Ghehe is ook helemaal niet nodig johquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:11 schreef Monopoly het volgende:
Crashen bij Mono wat lees ik nu? Dat kan helemaal niet
Want?quote:
Doei doeiquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:12 schreef Monopoly het volgende:
Oké, ik ben morgenavond ook niet thuisVandaar
Gr gr voetbal kijken alles.
Oh ja maar dat wist ik toch nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:13 schreef formerjellybean het volgende:
Want er is veel gezeur over bij de modjes zie fb
Dat gezeik gaat idd helemaal nergens overquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ben dat constante gezeik over de slowchat wel moe. Misschien maar eens een andere slowchat opzoeken.
Nee, hier toch? Daarom vorige topic toch ook zonder TT?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik dacht dat de secundaire TT alleen in FB niet mocht
Dit gaat te vurquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, hier toch? Daarom vorige topic toch ook zonder TT?
Ja, dat krijg je. Als je geen orde kan houden moet je gekke regels stellenquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:37 schreef El_Matador het volgende:
projectjeDansmeisje nodigt me uit haar te vergezellen bij een bruiloft...
Ze heeft blijkbaar niemand anders...
Maar goed, ik weet niet hoe die meid in elkaar steekt. Maakt niet uit, ik maak er wel wat moois van.
Echt, ik heb geeeen idee. Maar wellicht wil ze me laten checken door haar vrienden van haar kindertijd (juli) en haar andere vrienden (zaterdag). Conservatief meisje.quote:
Ja ach...quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt, ik heb geeeen idee. Maar wellicht wil ze me laten checken door haar vrienden van haar kindertijd (juli) en haar andere vrienden (zaterdag). Conservatief meisje.
Niet salsaen vanavond want ze moet werken. maar wel met zo'n voorstel komen. wel op een toon als "als ik met iemand moet komen, ga je dan mee?" maar goed. Nu nee zeggen zou domheid zijn denk ik...
Ja, dat denk ik. Voor zover ik weet heeft ze ook al lang geen relatie gehad, zeker niet sinds ze uit Londen terug is, waar ze een maand of 7 gewoond heeft.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ach...
Meisje durft zich misschien gewoon niet te geven en is extreem terughoudend... Maar weet op die manier voor haarzelf de transactie een stuk ''normaler/noodzakelijker'' te maken in haar hoofd waardoor ze zichzelf over die stap zet en jou meeneemt
Cool Tattoo's rulenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Morgen langs de tattooshop, ik weet nu al dat ik daar niet weg ga zonder toegevoegde inkt of een afspraak..
Van vrouwen hoor je geen hoogte krijgenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik. Voor zover ik weet heeft ze ook al lang geen relatie gehad, zeker niet sinds ze uit Londen terug is, waar ze een maand of 7 gewoond heeft.
Maar het kan ook zijn dat ik gefriendzoned word. Al is dat ook een beetje raar. Hoogte krijg ik er niet van. Maar dat maakt het ook wel weer spannend. Ze is het gewoon waard, zelfs in een land met -ik overdrijf niet- 4 miljoen mooie vrouwen...
Ze laten het vaak genoeg merken hoor..quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Van vrouwen hoor je geen hoogte krijgen
Ik vond mezelf toch aardig ervaren, maar dit snap ik echt niet... heb jij als dame een idee wat ze nou wil? Friendzone of partnercheck bij haar vrienden?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Van vrouwen hoor je geen hoogte krijgen
Als ze duidelijk wist dat ze hem mee wilde dan had ze dat gevraagd op een normale manier..quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:57 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk ik denk dat ze zelf niet eens weet wat ze wil
Dat zet de deur open naar iets, hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:57 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk ik denk dat ze zelf niet eens weet wat ze wil
Ze laat me morgen weten of je alleen mag komen (dan ga ik niet mee), of dat je vergezeld moet komen (dan ga ik dus wel mee).quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ze duidelijk wist dat ze hem mee wilde dan had ze dat gevraagd op een normale manier..
Nu heeft ze wel behoefte aan zijn aanwezigheid maar durft ze dat niet te vragen en verzint er excuses voor... Zo klinkt het mij in de oren.
Dat snap ik, maar wie zou jij meevragen als je een bruiloft hebt, je bent single, je hebt veel vrienden en collega's en er is iemand die heeft gezegd jou leuk te vinden en je hebt 1 keer met hem gezoend? En maandag heb je hem verteld dat je geen relatie wil....quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:00 schreef formerjellybean het volgende:
Ja en vrouwen willen ook niet graag alleen naar een bruiloft gaan, alleen naar bruiloften gaan kan in families nogal genante vertoningen geven
Uiteraard die jongen waar je geen relatie mee wilt, logisch toch?quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar wie zou jij meevragen als je een bruiloft hebt, je bent single, je hebt veel vrienden en collega's en er is iemand die heeft gezegd jou leuk te vinden en je hebt 1 keer met hem gezoend? En maandag heb je hem verteld dat je geen relatie wil....
Goeien wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:06 schreef formerjellybean het volgende:
Dan is ze helemaal gewoon vaag, je kan trouwens ook gewoon zeggen ik snap het niet helemaal, je wil geen relatie maar me wel mee hebben naar een huwelijk . Ik snap je bedoeling niet helemaal
Nee, ze heeft gezegd dat ze voorlopig vrienden wil zijn. Ze wil geen relatie met niemand niet. Ze werkt 60-80 uur per week, weet dat ik natuurlijk vet populair ben bij de latina's (niet alleen in Colombia, maar ook in alle andere landen waar ik ben), en ze wil eerst een eigen appartement (woont nu in een klein huisje bij haar moeder en oma, aan de andere kant van de stad).quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:06 schreef formerjellybean het volgende:
Dan is ze helemaal gewoon vaag, je kan trouwens ook gewoon zeggen ik snap het niet helemaal, je wil geen relatie maar me wel mee hebben naar een huwelijk . Ik snap je bedoeling niet helemaal
Ja, dat weet ik. Voor nu. Maar als vrouw een man meenemen naar een bruiloft, doe je niet zomaar. Iedereen checkt die gast die ze meeneemt. Al helemaal als ik de enige buitenlander (iig de enige niet-latino) ben.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:20 schreef formerjellybean het volgende:
Dan weet je toch eigenlijk je antwoord al dan wil ze je gewoon als vrienden mee hebben naar een bruiloft niets meer dan
Ze heeft meer vrienden. Waarom zou ze mij meenemen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:25 schreef formerjellybean het volgende:
Dat hoeft niet hoor , ze kan ook gewoon zeggen dit is een vriend van me en dan heeft het niet zoveel te betekenen.
Hoe sterk ben je dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze heeft meer vrienden. Waarom zou ze mij meenemen?
Omdat ik slap ben en makkelijk ja zeg?
Lijkt me niet, sorry.
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze heeft meer vrienden. Waarom zou ze mij meenemen?
Omdat ik slap ben en makkelijk ja zeg?
Lijkt me niet, sorry.
Ze WEET dat ik meer wil. Daar hebben we het al over gehad. En ik heb er vrede mee, genoeg aandacht. Maar van al haar vrienden (die ze veeeeeeeel langer kent dan mij), vraagt ze mij mee. Ik ken nog niemand van haar vriendinnen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:31 schreef formerjellybean het volgende:
Dat weet ik niet maar ik ze geeft aan dat ze geen relatie wil en gewoon vrienden wil zijn , en ik krijg de indruk dat jij meer wil dan zij , juist omdat je al reden aan het zoeken bent waarom ze je mee kan vragen.
Iemand meevragen naar een huwelijk heeft niet altijd wat te betekenen.
Ik snap je vraag nog steeds niet, maar goed, dat gebeurt wel vaker met jou.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik snap je vraag nog steeds niet, maar goed, dat gebeurt wel vaker met jou.
Dat laatste.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze WEET dat ik meer wil. Daar hebben we het al over gehad. En ik heb er vrede mee, genoeg aandacht. Maar van al haar vrienden (die ze veeeeeeeel langer kent dan mij), vraagt ze mij mee. Ik ken nog niemand van haar vriendinnen.
Zou jij als meid die 2 jaar geen relatie gehad heeft, een nieuwe gast meenemen naar een bruiloft? Of juist met een voor jouw vriendinnen al bekende vriend gaan?
Natuurlijk ga je met een mannelijke vriend. Dat is de hele bedoeling. Maar zou jij met een van de 50 vrienden gaan die je al jaaaaren kent (en waarschijnlijk je vriendinnen ook), of zou je met een voor alle anderen volslagen vreemde buitenlander gaan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:36 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zou juist met een mannelijke vriend gaan omdat ik dan juist geen vervelende vragen krijg en omdat de ander die ook van de situatie weet juist dus ook weet dat die als vriend gaat en niet als date.
Hey Flip, dank je.quote:
In mijn situatie, ik kan natuurlijk niet voor alle vrouwen instaan, zou dat iets betekenen. Ik denk dat mijn omgeving gek zou opkijken als ik een vreemd persoon zo maar zou meenemen en zeker naar een bruiloft. Tenzij ik wekelijks een vreemd persoon mee neem, maar dat is niet het geval.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey Flip, dank je.
En als je dat dus niet doet, dan betekent het iets, toch?
Ik zie het als een langere termijn verhaal. Ik heb er vrede mee dat ze nu geen relatie wil en nu vrienden wil zijn. Maar voor later wil ik meer, snap je?quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:41 schreef formerjellybean het volgende:
Voor iemand die er vrede mee heeft blijf je er wel heel veel achter zoeken.
OK dank je.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In mijn situatie, ik kan natuurlijk niet voor alle vrouwen instaan, zou dat iets betekenen. Ik denk dat mijn omgeving gek zou opkijken als ik een vreemd persoon zo maar zou meenemen en zeker naar een bruiloft. Tenzij ik wekelijks een vreemd persoon mee neem, maar dat is niet het geval.
Sorry? Waarvoor? Lang verhaal? Ik loop mijn eigen onzekerheden over de grillen van vrouwen te spuien en jij excuseert je voor een "lang verhaal"?quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:46 schreef Flippiee het volgende:
Ik had ook gewoon ja kunnen zeggen bedenk ik mij net, sorry voor mijn lange verhaal.
Ze wil NU geen relatie. Niet specifiek niet met mij.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:47 schreef formerjellybean het volgende:
Weet zij dit ook of heb je gewoon gezegd dat je voor de vriendschap gaat in de hoop op meer. Kijk bij mij is meestal als ik iemand aangeef geen relatie te willen en gewoon vrienden wil zijn dat juist het verhaal en zit er ook niet meer in.
Ik moet wel zeggen dat jongens vaak die context van he ik wil geen relatie maar wel gewoon vrienden vaak wel zien om toch nog verder te gaan en heel vaak halen ze daar bij mij het bloed van onder de nagels want als ik zeg ik wil alleen vriendschap en ze gaan zich van alles in hun hoofd halen dan is ook gauw de vriendschap over.
Ik wens je een goede nachtrust. Dank voor je input.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:52 schreef formerjellybean het volgende:
ik duik trouwens zo mijn nest weer in want het is alweer 2 uur.
Haha als je het zo stelt, heb je wel gelijk en zeg ik sorry om niksquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry? Waarvoor? Lang verhaal? Ik loop mijn eigen onzekerheden over de grillen van vrouwen te spuien en jij excuseert je voor een "lang verhaal"?
Ik ben juist blij met je meer uitleg.
En dit: "Je ne regrette rien" is niet te rijmen met je "sorry". Sorries zijn niet nodig. Bijna nooit.
welterusten!quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:52 schreef formerjellybean het volgende:
ik duik trouwens zo mijn nest weer in want het is alweer 2 uur.
De waarom-vraag is zo zonde van je energie eigenlijk. Daar krijg je eigenlijk nooit antwoord opquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze wil NU geen relatie. Niet specifiek niet met mij.
Ik heb haar gezegd; prima, kan ik mee leven. Ik snap het, je werkt veel te veel, niks aan de hand. Ik wil wel gewoon leuke dingen met je doen. Vandaar. En ik heb haar verteld dat ik een plannetje heb voor september. Dat dat een iets groter plannetje is dan ze denkt, dat maakt niet uit....
Ik push niks. Echt niet, dat zou de boel verneuken. Ik zoek alleen naar een waarom van haar kant. En ik denk dat Flippie geen ongewone vrouw is.
Ik ga gewoon genieten. Vrijdag uit met Spaanse vriendinnen en NLse vriend, zaterdag hopelijk bruiloft met dansmeisje en anders ander feestje en zondag en maandag tripje met Peruaanse scharrel die geen scharrel wilde zijn...quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De waarom-vraag is zo zonde van je energie eigenlijk. Daar krijg je eigenlijk nooit antwoord op
Genieten is goedquote:Op donderdag 7 juni 2012 07:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga gewoon genieten. Vrijdag uit met Spaanse vriendinnen en NLse vriend, zaterdag hopelijk bruiloft met dansmeisje en anders ander feestje en zondag en maandag tripje met Peruaanse scharrel die geen scharrel wilde zijn...
Die heb ik niet op fb...quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:52 schreef Barbusse het volgende:
Goedemorgen![]()
Mata, welke is je projectje? Op je fb bedoel ik?
Dus de conchita naast je bij de voetbaltafel is vrij? * Barbusse boekt ticketquote:Op donderdag 7 juni 2012 07:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heb ik niet op fb...
foto volgt.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus de conchita naast je bij de voetbaltafel is vrij? * Barbusse boekt ticket
alle3. De blonde is hardstylechickquote:Op donderdag 7 juni 2012 07:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus de conchita naast je bij de voetbaltafel is vrij? * Barbusse boekt ticket
Monopolyquote:
Goedemorgen chickaquote:
Met u kunnen we praten.quote:
Holy guacamolequote:Op donderdag 7 juni 2012 07:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
alle3. De blonde is hardstylechick
quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:01 schreef Monopoly het volgende:
Jullie gaan naar Rotterdam toch?
Mentale voorbereiding: Level Epic
Ja! Jij?quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goedemorgen chicka![]()
Beetje zin in vandaag?
Ik was een uur voor mn wekker wakker van enthousiasmequote:
Two Steps From Hellquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:01 schreef Monopoly het volgende:
Jullie gaan naar Rotterdam toch?
Mentale voorbereiding: Level Epic
Als ze tieten had wel.quote:
Een negatieve kutreden of een onzinnige kutreden?quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:05 schreef Barbusse het volgende:
Ticket boeken voor NL. Voor een kutreden.
Hou je wel het verschil in mentaliteit, cultuur enz in gedachten?quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:04 schreef twi het volgende:
El_Matador die om duidelijkheid vraagt bij vrouwen. [ afbeelding ]
Verder ben ik het wel met Flips eens, als je nou een standaard stil Latijns mannetje was waar ze achteraf weinig over hoeft te vertellen aan familie/vrienden dan zou het wat anders zijn, maar een buitenlandse vent die zich vermoedelijk 'in moet houden'. Tsja, wellicht probeert ze je zo zelfs een beetje aan het lijntje te houden?
Ik vind dat trouwens zo'n onzin, "nu geen relatie willen met niemand". Dat is normaal gesproken gewoon een laffe manier om iemand af te wijzen.
Oh noes.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:05 schreef Barbusse het volgende:
Ticket boeken voor NL. Voor een kutreden.
In Nederland wel ja. Hier werkt het anders. Dat is wennen, maar interessant.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:04 schreef twi het volgende:
El_Matador die om duidelijkheid vraagt bij vrouwen. [ afbeelding ]
Verder ben ik het wel met Flips eens, als je nou een standaard stil Latijns mannetje was waar ze achteraf weinig over hoeft te vertellen aan familie/vrienden dan zou het wat anders zijn, maar een buitenlandse vent die zich vermoedelijk 'in moet houden'. Tsja, wellicht probeert ze je zo zelfs een beetje aan het lijntje te houden?
Ik vind dat trouwens zo'n onzin, "nu geen relatie willen met niemand". Dat is normaal gesproken gewoon een laffe manier om iemand af te wijzen.
Dat. Barb'?quote:
Negatief.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:06 schreef twi het volgende:
[..]
Een negatieve kutreden of een onzinnige kutreden?
Mailtje van m'n moeder. Of ik alsjeblieft naar de verjaardag van m'n tante wil gaan in september. Want ze heeft kanker. Dus kan d'r laatste verjaardag zijnquote:
Wat een kutnieuws manquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:08 schreef Barbusse het volgende:
Mailtje van m'n moeder. Of ik alsjeblieft naar de verjaardag van m'n tante wil gaan in september. Want ze heeft kanker. Dus kan d'r laatste verjaardag zijn
Oh heftig!quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Negatief.
[..]
Mailtje van m'n moeder. Of ik alsjeblieft naar de verjaardag van m'n tante wil gaan in september. Want ze heeft kanker. Dus kan d'r laatste verjaardag zijn
Tsja, er zijn zat redenen die ik soms bedenk om nu even geen relatie te willen. Genoeg zijn nog gegrond ook, maar als je iemand leuk vindt dan gooi je dat allemaal toch opzijj. Of klink ik dan als een te naieve romanticus?quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Nederland wel ja. Hier werkt het anders. Dat is wennen, maar interessant.
Ik hoopte wakker te worden met beter nieuws jaquote:
Nee, je klinkt als de perfecte romanticus...quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:10 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, er zijn zat redenen die ik soms bedenk om nu even geen relatie te willen. Genoeg zijn nog gegrond ook, maar als je iemand leuk vindt dan gooi je dat allemaal toch opzijj. Of klink ik dan als een te naieve romanticus?
Sterkte mop...quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Negatief.
[..]
Oh jee!quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:11 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, hoerenbus. Ik mis m'n trein zo.
Ding is de laatste maanden keurig op tijd, alleen nu besluit ie een vertraging van 8 minutenquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh jee!
Ach we zullen gewoon braaf op je wachten hoor!
Ga je wel dat sexy setje kopen wat je gisteren postte dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ding is de laatste maanden keurig op tijd, alleen nu besluit ie een vertraging van 8 minuten.
Ben er om kwart over dan.
Kan het me maar wat goed voorstellen, het is moeilijk om zulke gedachtes los te laten. Zit er zelf ook nog bijna dagelijks mee. Cliché als het klinkt proberen alle kansen te pakken om haar zoveel mogelijk van alles mee te laten maken, dus dan is het inderdaad een mooi gebaar om terug te vliegen naar Nederland. Met wat gescheld erbij voor de kutredenquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoopte wakker te worden met beter nieuws jaVind het vooral erg - naast het slechte nieuws voor mijn tante - voor haar kinderen. Die wonen allemaal in het buitenland, m'n neef is net vader geworden. En hij wil natuurlijk dat z'n zoon wel oma leert kennen.
Oh, en dat natuurlijk. Ik hoop met je meequote:Op donderdag 7 juni 2012 08:14 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, optimist tot in de kist ikke. Er volgen nog onderzoeken, en behandeling. Kan dus heel goed zijn dat het genezen kan worden. Hoop hier met mij mee
Nee, want die wordt in NL niet verkocht.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je wel dat sexy setje kopen wat je gisteren postte dan?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want die wordt in NL niet verkocht.
Oeh morgen luisteren (zit mobiel).quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:20 schreef Monopoly het volgende:
Matador, dit nummer zal je dan gruwelijk hard waarderen
Die kickdie opbouw naar de climax
Ik heb geen koekelplusquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:21 schreef El_Matador het volgende:
Barb', dansmeisje heb ik ff niet, Peruaantje wel
https://plus.google.com/a(...)038105234&view=photo
quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:20 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, ophalen dan. Zoveel verder dan Rotterdam is het niet vanuit het Oosten.
quote:
Ik heb alleen een Google account, nu ook G+. En gespiekt, niet mijn type, puntige knieën ditdat [/einde cliché-meme]quote:
De beste Defqon CD ooitquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:26 schreef El_Matador het volgende:
Oh wacht, Mono, heb de CD... Ja heerlijk. had die in mijn Alfaatje op cd.
Ok, morgen krijg je een chickselectie.quote:
Christus, dat er mensen zijn die hier naar luisteren. Luistert dat nette behoedzame uit de boom kijkerige project/dansmeisje hier ook naar El_Matador?quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:20 schreef Monopoly het volgende:
Matador, dit nummer zal je dan gruwelijk hard waarderen
Die kickdie opbouw naar de climax
quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb alleen een Google account, nu ook G+. En gespiekt, niet mijn type, puntige knieën ditdat [/einde cliché-meme]
Okiedokies donkeydaddyquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, morgen krijg je een chickselectie.
Hah nee, maar als ik haar meeneem naar Sydney, zal ze wel moetenquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:28 schreef twi het volgende:
[..]
Christus, dat er mensen zijn die hier naar luisteren. Luistert dat nette behoedzame uit de boom kijkerige project/dansmeisje hier ook naar El_Matador?
Gelukkig is het erg toegankelijke muziekquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:30 schreef El_Matador het volgende:
Hah nee, maar als ik haar meeneem naar Sydney, zal ze wel moeten
quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:31 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig is het erg toegankelijke muziek
Comment van NLse maat die in Medellin woonde vandaag; "het leek net een droom, zoveel lekkere wijven".quote:
Dat. 200%.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is wel muziek waar je van moet houden ja.
Al is de sfeer op zulke feesten wel formidabelNooit geen vechtpartijen of agressie ondanks dat er aardig wat afgesnoven en geslikt word
http://m.youtube.com/watch?v=q4wohJjRQkMquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:33 schreef twi het volgende:
Ik ben in 1992 gestopt bij LA Style - James Brown is Dead. Alles wat dichter naar Defqon gaat, maakt me bang.
Beetje overdreven?quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:36 schreef Barbusse het volgende:
1400 pleuro voor een ticket Malta - Eindhoven?
Jezus, misschien toch maar niet naar Malta verhuizenquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:36 schreef Barbusse het volgende:
Holy kanker. Kan je niet de Somalierboot naar Lampedusa pakken?quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:36 schreef Barbusse het volgende:
Dat kan nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:36 schreef Barbusse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |