SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Titty met haar vriendinnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
aardappel die de lapo weer net pakt
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Kijk jij die shit wel dan? Snap wel als je ze dat kijkt eigenlijkquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Wat brabbel je nou?"quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk jij die shit wel dan? Snap wel als je ze dat kijkt eigenlijk
Ik kijk die shit inderdaad. Prima voor tijdens het eten.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Homoquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat brabbel je nou?"
Ik kijk die shit inderdaad. Prima voor tijdens het eten.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat brabbel je nou?"
Ik kijk die shit inderdaad. Prima voor tijdens het eten.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Logisch, elke avond een paar boterhammen als avond eten lijkt mij ook niks. dan maar topchef aan en denken dat het iets anders isquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat brabbel je nou?"
Ik kijk die shit inderdaad. Prima voor tijdens het eten.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Haters gaan haten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Logisch, elke avond een paar boterhammen als avond eten lijkt mij ook niks. dan maar topchef aan en denken dat het iets anders isYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ja, want eigenlijk hossel je helemaal niemandquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jullie houden die shit wel lang vol, moet ik toegeven.Gelukkig weet ik wel beter.
![]()
![]()
De 3e wet van Newton is een bitch.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:01 schreef dreamzk het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aftrainingskamp.htmlYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
dat ligt er ook zo dik boven opquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, want eigenlijk hossel je helemaal niemand
Oke.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, want eigenlijk hossel je helemaal niemand
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Nou je het zegt trouwens, de afgelopen tijd heb ik inderdaad niks geregeld.Moet ik er wel bij zeggen dat ik er ook niet echt mee bezig ben geweest sinds die matenaaierij in Utrecht.
Laat je niet zo kennen manquote:, ouwe snoeperd
http://www.dumpert.nl/med(...)be_cover_153531.html
Toch maar eens een keer dat half jaartje college in San Diego fiksen.
Sowieso is die stad echt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan elk woord hiervan beamen.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:12 schreef Kutstudent het volgende:
Sowieso is die stad echt geweldigCalifornië lijkt mij sowieso tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan elk woord hiervan beamen.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:12 schreef Kutstudent het volgende:
Sowieso is die stad echt geweldigBen je er geweest dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan elk woord hiervan beamen.
na regen, ben ik er.
Het is echt perfect daar in de zomer.quote:
Ja, familie van mij woont daar. Fucking dik huis, dikke auto's, alles. Zijn we toen langs gegaan.quote:
Alleen maar lekkere wijven op het strand daar. Als je dik bent naar het strand gaan is gewoon not done.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Geen foto's van dat huis?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, familie van mij woont daar. Fucking dik huis, dikke auto's, alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Geen foto's van dat huis?Zelfverneuks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, wil hem net gaan halenquote:Maar dan ook geen MP meer dus?
Ja dat geloof ik meteen, Florida ook wel. Al wil ik eerst nog een keer naar Canadaquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is echt perfect daar in de zomer.
Ik heb altijd een keer naar Somalie of Jemen gewild.![]()
Chicks in burkini's.
Bermbommen.
Gratis AK-47 bij pakje boter.
Al Qaeda clubs.
![]()
![]()
Over dat stelen.quote:
Volgens mij is dit 'm, maar ik weet het niet zeker, je moet sowieso in maps maar eens op die straat inzoomen, allemaal zwembaden, zwaar veel groen, ruime wegen, alles.
Dat hebben ze daar bijna allemaalquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Over dat stelen.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit 'm, maar ik weet het niet zeker, je moet sowieso in maps maar eens op die straat inzoomen, allemaal zwembaden, zwaar veel groen, ruime wegen, alles.
En ondertussen een staatsschuld van hier tot Jupiter en terug.
Weet niet of Rossdale het kan waarderen dat je zijn villa postquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Over dat stelen.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit 'm, maar ik weet het niet zeker, je moet sowieso in maps maar eens op die straat inzoomen, allemaal zwembaden, zwaar veel groen, ruime wegen, alles.![]()
Inderdaad, wou net zeggen. Hier betaal je 200k voor een normale huis en daar dan "villa".quote:na regen, ben ik er.
Je weet dat in Amerika real estate geen ene kut kost? En dat in die warmere staten iedereen een zwembad heeft omdat het anders niet te harden is daar in de zomer.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Over dat stelen.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit 'm, maar ik weet het niet zeker, je moet sowieso in maps maar eens op die straat inzoomen, allemaal zwembaden, zwaar veel groen, ruime wegen, alles.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Nja ook niet overal hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Inderdaad, wou net zeggen. Hier betaal je 200k voor een normale huis en daar dan "villa".. Hier betaal je 350K en heb je een leuk hoekhuisje, kijk je in Duitsland (ligt ook aan waar natuurlijk) heb je voor 220K een fatsoenlijk groot huis
En wat KK ook zegt, ondertussen wel flinke schuld hebben (niet alleen California maar ook de mensen zelf)
Lang leven de CC
Pas kon je hele straat in Detroit kopen voor 170 dollar per huis.![]()
Er was niemand meer en politie kwam ook nooit meer in die buurt.![]()
![]()
Wat wel jammer is, is dat het meestal 1 verdieping is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ook niet overal hoor. Hier betaal je 350K en heb je een leuk hoekhuisje, kijk je in Duitsland (ligt ook aan waar natuurlijk) heb je voor 220K een fatsoenlijk groot huis
En wat KK ook zegt, ondertussen wel flinke schuld hebben (niet alleen California maar ook de mensen zelf)
Lang leven de CCna regen, ben ik er.
Eén van mijn dromen is om later in de omgeving van San Francisco te wonen. Nederland is een prima land om in te wonen, maar al die ruimte en natuur daar
In verhouding tot het BNP is de staatsschuld van Nederland hoger dan die van de VS.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:24 schreef Kutstudent het volgende:
En ondertussen een staatsschuld van hier tot Jupiter en terug.![]()
En toch maar Amerika blijven haten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:30 schreef Tauchmeister het volgende:
Eén van mijn dromen is om later in de omgeving van San Francisco te wonen. Nederland is een prima land om in te wonen, maar al die ruimte en natuur daar
[..]
In verhouding tot het BNP is de staatsschuld van Nederland hoger dan die van de VS.na regen, ben ik er.
Niemand geeft een neuk, ik heb m'n schaapjes straks toch wel op het droge.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
In verhouding tot het BNP is de staatsschuld van Nederland hoger dan die van de VS.
JOLOLOLOLOOOOYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: