quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:56 schreef bobbernaut het volgende:
Ze verkopen ook van die mini BB guns, M4/Ak74/MP5, maar dan mini.
Deze bijvoorbeeld : http://www.dealextreme.co(...)ght-flashlight-27324Nee is niet legaal. Alles wat sterk op een wapen lijkt is verboden. Doe er een oranje dopje op dan mag het weer wel volgens mij xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zo kijk naar de grote, ivm de oplader en batterijen is ie erg klein.
En de afmetingen zijn
[..]
En een echte is 68 CM lang. Dus dan zie je toch meteen dat ie nep is?
Want in de wet staat als ie op een echt geweer lijkt, is ie illegaal.
Deze lijkt wel op een MP5, maar ook weer niet (want mini)
Dus is dit legaal?
Maar die kun je wel op de website van de overheid vinden denk ik.
Want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.
Nee, een oranje dopje mag ook niet. Ook al is je geweer helemaal doorzichtig mag het niet, want vorm van echt geweer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:00 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Nee is niet legaal. Alles wat sterk op een wapen lijkt is verboden. Doe er een oranje dopje op dan mag het weer wel volgens mij xD
Maar die kun je wel op de website van de overheid vinden denk ik.
Okee, maar het gaat er niet om dat jij ziet dat die nep is. Maar iemand anders zou het wel aanzien als een echt vuurwapen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee, een oranje dopje mag ook niet. Ook al is je geweer helemaal doorzichtig mag het niet, want vorm van echt geweer.
Maar deze is ongeveer 44 cm kleiner (ff geschat)
Dat is dan toch wel legaal?
-edit-
ja die warning als je post weet ik wel, maar ik vraag me af of deze legaal is, want dit is een klein geweertje, en je ziet meteen dat ie nep is
Ja ik weet dus ook niet of het legaal is, het is een nog best wel lastige vraagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:06 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Okee, maar het gaat er niet om dat jij ziet dat die nep is. Maar iemand anders zou het wel aanzien als een echt vuurwapen.
Ik zou er van uit gaan dat het niet legaal is.
Zowiezo zijn bb guns trouwens niet legaal in nederland...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja ik weet dus ook niet of het legaal is, het is een nog best wel lastige vraag
Mailtje sturen naar politie ofzo?
bb guns zijn wel legaal, zolang ze maar niet op een echt geweer lijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:19 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Zowiezo zijn bb guns trouwens niet legaal in nederland...
Nóg niet als ik http://www.nabv.nl/ mag geloven is er kans dat de wapenwet aangepast wordt.
--Overigens stop ik nu over dit onderwerp want veel inhoud aan de topic voegt het niet toe
Lees anders even volgens mij is 3 mei 2012 niet 3 jaar geleden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
bb guns zijn wel legaal, zolang ze maar niet op een echt geweer lijken
En dat van NABV, dat staat er ook al een jaar of 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:25 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Lees anders even volgens mij is 3 mei 2012 niet 3 jaar geleden.Ah ze updaten de site nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze zeggen al zo lang dat het legaal wordt, nog steeds niet gebeurd..
Maar laten we maar hiermee stoppen
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
idd.. Heb het voor je opgezocht op de site van de overheid:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ah ze updaten de site nogMaar ze zeggen al zo lang dat het legaal wordt, nog steeds niet gebeurd..
Maar laten we maar hiermee stoppen
Bron: http://www.rijksoverheid.(...)n-verboden/nepwapensquote:... "In Nederland zijn alle namaakvuurwapens verboden. Ook als ze groter of kleiner dan het echte wapen zijn of als ze een andere kleur hebben. "....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verboden?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:36 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
idd.. Heb het voor je opgezocht op de site van de overheid:
[..]
Bron: http://www.rijksoverheid.(...)n-verboden/nepwapens
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:43 schreef Hydrogeny het volgende:
We gokken het er maar eens op...Ben benieuwd wat erin zit! Ik vind het net iets teveel geld om blind uit te geven. Die van $18 had ik nog wel willen doen, maar die is er niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:43 schreef Hydrogeny het volgende:
We gokken het er maar eens op...NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik durf het nog niet aan xD
Ja.
Lucky bag 2:quote:Lucky Bag 60% korting
Verkocht op: 04-06-12 t/m 06-06-12
Prijs: $18.49
Aantal verkocht: 1340
Gekocht door:
Shiznuts
Neo2000
Fissure
Loll
RobertNL (2x)
quote:Lucky Bag 60% korting
Verkocht op: 04-06-12 t/m 04-06-12
Prijs: $57.09
Aantal verkocht: 132
Gekocht door:
-
quote:Lucky Bag 55% korting - 2e keer
Verkocht op: 05-06-12 t/m 05-06-12
Aantal verkocht: 165
Gekocht door:
Shiznuts
RobertNL - Verzonden 07-06
quote:Lucky bag 50% korting - 3e keer
Verkocht op: 06-06-12 t/m 06-06-12
Aantal verkocht: 180
Gekocht door:
-
Lucky bag 3:quote:Lucky bag 45% korting - 4e keer
Verkocht op: 07-06-12 t/m 07-06-12
Aantal verkocht: 209x
Gekocht door:
Skippy_ball
quote:Lucky bag 35% korting
Verkocht op: 07-06-12 t/m 07-06-12
Prijs: $143.19
Aantal verkocht: 60x
Gekocht door:
RobertNL
mickeyD
Hydrogeny
Ik ben die andere 57x.quote:Aantal verkocht: 60x
Gekocht door:
RobertNL
mickeyD
Hydrogeny
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne... Zoekskills kweken bobbert.Zulke vragen zijn natuurlijk ook dubieus.
Dat is als vragen of adidas replica's met een logo met 4 i.p.v. drie strepen mogen.
'Dure' box is inderdaad verzonden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Zolderkamer op 08-06-2012 19:18:46 ]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik ben die andere 57x.Workin' on it boss!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne... Zoekskills kweken bobbert.Zulke vragen zijn natuurlijk ook dubieus.
Dat is als vragen of adidas replica's met een logo met 4 i.p.v. drie strepen mogen.
'Dure' box is inderdaad verzonden.
Maar dat stukje dat kleinere/grotere versies van het wapen niet mogen maakt t in 1 keer duidelijk
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:09 schreef Zolderkamer het volgende:
Is dit de ideale oplossing om vanaf mn pc, video op een losse tv (zonder andere randapparatuur) af te spelen
Of zijn er betere of goedkopere opties...? (hoeft niet perse met hdmi, mag wel evt)
(ik zie door de bomen het bos niet meer met al die mediaplayers....)![]()
@bobber...Voor 32 dollar heb je een Mini 1080 (zie ook op Ebay). Die speelt veel meer formaten af en is een stuk kleiner. Of een Sumvision 2 of 2+, dan heb je ook wat betere firmware.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit lijkt me echt een bagger kwaliteit ding.Friettent dikke Willie, met Willie
Vergeet niet dat het om de interface gaatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:29 schreef W00fer het volgende:
[..]
Voor 32 dollar heb je een Mini 1080 (zie ook op Ebay). Die speelt veel meer formaten af en is een stuk kleiner. Of een Sumvision 2 of 2+, dan heb je ook wat betere firmware.
Dit lijkt me echt een bagger kwaliteit ding.
Goed idee. Werkt die shit op elke TV met HDMI?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:04 schreef W00fer het volgende:
Inmiddels is ook de eerste Cortex A9 dualcore Android TV stick gelanceerd, dit keer met PowerVR SGX530. Helaas geen composite out of externe wifi.
Ik ga er maar een topic over maken op Tweakers.
http://www.google-tv-box.(...)tv-dongle-dual-core/
Idd hier ook erg benieuwd..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:27 schreef Skippy_ball het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar de lucky Bag
Verwachting is een hoop troep. Sowieso een led pig
Maar even serieus, wat nou als de inklaringsenvelop komt?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:56 schreef bobbernaut het volgende:
Ze verkopen ook van die mini BB guns, M4/Ak74/MP5, maar dan mini.
Deze bijvoorbeeld : http://www.dealextreme.co(...)ght-flashlight-27324Niet bestellen, en het is hier ook niet toegestaan over te praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zo kijk naar de grote, ivm de oplader en batterijen is ie erg klein.
En de afmetingen zijn
[..]
En een echte is 68 CM lang. Dus dan zie je toch meteen dat ie nep is?
Want in de wet staat als ie op een echt geweer lijkt, is ie illegaal.
Deze lijkt wel op een MP5, maar ook weer niet (want mini)
Dus is dit legaal?
Het is en blijft een replica, alleen van een andere schaal (~:1)
Een bb-gun/airsoft gun dus.
Verder is dit écht rommel. Schiet 5 meter ver en na een dag kun je ervan uitgaan dat ie stuk is.What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |