quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:10 schreef muzas het volgende:
doe mij maar onbeperkt spareribs en een schaal patat.
Ik mag u wel hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
amaai zo krijg ik weinig goesting om met jou te praten
Vooruit, ik maak één uitzondering voor u. Vrouwen die Brabants sprekenquote:
Wat is er met zijn onderbroek dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:10 schreef roos85 het volgende:
Hoeveel onderbroekjes zou Anne hebben meegenomen?
Ah kei gezelligquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik sta morgen weer in dat eindhoven. Moet altijd weer wennen aan dat accent
Anne die zich afpeertquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Anne komt toch altijd klaar als hij een sterrenchef ziet?
quote:
Dat is ook weer zoquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Nu kan het nog, over een uur is het over
Stratumseind is altijd gezelligquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:17 schreef muzas het volgende:
[..]
GUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSS
En dat stratumsend maar 'ns opVorig jaar ook geweest
Gaat nogalquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:23 schreef zoem het volgende:
Tamara straalt (onbewust) ook een soort arrogantie uit. Wat heb ik toch een hekel aan dat mens.
ja irritant manwijf.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:23 schreef zoem het volgende:
Tamara straalt (onbewust) ook een soort arrogantie uit. Wat heb ik toch een hekel aan dat mens.
Is ook wel nodig met z'n "hardtijd" ipv gaartijdquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:26 schreef muzas het volgende:
Dát heb ik dus tegen van die ubersjieke restaurants. Het zal allemaal wel fukking knap en moeilijk zijn, en bijzondere producten... Maar je betaald je de remsporen uit je slip voor een gebakken garnaal met wat sla.
En d'rna heb je nóg honger.
Vlamingen en Zeeuwen spreken de g nogal snel als een h uitquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Is ook wel nodig met z'n "hardtijd" ipv gaartijd
Dat weet ik, ben zelf Zeeuwquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:27 schreef zoem het volgende:
[..]
Vlamingen en Zeeuwen spreken de g nogal snel als een h uit
En die Vlamingen hebben nog wel eens wat rare woorden ertussendoor...quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:27 schreef zoem het volgende:
[..]
Vlamingen en Zeeuwen spreken de g nogal snel als een h uit
Maar vrouwen die Vlaams spreken, dat maakt alles goedquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En die Vlamingen hebben nog wel eens wat rare woorden ertussendoor...
Vast wel eens hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat heb je in het verleden heul nooit gezegd
Dat zei die chefquote:
Dat terwijl Vlamingen bijna alles vertalen naar het Nederlandsquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:30 schreef zoem het volgende:
[..]
Je kan toch wel Engels?![]()
Vlamingen gebruiken graag dure woorden
Das gekquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:32 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
ik lust ook geen garnalen![]()
Wel kroepoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |