SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
[quote] Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Kper_Norci
Mutsieflutsie
Tijnbrein
JK1982
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivo
Wie mij?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:17 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Mijn vriend noemt jou Condoomautomaat
Ja... Hoe komt hij daarbij?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:17 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Mijn vriend noemt jou Condoomautomaat
Welkom, nog een Braboquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:17 schreef El_Thijs het volgende:
Leuk initiatief! Onder voorbehoud wil ik me ook aanmelden. Ik ben 29 jaar en kom uit Tilburg.
Oeh, waar kom jij vandaan dan?quote:
Too latequote:Op woensdag 6 juni 2012 13:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja... Hoe komt hij daarbij?
Ik wil een andere naam
muppetinnetje!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja... Hoe komt hij daarbij?
Ik wil een andere naam
Neeeeeeeeeeeeeee! Dat past niet bij mij johquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:20 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Too lateIk ga je voortaan zo noemen hihihi
Roosendaal en ik studeer (nog) aan de UvTquote:
Ah cool! Ik werk zelf in Eindhoven als subsidieadviseur, ben net 3 maanden aan het werkquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Roosendaal en ik studeer (nog) aan de UvT
Lekker elke dag in de filequote:Op woensdag 6 juni 2012 13:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah cool! Ik werk zelf in Eindhoven als subsidieadviseur, ben net 3 maanden aan het werk
Die wil ik niet meer danquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
I'm going to change my name to 'Benefits' of Facebook. Now when you add me it will say "You are now friends with benefits."
ik lach ze iedere ochtend uit als ik de andere kant op gaquote:
Haha, begin elke dag om half 8 en ga om 4 uur naar huis, valt dus best mee. Je moet een beetje geluk hebbenquote:
Oooo dat scheelt idd!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Haha, begin elke dag om half 8 en ga om 4 uur naar huis, valt dus best mee. Je moet een beetje geluk hebbenEn als het goed weer is en ik heb geen afspraken dan lekker met de motor
het is vandaag woensdag hequote:Op woensdag 6 juni 2012 13:25 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet woensdag weer naar Veldhoven. Meestal heb ik geluk
Hou van vroeg beginnen, ben altijd de eerste. Soms had ik misrekend en was het zo rustig dat ik om 7 uur al achter mijn bureau zatquote:
Tijd zat! Volgende week naar Den Haag. Gelukkig vergoeden ze de kilometers primaquote:
Scheveningenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijd zat! Volgende week naar Den Haag. Gelukkig vergoeden ze de kilometers prima
Woon er al mijn hele leven, maar het leukste lijkt me in een dorpje of wijk. Lekker rustigquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ScheveningenHaha.
Vind je Tilburg leuk?
Je bent je quote vergeten.quote:
Zal toch nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:42 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Of die mensen ook een hekel aan jou hebben
Geen flauw ideequote:Op woensdag 6 juni 2012 13:42 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Of die mensen ook een hekel aan jou hebben
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen flauw ideeBegint er wel op te lijken gezien die enorme bult op mn hoofd
![]()
kun je niet quoten?
Ja, het is irritantquote:
Je hebt ook wel gelijk hoor. Werkt wel een stuk duidelijker iigquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, het is irritantDan heb ik geen idee tegen wie iemand praat enzo
euh, neequote:Op woensdag 6 juni 2012 14:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, die lag voor de hand natuurlijk..
Kon je niks beters verzinnen
Hoe ouder je wordt, hoe minder hoogfrequente tonen je nog kan horen. Heb je allemaal oudere collega's?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:40 schreef ArTiC het volgende:
er klinkt hier al de hele ochtend zo'n irritante pieptoon (steeds ff onderbroken) maar geen enkele van mijn collega's hoort het...schijnbaar zit het in mijn hoofd
de oudste is 4 jaar ouderquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt, hoe minder hoogfrequente tonen je nog kan horen. Heb je allemaal oudere collega's?
Die CRT tv's van vroeger maakten ook vaak een heel hoog piepgeluid wat ik vroeger wel kon horen, maar mijn ouders niet.
Dat dus..quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Pfff, geen zin meer![]()
Vies benauwd hier binnen ook.
Kop op! Het is bijna weekend, dat moet toch ook enigszins een fijn gevoel gevenquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:01 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Mijn humeur is nu gedaald tot beneden vriespunt.
Hoop gedoe rondom mijn thesis (afstudeerscriptie), (laatste) tentamen niet gehaald met een 5 (ik wist al wel dat het net wel of net niet zou zijn, maar leuk is natuurlijk anders). Volgende week is de inzage, ben benieuwd...
oeiquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:01 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Mijn humeur is nu gedaald tot beneden vriespunt.
Hoop gedoe rondom mijn thesis (afstudeerscriptie), (laatste) tentamen niet gehaald met een 5 (ik wist al wel dat het net wel of net niet zou zijn, maar leuk is natuurlijk anders). Volgende week is de inzage, ben benieuwd...
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kop op! Het is bijna weekend, dat moet toch ook enigszins een fijn gevoel geven. Wel zuur van je tentamen meid.
en speciaal voor Pien nog een extra quote:quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
en speciaal voor Pien nog een extra quote:
[..]
Delen! Ik heb ook trek in een tablet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:11 schreef LaPeach het volgende:
Haii hoe is het hier?
Heb ik nog wat gemist?
Mezelf vanmiddag maar op een tablet getrakteerd
Nu ben ik stront chagrijnigquote:
Nice, welke?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:11 schreef LaPeach het volgende:
Haii hoe is het hier?
Heb ik nog wat gemist?
Mezelf vanmiddag maar op een tablet getrakteerd
Heb een samsung galaxy tab gekochtquote:
Gaaf!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:30 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Heb een samsung galaxy tab gekocht![]()
Ik vond dat ik die wel verdiend had
Hahahaha ik had het er toevallig net overquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gaaf!
En ja, als je het kunt betalen, waarom niet? Zijn leuke speelgoedjes
En makkelijk schoon te maken in de vaatwasser
Ik heb de tab IIquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:34 schreef ArTiC het volgende:
ik wacht nog ff op de tab II
kan ik eindelijk die schijttrage iPad 1 eruit flikkeren...of als fotolijstje gebruiken
oh, is ie al uit ja?quote:
Misschien kun je hem straks als ijskrabber gebruiken..quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:34 schreef ArTiC het volgende:
ik wacht nog ff op de tab II
kan ik eindelijk die schijttrage iPad 1 eruit flikkeren...of als fotolijstje gebruiken
ik heb al 4 ijskrabbersquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Misschien kun je hem straks als ijskrabber gebruiken..
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel als ijskrabber gebruiken dan?![]()
ijskrabber kopen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel als ijskrabber gebruiken dan?![]()
Ik heb ook een android telefoon, maar vond toen de iPas mooier dan de samsung tabquote:
hahaha ja dat kanquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een android telefoon, maar vond toen de iPas mooier dan de samsung tab
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Ipad 2 hiero, die ook wel eens als kattenspeeltje gebruikt wordt
hahahaquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:51 schreef automatic_ het volgende:
Ooo, ik kom weer allemaal leuke kindernamen tegen tijdens het bellen![]()
![]()
![]()
Ik vind het écht écht ideaal!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:42 schreef JK1982 het volgende:
Ik wil ook een tab..
Tegen de tijd dat ik eindelijk een laptop had begonnen net die tablets gemeengoed te worden.
Maargoed, ik heb toen gewoon een tweedehands laptop gekocht..
Hahahaquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:53 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Tikt jullie biologische klok ofzo? Ik wil niets met kinderen te maken hebben
Hapje?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:51 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Iemand zin in Noodles - Special chicken flavour?
Heb nog nooit zulke lekkere gehad. Van Oriental ofzo supermarkt
Cuddlebug was uit bed gesprongen vannacht!!quote:
Heb er zo'n kattenspelletje opgezet, dat het lijkt alsof je met een laserpennetje op schijnt, worden ze helemaal leip vanquote:
Lekker, hoe laat ben je hier?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:51 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Iemand zin in Noodles - Special chicken flavour?
Heb nog nooit zulke lekkere gehad. Van Oriental ofzo supermarkt
Haha, weet niet wat die wilt...quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Cuddlebug was uit bed gesprongen vannacht!!
Ik heb ook smarhphone, laptop en nu een tab.. ergens op zolder ook nog een gewone computerquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het écht écht ideaal!
Nu moet ik wel zeggen dat ik "alles" heb [spoiler]PC, laptop, mini laptop, smartphone, iPad[/sub], maar ik vind de iPad echt superrr fijn (of welke tablet dan ook). Gewoon even snel wat opzoeken, een beetje internetten. Dat werkt toch fijner dan op een smartphone (althans, daar kan het ook wel bij, maar dan is het beeldscherm van een tablet fijner)
hahaha dat was ik niet.. ik verzin ze nog nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:53 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Tikt jullie biologische klok ofzo? Ik wil niets met kinderen te maken hebben
je hebt mijn naam toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik zei gisteren (ofzo?) dat ik zo'n muts ben die een lijstje heeft met kindernamen
Maar hij tikt niet
Dat inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:59 schreef MsMessy het volgende:
Voor mij ook geen kinderen, maar mooie namen kan ik wel waarderen. Dan met iemand anders ze maar aan een kind geven
Kan huisje boompje beestje niet als je geen kinderen wil dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zeg ook altijd dat ik geen kinderen wil, echter toen ik een keer echt stapelsmoorverliefd was zat ik toch in gedachten al een beetje richting huisje, boompje, beestje te denken eerlijk gezegd.
Jawel, want er komt geen kind in voorquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan huisje boompje beestje niet als je geen kinderen wil dan?
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:03 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jawel, want er komt geen kind in voor
Heb er twee in mijn tuin. Genoeg tochquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Hoewel ik ook niet zo goed weet wat ik met die boom zou moeten
Ninja quotequote:Op woensdag 6 juni 2012 16:05 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Heb er twee in mijn tuin. Genoeg toch
Bomenquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Hoewel ik ook niet zo goed weet wat ik met die boom zou moetenDat huis snap ik, dat beest snap ik (katten ftw
), maar wtf moet ik met een boom?
![]()
van je boom?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:06 schreef automatic_ het volgende:
Jullie mogen straks allemaal oom en tante worden van de mijne hoor![]()
Nou, dan huisje, boompje voor jou en huisje, beestje voor mijquote:
Er zitten veel beestjes in bomen hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, dan huisje, boompje voor jou en huisje, beestje voor mij
Spinnen zijn geen insectenquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hier huisje, beestje, insectje (spinnen).
dat komt door al je onkruidquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kom zelfquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heb er zo'n kattenspelletje opgezet, dat het lijkt alsof je met een laserpennetje op schijnt, worden ze helemaal leip van
[..]
Lekker, hoe laat ben je hier?
Jij was verloofd toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Kom zelfMe vriend is niet thuis haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel sámen gekocht dan? Dat je niet in je eentje ergens in een winkeltje je eigen ring hebt uitgezocht ofzo terwijl hij op z'n werd zat oidquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:25 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ja, ik ben verloofdIk merk het verschil niet, op een ring na (die ik zelf heb gekocht, omdat ik de smaak van mijn vriend/verloofde niet vertrouw
)
Misschien lag het dan toch niet aan de smaak van je verloofde maar aan jou.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nee, wel samen gezocht. Dagenlang zo onze vakantie eraan besteed, omdat ik de ringen in ongeveer 50 juweliers niets vond
hmmm klinkt eigenlijk ideaalquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Toch wel sámen gekocht dan? Dat je niet in je eentje ergens in een winkeltje je eigen ring hebt uitgezocht ofzo terwijl hij op z'n werd zat oid![]()
Jij bent ook Turks hè? If so, dan heb ik nog wel een vraag aan je.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:25 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ja, ik ben verloofdIk merk het verschil niet, op een ring na (die ik zelf heb gekocht, omdat ik de smaak van mijn vriend/verloofde niet vertrouw
)
quote:
Ja, ik ben Turks. Wil je weten of ik nog maagd ben?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jij bent ook Turks hè? If so, dan heb ik nog wel een vraag aan je.
natuurlijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]Geef je dr dan wel je creditcard mee?
Zou best kunnenquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Misschien lag het dan toch niet aan de smaak van je verloofde maar aan jou.
Ach, met zoiets mag je best veeleisend zijn hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:32 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Zou best kunnenIk wou zeg maar zo'n ronde steen in het midden en vierkante (princess stenen ofzo?) aan de zijkant. Maar overal waren die ook rond
Haha, nee, dat maakt mij niets uit, nee het gaat om het volgende. In het dorp waar ik woon zie ik wel eens een ontzettend mooi Turks meisje lopen. Ik kom ze verder nergens anders tegen dan als ze van het station naar haar huis loopt, maar ik vind ze echt bloed en bloedmooi, en ik zou haar graag beter leren kennen. Toevallig weet ik haar naam (en kon ik ook 1 fotootje op facebook bekijkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:30 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ja, ik ben Turks. Wil je weten of ik nog maagd ben?
Ik twijfelde al.. Huisje, beestjes dan..quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kijk uit jij hè..quote:
Ja, want alle Turken zijn hetzelfde?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Haha, nee, dat maakt mij niets uit, nee het gaat om het volgende. In het dorp waar ik woon zie ik wel eens een ontzettend mooi Turks meisje lopen. Ik kom ze verder nergens anders tegen dan als ze van het station naar haar huis loopt, maar ik vind ze echt bloed en bloedmooi, en ik zou haar graag beter leren kennen. Toevallig weet ik haar naam (en kon ik ook 1 fotootje op facebook bekijken) maar ik vraag me af of ze er überhaupt voor open staat om iets met een Nederlander te doen. Ik vermoed namelijk dat ze redelijk gelovig is aangezien ik ze nooit anders dan met een hoofddoekje zie (ook op de foto op facebook). Nu weet ik niet of er veel verschil zit tussen bijvoorbeeld de Turkse en Marokkaanse cultuur (bij de laatste hoef ik het waarschijnlijk niet eens te vragen), dus vandaar mijn vraag, zou het zin hebben als ik haar bijvoorbeeld op straat ofzo aanspreek om te vragen of ze zin heeft om een keer iets te drinken?
Trouwen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
natuurlijk
wel eerst ff de limiet terugschroeven
Eerst daten Pienquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Trouwen?
tot waar schroef je die limiet terug?
Kunnen we na 1 date al trouwen of is dat te snel?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Eerst daten Pien![]()
dan bepaal ik dan mooi wat die limiet moet worden
ik trouw nooit op de eerste datequote:Op woensdag 6 juni 2012 16:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kunnen we na 1 date al trouwen of is dat te snel?
Dat laatste zal wel meevallen, maar als ik van te voren weet dat het kansloos is, wat ik dus denk, dan kan ik mijn energie beter ergens anders in steken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, want alle Turken zijn hetzelfde?
Gewoon vragen...hoogstens zegt ze nee
of komen haar 4 broers achter je aan![]()
Ik zeg toch ook ná 1 datequote:Op woensdag 6 juni 2012 16:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik trouw nooit op de eerste date
dus dat kan de volgende dag bij de tweede date mooi
ojee, een bijna echtelijke twist...we moeten in relatietherapiequote:
Nu al?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ojee, een bijna echtelijke twist...we moeten in relatietherapie
dat weet je toch nooit, het is niet zo dat alle Turkse vrouwen hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat laatste zal wel meevallen, maar als ik van te voren weet dat het kansloos is, wat ik dus denk, dan kan ik mijn energie beter ergens anders in steken.
laten we een pauze inlastenquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu al?Ik heb je creditcard nog niet eens in m'n zak we zijn nog niet eens getrouwd!
Ik snap wat je bedoeld hoor, en als ik ze zie en ze ziet mij ook zie ik ze wel eens lief lachen (of ik verbeeld het me natuurlijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat weet je toch nooit, het is niet zo dat alle Turkse vrouwen hetzelfde zijn.
Net zoals niet alle Nederlandse mannen hetzelfde denken over het daten van een Turkse.
Moeilijke vraag, want er zijn teveel nuances:quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Haha, nee, dat maakt mij niets uit, nee het gaat om het volgende. In het dorp waar ik woon zie ik wel eens een ontzettend mooi Turks meisje lopen. Ik kom ze verder nergens anders tegen dan als ze van het station naar haar huis loopt, maar ik vind ze echt bloed en bloedmooi, en ik zou haar graag beter leren kennen. Toevallig weet ik haar naam (en kon ik ook 1 fotootje op facebook bekijken) maar ik vraag me af of ze er überhaupt voor open staat om iets met een Nederlander te doen. Ik vermoed namelijk dat ze redelijk gelovig is aangezien ik ze nooit anders dan met een hoofddoekje zie (ook op de foto op facebook). Nu weet ik niet of er veel verschil zit tussen bijvoorbeeld de Turkse en Marokkaanse cultuur (bij de laatste hoef ik het waarschijnlijk niet eens te vragen), dus vandaar mijn vraag, zou het zin hebben als ik haar bijvoorbeeld op straat ofzo aanspreek om te vragen of ze zin heeft om een keer iets te drinken?
Tsja, en toch is wat IHA erover heeft te zeggen misschien helemaal niet hoe die meid er zelf over denkt. Dus waarom zou je niet gewoon eens een praatje maken?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld hoor, en als ik ze zie en ze ziet mij ook zie ik ze wel eens lief lachen (of ik verbeeld het me natuurlijk) maar ik heb echt het idee dat als ze het al niet uit haar eigen wil, dat er dan wel druk vanuit de cultuur komt om het niet te doen. Maar ik wacht wel even af wat IHA erover heeft te zeggen
Nooit gehad?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:08 schreef Weissman het volgende:
Ik log net in, ben nog wat dingen aan het teruglezen maar ik ga IHA ff corrigeren; ik hou er geen kutgevoel aan over.
Ik denk zelf ook dat ze tot de 1e categorie behoort, maar weet dat natuurlijk niet zeker. Ze draagt een hoofddoek, maar voor de rest is haar kleding aardig Westers en ook heel vrouwelijk. Mantelpakjes, of een legging met een leuk truitje erboven, dat soort dingen. Ik weet verder ook heel weinig van haar, niets over haar vrienden enzo, alleen haar naam en waar ze ongeveer woont.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:58 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Moeilijke vraag, want er zijn teveel nuances:
Hoofgroepen:
De kinderen van conservatieve Turken die zelf ook conservatief zijn. Zij gaan alleen om met Turken en houden een afstand jegens alles wat buiten hun comfortzone liggen. Ze volgen hun ouders en tradities met liefde op.
De kinderen van conservatieve Turken die bang zijn voor hun ouders en hun tradities opvolgen.
De kinderen van de conservatieve Turken die wel van de Nederlandse voordelen willen genieten, maar niet mogen en daardoor in frustraties raken en vaak hypocriet worden.
De kinderen van conservatieve Turken die zich verzetten en hun eigen gang gaan, maar wel zo een kutgevoel behouden.
----
Ik, Weissman, Sylvesterrr en een hoop leden behoren tot de laatste groep. We vinden alcohol drinken en varkensvlees eten nog steeds raar, maar qua partnerkeuze gaat ons voorkeur uit naar een niet-conservatieve iemand. Dus vaak geen Turks/whatever.
Je kunt ons herkennen aan onze vriendenkring, wat voor een groot deel bestaat uit de mensen uit dezelfde categorie of Nederlanders etc. Het kan zijn dat we niet uitgaan, omdat we dat niet gewend zijn. Maar dat zegt niet dat we niet open staan ervoor. Het is gewoon vreemd om na 20 jaar in een conservatieve omgeving te zijn opgegroeid opeens de kroeg binnen te wandelen.
Om in te gaan op je vraag; een hoofddoek betekent vaak dat ze tot de bovenste categorieen behoort.
En dat wil ik een klein iets toevoegen; er zijn vrouwen met hoofddoek die er bewust voor kiezen, maar dat betekent vaak ook dat hun liefde voor Allah zo groot is, dat ze dan ook andere waarden hebben die jij, niet-Moslim, niet deelt
Die laatste zijn er tuurlijk zat; maar ik snap niet waarom ik daar een kutgevoel over zou moeten hebben. Zij snappen mij niet, dus is het hun probleem, niet de mijne.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ontwenningsverschijnselen? Vervelende Turken die jouw mentaliteit niet echt begrijpen?
Hm, zo moet ik ook eigenlijk denken. Ik heb namelijk wel eens het gevoel dat ik hun in de steek heb gelaten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:24 schreef Weissman het volgende:
Die laatste zijn er tuurlijk zat; maar ik snap niet waarom ik daar een kutgevoel over zou moeten hebben. Zij snappen mij niet, dus is het hun probleem, niet de mijne.
Het is nog niet zo erg; als het ze niet begrijpen kunnen ze het op z'n minst accepteren dat andere mensen ook anders kunnen denken en anders willen leven. Maar als zelfs dat er niet is mogen ze oprotten. Dit probleem is overigens niet etniciteit-gebonden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:24 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Hm, zo moet ik ook eigenlijk denken. Ik heb namelijk wel eens het gevoel dat ik hun in de steek heb gelaten.
Ik vermijd ze ook zo hardnekkig, omdat ik me zo ongemakkelijk voel.
Kan zijn dat ik me zo een klein beetje ongelukkig uitdruk maar is hoe dan ook niet rot bedoeld:quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:35 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Je hebt gelijk.
Maar ik voel me nog steeds gaar over het feit dat ik niet kuis ben geblevenVoelt alsof iedereen het ruikt en er een mening over heeft.
Maakt een hoop duidelijk, bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:49 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Vanelle,
Het is een collectivistische gemeenschap. Een WIJ-cultuur. Jij verlaat die gemeenschap. Het is niet hetzelfde zoals bij Nederlanders die individualistisch zijn ingesteld.
quote:In de collectivistische maatschappijen wonen mensen die vanaf de geboorte al horen bij een sterke en hechte groep. Dit is vaak de familie (in brede zin) die hen levenslang en onvoorwaardelijk zal steunen en beschermen in ruil voor ook jouw onvoorwaardelijke loyaliteit tegenover hen. De groep gaat voor de individu.
Kenmerken van deze maatschappijen zijn:
Vermijding van conflicten
Onvoorwaardelijk vertrouwen
De relatie is belangrijker dan de inhoud
Gedeelde verantwoordelijkheid
De communicatie is impliciet, indirect, met sociaal wenselijke antwoorden en kritiek wordt snel persoonlijk opgevat.
En nog meer duidelijkheid waarvoor dank.quote:
ow jij gaat voor de makkelijke wegquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
Pff, veel te moeilijk die turken als ik die 5 a4'tjes lees die jullie getikt hebben, jezus christus..
Ik zeg wel gewoon ''hoi'' tegen een nederlandse, altijd sjans.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:57 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ow jij gaat voor de makkelijke weg
Daar komt weer dit spelen:quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
En nog meer duidelijkheid waarvoor dank.
Maar je hebt er nooit bewust voor gekozen, hoorde gewoon bij je opvoeding en dat vind ik jammer.
Zou toch iets van een keuzemogelijkheid moeten zijn....
Jip en janneketaal: Tegen je ouders kan je niet op.quote:Machtsafstand
Deze dimensie geeft aan de machtsafstand/ongelijkheid in de cultuur, dit kan zijn tussen ouder en kind, baas en werknemer of man en vrouw. De gehele maatschappij is vaak ingesteld op deze mate van machtsafstand. Een grote machtsafstand kan gevonden worden in o.a. Aziatische, Arabische en Latijns-Amerikaanse landen. Een kleine machtsafstand kan gevonden worden in o.a. Nederland, Duitsland en Scandinavië. Bij het laatstgenoemde geografische gebied is het zelf extreem laag.
Jip en Janneke taal: Is te eng.quote:Onzekerheidsvermijding
De hoogte van dit getal laat de hoogte van de angst voor de toekomst binnen een cultuur zien. Als er een hoge onzekerheidsvermijding in een land is zal de bevolking gebukt gaan onder veel regels, willen graag zekerheid in hun werk, sparen veel en zijn vaak religieus. Een lage onzekerheidsvermijding hebben de volgende kenmerken; weinig regels, verschillen in meningen worden geaccepteerd en afwijkend of uniek gedrag wordt (tot op zekere hoogte) gewaardeerd door de maatschappij.
KT gaat sowieso voor makkelijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:57 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ow jij gaat voor de makkelijke weg
Laat ik het dan zo stellen:quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Daar komt weer dit spelen:
[..]
Jip en janneketaal: Tegen je ouders kan je niet op.
én:
[..]
Jip en Janneke taal: Is te eng.
* sylvesterrr krabt terug.quote:
Galaxy Tabquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:30 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Heb een samsung galaxy tab gekocht![]()
Ik vond dat ik die wel verdiend had
Applequote:
Mijn broers en zussen regelen de kinderen wel, dan leen ik ze gewoon eens in de zoveel tijd een dagje om voor suikeroom te spelen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:59 schreef MsMessy het volgende:
Voor mij ook geen kinderen, maar mooie namen kan ik wel waarderen. Dan moet iemand anders ze maar aan een kind geven
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan huisje boompje beestje niet als je geen kinderen wil dan?
Spinnen, insecten, kleine k*tbeesten of hoe je ze ook wil noemen: ik HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT die vieze levende organismen.quote:
Je bent te kieskeurig.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nee, wel samen gezocht. Dagenlang zo onze vakantie eraan besteed, omdat ik de ringen in ongeveer 50 juweliers niets vond
Prima, maar de pincode houd ik voor mezelf.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]Geef je dr dan wel je creditcard mee?
Een hoofddoek zegt niks. Ze kan zich in haar directe omgeving anders voordoen dan elders (in verband met de sociale controlequote:Op woensdag 6 juni 2012 16:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heb de film in m'n bladwijzers gezet, zal em eens gaan kijken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:09 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Kijk eens voor de gein naar de film Swades (andere delen van de film dan deze)
Een Indiase film waarin deze dimensies heel zichtbaar zijn. Dat meisjes niet mogen studeren, vroeg moeten trouwen (met een partner die ouders uitkiezen) en niet morgen werken etc etc. Die gemeenschap zit in een hun comfortzone en willen ook niet eens meer anders. Dat is terug te zien in de Turkse gemeenschap hier
Als ik hier bij stil sta ben ik blij met mijn leven. Ik kan tenminste keuzes kan maken in mijn levenHet had allemaal erger gekund.
Ik bedoel het niet vervelend ofzo hoor dear... Ik bedoel alleen maar: jij of een ander kan er nog zoveel over weten, maar dat meisje denkt er misschien wel heel anders over. En dat weet je pas als je haar zelf benadert.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:00 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik kom uit die gemeenschap my dear. Ik weet heel goed hoe alles gaat daar binnen
quote:
quote:
Ruilen van familie?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Als er Nederlanders in een Turkse familie zitten, betekent dat dat ze open staan voor relaties met Nederlanders. Mijn broertje heeft een Surinaams/Nederlands vriendin (ze is opgevoed door haar Nederlandse moeder). Mijn nichtjes hebben een Nederlandse, half Egyptische, oom een Nederlands/Zwits partner. Dat maakt het allemaal makkelijker om ''binnen'' te komen.
Nou, nee. We hebben dan wel Nederlandse familieleden erbij, maar mijn tante heeft een zogenaamde ''Islamitische huwelijk'' die ze heeft toegepast op hun dmv de Imaam, zodat ze legaal kunnen samenwonen. Maar ze lult uit haar nek. Het is allemaal om Turken hun mond te laten houden. Een van die ''neefjes'' is geen eens besnedenquote:
''hygiëne''?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:29 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Nou, nee. We hebben dan wel Nederlandse familieleden erbij, maar mijn tante heeft een zogenaamde ''Islamitische huwelijk'' die ze heeft toegepast op hun dmv de Imaam, zodat ze legaal kunnen samenwonen. Maar ze lult uit haar nek. Het is allemaal om Turken hun mond te laten houden. Een van die ''neefje'' is geen eens besneden. Dus elke keer als zij over religie begint, begin ik over de piemel van die jongen en dat mijn verloofde wel besneden is (niet dat het voor mij is gedaan, maar goed -> gezondheidsredenen)
Ken ik. Mijn buurman is 24/7 stoned en komt scheldend thuis. Vervolgens roept hij zijn katquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Trouwens, pakketbezorgers zijn irritant.
Ik ben op werkdagen overdag doorgaans op kantoor. De bezorger belt gewoon bij iedereen aan (makkelijk, want appartement...) totdat hij iemand heeft gevonden die wel thuis is. En dan moet ik mijn pakket bij een buurman/buurvrouw, die ik nooit heb gezien of gesproken, gaan ophalen...
Op zich niet zo erg, maar het lijkt erop dat we gewoon verschillende werktijden hebben waardoor we elkaar altijd mislopen.
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:31 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ken ik. Mijn buurman is 24/7 stoned en komt scheldend thuis. Vervolgens roept hij zijn katMaar hij krijgt dus af en toe post uit China/Korea etc
Moet ik zien te geven tegen de tijd dat ik ga slapen. Hij noemt mij ''prinses''
Ah ja.. Best kut dat lijkt me..quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:32 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Strakke voorhuid wat bij wilde seks scheurt en pijnlijk is
Sweet Mozes...quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:32 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Strakke voorhuid wat bij wilde seks scheurt en pijnlijk is
Ik hoor het al, net zo erg als mijn familie dus.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:29 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Nou, nee. We hebben dan wel Nederlandse familieleden erbij, maar mijn tante heeft een zogenaamde ''Islamitische huwelijk'' die ze heeft toegepast op hun dmv de Imaam, zodat ze legaal kunnen samenwonen. Maar ze lult uit haar nek. Het is allemaal om Turken hun mond te laten houden. Een van die ''neefjes'' is geen eens besnedenDus elke keer als zij over religie begint, begin ik over de piemel van die jongen en dat mijn verloofde wel besneden is (niet dat het voor mij is gedaan, maar goed -> gezondheidsredenen
)
Heb in mijn posts erna ook indirect duidelijk gemaakt dat hij het toch een kans moet geven, want bij mij en mijn vriend heeft het ook goed uitgepaktquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet vervelend ofzo hoor dear... Ik bedoel alleen maar: jij of een ander kan er nog zoveel over weten, maar dat meisje denkt er misschien wel heel anders over. En dat weet je pas als je haar zelf benadert.
Het zou zonde zijn om haar te laten schieten op basis van de mening of ervaring van een derde.
Ik heb volgens mij maar 1 keer voorhuid gezien. Oh nee, toen was hij opgeroldquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah ja.. Best kut dat lijkt me..
Ik heb mooie voorhuid
Nu ga ik dus op vakantie naar Turkije waarin mijn conservatieve familie denkt dat wij getrouwd zijn. Nu ff bruidsfoto's zien te maken/photoshoppen etc hahahahaquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoor het al, net zo erg als mijn familie dus.
ooooo mag ik die zien?:Dquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Nu ga ik dus op vakantie naar Turkije waarin mijn conservatieve familie denkt dat wij getrouwd zijn. Nu ff bruidsfoto's zien te maken/photoshoppen etc hahahaha
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:39 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Nu ga ik dus op vakantie naar Turkije waarin mijn conservatieve familie denkt dat wij getrouwd zijn. Nu ff bruidsfoto's zien te maken/photoshoppen etc hahahaha
Misschien moet ik eens zoiets gaan verzinnen voor de 1000en keren dat mijn moeder nou al gevraagd heeft wanneer ik kleinkinderen voor haar ga producerenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Eigenlijk moet ik ook een keer zoiets flikken bij m'n ouders.
"Pa, ma.. Maak kennis met jullie schoondochter. Geen zin in bruiloft."
Een week later...
"Gescheiden."
Dan ben ik de komende jaren vast wel van hun constante gezeur af ("Wanneer ga je nou eens trouwen?").
de mijne is eindelijk gestopt met vragen.......ik negeer het altijd gewoonquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens zoiets gaan verzinnen voor de 1000en keren dat mijn moeder nou al gevraagd heeft wanneer ik kleinkinderen voor haar ga produceren
"Als jij op de kleinkinderen wil passen, dan wil ik het nog weleens overwegen."quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens zoiets gaan verzinnen voor de 1000en keren dat mijn moeder nou al gevraagd heeft wanneer ik kleinkinderen voor haar ga produceren
Ik neem wel een katquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Als jij op de kleinkinderen wil passen, dan wil ik het nog weleens overwegen."
Kinderdagverblijf is zó duur tegenwoordig...
Oh, dat heeft de mijne al aangeboden hoor. Al heb ik wel een gebied waarin ik "moet" wonen, anders is het te ver.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij heeft poppen gekocht?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:58 schreef Norro-tje het volgende:
ben ik ven blij dat ik daar nog niet meer bezig ben, mijn broertje is me al een beetje voor geweest maar die zijn niet echt
Je bent nog takkejong!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet echt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:58 schreef Norro-tje het volgende:
ben ik ven blij dat ik daar nog niet meer bezig ben, mijn broertje is me al een beetje voor geweest maar die zijn niet echt
nee, zijn vriendin heeft al kids uit een vorige relatie, dat zijn dus niet echt klein kinderenquote:
Oooo haha. Logischquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
nee, zijn vriendin heeft al kids uit een vorige relatie, dat zijn dus niet echt klein kinderen
en voor ik ze op de wereld zet duurt nog wel even
Dat wil ik best geloven... Homo sapiens moet verder evolueren wil de man een kind op de wereld zetten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
Ah, op zo'n manier.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
nee, zijn vriendin heeft al kids uit een vorige relatie, dat zijn dus niet echt klein kinderen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven... Homo sapiens moet verder evolueren wil de man een kind op de wereld zetten.
Jeeeej!quote:
das waar bedoelde meer dat ik geen relatie meer heb, en een nieuwe wel even op zich laat wachten denk ik.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven... Homo sapiens moet verder evolueren wil de man een kind op de wereld zetten.
Sjah. Jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
![]()
Eigenlijk te triest voor woorden dat het zo moet, maar goed... Als je familie daar gelukkig(er) van wordt, waarom niet?
Ik ben ook wel benieuwd naar je photoshop-skills.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jeeeej!
Je weet hoe je mij kunt bereiken, haha.
Dat je moet doen alsof je bent getrouwd, denk ik.quote:
Oh, en jij denkt dat je gaat bevrijden? Hell noquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Eigenlijk moet ik ook een keer zoiets flikken bij m'n ouders.
"Pa, ma.. Maak kennis met jullie schoondochter. Geen zin in bruiloft."
Een week later...
"Gescheiden."
Dan ben ik de komende jaren vast wel van hun constante gezeur af ("Wanneer ga je nou eens trouwen?").
Moet je vooral zeggen, zo val je makkelijk door de mand.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
Ik maak een nieuw account aan... Teveel gezeik mbt vooroordelen rondom dit account... brb
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
Ik maak een nieuw account aan... Teveel gezeik mbt vooroordelen rondom dit account... brb
Kan jij photoshoppen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jeeeej!
Je weet hoe je mij kunt bereiken, haha.
Nu ik er zo over nadenk... Ik moet niet met een Nederlandse thuiskomen, want dan wordt de eerste reactie (nadat ik heb aangegeven dat we zijn gescheiden): "Zie je nou wel? Je had naar ons moeten luisteren en met een Turkse dame trouwen!!!".quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Oh, en jij denkt dat je gaat bevrijden? Hell no
Nee... Echt, no wayquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Photoshopquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
Ah, dat houdt dus in dat je niet voor je werk naar de andere kant van het land kan verhuizen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, dat heeft de mijne al aangeboden hoor. Al heb ik wel een gebied waarin ik "moet" wonen, anders is het te ver.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee... Echt, no way![]()
Ik zeg altijd dat ze, als ze kleinkinderen wil, eerst nog een kind moet krijgen, misschien dat die ze dan kan produceren
Je moet gewoon mijn broertje nadoen: ''Of accepteren mij zoals ik ben, of ik hoor niet langer in de familie''. Zodra er bezoek is, is hij weg. Mijn oma en familieleden bezoekt hij nooit. In het begin van mijn relatie deed mijn moeder ook moeilijk over mijn vriend. Maar toen ik hetzelfde deed als mijn broertje, stond ze open voor hem. Vandaag de dag is ze nog steeds geen fan van de vriendin van mijn broertje, omdat ze zwaar egocentrisch is, maar is ze verliefd op mijn vriend haha.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu ik er zo over nadenk... Ik moet niet met een Nederlandse thuiskomen, want dan wordt de eerste reactie (nadat ik heb aangegeven dat we zijn gescheiden): "Zie je nou wel? Je had naar ons moeten luisteren en met een Turkse dame trouwen!!!".
Met andere woorden: op zoek gaan naar een Turkse moslima die een paar uurtjes wil acteren.
Whut? Foto's kopen?quote:
Misschien is dat een idee inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, dat houdt dus in dat je niet voor je werk naar de andere kant van het land kan verhuizen.
[..]
Kan ze geen kleinkind adopteren?
Goed zo! Hoe noemt hij mij nu dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:16 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Automatic,
Ik moest excuses aanbieden namens mijn vriend omdat hij je Condoomautomaat noemde
tja, kan daar een nieuw account iets aan doen denk je ? misschien even een tijdje rustig aan doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
De ''notes'' schieten me om de oren zonder een beetje normale aanleiding.
Want zonder photoshop heb je drank nodig?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Photoshop
Echt, ik zou geen idee hebben hoe mijn lever er uit zou zien zónder dat programma
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Want zonder photoshop heb je drank nodig?
Drogist.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed zo! Hoe noemt hij mij nu dan?
photo-shoppenquote:
Oh, nee, ik heb een gruwelijke hekel aan shoppen... Ik ben een slechte vrouwquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
photo-shoppen
Aangezien shoppen een populaire hobby onder vrouwen is ging ik ervan uit dat je bedoelde dat je foto's ging kopen.
en als je ze nieuwe account doorhebben? dan heb je er weer last vanquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
De ''notes'' schieten me om de oren zonder een beetje normale aanleiding.
Klinkt juist ideaal!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, nee, ik heb een gruwelijke hekel aan shoppen... Ik ben een slechte vrouw
Tjah.. Dat probeer je dan... Kvind die laatste paar notes gewoon erg zielig.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:17 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
tja, kan daar een nieuw account iets aan doen denk je ? misschien even een tijdje rustig aan doen
Mijn sig was niet voor niets jarenlang 'als er bier uit m'n tieten zou komen was ik de ideale vrouw geweest' natuurlijkquote:
Ohaiquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vandaar dat de buurman vroeg of ik niet in de tuin moes liggen ''met dit geweldige weer''.... Verdacht!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Een vrouw: Buurvrouw, wilt u topless in de tuin gaan liggen? Vrouw: Waarom? Dan gaat mijn man eindelijk eens grasmaaien.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn sig was niet voor niets jarenlang 'als er bier uit m'n tieten zou komen was ik de ideale vrouw geweest' natuurlijk
Held!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Áls er bier uit mijn tieten zou komen dan zou ik natuurlijk zorgen voor een fatsoenlijk koelsysteemquote:
Ik heb de indruk dat het alleen maar gebaseerd wordt op vooroordelen... Dus..quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:20 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
en als je ze nieuwe account doorhebben? dan heb je er weer last van
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Áls er bier uit mijn tieten zou komen dan zou ik natuurlijk zorgen voor een fatsoenlijk koelsysteem
Tsja, je hebt natuurlijk wel al een "naam" gevestigd KTquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat het alleen maar gebaseerd wordt op vooroordelen... Dus..
Het wordt steeds idealer.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Áls er bier uit mijn tieten zou komen dan zou ik natuurlijk zorgen voor een fatsoenlijk koelsysteem
Waar komt die 25 cent nou weer vandaan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
5 euro 25 erop dat de eerste newbie die hier binnen komt wandelen Kingtoppie is trouwens...
Geen zoete wijn? Jammer..quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn sig was niet voor niets jarenlang 'als er bier uit m'n tieten zou komen was ik de ideale vrouw geweest' natuurlijk
Zetten we je gewoon een uurtje van tevoren in de koelkast, Pien.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet geheel een goede naamquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, je hebt natuurlijk wel al een "naam" gevestigd KT
Uit mijn portemonnee natuurlijk!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar komt die 25 cent nou weer vandaan?
tja mijn ervaring is dat mensen in vooroordelen blijven hangen helaasquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat het alleen maar gebaseerd wordt op vooroordelen... Dus..
Nee, dan zou ik de hele dag aan mn eigen tieten zitten te lurkenquote:
Uurtje? Issie dan wel goed koud?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zetten we je gewoon een uurtje van tevoren in de koelkast, Pien.
Ja daarom...quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:27 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
tja mijn ervaring is dat mensen in vooroordelen blijven hangen helaas
ken je amper kan er niet over oordelenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet geheel een goede naamZat meegemaakt sinds ik lid ben.
In mijn Antarctican Mangler 5000 wel.quote:
En pas ik daar in?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
In mijn Antarctican Mangler 5000 wel.
Vast wel als ik de pot augurken wat opschuif.quote:
En anders weet je hoe je me op kunt vouwenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vast wel als ik de pot augurken wat opschuif.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Mijn buren luisteren soms naar geweldige muziek! Of ze nu willen of niet..
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En anders weet je hoe je me op kunt vouwen
Muis kopen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Overigens tikt dit bijzonder lastig, laptop zonder muis... iedere keer toucheer ik dat touchpadgevalletje en begin ik midden in een eerdere zin verder te tikken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |