Is een Harley. Het is toch E.T.: 28 years later?quote:
En waar is jouw paint?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:32 schreef Gillingham het volgende:
Dat is de aarde in plaats van de maan.
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:35 schreef Gillingham het volgende:
Een wat Dragon?
Ran je moet je kat niet achter je muis aan laten jagen als je paint op hebt staan.
Tof!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:36 schreef DragonFodder het volgende:
http://www.burlingamepezmuseum.com/et.jpg
Nondeju, da's snel.quote:
Maar de grappen van de Hulk bleven beter hangen bij mijquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:50 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik kon me nog herinneren dat ik dat een van de grappigste dingen in de film vond.
ik doelde niet op dr kutner, maar jah je weet het niet hequote:Op woensdag 6 juni 2012 15:02 schreef LordVoldemort het volgende:
Hij heeft er wel wat van weg ja, maar nee niet zo bekend als die.
quote:
Oeh, ik pasquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Paint het kale skelet van een "Cyberdyne Systems Model 101" uit Terminator!
Dat was niet de afspraak! Ik zei dat je een vraag moet stellen die ik kan beantwoorden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Paint het kale skelet van een "Cyberdyne Systems Model 101" uit Terminator!
Neem voor mij ff een paint tekening van die terminatot meequote:Op woensdag 6 juni 2012 15:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was niet de afspraak! Ik zei dat je een vraag moet stellen die ik kan beantwoorden.
Dan ga ik maar even boodschappen doen.
mijn schuld, ik dmde dat t een paint vraag aan de beurt was!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:44 schreef LordVoldemort het volgende:
We hebben net 2 paint vragen gehad Kardinaal, ik heb zo het idee dat niet iedereen hier nog zin in heeft. Normaal hebben we er 1 of 2 per maand
Wat is deze? een koekiemonster?quote:
hij glimt en heeft rode ogen, das beter dan jouw bultje vloeibaar metaalquote:
Maar de mijne is wel accurater!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:06 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hij glimt en heeft rode ogen, das beter dan jouw bultje vloeibaar metaal
wtf momentjequote:
Dat is echt wel een bekende actrice hoor, ik kan er alleen geen films mee bedenkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:37 schreef RanTheMan het volgende:
@DF ik denk dat er weinigen zijn die weten wie sissy spacek is.. Of is dat de moeder van Kevin? maar dan kom ik er nog niet uit
netjes!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:42 schreef hornage het volgende:
Ik heb er 1!
Orlando Bloom - Elizabethtown - Kirsten Dunst - Mona Lisa Smile - Maggie Gyllenhaal - World Trade Center - Nicolas Cage - Wild At Heart - David Lynch - The Straight Story - Sissy Spacek
Voer voor psychologenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |