correct!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:30 schreef shiznuts het volgende:
Is dat zoeentje waar je nog Snake op spelen kan?

Klein of groot pakketje? Groot pakken ze er vaker uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:27 schreef Eastertide het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het zit met invoerkosten voor iets van 110 dollar via FedEX. Ik wil misschien de Brainwavz B2 bestellen bij MP4Nation
$110 inclusief verzendkosten?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:27 schreef Eastertide het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het zit met invoerkosten voor iets van 110 dollar via FedEX. Ik wil misschien de Brainwavz B2 bestellen bij MP4Nation
Nou het zijn oordopjes dus ik ga niet van een zeer groot pakket uit, maar ook niet echt klein (zie link: http://www.head-fi.org/t/574125/review-brainwavz-b2)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Klein of groot pakketje? Groot pakken ze er vaker uit.
Ah dat is een bedrag waar ik mee kan levenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
$110 inclusief verzendkosten?
Dan komen daar als het goed is zo'n ¤26.74 extra kosten bij ($20.90 BTW, ¤10 FedEX kosten)
Jupz. Ik ken Meizu eigenlijk al een tijdje, hebben volgens mij ook nog mp3 spelers gemaakt als ik mij niet vergis dan. Maken meestal 'klonen' of iig telefoons gebaseerd op goed lopende modellen. Zo hebben ze ook ooit een keer een 'Iphone killer' gelanceerd die er vreemd genoeg exact uit zag als de.. Iphone. Deed het volgens de reviews prima, draaide geloof ik een oudere release Android, maar wel betere/snellere hardwars als de concurrentie destijds. Windows CE zelfs, de Meizu M8. Alleen.. De prijs is niet echt een China prijs. Heb er destijds nog aan zitten denken een Meizu aan te schaffen via import, tot ik zag wat het ding moest gaan kosten. Heb je in NL ook gewoon een HTC o.i.d voor met Android. Misschien geen topmodel qua hardware e.d., maar wel garantie.quote:
Had de M4 laten versturen met Fedex, ze zetten er 10 dollar op en ** GEEN WAARDE ** nog geen factuur gezien er is 1 maand geleden dus geen bij komende kosten!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:27 schreef Eastertide het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |