Ik ging ook al meteen kijken.. Als je in deze rit in het peleton finished heb je dik verloren denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:57 schreef Spooky4u het volgende:
De 2e rit naar Verbier is nu niet bepaald makkelijk en vlak te noemen, of zie ik dat verkeerd?
Dus een makkelijke eerste week?
[ afbeelding ]
Zal toch ook wel op Eurosport (1 of 2) uitgezonden worden ?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:19 schreef Marcoss het volgende:
Sporza heeft Suisse geschrapt toen er bezuinigd moest worden inderdaad. Werd vorig jaar nog wel uitgezonden door Exqi-sport, maar die is alleen in België te ontvangen, volgens mij. Maar er zal wel vast wel een stream komen..
Niet op ES.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal toch ook wel op Eurosport (1 of 2) uitgezonden worden ?
Tennis is dan immers afgelopen dus daar zullen we geen last van hebben.
Ronde van Zwitserland 2007. Maar ik vind Crans Montana eigenlijk niet zo'n bijzondere klim. Verbier is volgens mij stukken lastiger.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:21 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Was dat in de TDS of in Romandië dat TD de rit naar Crans Montana won?
Moeten we al vrezen voor de Tour van Gesink?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:37 schreef Marcoss het volgende:
Regent al de hele dag in Lugano, terwijl de proloog in droge omstandigheden al vrij gevaarlijk is met die afdaling..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |