Dit. Fijne reis!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:19 schreef Gladif het volgende:
Als ik het zo lees, denk ik dat je gaat en dat de relatie geen stand houdt.
Hier blijven ook niet. We blijven aan de gang. Diep van binnen weten we volgens mij ook allebei wel dat we niet voor altijd bij elkaar blijven, maar toch... aan de andere kant is de liefde wel sterk. Gek om te omschrijven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:20 schreef geeninspiratie het volgende:
Ik ben bang dat dat niet heel positief is voor een kwakkelde relatie.
Bedenk je overigens wel dat om Australië in te komen je heul erg veel visa's en dergelijke dingen nodig hebt, je moet wel alles even doublechecken! Mijn broer dacht ook alles voor elkaar te hebben, om uiteindelijk geweigerd te worden in Australië...
Wellicht...quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:19 schreef Gladif het volgende:
Als ik het zo lees, denk ik dat je gaat en dat de relatie geen stand houdt.
Dit is dus ook mijn gedachte. Gewoon gaan. Wat is nou een jaartje op al die jaren die ik nog leef denk ik dan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:19 schreef trovey het volgende:
Valt natuurlijk weinig over te zeggen, kan zijn dat het de doodsteek voor je relatie gaat worden (omdat het blijkbaar al niet lekker loopt) maar kan er ook voor zorgen dat het helemaal weer gaat opbloeien dus als het je grote wens is om dit eens te doen (want inderdaad nu kan het nog, als je wacht nadat je kinderen hebt gekregen en die groot zijn is de kans zeker aanwezig dat je er gewoon geen zin meer in hebt) dan moet je je hart volgen en gewoon afwachten wat de gevolgen zijn.
Hij gunt het me wel hoor. Zijn eerste reactie was eigenlijk: "Wat is daar de meerwaarde van?". Ik heb dan al geen zin meer om erover te praten. Maar naderhand zei hij dus van nouja als je echt wil gaan moet je dat doen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:24 schreef bigshadow het volgende:
Tenzij hij jou in staat stelt deze droom waar te maken en het je ook gunt, in dat geval kunnen jullie samen blijven. Maar dan zullen jullie waarschijnlijk nog flink in de huidige relatie moeten investeren om op dat vertrouwensniveau te komen!
Precies. Het gaat sowieso al niet goed, we hebben zelfs tegen elkaar gezegd (in een opwelling weliswaar, maar goed, het is gezegd) dat het beter is dat we uit elkaar gaan na onze vakantie dit jaar. Vorig jaar zijn we na Zuid Afrika ook uit elkaar gegaan en na 5 maanden waren we toch weer samen. Maar ik wil niet zo aan de gang blijven en wat je zegt klopt; ik wil geen spijt hebben dat ik voor hem deze reis niet gemaakt heb. Ik hou super veel van hem hoor, en ga hem gegarandeerd heel erg missen maar ik denk gewoon dat ik dit écht moet doen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:28 schreef Naamah het volgende:
Volgens mij gaan jullie sowieso uit elkaar als je niet gaat. Ten eerste kwakkelt het nu al en ten tweede ga je dan ook nog eens spijt hebben dat je om hem deze reis niet gemaakt heb.
Ga je wel, dan is het zoals eerder gezegd of de doodsteek voor je relatie, of die bloeit juist weer op.
Lekker gaan! Doen! Is geweldig!
Zo denk ik er eigenlijk ook wel over. Als we echt voor elkaar gemaakt zijn vinden we elkaar weer terug.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:31 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Gaan!
Je zal er geen spijt van krijgen. Als jij en de wederhelft bij elkaar horen dan kom je wel weer bij elkaar, zo niet: dan niet.
Ga wel als vrijgezel.
Precies. Als hij het niet trekt dan is het helaas.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Zo denk ik er eigenlijk ook wel over. Als we echt voor elkaar gemaakt zijn vinden we elkaar weer terug.
Potverdorie, dit topic lijkt zowaar opgelost!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Zo denk ik er eigenlijk ook wel over. Als we echt voor elkaar gemaakt zijn vinden we elkaar weer terug.
Doe eens lief.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:49 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Potverdorie, dit topic lijkt zowaar opgelost!
Slotje!
Ben lief! Het blijft een lastige beslissing, maar het lijkt me dat je weet wat je gaat doen!quote:
95% ja!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:52 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ben lief! Het blijft een lastige beslissing, maar het lijkt me dat je weet wat je gaat doen!
Veel plezier
Doe maar gewoon. Als je straks 50 bent dan zal je zo blij zijn met deze keus.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
95% ja!Het is idd een moeilijke beslissing.
Stel je niet aan, je bent er al lang uit; dat blijkt uit alles wat je zegt. Jij lijkt niet in zijn minst rouwig om je vriend of je relatie in de wilgen te hangen om een jaar rond te reizen. En met rondreizen bedoel ik ongegeneerd zuipen en neuken. Want laten we elkaar geen mietje noemen, daar komt 'backpacken door Australië' zo'n beetje op neer.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
95% ja!Het is idd een moeilijke beslissing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |