dus toch picsquote:inb4 pics: nee, zusje van ts is 18
Maak je niet zo druk. Het is je zus.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:53 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
ongemakkelijk ontbijt wordt dat morgen
inb4 pics: nee, zusje van ts is 18
Jammer.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:55 schreef 9611Niels het volgende:
Oninteressant verhaal, laat die foto's ook maar achterwege.
Het niveau van KLB is anders al enorm laag het afgelopen jaar.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:06 schreef gargamelnl het volgende:
Jezus, ik dacht dat ik een fucking mongool was. Fuck man, je eigen zus naakt zie je als FOK! topic waardig
Broderquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:05 schreef EnemyRock het volgende:
''betrapt'' - De vuile slet, nakend douchen wat denkt ze wel niet?
Ik doe mijn best om het nog lager te krijgen maar tegen TS kan ik niet opquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Het niveau van KLB is anders al enorm laag het afgelopen jaar.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:08 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om het nog lager te krijgen maar tegen TS kan ik niet op
Lijkt me wel enorm kut als zo'n exemplaar je zusje is.quote:
10 jaar geleden speelden wij vadertje en moedertjequote:Op woensdag 6 juni 2012 23:04 schreef NooitGenoeg het volgende:
Zusje naakt betrapt.. Stel je niet zo aan, 10 jaar geleden zaten jullie nog samen in bad.
Nee, heb haar net volgekwarkt.(2x)quote:
Introduceer dat spel opnieuw. Maar dit keer bare.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:20 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
10 jaar geleden speelden wij vadertje en moedertje
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:55 schreef kedge het volgende:
Fantaseren over je eigen zusje en een topic erover openen!!
jij zegt: doen?quote:
Echt he.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:19 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Lijkt me wel enorm kut als zo'n exemplaar je zusje is.
guapo ja. Ik dacht even dat dit weer een nieuw backfiretopic over z'n zusje zou zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:01 schreef Warsaw het volgende:
guapo? Of hoe heettie die knul met z'n zusjes obsessie?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:55 schreef kedge het volgende:
Fantaseren over je eigen zusje en een topic erover openen!!
Ach nee ik hou me afzijdig van mijn zussen. Maar het zou zomaar kunnen dat je elkaar eens naakt tegen het lijf bumped. Maar de zus van ts deed ook niet echt de moeite om mensen buiten de deur te houden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |