Het gaat er ook om hoeveel spullen je nog hebt staan bij hem.. Heb je daarvoor een hele bus nodig of lukt dat ook in 2 keer met je auto, moet je de motor even buiten beschouwing laten ..quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:17 schreef Mickeys het volgende:
motor laten staan over mijn lijk. ik kijk wel wat ik kan organiseren
Marktplaats ofzo? Als je er toch niet op rijdt, mooi weer wat centjes om wat te kopen wat je wel gebruikt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:17 schreef Mickeys het volgende:
motor laten staan over mijn lijk. ik kijk wel wat ik kan organiseren
Linkedin. Hoppa je wachtwoord ligt op straat!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Marktplaats ofzo? Als je er toch niet op rijdt, mooi weer wat centjes om wat te kopen wat je wel gebruikt.
Je hebt al genoeg aan je hoofd.
Btw, https://www.linkedin.com is wel een aanrader als je werk zoekt.
Jij zat toch ook in de IT hoek? Bergen mailtjes per dag maar soms zit er best wel wat leuks tussen. Gister nog een sollicitatie via linkedin verstuurd.![]()
En zo nu en dan één woordje of zinnetje veranderen in je CV en je valt weer op.
Ik snap je ook wel wat brieven schrijven betreft. Damm ik deed dat na 23 jaar weer. Goddank nu online ipv pen en papier
Yups. Zag het net op het journaal.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Linkedin. Hoppa je wachtwoord ligt op straat!
Ja ik las het, maar het boeit me niet zo. Des te meer mensen kunnen mijn CV inzienquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of aanpassen....quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik las het, maar het boeit me niet zo. Des te meer mensen kunnen mijn CV inzien
Ahh ok misschien dat iemand er met mijn account vandoor gaat. Ook maar even doen jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ja
Zou ik toch niet willen
Heb net mijn pass veranderd.
Nu zijn we weer vriendenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had het al op FB gelezen... Ook maar even aangepast ... En al de mogelijke andere sites ....quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. Zag het net op het journaal.
Zal de mijne maar weer eens aanpassen.
Dat zou nog wel eens het grootste belang kunnen zijn; mensen zijn gewoontedieren en gebruiken voor een heleboel dingen hetzelfde wachtwoord.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Had het al op FB gelezen... Ook maar even aangepast ... En al de mogelijke andere sites ....
Yup das toch wat serieuser dan FB..quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens het grootste belang kunnen zijn; mensen zijn gewoontedieren en gebruiken voor een heleboel dingen hetzelfde wachtwoord.
En juist bij mensen op Linkedin zou je dan nog wel eens wat interessante zaken kunnen openen.
Het lijkt me niet dat een hackersforum gewoon op het normale internet staat, die gebruiken vast zo'n undercovergedeelte dat pedofielen ook gebruiken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:04 schreef Mickeys het volgende:
Aparte is als jij die lijst probeert te zoeken op internet je wel 0 resultaten krijgt. Wou even kijken of mijn account er tussen staat
Ja idd.... en dan zie ik het nog wel gebeuren dat de Tofik Dibi's van deze wereld overal hetzelfde wachtwoord hebben en niet begrijpen dat ze die van hun tweede kamer mail dus ook moeten aanpassen...quote:
Welkom06 (het is inmiddels juni)quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd.... en dan zie ik het nog wel gebeuren dat de Tofik Dibi's van deze wereld overal hetzelfde wachtwoord hebben en niet begrijpen dat ze die van hun tweede kamer mail dus ook moeten aanpassen...
Heb ik ook maar gedaan jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Had het al op FB gelezen... Ook maar even aangepast ... En al de mogelijke andere sites ....
Rijdt je motor dan niet? Dan kan je er toch met iemand heen rijden en zelf weer terug of was je van plan die trailer veel te gebruikenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:38 schreef Mickeys het volgende:
Woeiii, zoals het er nu naar uitziet heb ik zojuist een motortrailer/aanhanger gekocht. Die gele die ik net ergens als link had geplakt die je kunt opvouwen en dus makkelijk in de schuur kunt opbergen
click click en ja je zit er aan vastquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:38 schreef Mickeys het volgende:
Woeiii, zoals het er nu naar uitziet heb ik zojuist een motortrailer/aanhanger gekocht. Die gele die ik net ergens als link had geplakt die je kunt opvouwen en dus makkelijk in de schuur kunt opbergen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |