Wacht maar tot je verder moet lopenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind alleen katoenen shirts lekker zitten eigenlijk.

Ik heb een functioneel hemd. Dat loopt wel iets lekkerder, maar nu niet zo veel dat ik direct drie functionele shirts ga kopen ofzo. Komt vanzelf wel een keer.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind alleen katoenen shirts lekker zitten eigenlijk.

Pro-tip: geen ducttape gebruiken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef STING het volgende:
[..]
Nog verder?
Desnoods plak ik m'n tepels af

Zoiets, mijne is alleen fluo geel/groen. Doet echt pijn aan je ogen...quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh je hebt m'n fobo zitten bekijken op FB.
Liesje, heb jij deze?
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item5630807617

Geen last van eigenlijk, tenzij het regent.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef GotC het volgende:
Ugh, katoenen shirtsDat geplak aan je lichaam, droogt nooit meer op..

Auwquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Pro-tip: geen ducttape gebruiken.

Ik vind katoenen ondergoed al k*t rennen, trek alleen nog maar bikinibroekjes aanquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef GotC het volgende:

Ik heb mijn hardloopshirt bij de Gamma (!!!) gekocht, haha!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb een functioneel hemd. Dat loopt wel iets lekkerder, maar nu niet zo veel dat ik direct drie functionele shirts ga kopen ofzo. Komt vanzelf wel een keer.

quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Pro-tip: geen ducttape gebruiken.

Het was 1 muisklikje, valt wel mee met dat heldendomquote:

ooo...mijn niet te stelpen bloedend hart.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:51 schreef GotC het volgende:
Zag vandaag trouwens een meiske op Nike Free 3.0 lopen. Of iig, dat proberen. Ze had flink overgewicht, wel de mooiste kleertjes aan en beet echt op d'r lip van de pijn. Je zag het gewoon in d'r ogen
Brrrr!

Ik word vanzelf wel weer ingehaaldquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:58 schreef streamnl het volgende:
[..]
Voel je je al eenzaam aan de top bij Endomondo?

Katoen boven allesquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef GotC het volgende:

Nike Free 3.0 zijn toch gewoon hardloopschoenen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ooo...mijn niet te stelpen bloedend hart.
je zou haar zo van de weg aftrekken en meenemen naar een goede hardloopzaak

Ik draag altijd naadloos ondergoedquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind katoenen ondergoed al k*t rennen, trek alleen nog maar bikinibroekjes aan

quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Zoiets, mijne is alleen fluo geel/groen. Doet echt pijn aan je ogen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |