ja we hadden ergens mee gedreigd... volgens mij dat we onwijs nodig moesten plassen en dat we t in de auto zouden doen asl we er niet snel uit kondenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sjonniesDat waren fokking mocrootjes
Maar toen werden we kwaad toch en toen werden we eindelijk afgezet
Botersloot ligt in het Centrum, Botervloot bestaat niet voor zover ik weet..quote:
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
morgen vrij? dat kan toch allemaal niet
Ja. Want ik heb geen zin in losse flodders, áls dan serieus, en als het dan niks wordt dan heb ik het in ieder geval geprobeerdquote:
Ik zou naar de Bibliotheek lopen, die rechts houden en de eerste beste straat er tegenover in.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:41 schreef Monopoly het volgende:
Botersloot: Bij Blaak uitstappen en over het plein lopen waar de markt altijd staat. Daar naar rechts, en je bent er. Kan je niet missen.
geen zelfbescherming?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja. Want ik heb geen zin in losse flodders, áls dan serieus, en als het dan niks wordt dan heb ik het in ieder geval geprobeerd
Tofquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Check deze cute zijn!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja we hadden ergens mee gedreigd... volgens mij dat we onwijs nodig moesten plassen en dat we t in de auto zouden doen asl we er niet snel uit konden
OMGquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
Check deze cute zijn!
Ik wil de tweedequote:Op woensdag 6 juni 2012 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Whehehehe
Best stoer wij... Mocrootjes bedreiging
[..]
OMG
Huh maar niemand kan je die garantie geven of je een losse flodder bent of niet dat is iets wat je moet ondervinden. Met liefde stoot je af en toe je neusquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja. Want ik heb geen zin in losse flodders, áls dan serieus, en als het dan niks wordt dan heb ik het in ieder geval geprobeerd
Daarom vind ik de eerste leuker, die is wat sexierquote:
Een kat is je scharrelquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:44 schreef El_Matador het volgende:
Haha, Peruaanse scharrel die geen scharrel wilde zijn, komt weer kopjes geven.
Vrouwen, voorspelbaar in hun onvoorspelbaarheid.
Nee joh, de tweede. Veel mooier gesneden en getailleerd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daarom vind ik de eerste leuker, die is wat sexier
ik ga ook voor de 1equote:Op woensdag 6 juni 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, de tweede. Veel mooier gesneden en getailleerd.
en dat allemaal op de 1e date...!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
één leuke avond, en romantica en indien gewenst sexuele handelingen.
Vreselijk. Tuttig en niks an. Zowel de jurkjes als de meid.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
Check deze cute zijn!
Tell me about itquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Huh maar niemand kan je die garantie geven of je een losse flodder bent of niet dat is iets wat je moet ondervinden. Met liefde stoot je af en toe je neus
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daarom vind ik de eerste leuker, die is wat sexier
Ja watquote:
Van hell bunny zijn deze?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
Check deze cute zijn!
Geweldigquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vreselijk. Tuttig en niks an. Zowel de jurkjes als de meid.
Ik vind jou wel lief hoor hihihiquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:47 schreef Intronic het volgende:
[..]
ho ho eerst even koffie drinken daarna zien we wel of elkaar lief vinden toch
koffiequote:Op woensdag 6 juni 2012 21:47 schreef Intronic het volgende:
[..]
ho ho eerst even koffie drinken daarna zien we wel of elkaar lief vinden toch
die boeren jurkjes die we gepast haddenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook voor de tweede
alleen ik durf dat soort jurkjes nooit te passen, omdat ik toch denk... staat mij niet
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik jou daar ook niet het type voor vind.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook voor de tweede
alleen ik durf dat soort jurkjes nooit te passen, omdat ik toch denk... staat mij niet
Ok, de liefde is accuut overquote:
mag ik die foto postenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die boeren jurkjes die we gepast hadden![]()
beetje jammer dat t net niet paste hier en daar !
Nee. Ik vind ze beide niet schattigquote:
Dan vind ik dat je een beetje een cliche beeld hebt van de kroeg want ik ken genoeg stelletjes die elkaar in de kroeg leerden kennen en nu samen wonen en kinderen hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Tell me about it
Ik bedoel dat je in de kroeg meer kans hebt als losse flodder te eindigen dan wanneer je iemand op een andere, laten we zeggen duurzamere, manier leert kennen
Garantie heb je nooit, maar je hoeft het ook niet op te zoeken
maar maar hooooow/... lust wel ijskoffiequote:
Ja maar ik vind ze dus wel leukquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik jou daar ook niet het type voor vind.
Dat magquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik vind ze dus wel leuk
ligt aan de types die je daar treft. k snap m welquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je een beetje een cliche beeld hebt van de kroeg want ik ken genoeg stelletjes die elkaar in de kroeg leerden kennen en nu samen wonen en kinderen hebben.
omg orgy nu meteenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ikheb er maar 1
Kijk Samzz![]()
[ afbeelding ]
Let niet op de panty en laarzen etc...
Ja we vonden het wel wat voor het foute feestquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind het nogal erg tuttig om heel eerlijk te zijn
werd wel blij van al die ruitjes ghehe, maar t zat voor geen meter, mn tiet viel dr uit en een grotere maat (zoals op foto) was te hobbig...quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja we vonden het wel wat voor het foute feest
Ik vind 'm eigenlijk heel leukquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja we vonden het wel wat voor het foute feest
Ja natuurlijk zijn die er ook, maar de kansen liggen gewoon anders. Dan erbij, ik ben geen hosselkoning, en al helemaal niet waar anderen bij zijn. Ik hoef niet naar de kroeg te gaan met de hoop om daar (al dan niet diezelfde avond, ik bedoel het in z'n algemeenheid) iemand tegen te komen. Ik ga voor de gezelligheid, puntquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je een beetje een cliche beeld hebt van de kroeg want ik ken genoeg stelletjes die elkaar in de kroeg leerden kennen en nu samen wonen en kinderen hebben.
Hmmmm.... Mnah, ik weet niet hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar maar hooooow/... lust wel ijskoffie
Hahahaquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ikheb er maar 1
Kijk Samzz![]()
[ afbeelding ]
Picsquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
werd wel blij van al die ruitjes ghehe, maar t zat voor geen meter, mn tiet viel dr uit en een grotere maat (zoals op foto) was te hobbig...
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
werd wel blij van al die ruitjes ghehe, maar t zat voor geen meter, mn tiet viel dr uit en een grotere maat (zoals op foto) was te hobbig...
dat vind ik idd leuk! net als dat kroontje wak ophad met koninginnendag.... of die sterren met t foute feestquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow snarf.... vond dit wel wat voor jou
[ afbeelding ]
Ik wist hetquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat vind ik idd leuk! net als dat kroontje wak ophad met koninginnendag.... of die sterren met t foute feest
Juistquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey bartje zoals de koffie van detroit?
Die is echt awesome, waar haal je die?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow snarf.... vond dit wel wat voor jou
[ afbeelding ]
van de week is dus morgen of vrijdag...? dan kan ik niet...quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wist het
Ga je van de week even mee naar Zuidplein??? even naar die ene winkel? Wil voor een hoedje kijkenEn misschien een nieuwe foute outfit
Hemaquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is echt awesome, waar haal je die?
Die vind ik nog het leukstequote:Op woensdag 6 juni 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
Volgende week?? Behalve op maandag want dan is die winkel geslotenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
van de week is dus morgen of vrijdag...? dan kan ik niet...![]()
wil voor t foute feest eigenlijk zon pet met een propellor erop (ik ga als nerdje)
Deels mee eens.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat je overigens nergens heen moet gaan met de instelling een relatie te vinden, dat maakt je nogal desperate en wanhopig, je kan beter overal heen gaan met instelling een leuke tijd te hebben.
Ohja, ik moet ook maar eens gaan kijken.. Ik denk morgen, dan ben ik toch vrij...quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wist het
Ga je van de week even mee naar Zuidplein??? even naar die ene winkel? Wil voor een hoedje kijkenEn misschien een nieuwe foute outfit
Ja. Maar als je er helemaal geen oog voor hebt wordt het ook weer niksquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat je overigens nergens heen moet gaan met de instelling een relatie te vinden, dat maakt je nogal desperate en wanhopig, je kan beter overal heen gaan met instelling een leuke tijd te hebben.
Ik vind zo'n jurkje wel leuker dan een coljurkje eigenlijk.quote:
Klopt ook wel. Maar aan de andere kant moet je ook beseffen dat als sowieso te weinig kans hebt leuke mensen te ontmoeten, je er best wat aan mag doen om je kansen te verbeterenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef formerjellybean het volgende:
moet nog even afwachten... krijg morgen te horen wanneer ik volgende week uitslag heb van mn testen (psycholoog) vrijdag kan ik zoiezo niet en woensdag ga ik bij jou bbq als t goed is en dan ma of di avond werken (hondje trainen) dus misschien do....?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende week?? Behalve op maandag want dan is die winkel gesloten
Even fappen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
Oh mijn god ik heb trouwens van 2 jaar terug nog een diadeem met oranje bunny oren. Ik heb toen nog met hele korte shorts en boa en de bunny oren rondgelopen
geen shirt en bh..?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
Oh mijn god ik heb trouwens van 2 jaar terug nog een diadeem met oranje bunny oren. Ik heb toen nog met hele korte shorts en boa en de bunny oren rondgelopen
Dezequote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik sta overal voor open, behalve voor piemels in mijn bipsje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je fapt nu op 40+
Ik denk, ik zeg het even
obiquote:
vannacht was je anders niet aan het klagen rotjochquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik sta overal voor open, behalve voor piemels in mijn bipsje.
Wat een moordbeestquote:
houden we het even op donderdagquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet nog even afwachten... krijg morgen te horen wanneer ik volgende week uitslag heb van mn testen (psycholoog) vrijdag kan ik zoiezo niet en woensdag ga ik bij jou bbq als t goed is en dan ma of di avond werken (hondje trainen) dus misschien do....?
Je had mij gedrogeerd vuilak.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:59 schreef Intronic het volgende:
[..]
vannacht was je anders niet aan het klagen rotjoch
Zo leuke fotoquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
obi![]()
![]()
![]()
(mijn doggy toen die puppy was!)
nee klopt.... maar wedstrijd van de 23e is officeel afgelastquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
houden we het even op donderdag![]()
En volgende week zaterdag heb je nog steeds die demo toch??
Dus we kunnen niet M&M Show doen op vrijdag?
obi is echt geweldig, je kan m alles op zn kop zetten... schatje is t!quote:
Hmzzzzz..... gr grquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee klopt.... maar wedstrijd van de 23e is officeel afgelast
Snarfquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[ afbeelding ]
mn 3 beesies bij elkaar... met brullie!
waar, met wie....quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzzzzz..... gr gr
Ik ga denk ik wel stappen de 15e
Je reinste dierenmishandelingquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[ afbeelding ]
Die eerstequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)k-vintage-dress-jurk
http://topvintage.nl/nl/v(...)o-pencil-dress-black
http://topvintage.nl/nl/v(...)ess-black-zwart-jurk
Want, want en want. En dat is nog maar 1 pagina. Totaal: 340 euro
.
coowl hequote:
Vrouwelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind het nogal erg tuttig om heel eerlijk te zijn
Geen idee, ik post gewoon op Facebook: Wie wilt er stappen vanavond? En misschien reageerd er wel iemandquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waar, met wie....baal wel van die demo... want loop gewoon een hele dag reclame te maken voor mn hondenschool....
Ja, die staat al heel lang op m'n wishlistquote:
dat weet ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
coowl he(die witte dingen bij zn bek zijn zn tanden... is geen slijm ofzo)
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik post gewoon op Facebook: Wie wilt er stappen vanavond? En misschien reageerd er wel iemand
Laatst stuurde je mij nog een sms: Wil je mij vanavond verwennen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik post gewoon op Facebook: Wie wilt er stappen vanavond? En misschien reageerd er wel iemand
Ja kijk mensen zo doe ik dat!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laatst stuurde je mij nog een sms: Wil je mij vanavond verwennen?
Toen was ik er als de kippen bij
ga jij trouwens zaterdag nog stappen na je papas verjaardag...? ik wil wel ff centrum in!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denk het niet.... maar dat weet je dus nooit bij mijquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ga jij trouwens zaterdag nog stappen na je papas verjaardag...? ik wil wel ff centrum in!
WTF dit stond nog mooi in de VPRO gids, met nog een ander bazenEKding, zo'n oranje vibrator met EK tekstenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
oh ca... zou jij zondag de 17e evt jess ff kort willen laten plassen smiddags ? zal eerst fokker obi nog vragen (woont om de hoek) maar geloof dat die dag de pups "uitvliegen" en dat ze dan geen tijd heeft
ah fijn! als fokker niet kan weet ik dak jess niet mee hoef te zeulen naar show (loopt ze toch maar te klieren!) tnx!!quote:
Que?quote:
Komt goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah fijn! als fokker niet kan weet ik dak jess niet mee hoef te zeulen naar show (loopt ze toch maar te klieren!) tnx!!
Ja, maar ik heb de app niet geinstalleerd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was daar niet iets mee met passwords en russische meneren ofzo?
Hola gatita.quote:
Oow, dat was van een app. Ik heb er verder eigenlijk niets van meegekregen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de app niet geinstalleerd.
Appenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef marbasnarf het volgende:
nog ff een leuk nieuwtje... volgende week heb ik ook zon hippe telefoon met internet.. kan ik met jullie allemaal appen en wordfeuten en wat voor hips heb je nog meer tegenwoordig
Took you long enough!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef marbasnarf het volgende:
nog ff een leuk nieuwtje... volgende week heb ik ook zon hippe telefoon met internet.. kan ik met jullie allemaal appen en wordfeuten en wat voor hips heb je nog meer tegenwoordig
Wordfeud is volgens mij alweer uitquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef marbasnarf het volgende:
Altijd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Als je intensief gesport heb, dat je dan trek hebt in wat lekkers
quote:
Draw Something en Rummyfight, maar die zijn ook alweer uit vrees ik.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef marbasnarf het volgende:
ik heb altijd trek in wat lekkers...quote:
Doe ze dan weer uit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
pfff tering t gaat ineens keihard regenennet nu ik mn schoenen aantrek
Kan je voor nieuwe jurken gaan shoppen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niks in huis, anders had ik het allemaal opgegeten
Ik ben meer van de rokjes, terwijl ik jurkjes echt leuk vindquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan je voor nieuwe jurken gaan shoppen.
dit bedoel jij met wat lekkers....??quote:
Ja, die benen zijn echt geilquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dit bedoel jij met wat lekkers....??
Nou die jongen is niet zo lelijk tochquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Doe je nou je best om niet te laten zien dat je een pic neemt drom?quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zijn wel een beetje barbiebenen...quote:
Dat ben ik niet vent, kijk die benenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:16 schreef screwloose het volgende:
[..]
Doe je nou je best om niet te laten zien dat je een pic neemt drom?
Hij squat nietquote:
Dat weet ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb altijd trek in wat lekkers...
hahaha nou t was gewoon ECHT een onwijs lekker broodje!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat weet ik
Echt die avond na de skihut
Ik wou dat ik je gefilmd had
Ja dan is zijn bovenlichaam lekker getraind, en dan heb je van die spillebeentjes eronderquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zijn wel een beetje barbiebenen...
Ik ben er als het goed is om 10:46quote:
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben meer van de rokjes, terwijl ik jurkjes echt leuk vindMaar gelukkig ga ik morgen shoppen met Samzz
Ja maar hoe je alles beschreefquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahaha nou t was gewoon ECHT een onwijs lekker broodje!!
Ik vind drommel niet geil. En nu?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die drommeldaris niet geil vinden_!
Afspraak maken bij de psycholoog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet ik het maar verwerken met seks met vrouwen.quote:
Ik kom met de auto denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er als het goed is om 10:46.
[..]
Ja.
Ja is goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
C_A, we moeten sowieso even naar de H&M, die hebben een leuke collectie jurkjes nu.
Ohh, het bewuste broodje?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahaha nou t was gewoon ECHT een onwijs lekker broodje!!
Worst! Worst! Worst!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:21 schreef marbasnarf het volgende:
ohja ikw as onderweg naar buiten... ca je lijdt me af met de herinnering aan lekker eten!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Afspraak maken bij de psycholoog.Neen, dank u. Ik ga liever verder met mijn weekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
en ik krijg gewoon honger van tango-dansen met hippiesquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en ik krijg gewoon honger van tango-dansen met hippies
Tangoquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zit er altijd in...!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik wil zo graag weer naar de skihut
Wanneer komt de nieuwe cd uitMisschien zit er wel weer gratis kaartjes in
moet je thee drinken...! veel...!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo maar slapen... mijn buik knort
20 graden nuquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:24 schreef formerjellybean het volgende:
Het is koud hierzo brrr maar ik wil de verwarming hier niet aanzetten
Komt goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja is goed
Ik zoek een jurkje voor de vakantieMaar ik ben echt een drama in jurkjes
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ja dan kan ik vannacht weer niet slapenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet je thee drinken...! veel...!!
Nee toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zit er altijd in...!
men heb t begin van flashpoint gemist....
in rooibos thee zit geen theine... kun je gewoon drinkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dan kan ik vannacht weer niet slapen![]()
Ik moet morgenochtend fris en fruitig op Alexander staan
Het gaat om het plassenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in rooibos thee zit geen theine... kun je gewoon drinken
Ik zal er extra van genieten, speciaal voor jou!quote:
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
11 uur op Rotterdam Alexander he C_A en Samzz?!
kloptquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
11 uur op Rotterdam Alexander he C_A en Samzz?!
Nooooooooooooooooooooooooooohquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)a-roses-halter-dress
Oj. S gaat me vast niet passen
.
Ik weet de weg welquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
klopt
Ik kom met de auto, dus we kunnen eventueel met de auto richting stad rijden daarna
Moet ik wel mijn telefoon opladenVoor de navigatie, of weet jij de weg Huppel
Whehehehequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet de weg wel![]()
En anders bel ik mn loveable little devil on a longboard
Ik lekker nietquote:
Maar zo mooi!quote:
Ga neuken dan!quote:
Okay!quote:
Klopt. Maar daar passen m'n tieten niet in. Ik heb gemaild of ze M nog binnen krijgen.quote:
Ik ook!quote:
Owja. Thanks dude!quote:
quote:
Tssss loederquote:
Jamaar jouw amazing tettersquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar passen m'n tieten niet in. Ik heb gemaild of ze M nog binnen krijgen.
Ik voel je, broeder.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:33 schreef screwloose het volgende:
[..]
Owja. Thanks dude!
[..]Ja bob het is zo ver.
[..]
Tssss loeder
Dat jij verdwaalt kan ik toch niks aan doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:33 schreef screwloose het volgende:
[..]
Owja. Thanks dude!
[..]Ja bob het is zo ver.
[..]
Tssss loeder
Jij had mij eerder directions moeten geven!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat jij verdwaalt kan ik toch niks aan doen
Oh sorry!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:36 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jij had mij eerder directions moeten geven!
Ja goed idee, dm je me even je adres dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh sorry!
Score weer resetten dan?
Heb jij een uiterlijke tijd dat je terug moet naar Pluskut? En heb jij een ov chip?quote:
Gorinchem, centrum, voorbij de parkeergarage, rechtdoor niet de bocht volgen, parkeren en keihard HUPS roepen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:38 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja goed idee, dm je me even je adres dan?
Ja en ja. Half tien 's avonds.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij een uiterlijke tijd dat je terug moet naar Pluskut? En heb jij een ov chip?
That's my sexy woman!quote:
Ik stel voor daarvoor zeehondpunten te introducerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pluskutquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij een uiterlijke tijd dat je terug moet naar Pluskut? En heb jij een ov chip?
Ja maar ik mag al op hups dus tis zo geregeld. ff 50 mins rijden.quote:
Zomaar een idee he!quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:40 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja maar ik mag al op hups dus tis zo geregeld. ff 50 mins rijden.
ok ik zie je over 50 mins dan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gorinchem, centrum, voorbij de parkeergarage, rechtdoor niet de bocht volgen, parkeren en keihard HUPS roepen!
Ok tot zoquote:
Ja leuk! Hoe lang duurt die? Want ik bedenk me net dat Roffa langer dan twee uur reizen is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zomaar een idee he!
C_A moet vroeg weg want avondvierdaagse. Zullen wij om 18:15 naar Snowwhite gaan?
127 minuten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja leuk! Hoe lang duurt die? Want ik bedenk me net dat Roffa langer dan twee uur reizen is.
Oh oké! Dan zou ik om negen uur de trein kunnen pakken. Toch?quote:
Jij red dat niet, iemand 50 min berijden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:40 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja maar ik mag al op hups dus tis zo geregeld. ff 50 mins rijden.
Ja, bios zit vlakbij CS dus moet lukken. En anders crashen we bij Johan ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh oké! Dan zou ik om negen uur de trein kunnen pakken. Toch?
Ja, hij zou dan rond half negen klaar zijn, moet kunnenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, bios zit vlakbij CS dus moet lukken. En anders crashen we bij Johan ofzo
Ex pauze en reclamequote:
Hier is ook een bioscoopquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, bios zit vlakbij CS dus moet lukken. En anders crashen we bij Johan ofzo
Geen pauze in pathequote:
Het vliegveld is nog niet klaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hmmm fair enough.. Maar Bob is het wel waard.quote:
Dratquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Screw!!
Je wilde toch een foto van mn Chlamydia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geil!
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Screw!!
Je wilde toch een foto van mn Chlamydia?Whoooo! Ik wil ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ze hebben ook HIV en BSE en griep en Herpes en gewoon allesquote:
Waar aan te schaffen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben ook HIV en BSE en griep en Herpes en gewoon alles
* screwloose onderweg naar drommelquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb dit allemaal gratis voor je :$
180 graden gedraaid op de snelweg?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:56 schreef screwloose het volgende:
[..]
* screwloose onderweg naar drommel
We gaan wel eerst stad danquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:56 schreef screwloose het volgende:
[..]
* screwloose onderweg naar drommel
Ik wil BSEquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi want ik heb nog steeds geen bikiniquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:58 schreef Barbusse het volgende:
And the night begins now. Daquiris op, tid voor skinnydipping
Ik wist hetquote:
Slaap lekker chickie!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
Oke, ik ga slapen. Ik moet om half negen met de trein.
Je doet mee met het geheel nakend zijn?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi want ik heb nog steeds geen bikini
Oh gerust hoor, heb ik niet zo'n probleem meequote:Op woensdag 6 juni 2012 23:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je doet mee met het geheel nakend zijn?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
4 vrouwen, met jou erbij 5. 2 mannen slechts. Moet goed komen. Nommmm. En nu echt weg!quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh gerust hoor, heb ik niet zo'n probleem mee
Have fun!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
4 vrouwen, met jou erbij 5. 2 mannen slechts. Moet goed komen. Nommmm. En nu echt weg!
Titt'nquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
4 vrouwen, met jou erbij 5. 2 mannen slechts. Moet goed komen. Nommmm. En nu echt weg!
Ja?quote:
Ik betuig alleen mijn liefdequote:
Jij ook babequote:Op woensdag 6 juni 2012 23:08 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik betuig alleen mijn liefde![]()
Slaap lekker allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |