Scoort, goffedomme.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:58 schreef SicSicSics het volgende:
Vergeet Cue_ niet. Die scored ook aan de lopende band!
Godverdomme.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik zit erop!quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:00 schreef muhahaha het volgende:
Ovo is al 17 toch? Ik dacht dat de gemiddelde leeftijd op 15 lagovo is mijn ragdoll.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Ze heeft een zachte vacht.quote:
Gekweel. Kan dat nummer echt niet uitstaan.quote:
Huehuehueuequote:Op woensdag 6 juni 2012 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gekweel. Kan dat nummer echt niet uitstaan.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:11 schreef Mystikvm het volgende:
Na die antieke kwijlmuziek is iedereen in slaap gevallen, denk ik
Jaaaaaquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:13 schreef SicSicSics het volgende:
Goeie muziek, jammer van die Mayer ertussen, dat misstaat!![]()
Vanaf nu ben ik je vijand.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:13 schreef SicSicSics het volgende:
WEL GODVERREDOMME! DIE ZIT IK GODVERDEGODVER NET TE LUISTEREN! SUPERTOEVALLIG!!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:13 schreef SicSicSics het volgende:
Betekend dat meer notes voor mij!?quote:
Bwegh, hem heb ik nooit leuk gevonden.quote:
tquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Betekend dat meer notes voor mij!?
En was dat dan mijn eerste!?quote:
Die solo op het einde is meesterlijk inderdaad!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:16 schreef Mystikvm het volgende:
Keihard air guitaren hier achter mijn bureautje.
Ik misbruik mijn functie niet.quote:
Metal hoor!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:20 schreef Crutch het volgende:
Ik misbruik mijn functie niet.
Geef je liever een keiharde buts op je bakkes.
Maar niet zo goed als die van The Outlaws - Green Grass and High Tides. Die tweede solo is de meest epische EVAR!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die solo op het einde is meesterlijk inderdaad!
Dat is ook wel een heel vet nummer inderdaad!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:21 schreef Mystikvm het volgende:
Maar niet zo goed als die van The Outlaws - Green Grass and High Tides. Die tweede solo is de meest epische EVAR!
Cue.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:57 schreef muhahaha het volgende:
Zijn hier serieus maar 3 dames? Ik dacht dat het er meer waren
En Cici oid. Is hem ook gesmeerd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cue.
Joysa heeft ban, Miesjelle is verdwenen
Onze reputatie als pussy magnets wordt wel een beetje teniet gedaan zoquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:26 schreef Harajuku. het volgende:
De vrouwen proberen wel, maar jullie stoten ze weer keihard af.
Die komt af en toe nog wel eens eenquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:26 schreef Skv het volgende:
We hadden toch ook nog die milf van 18? Jaleesanogwat?
NEEEHEEE JIJ EN HARA EN OVO ZIJN ER TOCH ALTIJD.quote:
Mohmi vaker dan Ovoquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:28 schreef Skv het volgende:
[..]
NEEEHEEE JIJ EN HARA EN OVO ZIJN ER TOCH ALTIJD.
Mohmi is gewoon een reloggende shifto.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:29 schreef Crutch het volgende:
MohMi is geen meisje, want die post geen foto's.
Ik zat ook net te denken dat ik blij ben dat die weg is jaquote:
Dat is dan 4 euro en vijftig eurocent.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:32 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil pas in de OP met mijn note als ik weet waar die voor is!
Die is niet weggejaagd, hij is naar het andere topic overgestapt met zijn Docter Phil postsquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken dat ik blij ben dat die weg is ja
Dan wil ik uit de OPquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is dan 4 euro en vijftig eurocent.
Jij hebt er twee, noobje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef ovoxo het volgende:
Huh wat bedoelen jullie met notes in de OP?
Hoe vaak we hebben gescored natuurlijk, daarom staat Skv bovenaan!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef ovoxo het volgende:
Huh wat bedoelen jullie met notes in de OP?
Ik ook. Wat voor een figuur was dat.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken dat ik blij ben dat die weg is ja
Ja, ik zag het eens een keer, daar waren ze er ook niet blij meequote:Op woensdag 6 juni 2012 15:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die is niet weggejaagd, hij is naar het andere topic overgestapt met zijn Docter Phil posts
Ze heeft toendertijd via dm een foto galerij gelinked, het is echt een vrouwquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvan dacht ik toch altijd al dat het een man was/is.
Kwam ook gewoon door der username hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze heeft toendertijd via dm een foto galerij gelinked, het is echt een vrouw. Ze post er nog steeds trouwens. Ze ging hier weg omdat we te snel gaan
Als Crutch dit ziet heb je ook ruzie!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:34 schreef MohMi het volgende:
Hoe vaak we hebben gescored natuurlijk, daarom staat Skv bovenaan!
Hm ok, die is inderdaad een beetje vreemd (ze had er een stukje onderstaan dat het een zei isquote:
Ik ben nog nooit op de vingers getikt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Slecht want echt lieve meisjes worden niet op de vingers getikt![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als Crutch dit ziet heb je ook ruzie!
zei?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ok, die is inderdaad een beetje vreemd (ze had er een stukje onderstaan dat het een zei is)
Ik dacht dat ze zei neer had gezet, ik weet het niet zekerquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zei?
Je zag het ook wel aan het kleurtje en dergelijke. Maar het wou er nite in
Selectief geheugen noemen ze datquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:38 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Maar ik heb nog nooit wat gehad van een mod. Ik herinner me echt niks.
Ik dacht dat jij zei schreef terwijl je zij bedoelde. Gekke Hara!quote:
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zei schreef terwijl je zij bedoelde. Gekke Hara!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |