SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
[quote] Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Kper_Norci
Mutsieflutsie
Tijnbrein
JK1982
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivo
Wie mij?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:17 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Mijn vriend noemt jou Condoomautomaat
Ja... Hoe komt hij daarbij?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:17 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Mijn vriend noemt jou Condoomautomaat
Welkom, nog een Braboquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:17 schreef El_Thijs het volgende:
Leuk initiatief! Onder voorbehoud wil ik me ook aanmelden. Ik ben 29 jaar en kom uit Tilburg.
Oeh, waar kom jij vandaan dan?quote:
Too latequote:Op woensdag 6 juni 2012 13:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja... Hoe komt hij daarbij?
Ik wil een andere naam
muppetinnetje!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja... Hoe komt hij daarbij?
Ik wil een andere naam
Neeeeeeeeeeeeeee! Dat past niet bij mij johquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:20 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Too lateIk ga je voortaan zo noemen hihihi
Roosendaal en ik studeer (nog) aan de UvTquote:
Ah cool! Ik werk zelf in Eindhoven als subsidieadviseur, ben net 3 maanden aan het werkquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Roosendaal en ik studeer (nog) aan de UvT
Lekker elke dag in de filequote:Op woensdag 6 juni 2012 13:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah cool! Ik werk zelf in Eindhoven als subsidieadviseur, ben net 3 maanden aan het werk
Die wil ik niet meer danquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
I'm going to change my name to 'Benefits' of Facebook. Now when you add me it will say "You are now friends with benefits."
ik lach ze iedere ochtend uit als ik de andere kant op gaquote:
Haha, begin elke dag om half 8 en ga om 4 uur naar huis, valt dus best mee. Je moet een beetje geluk hebbenquote:
Oooo dat scheelt idd!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Haha, begin elke dag om half 8 en ga om 4 uur naar huis, valt dus best mee. Je moet een beetje geluk hebbenEn als het goed weer is en ik heb geen afspraken dan lekker met de motor
het is vandaag woensdag hequote:Op woensdag 6 juni 2012 13:25 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet woensdag weer naar Veldhoven. Meestal heb ik geluk
Hou van vroeg beginnen, ben altijd de eerste. Soms had ik misrekend en was het zo rustig dat ik om 7 uur al achter mijn bureau zatquote:
Tijd zat! Volgende week naar Den Haag. Gelukkig vergoeden ze de kilometers primaquote:
Scheveningenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijd zat! Volgende week naar Den Haag. Gelukkig vergoeden ze de kilometers prima
Woon er al mijn hele leven, maar het leukste lijkt me in een dorpje of wijk. Lekker rustigquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ScheveningenHaha.
Vind je Tilburg leuk?
Je bent je quote vergeten.quote:
Zal toch nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:42 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Of die mensen ook een hekel aan jou hebben
Geen flauw ideequote:Op woensdag 6 juni 2012 13:42 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Of die mensen ook een hekel aan jou hebben
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen flauw ideeBegint er wel op te lijken gezien die enorme bult op mn hoofd
![]()
kun je niet quoten?
Ja, het is irritantquote:
Je hebt ook wel gelijk hoor. Werkt wel een stuk duidelijker iigquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, het is irritantDan heb ik geen idee tegen wie iemand praat enzo
euh, neequote:Op woensdag 6 juni 2012 14:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, die lag voor de hand natuurlijk..
Kon je niks beters verzinnen
Hoe ouder je wordt, hoe minder hoogfrequente tonen je nog kan horen. Heb je allemaal oudere collega's?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:40 schreef ArTiC het volgende:
er klinkt hier al de hele ochtend zo'n irritante pieptoon (steeds ff onderbroken) maar geen enkele van mijn collega's hoort het...schijnbaar zit het in mijn hoofd
de oudste is 4 jaar ouderquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt, hoe minder hoogfrequente tonen je nog kan horen. Heb je allemaal oudere collega's?
Die CRT tv's van vroeger maakten ook vaak een heel hoog piepgeluid wat ik vroeger wel kon horen, maar mijn ouders niet.
Dat dus..quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Pfff, geen zin meer![]()
Vies benauwd hier binnen ook.
Kop op! Het is bijna weekend, dat moet toch ook enigszins een fijn gevoel gevenquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:01 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Mijn humeur is nu gedaald tot beneden vriespunt.
Hoop gedoe rondom mijn thesis (afstudeerscriptie), (laatste) tentamen niet gehaald met een 5 (ik wist al wel dat het net wel of net niet zou zijn, maar leuk is natuurlijk anders). Volgende week is de inzage, ben benieuwd...
oeiquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:01 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Mijn humeur is nu gedaald tot beneden vriespunt.
Hoop gedoe rondom mijn thesis (afstudeerscriptie), (laatste) tentamen niet gehaald met een 5 (ik wist al wel dat het net wel of net niet zou zijn, maar leuk is natuurlijk anders). Volgende week is de inzage, ben benieuwd...
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kop op! Het is bijna weekend, dat moet toch ook enigszins een fijn gevoel geven. Wel zuur van je tentamen meid.
en speciaal voor Pien nog een extra quote:quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
en speciaal voor Pien nog een extra quote:
[..]
Delen! Ik heb ook trek in een tablet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:11 schreef LaPeach het volgende:
Haii hoe is het hier?
Heb ik nog wat gemist?
Mezelf vanmiddag maar op een tablet getrakteerd
Nu ben ik stront chagrijnigquote:
Nice, welke?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:11 schreef LaPeach het volgende:
Haii hoe is het hier?
Heb ik nog wat gemist?
Mezelf vanmiddag maar op een tablet getrakteerd
Heb een samsung galaxy tab gekochtquote:
Gaaf!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:30 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Heb een samsung galaxy tab gekocht![]()
Ik vond dat ik die wel verdiend had
Hahahaha ik had het er toevallig net overquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gaaf!
En ja, als je het kunt betalen, waarom niet? Zijn leuke speelgoedjes
En makkelijk schoon te maken in de vaatwasser
Ik heb de tab IIquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:34 schreef ArTiC het volgende:
ik wacht nog ff op de tab II
kan ik eindelijk die schijttrage iPad 1 eruit flikkeren...of als fotolijstje gebruiken
oh, is ie al uit ja?quote:
Misschien kun je hem straks als ijskrabber gebruiken..quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:34 schreef ArTiC het volgende:
ik wacht nog ff op de tab II
kan ik eindelijk die schijttrage iPad 1 eruit flikkeren...of als fotolijstje gebruiken
ik heb al 4 ijskrabbersquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Misschien kun je hem straks als ijskrabber gebruiken..
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel als ijskrabber gebruiken dan?![]()
ijskrabber kopen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel als ijskrabber gebruiken dan?![]()
Ik heb ook een android telefoon, maar vond toen de iPas mooier dan de samsung tabquote:
hahaha ja dat kanquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een android telefoon, maar vond toen de iPas mooier dan de samsung tab
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Ipad 2 hiero, die ook wel eens als kattenspeeltje gebruikt wordt
hahahaquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:51 schreef automatic_ het volgende:
Ooo, ik kom weer allemaal leuke kindernamen tegen tijdens het bellen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |