SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.![]()
Mijn laatste vraag staat nu dus op een slotjeDan hier nog maar een keer! 3 Juni zijn 2 horloges van mij via DealExtreme op de post/schip gedaan. Wanneer kan ik deze verwachten?
![]()
Volgens mij zou die andere toch geen nieuwe maken
en al 3 keer dezelfde titel?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Morgen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:06 schreef nickhguitar het volgende:
Mijn laatste vraag staat nu dus op een slotjeDan hier nog maar een keer! 3 Juni zijn 2 horloges van mij via DealExtreme op de post/schip gedaan. Wanneer kan ik deze verwachten?
Nee, maar eh, lees de OP eens wil je.Reken op 2 á 3 weken. Komt het vroeger valt het mee, duurt het langer... ach dat kan ook weleens gebeuren.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ja die TT inderdaad...quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:06 schreef bobbernaut het volgende:
Volgens mij zou die andere toch geen nieuwe maken
en al 3 keer dezelfde titel?![]()
Maar wat is er anders aan die hoesjes dan..?
als je zelf ff zoekt op silicone iphone.. dan vind ik er genoeg cheapie cheapie...
kun je zelf ff kijken wat jij de beste vind...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
" 30 seconds of cranking = 5 minutes of bright light, 2 minutes of charging = up to 6 minutes of talk time, up to 30 minutes of standby. "
Iemand ervaring? Dit heb ik net gekocht![]()
![]()
Hey! Deze had ik 10 jaar geleden ergens gekocht. Dit is dan wel de non-usb versie, en werkte dus voor mijn Nokia 3310quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:16 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]
" 30 seconds of cranking = 5 minutes of bright light, 2 minutes of charging = up to 6 minutes of talk time, up to 30 minutes of standby. "
Iemand ervaring? Dit heb ik net gekocht![]()
![]()
Hopen dat je er ook een chinees bij krijgt die voor je gaat draaien....quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:16 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ervaring? Dit heb ik net gekocht
Ik heb zo'n campinglamp met radio en usb met verloopstekker voor de meeste gsm's... je draait je de pleuris en de accu is vrij snel leeg...
ik geloof dat je 120rpm moet draaien voor het beste resultaat bij gsm laden..![]()
Ik wou hem eigenlijk gebruiken voor me telefoon als ik in de trein zit , zie het al voor mequote:Op woensdag 6 juni 2012 16:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hopen dat je er ook een chinees bij krijgt die voor je gaat draaien....
Ik heb zo'n campinglamp met radio en usb met verloopstekker voor de meeste gsm's... je draait je de pleuris en de accu is vrij snel leeg...![]()
![]()
Iedereen zo'n ding in de trein... en aansluiten op het net.. rijd ie misschien ook een keer op tijd..quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:20 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik wou hem eigenlijk gebruiken voor me telefoon als ik in de trein zit , zie het al voor me
[ Bericht 6% gewijzigd door Zolderkamer op 06-06-2012 16:49:00 ]![]()
Waarom heb ik nu niet gewoon mijn rekening gekoppelt aan paypal
Het is nu al 7 dagen terug nog geen saldo
gwn geniete![]()
@ Bobb... Welke provider heb je? Indien vodafone en iphone 4s, bellen met provider en klagen over slecht bereik in huis wil bij vasthouden telefoon met een abo nog wel eens een gratis bumper opleveren.
Goedkoper als dat kunnen we het niet maken.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Hmm ik heb inderdaad vodafonequote:Op woensdag 6 juni 2012 17:05 schreef neo2000 het volgende:
@ Bobb... Welke provider heb je? Indien vodafone en iphone 4s, bellen met provider en klagen over slecht bereik in huis wil bij vasthouden telefoon met een abo nog wel eens een gratis bumper opleveren.
Goedkoper als dat kunnen we het niet maken.
maar voor al dat geld dat ik kwijt ben om te bellen kan ik ook een bumper kopen
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ik weet niet welke telefoon je hem voor wil gebruiken, maar als het goed is kan je er geen iPhone mee opladen omdat die van een oplader een bepaald minimum constant vermogen afdwingt voordat de oplaadstand wordt geactiveerd.
![]()
Wie heeft ervaring met 'kleine' camera's? Er zijn de laatste tijd bij ons 5 fietsen gejat. Woon in een appartementen 'complex' waar maar 9 appartementen zijn. Wel een redelijk nette buurt, veel oudere mensen. De voordeur is ook niet aan de straat maar in een pad, iemand die hierin komt en er niet thuis hoort valt dus wel redelijk snel op (7 bewoners zijn senioren, dan heb je mij en een jong-psv speler in de laatste (waarvan ook de fiets is gejat...)) en het is niet een bewoner. De persoon die de fietsen jat moet een soort van survuilleren. 1 fiets stond namelijk binnen (in de trappenhal) en een andere stond met het voorwiel vast aan een fietsenrekje met een redelijk fikse ketting. Laatstgenoemde is in de laatste 3 dagen dat wij een stedentripje deden doorgeknipt en gejat.
De camera hoeft niet heel klein te zijn, wel op batterij. Liefst verbonden via een draadloze antenne zodat er geen SD kaart in hoeft of zo.![]()
http://help.vodafone.nl/c(...)p_created=1216136266quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hmm ik heb inderdaad vodafone
maar voor al dat geld dat ik kwijt ben om te bellen kan ik ook een bumper kopen
max 45ct als ik zo snel kijk. Of gratis ^^Ja.![]()
FUCK! ik heb een hoesje besteld, maar niet aangegeven in mijn Paypal betaling welke kleur ik wil, kan ik nog cancelen? (ebay)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Als je de verkoper optijd contacteerd normaal gesproken wel ja.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:57 schreef bobbernaut het volgende:
FUCK! ik heb een hoesje besteld, maar niet aangegeven in mijn Paypal betaling welke kleur ik wil, kan ik nog cancelen? (ebay)![]()
oke mooi, heb t net besteld namelijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef davedavy het volgende:
[..]
Als je de verkoper optijd contacteerd normaal gesproken wel ja.
item wordt verzonden in 1 - 2 dagen
ik krijg mail terug in 1 - 2 dagen
fuck.
Nja het ergste wat ik kan krijgen is lichtblauw, paars, geel, roze en wit (dus alleen rood en zwart blijven over..)
[ Bericht 25% gewijzigd door bobbernaut op 06-06-2012 18:04:35 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dan ben je wss aangewezen op een IP camera echter is deze niet op accu... maar gewoon op netstroom..quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:51 schreef baaart het volgende:
Wie heeft ervaring met 'kleine' camera's? Er zijn de laatste tijd bij ons 5 fietsen gejat. Woon in een appartementen 'complex' waar maar 9 appartementen zijn. Wel een redelijk nette buurt, veel oudere mensen. De voordeur is ook niet aan de straat maar in een pad, iemand die hierin komt en er niet thuis hoort valt dus wel redelijk snel op (7 bewoners zijn senioren, dan heb je mij en een jong-psv speler in de laatste (waarvan ook de fiets is gejat...)) en het is niet een bewoner. De persoon die de fietsen jat moet een soort van survuilleren. 1 fiets stond namelijk binnen (in de trappenhal) en een andere stond met het voorwiel vast aan een fietsenrekje met een redelijk fikse ketting. Laatstgenoemde is in de laatste 3 dagen dat wij een stedentripje deden doorgeknipt en gejat.
De camera hoeft niet heel klein te zijn, wel op batterij. Liefst verbonden via een draadloze antenne zodat er geen SD kaart in hoeft of zo.
zie het reviewtopic van deze reeks voor een review van de ipcamera's die ik heb besteld..
offff... je zou een 808 spy cameraatje ergens neer kunnen leggen... voordeel is dat hij klein is en op batterij mee kan..
Echter nadelen zijn; moet worden aangezet, niet vanaf een pc te bekijken (pas achteraf) en de batterij gaat misschien maar 1 uurtje mee ofzo..
Mijn 808 key is nog steeds niet door de postbode bezorgd, terwijl lolque hem maandag op de post heeft gedaan![]()
![]()
Je hebt ook van die verkopers die helemaal geen kleurkeuze biedenquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
oke mooi, heb t net besteld namelijk
item wordt verzonden in 1 - 2 dagen
ik krijg mail terug in 1 - 2 dagen
fuck.
Nja het ergste wat ik kan krijgen is lichtblauw, paars, geel, roze en wit (dus alleen rood en zwart blijven over..)
![]()
![]()
Vergelijkbaar probleem gehad, opgelost met een dummycamera, schijnbaar schrok dat af.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:51 schreef baaart het volgende:
De camera hoeft niet heel klein te zijn, wel op batterij. Liefst verbonden via een draadloze antenne zodat er geen SD kaart in hoeft of zo.Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben![]()
Chinese dummy camera's zijn net echt , je hebt ook sommige die ronddraaien.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:12 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar probleem gehad, opgelost met een dummycamera, schijnbaar schrok dat af.![]()
![]()
Kent iemand trouwens kwalitief goede oordopjes? Liefst metale case, diepe bass en control talk.Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: