Ik vind het een lauwe TTquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:23 schreef vannelle het volgende:
Gelukt!!!!
TT gebaseerd op meerdere gebeurtenissen in FHF de laatste tijd waar een aantal mensen goed mee geholpen zijn.
En terecht!quote:
Kan niet veel zijn, kijk maar:quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En terecht!![]()
* Merlijn vergeet iets, maar weet niet meer wat....
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:08 schreef Merlijn het volgende:
Zo, de toch-wel-verplichte safety meeting hier ook weer gehad. Kijken wat ik de rest van de dag ga doen....
Ik heb ook prive dingen die ik moet doen hoorquote:
Jullie zitten toch binnen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:44 schreef Inlognaam het volgende:
Ik weet het wel. De zon naar voren toveren, zodat Rucky en ik hier in Delft wat vrolijker worden.
Het is bewolkt hier
belle Belle bellen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb ook prive dingen die ik moet doen hoor
Die zie ik straks weerquote:
Vooruit....quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:44 schreef Inlognaam het volgende:
Ik weet het wel. De zon naar voren toveren, zodat Rucky en ik hier in Delft wat vrolijker worden.
Het is bewolkt hier
Ik wel in ieder geval, maar ik kan van 1.5km verderop niet zien of Rucky misschien buiten een sigaretje aan het roken is of bezig is met een dagelijkse wandeling.quote:
Het spijt me, maar ik vind het niet overtuigend. Ik twijfel nu erg of je wel een echte tovenaar bent :/quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die zie ik straks weer
[..]
Vooruit....
[ afbeelding ]
Dat komt doordat ik een beetje van slag ben de laatste tijd. Krijg je half werk van... Excuusquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:55 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik vind het niet overtuigend. Ik twijfel nu erg of je wel een echte tovenaar bent :/
Sorryquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik een beetje van slag ben de laatste tijd. Krijg je half werk van... Excuus
Er schijnt altijd de zon boven de wolken...quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:44 schreef Inlognaam het volgende:
Het is bewolkt hier
Dat filmpje van bijna 20 minuten?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:19 schreef belle1608 het volgende:
Voor degene die het leuk vindt: youtube ff op: p.arel d'am.our fort.genssch.ool, dat is het filmpje van de voorstelling van vorige week (zonder puntjes maar ff i.v.m. google gevoeligheid..) vandaar dat ik het filmpje ook niet hierin kopieer.
Mijn klas is het 1e onderdeel (tussen de doeken door), dat zijn alle 3 onze kleuterklassen
Pff ben moe!
Haha, heb je ook niet verplicht hem helemaal te kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:31 schreef vannelle het volgende:
Ben wel gestopt met kijken nadat de kleuterklasjes geweest waren eerlijk gezegd.![]()
Zit best veel tijd en moeite in!
Leuk dat het met alle klassen is zo te zien ipv. elke klas afzonderlijk.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:33 schreef vannelle het volgende:
En nu zit ik met: "Daar kan geen vissie zonder" in m'n kop, bedankt he?
En nou is het: "Oe cha, boe boe cha, daar kan geen vissie zonder."quote:
Die juf was fantastisch! Die meester ook overigens, zijn van de organisatie.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
En nou is het: "Oe cha, boe boe cha, daar kan geen vissie zonder."![]()
Maar het lijkt wel een kleinkunstacademie man, wát een hoop werk zit daar in.
Energieke juf trouwens!
Allebei erg enthousiast, leuk om te zien. Dat maakt het ook een vak apart denk ik.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Die juf was fantastisch! Die meester ook overigens, zijn van de organisatie.
Is in 3 dagen gedaan (2 dagen oefenen, 1 dag uitvoering)
Beetje gemeen vind je zelf ook niet? Nu móet ik heel aandachtig kijken.quote:
Op 3.39 klopt jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Allebei erg enthousiast, leuk om te zien. Dat maakt het ook een vak apart denk ik.
[..]
Beetje gemeen vind je zelf ook niet? Nu móet ik heel aandachtig kijken.
Had geen vergelijkingsmateriaal want weet niet meer in welk topic jij foto's van jezelf had geplaatst maar volgens mij voer jij de kleuters aan en sta je op 3:35 recht voor de camera.
Klopt dat?
Heb trouwens in de quote de youtubelink verwijdert, zonet vond je google gevoeligheid nog belangrijk en ik wist niet of dat ook voor dit filmpje geldt.
Jippie hahaquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:05 schreef vannelle het volgende:
Geen idee of dat dan nog kan?
Maar gelukkig, m'n geheugen doet het nog. Ik heb je herkend!
Niet vloeken in FHF!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:10 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jippie haha![]()
Waar is iedereen? Zelfs Merlijn is er niet! Zou hij zelfs hard aan het werk zijn?
Ja toen waren Merlijn en ik er niet hahaquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:13 schreef vannelle het volgende:
Iedereen is uitgelogd omdat ze bang zijn dat er kinderliedjes door hun hoofd gaan spoken.
Of de TT is echt matig zoals Merlijn al aangaf.
Gister was het ook al zo rustig.....
Ergo: Jullie zijn onmisbaar.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:14 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja toen waren Merlijn en ik er niet haha
quote:
Ik ben er gewoon hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:10 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jippie haha![]()
Waar is iedereen? Zelfs Merlijn is er niet! Zou hij zelfs hard aan het werk zijn?
Goed bezig! Vind ik toch iets te ver naar het hotel van mijn ouders.. die zitten in Frankrijk hahaquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef Inlognaam het volgende:
Kijk zowaar even naar buiten en wat is er: het zonnetje!
Dadelijk maar eens doorheen, 22km trappen naar hotel paps en mams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |