Kleuren? Ik zag alleen tettenquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:40 schreef Loqi het volgende:
![]()
mag ik even wijzen op de verschillende kleuropties van dit ding http://www.bonprix.nl/product/blouse-zwart-925848/?type=image en de behandeling van de fotos
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kleuren? Ik zag alleen tetten
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:40 schreef Loqi het volgende:
![]()
mag ik even wijzen op de verschillende kleuropties van dit ding http://www.bonprix.nl/product/blouse-zwart-925848/?type=image en de behandeling van de fotos
Peheheh zeer betrouwbaarquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:40 schreef Loqi het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:55 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, van dat ondergoed dat 'neuk me!' Schreeuwt
Ik had eigenlijk een shirt dat ik bij Stef wilde, maar nooit gekocht heb. Op de plek van die baby stond een windows-zandlopertje
je moet het pakje ook niet als een mongol openrukkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:49 schreef Dwyn het volgende:
Nagels gelakt, pakjesman belt aan, nagels naar de klote.
Ik had al een buts in mijn nagels van de sleutels in het slot omdraaien.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet het pakje ook niet als een mongol openrukken
HET IS EEN PAKJE!quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jeuj!quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik had al een buts in mijn nagels van de sleutels in het slot omdraaien.![]()
Maar de schoenen passen! En ik kan er zowaar op lopen!
Wait whut ? Niet?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
herkenbaar welquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
Toen mijn bestelling van zalando op het werk binnenkwam; heb ik hem eerst open gemaakt op werk (als enen mongol). Daarna aan de kant gelegd en vervolgens in de auto - tijdens het rijden - de jurk er uit gehaald en allesWant toen kon ik al niet meer wachten tot thuis
Ok niet geheel veilig; maar dingen uitpakken moet meteeeeheeennnn
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
herkenbaar welAl meerdere malen mijn gebit bijna op gesloopt omdat ik niet snel genoeg een schaar of mes had
Pehehehquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
herkenbaar welAl meerdere malen mijn gebit bijna op gesloopt omdat ik niet snel genoeg een schaar of mes had
Ik ook, het is net schimmel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:38 schreef Mirjam het volgende:
ik vind OPI black spotted maar een raar lakjon
Goed voor den portemonnee!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, of een bedorven crackle ofzo.
ik vind het maar niks.
het is het allemaal net niet
ik had laatst voor het eerst princess tears, ik vond het echt een heerlijk lakje om mee te werkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:40 schreef Mss het volgende:
Net voor het eerst een A-England lakje gelakt. Wat een draak om te lakken zeg. Hij gaat heel stroef over de nagel, verdeelt heel onregelmatig en is een ramp om te clean-uppen. Maar die kleur
Welke? Ik vind ze juist lekker lakkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:40 schreef Mss het volgende:
Net voor het eerst een A-England lakje gelakt. Wat een draak om te lakken zeg. Hij gaat heel stroef over de nagel, verdeelt heel onregelmatig en is een ramp om te clean-uppen. Maar die kleur
Ik heb nu Saint George op en die vond ik echt niet fijn lakken. Van de week die andere twee maar even proberen. En misschien werkt deze met verdunner wat beter.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had laatst voor het eerst princess tears, ik vond het echt een heerlijk lakje om mee te werken
Nee, eerst de pakketbezorger een fijne dag wensen. Vriendjes maken!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
Toen mijn bestelling van zalando op het werk binnenkwam; heb ik hem eerst open gemaakt op werk (als enen mongol). Daarna aan de kant gelegd en vervolgens in de auto - tijdens het rijden - de jurk er uit gehaald en allesWant toen kon ik al niet meer wachten tot thuis
Ok niet geheel veilig; maar dingen uitpakken moet meteeeeheeennnn
naar de sephora in frankrijk rijdenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan die opi?
Ja maar ver weg.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
naar de sephora in frankrijk rijden
kopen
profit
VANAVOND??!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
naar de sephora in frankrijk rijden
kopen
profit
alleen als we dan ook sushi gaan etenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
VANAVOND??!!!!!!!!!!![]()
: D:D: D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D::D:DE:E:EE:E:E:DE:D:D:D:D:@$@@#$@RFWWSEDESDSFASEWFEW!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |