SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
Slowchatten in dit topic is verboden, slow Chatten over dit onderwerp kan en mag in het slowchat topic: hier
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
De ego is je grootste vijand om verder te groeien.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja... Kzou er geen zin meer in hebben als ik die jongen was zou ze het afspraakje afzeggen. Dat maakt haar vast nog zenuwachtiger (Na dit gelezen te hebben) maar daar moet ze maar overheen stappen als ze iets wilt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Misschien vind ze je wel leuk. Vind je haar leuk?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt de tofste collega ooit. Ze is altijd vrolijk, betrekt me overal bij en regelt allemaal dingen voor me.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Maakt niet uit. Gewoon meenemen naar de bios, want daten is op zich al leuk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Misschien vind ze je wel leuk. Vind je haar leuk?![]()
En tevens je grootste vriend.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De ego is je grootste vijand om verder te groeien.Rustig aan.![]()
Dat je je ineens niet meer aangetrokken voelt als een meid eventjes niet lief reageert is denk ik ego-gebaseerd. (seksuele) aantrekkingskracht hoort hierbij niet ineens te verdwijnen.quote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Meh, tis niet zo zwart-wit altijd.... Ik weet zelf ook niet hoe ik precies zou reageren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat je je ineens niet meer aangetrokken voelt als een meid eventjes niet lief reageert is denk ik ego-gebaseerd. (seksuele) aantrekkingskracht hoort hierbij niet ineens te verdwijnen.Rustig aan.![]()
Ooh ok, dan is er niets aan de hand. Het is idd ook moeilijk om een situatie te beschrijven zo via het toetsenbord.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meh, tis niet zo zwart-wit altijd.... Ik weet zelf ook niet hoe ik precies zou reageren.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Omdat oudere meisjes meer ervaring hebben en meer weten wat ze willen en minder bang zijn om iemand te kwetsen.![]()
Is dat het? Nog nooit gekwetst door een ouder meisje... Die zijn altijd lief... Stuk liever dan jonge grietjesquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:59 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat oudere meisjes meer ervaring hebben en meer weten wat ze willen en minder bang zijn om iemand te kwetsen.
Maar die snappen gewoon niet hoe ze moeten reageren denk ik dan toch maar..Rustig aan.![]()
Neuh ze is al verliefd op een andere jongen volgens mij. Ze is gewoon lief.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Misschien vind ze je wel leuk. Vind je haar leuk?
Ik vind haar niet leuk volgens mij. Daarnaast is ze 5 jaar ouder. We hebben het gewoon altijd gezellig altijd.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ligt aan de definitie van ego die je hanteert hier, denk ik, maar ik denk niet dat het je grootste vijand hoeft te zijn. Het kan ook dienen als je beste wingman.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De ego is je grootste vijand om verder te groeien.![]()
![]()
Ik ben van mening dat de ego mee en tegen je kunt werken. Zo kan je je heel goed voelen en het oprecht makkelijk vinden, maar je kunt ook bang zijn om te gaan falen omdat je op hetzelfde "niveau" wilt blijven als daarvoor en jezelf ermee geïdentificeerd hebt. Ook heb je idd een echte en valse ego. Wel ingewikkeld allemaal.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Ligt aan de definitie van ego die je hanteert hier, denk ik, maar ik denk niet dat het je grootste vijand hoeft te zijn. Het kan ook dienen als je beste wingman.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Over ego gesporken. Iedereen heeft wel in zijn hoofd een heel ander beeld van hoe hij er werkelijk uitziet. Vaak vind ik mijzelf lelijk. Maar soms denk ik dat het wel meevalt en vind ik mijzelf wat cooler in mijn hoofd dan ik werkelijk ben. Tot ik mijn evenbeeld in glaswerk zie. Dan daalt mijn zelfvertrouwen weer naar 0.0. Bekend?![]()
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:12 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Over ego gesporken. Iedereen heeft wel in zijn hoofd een heel ander beeld van hoe hij er werkelijk uitziet. Vaak vind ik mijzelf lelijk. Maar soms denk ik dat het wel meevalt en vind ik mijzelf wat cooler in mijn hoofd dan ik werkelijk ben. Tot ik mijn evenbeeld in glaswerk zie. Dan daalt mijn zelfvertrouwen weer naar 0.0. Bekend?![]()
![]()
Dan haal je je eigenwaarde uit datgene wat jij denkt denkt dat anderen van jou vinden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:12 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Over ego gesporken. Iedereen heeft wel in zijn hoofd een heel ander beeld van hoe hij er werkelijk uitziet. Vaak vind ik mijzelf lelijk. Maar soms denk ik dat het wel meevalt en vind ik mijzelf wat cooler in mijn hoofd dan ik werkelijk ben. Tot ik mijn evenbeeld in glaswerk zie. Dan daalt mijn zelfvertrouwen weer naar 0.0. Bekend?
Op het moment dat je daarmee ophoud (niet van de ene op de andere dag, zit progressie in) dan wordt je zelfverzekerder, ga je je minder bezighouden wat anderen van jou vinden, krijg je meer lol in jezelf zijn, ga je dat uitstralen en kom je veel sneller met mensen in gesprek.
Kortom: des te minder je bezig bent wat anderen van je vinden, des te leuker gaan mensen je vinden. Uiterlijk is hoogsten 20 - 30 % van het plaatje, werk dan gewoon lekker aan de rest."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Nee, ik ben knap dus mijn ego laat zich altijd strelen door een spiegelbeeld.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:12 schreef Kees.van.Loon het volgende:
![]()
Ik ben onzekerder als ik het niet kan zien, dan als ik mezelf wel zie. Maar eigenlijk word ik toch steeds minder onzeker, krijg gewoon overal schijt aan. En dat maakt alles wel een stuk leuker.![]()
Het is ook allemaal veel leuker als je dat eenmaal gehad hebt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:49 schreef Myraela het volgende:
Ik ben onzekerder als ik het niet kan zien, dan als ik mezelf wel zie. Maar eigenlijk word ik toch steeds minder onzeker, krijg gewoon overal schijt aan. En dat maakt alles wel een stuk leuker.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ik de stad waar ik vandaan kom kan ik heel makkelijk meisjes versieren, maar als ik in amsterdam (waar ik sinds kort woon) op stap ga moet ik veel beter mijn best doen..![]()
Ik ken het gevoel maar het zit allemaal tussen de oren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef Stoeipoesss het volgende:
Ik de stad waar ik vandaan kom kan ik heel makkelijk meisjes versieren, maar als ik in amsterdam (waar ik sinds kort woon) op stap ga moet ik veel beter mijn best doen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Vandaag en morgen ga ik stappen. Zaterdag misschien met iemand die ik nog niet ken maar wel veel ervaring blijkt te hebben, ben benieuwt of ik nog wat mee kan nemen van die "vibe".quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:15 schreef Myraela het volgende:
Heb je voor dit weekend nog leuke plannen qua het versieren firefly?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Meh, verschilt echt per stad hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel maar het zit allemaal tussen de oren.Rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |