??quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
Zo kost dit spook-kostuum 470 euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou vooruitquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:45 schreef Mss het volgende:
Eerst ff rijbewijs ophalen! Pics later vandaag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Waarom ziet dat model eruit alsof ze 80 kilo weegt?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
Zo kost dit spook-kostuum 470 euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:52 schreef PriemGirl het volgende:
Nee seriously wtfDafuq is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
En over een jaar ben je ge-op-trouwdquote:
OMG YAAAYYYquote:
ze is echt prachtigquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nou indd MirOp die foto's waar ze dr handen in dr zij zet zie je pas hoe slank ze eigenlijk is.
Mooie vrouw is het wel
Gaat rap!quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
10 mei 2013 zijn er al 3 van de 6 slots bezet ook echt
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
voordeel: kattenkots stinkt niet.
En wat doet het beest? Meteen weer gaan vreten ook echt
Ja honden ruimen tenminste hun eigen zooi op. Een kat ruikt er aan, niest een keer en gaat jou vervolgens aan zitten kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Als ik er niet snel genoeg bij ben; vreet samson ook nog even zijn eigen kots op
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja honden ruimen tenminste hun eigen zooi op. Een kat ruikt er aan, niest een keer en gaat jou vervolgens aan zitten kijken
Slave. Clean up plz. Ktbxbye.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja honden ruimen tenminste hun eigen zooi op. Een kat ruikt er aan, niest een keer en gaat jou vervolgens aan zitten kijken
Zelf natvoer makenquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:37 schreef Loqi het volgende:
[..]hier niet
Brody is ook niet vies van opgewarme brokken, boeit hem niet of ze van hem waren of niet
In de praktijk komt het daar wel op neerquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Slave. Clean up plz. Ktbxbye.
I haz a vision
Lekker!!quote:
Oooo nicotine verslaafd ook pehehehehquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lekker!!
Eny eet peuken... er was laatst een peuk buiten uit de asbak gewaaid, die lag dus op de grond en eny allemaal likken. Haal ik die peuk weg, gaat ie het stukje stoep zitten likken waar de peuk had gelegen
gewoon een smerig beestquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooo nicotine verslaafd ook peheheheh
Hond van ons pa ook.. Dus heeft hij een constructie moeten bedenken waarbij de hond (formaat cavia) niet meer in de kattenbak kan komenquote:
kattenbak heel hoog zettenquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hond van ons pa ook.. Dus heeft hij een constructie moeten bedenken waarbij de hond (formaat cavia) niet meer in de kattenbak kan komen
Mexx eet mijn haarquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lekker!!
Eny eet peuken... er was laatst een peuk buiten uit de asbak gewaaid, die lag dus op de grond en eny allemaal likken. Haal ik die peuk weg, gaat ie het stukje stoep zitten likken waar de peuk had gelegen
You know... beesten lijken op hun eigenarenquote:
Ja, hij heeft een tafeltje gemaakt. En de prullenbak ervoor gezet zodat de katten er makkelijk bij kunnen, maar de hont kan niet klimmenquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kattenbak heel hoog zetten
Maar ieuw
omnom!quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mexx eet mijn haar
Dan moet ik de bak uitscheppen en dan hangen al die drolletjes aan elkaar vast via een lange haar
ROFL visualsquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een tafeltje gemaakt. En de prullenbak ervoor gezet zodat de katten er makkelijk bij kunnen, maar de hont kan niet klimmen![]()
Plus dat die hont ook kattengrit at, dat wel eens verkeerd schoot en je dan je hont moet gaan Heimlichen
Eet ie ook kersen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, de kersen aan de boom van de buren zijn bijna rijp, nu weet ik waarom de pousse zo graag naar buiten wilde
Oehhh ! Smart onequote:
Ja, is hier ook als ze vogels in de tuin zien. Alleen mag er eentje dus nooit naar buiten dus die houdt vanzelf na een tijdje weer opquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
ze zien die vogeltjes in de boom zitten en dan worden ze helemaal gek hier, allemaal rennen en kekkeren alles
Enyquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ja idd... Eny had 1 keer een vogeltje te pakken, maar die was al gewond en zat vast in de schutting en ik was er op tijd bij. Hij is er te traag en te dom voor
Designerpoussen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ook de reden waarom eny niet zomaar naar buiten mag... Traag en dom zijn geen goede combi voor je overlevingskansen...
De wat?quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Krijgen we de 30e weer een Eny in de krabpaal gooi show?
Er komen hondachtigen, fat chancequote:Op donderdag 7 juni 2012 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind de oranje bank wel mooi bij de poussen, heb je de bank bij de poussen uitgezocht of andersom?quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Designed to look pretty on a sofa.
Kleedjes.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Designed to look pretty on a sofa.
Ik wil een gilconcert.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jaaaa enyconcertquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kleedjes.
[..]
Ik wil een gilconcert.
Mja, die van mij is gewoon een maandagochtend model.. Beetje veel allergiëen en zeau waardoor ie zich beter niet buiten vol kan vreten met van alles en nog watquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ook de reden waarom eny niet zomaar naar buiten mag... Traag en dom zijn geen goede combi voor je overlevingskansen...
Ik geloof andersomquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind de oranje bank wel mooi bij de poussen, heb je de bank bij de poussen uitgezocht of andersom?
Maar zó garpig.quote:
En een facebookpagina ofczquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eny
Zullen we een Eny fanclub oprichten? Met de jaarlijke Eny clubdag met bbq en merchandise
Goeien SOG vooral.quote:
Hee ik heb net 250 woorden getypt in 5 minuten, dat kenserverslag komt wel af voor volgende week vrijdag.quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hee ik heb net 250 woorden getypt in 5 minuten, dat kenserverslag komt wel af voor volgende week vrijdag.
Ik vind het wel een hele goeie... Kwam jij naar meet? Anders doen we sneaky eny stelen en gooien en opnemen en enenequote:Op donderdag 7 juni 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee maar serieus, ik wil de ringtone
misschien kun je 'm live opnemen tijdens de meetquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee maar serieus, ik wil de ringtone
Ja ik komquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het wel een hele goeie... Kwam jij naar meet? Anders doen we sneaky eny stelen en gooien en opnemen en enene![]()
Ooooooh, dan kan het.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hee ik heb net 250 woorden getypt in 5 minuten, dat kenserverslag komt wel af voor volgende week vrijdag.
IK WIL DIE PAARSEquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb alle prismatics, die heb ik niet allemaal nodig of wel?
Nopequote:Op donderdag 7 juni 2012 16:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:
Nee, alleen of die blauwe of die paarse houdenquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
bummerquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:10 schreef Mss het volgende:
Ik heb dus het jurkje gepast in een winkel met een shapend broekje eronder. Het is niet mijn model
.
Jammer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:10 schreef Mss het volgende:
Ik heb dus het jurkje gepast in een winkel met een shapend broekje eronder. Het is niet mijn model
.
Je kunt ze beter thuis zelf op 1 vinger lakken, dan zie je beter hoe het bij jouw huidskleur pastquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meh lijst:
Liquid Crystal
Optical Illusion
Ray-diant
Allemaal BN
Maar ik ben niet thuis dus ff thuis kijken of ik die echt weg wil doen want ik doe het aan de hand van scrangie peekzurs nu![]()
Ja? Heeft toch weinig nut om lakjes te houden als je ze toch nooit op doet alleen omdat anders je collectie niet meer compleet is. Beter die vervangen voor iets wat je wel gebruiktquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik toch collecties op gaan breken?![]()
Waarom wil je je collectie uitdunnen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik toch collecties op gaan breken?![]()
Ja maar dan denk ik, 'straks wil ik hem wel op'quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom wil je je collectie uitdunnen?
Zijn er geen lakjes bij waarvan je meteen al zoiets hebt van 'meh, draag ik nooit en zal ook niet meer gebeuren denk'?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
spees doet dat zo nu en dan. Over drie maanden koopt ze dan alles weer opnieuw
Dan kun je beter niet uitdunnen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar dan denk ik, 'straks wil ik hem wel op'
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
Hee dat waren alleen de suedesquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
En heb je ze al gelakt?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hee dat waren alleen de suedes
Het was wel garpig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je die serieus weggedaan en opnieuw gekocht?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, voor 98$ inclusief shippingquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je die serieus weggedaan en opnieuw gekocht?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, voor 98$ inclusief shipping
Jupquote:
Swatch?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nerd lacquer Pinin' for the Fjords houden of niet houden?
It's just a flesh wound wil ik houden omdat monty python![]()
![]()
Ik heb er eentje, Linkin Park after Dark geloof ik, een paarse. En al heul 2x gelaktquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup
Maar ik had ze dan ook nog niet
Wel geteld 1 van gelakt
Maar dat mens is spoorloos verdwenen endezo, zouden ze nog meer waard worden?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neh, je hebt lakjes die veel mooier zijn
Die ziet er maar vreemd uitquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dat mens is spoorloos verdwenen endezo, zouden ze nog meer waard worden?
[ afbeelding ] Heb ik ook
linkin parkquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb er eentje, Linkin Park after Dark geloof ik, een paarse. En al heul 2x gelakt
deze vind ik nog wel grappig, leuker dan die hier boven iig, maar ga je deze nog vaker dragen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dat mens is spoorloos verdwenen endezo, zouden ze nog meer waard worden?
[ afbeelding ] Heb ik ook
Deze nog nooit gelaktquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
deze vind ik nog wel grappig, leuker dan die hier boven iig, maar ga je deze nog vaker dragen?
je kunt hem proberen om te kijken hoe hij op jouw nagels staan, ik vind hem wel okay, maar niet een must havequote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:41 schreef Dwyn het volgende:
Op Facebook:
Lush Den Bosch
Het heeft eventjes geduurd door de verjaardag van de koning in het thuisland van Lush, maar.........Onze verse maskertjes zijn binnen!
Wait, whut?
Yea ... Ik had niet verwacht dat het bij mij zou staan maar toen ik die van layla op deed vond ik het eigenlijk wel heel vet staanquote:
Ik mag toch lijen dat ze het verschil tussen een man en een vrouw en een verjaardag en een jubileum wel weten.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:51 schreef Lindytje het volgende:
Ik moest even weg
Maar idd na ondertrouw uit eten met papa en mama
En achternamen: H-J en J-H, hebben we zojuist besloten
Haha, vet manquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:51 schreef Lindytje het volgende:
Ik moest even weg
Wat trek je aan trouwens?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:52 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, ik zal ook nog even mijn nagels fatsoenlijk lakken voor zometeen
klerenquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wat trek je aan trouwens?
Oh en volgens buienradar blijft het voorlopig regenen, aargh. Moet wcpapier hebben en iets van maaltijdsalade want de laatste wcrol hangt nu aan den muur
Oooo tofquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:51 schreef Lindytje het volgende:
Ik moest even weg
Ik zou het nu alvast doen, gewoon omdat het kanquote:
tommy hilfiger heeft toch lagere? of zijn die net zo hoog?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:17 schreef Mss het volgende:
https://www.sacha.nl/shop/damesschoenen/sandalen/2x8252
Zoiets wil ik, maar dan met een lagere hak. Waarom kan ik dat nou nergens vinden.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:51 schreef Lindytje het volgende:
Ik moest even weg
Eens kijken!quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tommy hilfiger heeft toch lagere? of zijn die net zo hoog?
http://nl.tommy.com/Tommy-Hilfiger/Wedges/FW-112025,nl_NL,sc.htmlquote:
Oh kut, wantzquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://nl.tommy.com/Mary/(...)%3D086_RED__STARFISH
Vind ik tof voor Mss
Met rode pumps, nagels en lippiesquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:36 schreef Mss het volgende:
http://www.promiss.nl/jurk-stippen-blauw/nl/product/10254/
Dezen jurk lijkt mij ook wel leuk, en dan met wat roden accenten?
Ik zou als ik jou was weg blijven van die tricotjes. Je hebt gezien wat het doet...quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:36 schreef Mss het volgende:
http://www.promiss.nl/jurk-stippen-blauw/nl/product/10254/
Dezen jurk lijkt mij ook wel leuk, en dan met wat roden accenten?
Ja, daar heb je wel een punt, al zag deze er in de winkel een stuk steviger uit dan die groene pyama.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was weg blijven van die tricotjes. Je hebt gezien wat het doet...
En dat bedoel ik niet lullig, maar een jurk met wat meer stevigheid valt gewoon mooier als je wat ronder bent
En dat is dus overal hequote:Op donderdag 7 juni 2012 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik klikte op de collectie en alle plus size is tricot
Die is op zich wel leuk, maar 95 cm is vrij kort. Dan komt-ie tot halverwege mijn bovenbeenquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
En zoiets?
http://www.wehkamp.nl/dam(...),2,19,6,17&PI=1&SM=0
Oh, die vind ik leuk!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.neck.nl/produk(...)iew%3Dlister&pcon=pr
Leuk!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
Bedankt voor de tip. Alleen in de winkel of ook online?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MSS er waren wat van die tommy schoenen in de aanbieding bij de bijenkorf
Ooh die is leuk ja!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
Oeh tofquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
Die zijn het lekkerst, sukkel!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:25 schreef PriemGirl het volgende:
Kop van de asperge... die mag ook meegekookt worden? Ik bedoel.. die moet ik niet afsnijden?
*noob*
Ik zag ze toen in de winkelquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Alleen in de winkel of ook online?
Ooooquote:
Voedselfalerquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:35 schreef PriemGirl het volgende:
Dusss... ik aan het schillen... kijk ik even goed.. ik denk: die lijken wel geschild............ ik vraag aan cif.
hij: O ja ! zijn allemaal al voorbereid; je moet ze alleen maar koken.
Ah fijn. heb ik al 4 asperges goeien schil weg gedaan
Ik probeer weer ietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh ook tofquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.bonprix.nl/pro(...)pe=image#into_basket
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |