Op de goede weg iig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wel okay, moet nog wat kwijt. Ik heb anti sixpack genen ofzo.
Zonder toestemming foto posten om te bashen, ban.quote:
quote:
kga vanaf maandag aan kuurtje testo met laatste 3 weken anavartje erbijquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wel okay, moet nog wat kwijt. Ik heb anti sixpack genen ofzo.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Je lijkt sprekend op 'm.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze zag ik totaal niet van mijlenver aankomen hoor.
[ afbeelding ]
Je lijkt sprekend op 'm.
Godverdomme heldquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze zag ik totaal niet van mijlenver aankomen hoor.
[ afbeelding ]
Je lijkt sprekend op 'm.
Nee hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef hakunamatafaka het volgende:
hallo hier posten dus de knapste mensen van FOK!?
Tli! M'n vriendin heeft dat jurkje dat jij hebt vandaag voor me gehaald!quote:
Echt waar ja? Welke maat had je nu dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:27 schreef junamii het volgende:
[..]
Tli! M'n vriendin heeft dat jurkje dat jij hebt vandaag voor me gehaald!
Een goedenavond liefjes. Weer rustig hier. Altijd de laatste tijd
Ik wel soms, dus dat haalt 't gemiddelde flink omhoog ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef hakunamatafaka het volgende:
hallo hier posten dus de knapste mensen van FOK!?
Ze heeft een xs en een s gehaald, ben heel erg benieuwdquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt waar ja? Welke maat had je nu dan?Ik ga alleen de mouwtjes er af halen, vind hem dan net wat mooier voor in de zomer.
Ja hoi.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:03 schreef JackieBrown het volgende:
Verder nog iemand hier met zonder leven?
Bah, zo'n dag had ik gister, 2 uur over een artikel van 10 pagina's gedaanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:09 schreef jna het volgende:
[..]
een scriptie, waar ik vandaag al zeker 200 woorden aan heb geschreven![]()
Jij?
Ja dat heb ik dus ook constantquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Bah, zo'n dag had ik gister, 2 uur over een artikel van 10 pagina's gedaan. Concentratievermogen van 0,niks. Ik deed voor de grap eens m'n internet uit. Toen werd echt pijnlijk duidelijk hoe vaak en dwangmatig ik m'n browser steeds opende om iets anders te gaan doen
Ik heb gewoon niks te doen
Wanneer is je deadline en moet je nog veel?
Keelpijn, ben gewoon weer ziekquote:
Herkenbare klacht. Scripties en tentamens.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:17 schreef junamii het volgende:
[..]
Keelpijn, ben gewoon weer ziek![]()
Wilde wel iets doen vanavond, maar vriendinnen wilden niet mee vanwege tentamens. Dus nu zit ik thuis te niksen
Wilde The Notebook weer kijken toch. Poging om het vandaag te kijken misluktequote:
En als je vraagt of ze aan het leren zijn, zijn ze bezig met andere shit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Herkenbare klacht. Scripties en tentamens.saaierds. Gewoon uitgaan en dan in 1x door naar het tentamen toch
Thnx babequote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:21 schreef JackieBrown het volgende:
Beterschap btwuitgaan zou niet zo goed zijn voor je keelpijn tho
Echt hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:22 schreef junamii het volgende:
[..]
En als je vraagt of ze aan het leren zijn, zijn ze bezig met andere shit.
Hadden ze net zo goed mee uit kunnen gaan
Vind je? Ik post 9/10 keer met m'n telefoonquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt he
Mobiel posten is wel echt behoorlijk irritant trouwens.
Gorgelen met zout water helpt ook. Hoe ranzig het ook klinkt. Gewoon keukenzout in een glas water, gorgelen en uitspugen. Niet slikkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:23 schreef junamii het volgende:
[..]
Thnx babe
Er gaat veel honing met thee naar binnen wel, voelde me gister slechter.
quote:
Ghehehe, m'n vader is tandarts dus die hecht heel veel waarde aan mondverzorging etc. Ik spoel m'n mond dagelijks met water en zout, echt al jaren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gorgelen met zout water helpt ook. Hoe ranzig het ook klinkt. Gewoon keukenzout in een glas water, gorgelen en uitspugen. Niet slikken
Ja heb het helemaal afgekeken. En ik zit nu nog met een leegte. Heb Greys Anatomy en 90210 maar weer opgepakt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:28 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik ga weer opnieuw met DH beginnen. Ben jij eigenlijk helemaal bij Jackie? Ik heb nu seizoen 8 ook helemaal gezien. Hartpijn
Veul! Maar mn favorieten waren toch wel Nip/Tuck, True Blood, Californication, Weeds vroeger en DH.quote:
DH, Big Bang Theory, HIMYM, Breaking Bad, Modern Family, Californication, Spartacus, Heroes, Fringe, Gossip Girl etc.quote:
TBBT, Family Guy, Southpark, Dexter, Boardwalk Empire, Breaking Bad. Die laatste 2 ben ik pas aan begonnen maar nu al verslaafd, vooral breaking bad.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Veul! Maar mn favorieten waren toch wel Nip/Tuck, True Blood, Californication, Weeds vroeger en DH.
Maar dus ook greys, 90210, gossip girl. Niet allemaal tegelijkertijd/even intensief hoor.
Jij??
Ik had het al een hele tijd niet meer gezien en toen was in NL de aflevering er op met die vliegtuigcrash.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Welke ep? Ben nu bij seizoen 8 e16 geloof ik
Dat hoor ik ook van iedereen jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:54 schreef jna het volgende:
heeft 1 van jullie wel eens Games of Thrones gezien? zo ja, is het echt zo goed als iedereen zegt?
Ja, volgens mij moet je wel van dat hele sfeertje houdenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook van iedereen jaToch maar eens gaan downloaden.
vette serie, maar je moet idd die setting ook gwn kunnen waarderenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:54 schreef jna het volgende:
heeft 1 van jullie wel eens Games of Thrones gezien? zo ja, is het echt zo goed als iedereen zegt?
Op The Wire na, de beste serie ooit. Trust.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:54 schreef jna het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 05:03 schreef Jajong het volgende:
Lol net gewerkt kankermoe LoL sleutels vergeten LoL vriendin wakker gebeld LoL die was niet amused LoL. DOei LoL
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoi ik ben een prutser en val in slaap in de bus en word in the middle of nowhere wakker
Moet je eens in de trein doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoi ik ben een prutser en val in slaap in de bus en word in the middle of nowhere wakker
1 van de beste series ooitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:54 schreef jna het volgende:
wantquote:
Beter dan een verlaten rangeerterreinquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef junamii het volgende:
[..]
Zo een keer terechtgekomen in Eindhoven
Ik ga volgensmij ook in de problemen komen volgend schooljaar.. woensdag op weg naar utrecht viel ik al bijna in slaapquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:11 schreef JackieBrown het volgende:
Dat gebeurd mij nou echt nooit. Ik word zonder uitzondering wakker gemaakt.
Een keer onderweg van Utrecht naar Rdam Centraal was ik heel moe en ben ik gewoon bij elk station weer door iemand wakker gemaakt om te vragen of ik er niet uit moest
Ik zie er niet intimiderend uit als ik slaap oid
Inderdaad, sommige bussen ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat geschommel van auto's en treinen
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:42 schreef wise het volgende:
[..]
1 van de beste series ooit.
Seizoen 2 is net klaar, dus is weer ff wachten
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]bij elke aflevering die ik kijk (ja ik moet me er echt toe zetten omdat iedereen het zo geweldig vind) denk ik weer van... waarom? wat? zo traag en oninteressant... jammer.
Moet 5 nog kijken van seizoen 1 maar lukt me echt niet.
Ik ga het nog niet opgeven maar wat is er zo geweldig aan dan, volgens jou?quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga volgensmij ook in de problemen komen volgend schooljaar.. woensdag op weg naar utrecht viel ik al bijna in slaapdat geschommel van auto's en treinen
Ja verdomme. Ik als beschonken boze negermans tussen allemaal brave borsten die naar hun werk toe gaan. Natuurlijk maken ze mij niet wakker.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:11 schreef JackieBrown het volgende:
Dat gebeurd mij nou echt nooit. Ik word zonder uitzondering wakker gemaakt.
Een keer onderweg van Utrecht naar Rdam Centraal was ik heel moe en ben ik gewoon bij elk station weer door iemand wakker gemaakt om te vragen of ik er niet uit moest
Ik zie er niet intimiderend uit als ik slaap oid
"weer zo 1 met een overdose"quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja verdomme. Ik als beschonken boze negermans tussen allemaal brave borsten die naar hun werk toe gaan. Natuurlijk maken ze mij niet wakker.
Wanneer ik solo van werk kom en de nachtbus pak val ik bijna altijd in slaap in dat kreng.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat geschommel van auto's en treinen
Verharding van de maatschappijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja verdomme. Ik als beschonken boze negermans tussen allemaal brave borsten die naar hun werk toe gaan. Natuurlijk maken ze mij niet wakker.
Opportunistisch as fuck.quote:
Werk jij?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Van je werk komen en ontbijten lunchen met een paëlla.
Yup, ben naaktfotograaf. Ik schiet kiekjes voor al uw feesten en partijen.quote:
Je baan een andere naam geven zodat het beter klinkt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb op mijn CV staan dat ik Schaparchitect was bij de AH.
Bij schiphol was ik "Aviation sanitation manager"quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je baan een andere naam geven zodat het beter klinkt.
Ik wacht al tijden op de dag dat ik kan toeslaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
sowieso dat ik chai ga hitten als het uit is.
Je kan jezelf wel van dat lijstje afschrapen danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geen rekening houden met het feit dat Chai big dicked niggaz prefereert.
Zeggen dat mijn pik klein isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan jezelf wel van dat lijstje afschrapen dan.
Ohhh shiiiiiiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeggen dat mijn pik klein is. Jouw kut was gewoon fucking groot
.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Kenst een boorplatform op zetten mien jungquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
chai hoeft geen zwarte hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geen rekening houden met het feit dat Chai big dicked niggaz prefereert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |