Het gaat er ook om hoeveel spullen je nog hebt staan bij hem.. Heb je daarvoor een hele bus nodig of lukt dat ook in 2 keer met je auto, moet je de motor even buiten beschouwing laten ..quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:17 schreef Mickeys het volgende:
motor laten staan over mijn lijk. ik kijk wel wat ik kan organiseren
Marktplaats ofzo? Als je er toch niet op rijdt, mooi weer wat centjes om wat te kopen wat je wel gebruikt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:17 schreef Mickeys het volgende:
motor laten staan over mijn lijk. ik kijk wel wat ik kan organiseren
Linkedin. Hoppa je wachtwoord ligt op straat!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Marktplaats ofzo? Als je er toch niet op rijdt, mooi weer wat centjes om wat te kopen wat je wel gebruikt.
Je hebt al genoeg aan je hoofd.
Btw, https://www.linkedin.com is wel een aanrader als je werk zoekt.
Jij zat toch ook in de IT hoek? Bergen mailtjes per dag maar soms zit er best wel wat leuks tussen. Gister nog een sollicitatie via linkedin verstuurd.![]()
En zo nu en dan één woordje of zinnetje veranderen in je CV en je valt weer op.
Ik snap je ook wel wat brieven schrijven betreft. Damm ik deed dat na 23 jaar weer. Goddank nu online ipv pen en papier
Yups. Zag het net op het journaal.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Linkedin. Hoppa je wachtwoord ligt op straat!
Ja ik las het, maar het boeit me niet zo. Des te meer mensen kunnen mijn CV inzienquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of aanpassen....quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik las het, maar het boeit me niet zo. Des te meer mensen kunnen mijn CV inzien
Ahh ok misschien dat iemand er met mijn account vandoor gaat. Ook maar even doen jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ja
Zou ik toch niet willen
Heb net mijn pass veranderd.
Nu zijn we weer vriendenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had het al op FB gelezen... Ook maar even aangepast ... En al de mogelijke andere sites ....quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. Zag het net op het journaal.
Zal de mijne maar weer eens aanpassen.
Dat zou nog wel eens het grootste belang kunnen zijn; mensen zijn gewoontedieren en gebruiken voor een heleboel dingen hetzelfde wachtwoord.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Had het al op FB gelezen... Ook maar even aangepast ... En al de mogelijke andere sites ....
Yup das toch wat serieuser dan FB..quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens het grootste belang kunnen zijn; mensen zijn gewoontedieren en gebruiken voor een heleboel dingen hetzelfde wachtwoord.
En juist bij mensen op Linkedin zou je dan nog wel eens wat interessante zaken kunnen openen.
Het lijkt me niet dat een hackersforum gewoon op het normale internet staat, die gebruiken vast zo'n undercovergedeelte dat pedofielen ook gebruiken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:04 schreef Mickeys het volgende:
Aparte is als jij die lijst probeert te zoeken op internet je wel 0 resultaten krijgt. Wou even kijken of mijn account er tussen staat
Ja idd.... en dan zie ik het nog wel gebeuren dat de Tofik Dibi's van deze wereld overal hetzelfde wachtwoord hebben en niet begrijpen dat ze die van hun tweede kamer mail dus ook moeten aanpassen...quote:
Welkom06 (het is inmiddels juni)quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd.... en dan zie ik het nog wel gebeuren dat de Tofik Dibi's van deze wereld overal hetzelfde wachtwoord hebben en niet begrijpen dat ze die van hun tweede kamer mail dus ook moeten aanpassen...
Heb ik ook maar gedaan jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Had het al op FB gelezen... Ook maar even aangepast ... En al de mogelijke andere sites ....
Rijdt je motor dan niet? Dan kan je er toch met iemand heen rijden en zelf weer terug of was je van plan die trailer veel te gebruikenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:38 schreef Mickeys het volgende:
Woeiii, zoals het er nu naar uitziet heb ik zojuist een motortrailer/aanhanger gekocht. Die gele die ik net ergens als link had geplakt die je kunt opvouwen en dus makkelijk in de schuur kunt opbergen
click click en ja je zit er aan vastquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:38 schreef Mickeys het volgende:
Woeiii, zoals het er nu naar uitziet heb ik zojuist een motortrailer/aanhanger gekocht. Die gele die ik net ergens als link had geplakt die je kunt opvouwen en dus makkelijk in de schuur kunt opbergen
Ja dat heb ik ook al tig keer verteld ... maar ja ze houdt van geel, past goed bij de autoquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rijdt je motor dan niet? Dan kan je er toch met iemand heen rijden en zelf weer terug of was je van plan die trailer veel te gebruiken
Dat dus, maar ik wil ooit heel graag de motor meenemen op vakantie in het buitenland en ook voor als ik met mijn stiefmoeder wil gaan rijden, dan kan de motor mee en starten we vanaf daar. scheelt weer anderhalf uur al rijden op de motor. Auto rijd ietwat ontspannenderquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook al tig keer verteld ... maar ja ze houdt van geel, past goed bij de auto
Klopt, maar aangezien ik nu voor "weinig" een permanente kan kopen en net met mams heb gebeld daarover en die doet de helft erbij leggen besloten hier toch voor te gaan ook.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:41 schreef Leandra het volgende:
Niet om te zeiken (maar dat doe ik natuurlijk toch), maar waarom klagen over 100 euro voor de huur van een busje en 400 euro borg (die je toch terugkrijgt), en een uur later even een aanhangertje kopen om je motor op te zetten die bijna net zoveel kost als de borg voor een busje....
Alleen om die motor uit de garage van je ex naar je eigen schuur te kunnen brengen?
Dat kan ik echt niet rijmen, niet lullig bedoeld maar ik kan er niet bij.
succes en vergaderse..quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:48 schreef chufi het volgende:
zo ff naar de jaarlijkse VvE vergadering.. tot laters
Als je die motor al niet kan stallen wat de fuck moet je dan met een aanhanger.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien ik nu voor "weinig" een permanente kan kopen en net met mams heb gebeld daarover en die doet de helft erbij leggen besloten hier toch voor te gaan ook.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je die motor al niet kan stallen wat de fuck moet je dan met een aanhanger.
Ik heb niet gezegd dat ik m niet kan stallen. Ik heb gezegd dat hij wel in de schuur zal passen maar dat het net zal gaan en het moet door de steeg en het is de eerste keer dat ik zoiets ga doen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je die motor al niet kan stallen wat de fuck moet je dan met een aanhanger.
18 210 De_Kardinaalquote:
Waarom doe je dan zo moeilijk ? Ik begin soms wel eens te wensen naar het verhaal van je ex. Waar twee vechten enz. Ik zou never nooit geld van familie aannemen, weer een schuld erbij om niksquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik m niet kan stallen. Ik heb gezegd dat hij wel in de schuur zal passen maar dat het net zal gaan en het moet door de steeg en het is de eerste keer dat ik zoiets ga doen.
Daarnaast lapt mams de helft bij want die wil die aanhanger ook wel lenen/gebruiken voor de motor van mijn stiefmams
Doe eens niet zo kattig, zeg?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:48 schreef Soury het volgende:
Waarom doe je dan zo moeilijk ? Ik begin soms wel eens te wensen naar het verhaal van je ex. Waar twee vechten enz. Ik zou never nooit geld van familie aannemen, weer een schuld erbij om niks
Het hele hebben en houwen staat op fok (van één kant). Daar reageer ik op, dat staat me vrij.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe eens niet zo kattig, zeg?![]()
Ze moet toch zelf weten wat ze doet of laat en is aan niemand verantwoording schuldig.
Dat is snel, verleden week was mijn meet. We borrelen even naquote:
Mail hem, bel hem, whatever. en daarnaast bied iemand inderdaad zijn parkeerplek aan, maar dat was niet het issue. Blijkbaar heb ik ergens iets verkeerds geschreven, maar ben mij van geen kwaad bewust. Maar als je zo graag zijn verhaal wil weten, wat let je?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo moeilijk ? Ik begin soms wel eens te wensen naar het verhaal van je ex. Waar twee vechten enz. Ik zou never nooit geld van familie aannemen, weer een schuld erbij om niks
Iedereen is het er mee eens? Hier hebben we een slapende VvE vanwege de steeg, maar niemand die in het bestuur wil plaatsnemen.quote:
Bij ons zijn er ook elk jaar mijn aanwezigen, er zal nog een 2e stemming komen per post/emailquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Iedereen is het er mee eens? Hier hebben we een slapende VvE vanwege de steeg, maar niemand die in het bestuur wil plaatsnemen.
Had het al gezien. Blijkbaar is die bacterie alcohol tolerant.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Onze bierdrinker is geveld
Wens hier Remlof beterschap
Ik was de dans ontsnapt, zat hier ook legionella in het drinkwater, zal dus wel meer voorkomen...quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had het al gezien. Blijkbaar is die bacterie alcohol tolerant.
Vraag me dan af hoe je zoiets dan moet voorkomen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik was de dans ontsnapt, zat hier ook legionella in het drinkwater, zal dus wel meer voorkomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |