Niceness. Maak er wat moois van lieverd.quote:
Omdattiehoeriglillek isquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:18 schreef shifto het volgende:
Hij is nu nog lelijker want ik kan zelfs niks in paint
DOEN!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:19 schreef Skv het volgende:
Kan je er niet een clam bij in shoppen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:27 schreef shifto het volgende:
Kanker de OP is er alleen maar slechter op geworden![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:27 schreef shifto het volgende:
quote:
owjah zalk ff doen, maar je hebt zon kutlange naam is niet te onthouden man. Maar momentje danquote:
copy paste.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:28 schreef shifto het volgende:
[..]
owjah zalk ff doen, maar je hebt zon kutlange naam is niet te onthouden man. Maar momentje dan
De clam is BAAS!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:27 schreef shifto het volgende:
Ja hoor, die doet toch niet mee met het EK.quote:
Ik zat net het hele topic 'omgaan met het overlijden van een dierbare' te TR'en, kom je nu hiermeequote:Op woensdag 6 juni 2012 13:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mag best een keer kanker zeggen hoor
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zat net het hele topic 'omgaan met het overlijden van een dierbare' te TR'en, kom je nu hiermee
Niet zo pragmatisch he!quote:
een keer kankerquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mag best een keer kanker zeggen hoor
Converter naar?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan kan ik em niet opslaan als jpegEn ik ben te lui om te converten.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zat net het hele topic 'omgaan met het overlijden van een dierbare' te TR'en, kom je nu hiermee
Godverdommequote:Op woensdag 6 juni 2012 13:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
om kanker?quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:36 schreef Harajuku. het volgende:
Hahahah ik schrok, ik heb er ineens een note bij en dacht wtf zit Crutch me nu te noten om dit
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:36 schreef Harajuku. het volgende:
Hahahah ik schrok, ik heb er ineens een note bij en dacht wtf zit Crutch me nu te noten om dit
Komt door het kleurtje i.c.m rechten, niets aan de hand.quote:
Wat een saai verhaalquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Komt door het kleurtje i.c.m rechten, niets aan de hand.
Ha, je hebt een note!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:36 schreef Harajuku. het volgende:
Oh gelukkig.quote:
Wel handig om te weten, hè. Maar Skv en Murdera gaan er misbruik van maken.quote:
En hoe voelt dat nou?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh gelukkig.
Ja godver, van 22 naar 24 binnen 24 uurIk voel me net Skv/Murdera
Dan ga ik noten, jwz.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wel handig om te weten, hè. Maar Skv en Murdera gaan er misbruik van maken.
Wie heeft de meeste notes van het volk hier?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wel handig om te weten, hè. Maar Skv en Murdera gaan er misbruik van maken.
Ga je fappen als jij het blijkt te zijn?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Wie heeft de meeste notes van het volk hier?
Jij.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Wie heeft de meeste notes van het volk hier?
Nee, ik ben gewoon benieuwd. Ik ben het waarschijnlijk toch wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga je fappen als jij het blijkt te zijn?
Ah.quote:
Is het bij jouw flat al droog? Het wordt wel licht maar nog neit echt drogerquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:42 schreef shifto het volgende:
Ik ben kei braaf!Heb er pas 19 in 5 en half jaar
Das maar 3,5 per jaar
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je hebt meer dan het dubbele van de één na hoogste.
Ik heb geen flauw idee, het is echt een tijd geleden dat ik ze gekregen hebquote:
Dude, das 1 meterquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is het bij jouw flat al droog? Het wordt wel licht maar nog neit echt droger
Das geen antwoordquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude, das 1 meterIk betwijfel dat het anders is
Maar dan moet ik staanquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:47 schreef Skv het volgende:
Wat zijn de aantallen dan? Inhoud maakt me niet uit.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Maar dan moet ik staanMijn raam heeft regendruppels erop, is dat genoeg?
Je kan je eigen aantal toch zien?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:47 schreef Skv het volgende:
Ja, maak even een Top 10 ofzo!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:47 schreef Skv het volgende:
Que? Hoe?quote:
No one will have to knowquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:48 schreef Crutch het volgende:
Hah, zou leuk zijn, maar dat mogen we niet eens.
Die link die ik je gaf, als je op notes opvragen oid klikt staat daar hoeveel je er hebt.quote:
Doe dan deze:quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:19 schreef Skv het volgende:
Kan je er niet een clam bij in shoppen?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Je hebt 121 notes gekregen van onze moderators.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit jullie commentaar over mijn cupcakes, zoek maar een andere mod om te misbruiken
Zat.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:50 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft ooit iemand betaald om zijn notes in te kijken?Ooit?
Ik twijfelde omdat ik nieuwsgierig was, gelukkig gaf hara al een tipje van de sluierquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:50 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft ooit iemand betaald om zijn notes in te kijken?Ooit?
Basis-abo niet, die had ik namelijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:51 schreef Harajuku. het volgende:
Maar als je een abo neemt mag je geloof ik ook een keer naar je notes kijken.
Tweede plaats, en dat is dan mod. GA JE SCHAMEN JUNGquote:
Ik heb pas 121.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:52 schreef SicSicSics het volgende:
Ik betaal pas als ik er meer dan Skv heb!
Why the fuck zouden we voor jouw notes gaan betalenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:52 schreef Skv het volgende:
Als iedereen een Euro inlegt dan ga ik kijken wat voor ellende er allemaal over me geschreven is.
See you in Stardate: 2876quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:52 schreef SicSicSics het volgende:
Ik betaal pas als ik er meer dan Skv heb!
Ik fantaseer het wel als je het niet erg vind. Waarschijnlijk bepaalt woordgebruik en trollerijquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:52 schreef Skv het volgende:
Als iedereen een Euro inlegt dan ga ik kijken wat voor ellende er allemaal over me geschreven is.
Je hele aboduur lang.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:51 schreef Harajuku. het volgende:
Maar als je een abo neemt mag je geloof ik ook een keer naar je notes kijken.
Jij zit thuis, doe jij het dan!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:52 schreef MohMi het volgende:
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat iedereen te lui is om een Top 10 te maken?
Maar het is wel raar. 121 notes moet je hetzelfde voor betalen als 7 notes.quote:
Ja precies!quote:
Ik krijg veel meer note voor mn geld.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar het is wel raar. 121 notes moet je hetzelfde voor betalen als 7 notes.Ga ik niet doen dus!
[..]
Ja precies!
Skv : 121quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:52 schreef MohMi het volgende:
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat iedereen te lui is om een Top 10 te maken?
Je vergeet mijn 24quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Skv : 121
Crutch: 55
Shifto: 19
twi: 11
SSS: 7
muhahaha: 6
Mohmi: 2
Myst: 2
Staat in de opquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet zo schreeuwen!quote:
Ey bitch! Ik heb maar 3 notes.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh gelukkig.
Ja godver, van 22 naar 24 binnen 24 uurIk voel me net Skv/Murdera
pussy.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
En 32 op mijn eerste account, ik win van Crutch
Already donequote:Op woensdag 6 juni 2012 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pas hem dan weer even aan, ik was Hara vergeten.
quote:
Enik heb er maar 1.. en weet niet eens waarvoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:53 schreef SicSicSics het volgende:
Maar het is wel raar. 121 notes moet je hetzelfde voor betalen als 7 notes.Ga ik niet doen dus!
Jij hebt meer bans gehad dan dat de nummer 2 van hier notes heeft gehad.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:59 schreef Skv het volgende:
Kan je ook zien hoeveel bans je hebt gehad? Nee toch?
Ik heb er 15 bijgehouden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:59 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hebt meer bans gehad dan dat de nummer 2 van hier notes heeft gehad.
Ik heb volgens mij 1 ban gehad! Van een weekje. Heul, heul lang geleden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:59 schreef Skv het volgende:
Had je je reet gepost?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:01 schreef shifto het volgende:
Ik ben alleen 2008 geband, wel het hele jaar
Staat wel in je notesquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:59 schreef Skv het volgende:
Staat mijn mailbom naar Yvonne er ook bij?quote:
ssst! Hij is vast druk ofzo!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:02 schreef Cue_ het volgende:
Duitser negeert mijn vraag om iets te doen vanavond
Die kutmoffen zijn ook allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 6 juni 2012 14:02 schreef Cue_ het volgende:
Duitser negeert mijn vraag om iets te doen vanavond
Geen idee.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Staat mijn mailbom naar Yvonne er ook bij?
Dat was echt een goeie.
Damnit! En dan probeer ik hem te helpen!quote:
Godverdomme, je wil dat ik ga betalen he?quote:
Herhaal de vraag. Hij kan toch ook gewoon weigeren?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij reageert wel op de rest
En nee, ik zoek niet naar een diepere betekenis ofzo!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
Cue ga je Nederland - Duitsland met hem kijken
is dat vanavond?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
Cue ga je Nederland - Duitsland met hem kijken
Ik met Qube wel meer denk ikquote:
quote:
komt ook wel goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Herhaal de vraag. Hij kan toch ook gewoon weigeren?
Doen we best netjes.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hara: 24
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik met Qube wel meer denk ikMaar sinds Hara ben ik voorbeeldig.
Je had ook gewoon "Nee" kunnen zeggen. Korter om te typen, en het zou wat intelligenter over zijn gekomenquote:
Met dequote:Op woensdag 6 juni 2012 14:05 schreef twi het volgende:
[..]
Je had ook gewoon "Nee" kunnen zeggen. Korter om te typen, en het zou wat intelligenter over zijn gekomen
Die notes kan ik ook niet teruglezen zonder het schaamrood op de kaken te krijgenquote:
De grootste treurwilg.quote:
Hij is meer de Eric Cantona!quote:
Ik moest er wel om lachen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die notes kan ik ook niet teruglezen zonder het schaamrood op de kaken te krijgenWat een dom wicht was ik.
En en en? Geen tijd zeker?quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:09 schreef twi het volgende:
[..]
Wel voorspelbaar dat je 'r geen dom wicht noemde. Dan zou 't een weekend stof bijten worden.
De Hara en Crutch Tapes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
aaah! Een filmpje...quote:
Wat is er toch gebeurd .. vroeger kon dat gewoon .. Maar als je ouder wordt moet je gewoon seks hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:13 schreef SicSicSics het volgende:
aaah! Een filmpje...
Wink wink nudge nudge!
Nee hoor, dat moest vroeger ook al!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:13 schreef Cue_ het volgende:
Wat is er toch gebeurd .. vroeger kon dat gewoon .. Maar als je ouder wordt moet je gewoon seks hebben
Voor je 15e al?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee hoor, dat moest vroeger ook al!![]()
Toen keek ik eigenlijk alleen filmpjes met groepen of met mijn vrienden.quote:
Ow mag dat?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:15 schreef SicSicSics het volgende:
Maar doe het lekker in jullie eigen tempo. Geen druk!
Die jongen moet toch nog uitzoeken of hij het met mes en vork of stokjes moet doen!
Is Cue een halfbloedje ja?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:15 schreef SicSicSics het volgende:
Maar doe het lekker in jullie eigen tempo. Geen druk!
Die jongen moet toch nog uitzoeken of hij het met mes en vork of stokjes moet doen!
Wat was je er vroeg bij met groepsseksquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Toen keek ik eigenlijk alleen filmpjes met groepen of met mijn vrienden.
Ik heb een tijdje samengewerkt met ene Sunny. Een man, met een rok, nagellak en een baardquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:17 schreef Cue_ het volgende:
een sollicitant.. genaamd Nancy.. is een man.. vonden we al raar
Bleek ie lang haar te hebben, en nu klinkt ie ook nog half als een vrouw
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje samengewerkt met ene Sunny. Een man, met een rok, nagellak en een baard
Ouch!quote:
op t solli stond dhr.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ouch!En waarom dachten jullie aan een kerel dan?
Transgender alert!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
op t solli stond dhr.
En qua stem was het man/vrouwelijk.. en wat ik net langs zag komen 1 sec.. leek het ook wel een twijfelgeval.
Maar blijkbaar een vrouw.. zei m'n collega die bij het gesprek zat.
Dead give away!quote:
Amateurquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:23 schreef Murdera het volgende:
Murdera: 3
Nancy is wel zo'n naam die mannen verzinnen wanneer ze tot de ontdekking komen dat ze in het verkeerde lichaam zittenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijken of ze een adamsappel heeft, dan weet je genoeg
Jullie zitten met zn allen samen op 129.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:23 schreef Murdera het volgende:
Murdera: 3
Hoevaak heb jij yvonne moeten beffen voor al die unbans en überhaupt het nog hebben van een account?quote:
Zovaak dat hij nu een permanente zure smaak in zijn bakkes heeftquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:35 schreef twi het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij yvonne moeten beffen voor al die unbans en überhaupt het nog hebben van een account?
Never. Yvonne is veel te stokoud voor mij.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:35 schreef twi het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij yvonne moeten beffen voor al die unbans en überhaupt het nog hebben van een account?
Je bedoelt van de gootquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
Hmm ze had zo van de vrachtwagen af kunnen lopen. Ze zag er niet verzorgd uit, kapotte schoenen en alles. Neh, dat gaat hem niet worden
yvonne?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
Hmm ze had zo van de vrachtwagen af kunnen lopen. Ze zag er niet verzorgd uit, kapotte schoenen en alles. Neh, dat gaat hem niet worden
Ik heb haar niet uitgebreid gezien, maar blijkbaar was het niet veel soeps.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bedoelt van de goot, lijkt wel een zwerver die je omschrijft
. Dalijk staat ze weer op haar plekje op het station om de daklozenkrant te verkaufen.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:37 schreef Skv het volgende:
@cue_ ze zijn bezig met een fotoshoot voor een muur met gezichten ergens. Komt dit langs
http://twitter.com/drsDan(...)224194/photo/1/large
Dat zal me een fraaie muur worden zeg.
fixedquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
Hmm ze had zo van de vuilnisbelt af kunnen lopen. Ze zag er niet verzorgd uit, kapotte schoenen en alles. Neh, dat gaat hem niet worden
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:37 schreef Skv het volgende:
@cue_ ze zijn bezig met een fotoshoot voor een muur met gezichten ergens. Komt dit langs
http://twitter.com/drsDan(...)224194/photo/1/large
Dat zal me een fraaie muur worden zeg.
Achterdeuren!!quote:
Vorige keer zei iemand gewoon fok in het beginquote:
Pas maar op het yvonne jokes, dat veroorzaakte de 2008-ban van shiftoquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:35 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe lang was die?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Pas maar op het yvonne jokes, dat veroorzaakte de 2008-ban van shifto
Arme jongen is het ook. Hij had natuurlijk kunnen slijmen met Bossche Bollenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja, neem dat vanavond even voor me op, wil ik horen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:51 schreef Crutch het volgende:
HELLOOOOOOOOOOWWWWW IS IT ME YOU'RE LOOKING FOOOHORRRRR
Weet je hoe lang ik gebanned ben geweest? Dan fok ik nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
SKV...echt? Gaan we nu weer 6 topics achteruit?
limp bizkit live was echt vetquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:52 schreef SicSicSics het volgende:
Limp Bizkit - Hot Dog
Zit 48 keer Fok! in
Pff..nog één keer dan omdat jij het bentquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik gebanned ben geweest? Dan fok ik niet![]()
Zeg nou even, anders voel ik me zo Geester. Ik snap anders de relaties en alles niet meer. REMAPPING IN PROGRESS>
NUUHUUUUUUU>quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Zeg nou even, anders voel ik me zo Geester. Ik snap anders de relaties en alles niet meer. REMAPPING IN PROGRESS>
yvonne valt op 19-jarige jongens.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Never. Yvonne is veel te stokoud voor mij.
Ze kan het van mij wel hebben, want ik ben lief.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ze hebben een platonische relatie want toen ze elkaar leerde kennen was shifto nog een jongen en daar is MohMi hard op afgeknapt en heeft ze hem gebro-zoned.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Oooh. Oke. Anders werd 100% van de aanwezige vrouwen hier in hun schelp genomen en dat zou moeilijk oneerlijk zijn. Behalve ovo maar die is nog te jong.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Pff..nog één keer dan omdat jij het bentNeen, wij hebben niet geneukt, we gaan niet neuken, we vinden elkaar niet aantrekkelijk maar we zijn wel twee van de grootste bazen die er rondlopen. En ik hou wel veul van shifto want we zijn al een jaar of 11 beste matties
Ik heb ze 2 keer gezien, 1ste Lowlands '99 geloof ik. Toen was Chocolate Starfish gelukkig nog niet uit, dat was echt een bazen optreden. Daarna een keer op Pinkpop. Dat was drama.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:53 schreef WasMachinator het volgende:
limp bizkit live was echt vettenminste de moshpit
Kutalto!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:54 schreef MohMi het volgende:
Nu ga ik douchen want ik heb voor het eerst in 6 dagen ofzo hard gelopen en ik STINK
shiiiiiftooooooooquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze hebben een platonische relatie want toen ze elkaar leerde kennen was shifto nog een jongen en daar is MohMi hard op afgeknapt en heeft ze hem gebro-zoned.
Ze is genomen, door een anderquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Oooh. Oke. Anders werd 100% van de aanwezige vrouwen hier in hun schelp genomen en dat zou moeilijk oneerlijk zijn. Behalve ovo maar die is nog te jong.
...Ik snap niks van wat je zegtquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Oooh. Oke. Anders werd 100% van de aanwezige vrouwen hier in hun schelp genomen en dat zou moeilijk oneerlijk zijn. Behalve ovo maar die is nog te jong.
Dat alle vrouwen kuthoeren zijn en dat wij er niet van meeprofiteren!quote:
nou hara dr schelp zit vol met stukken loopstok en jouw schelp zat hypothethisch vol met stukken shifto. Alleen ovo heeft dan een lege schelp maar die is nog te jong om een volle schelp te hebben.quote:
ik in 2009 op rockwerchter, wat ik nog weet van die dag is dat ik enorm veel had gezopen, het 36 graden was en dat ik anderhalf uur lang tegen alles en iedereen heb staan beuken in de moshpitquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb ze 2 keer gezien, 1ste Lowlands '99 geloof ik. Toen was Chocolate Starfish gelukkig nog niet uit, dat was echt een bazen optreden. Daarna een keer op Pinkpop. Dat was drama.
Misschien is het godverdomme wel andersom. Dat shift met een harde pener wacht op jou, maar jij niet wil.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb al 11 jaar niet bij hem weten te scoren, wat denk je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |