Ook daarna vandaag ook al weer boven de $20 gestaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:44 schreef MrBadGuy het volgende:
En we zijn voor het eerst onder de $19
quote:Facebook-belegger verkoopt aandelen
Internationaal • Geschreven door ANP op 21-08-2012 @ 11:32 - gepost door Danny Roodbol
Een van de eerste Facebook-investeerders, Peter Thiel, heeft het leeuwendeel van zijn aandelen verkocht. Dat bleek uit documenten van de Amerikaanse beurstoezichthouder SEC.
De in Duitsland geboren Thiel verkocht eind vorige week circa 20 miljoen aandelen Facebook voor een prijs tussen 19,27 en 20,69 dollar per stuk. Daarmee haalde hij ongeveer 400 miljoen dollar op. Facebook ging in mei naar de beurs voor 38 dollar per aandeel. Sinds vorige week donderdag mogen vroege investeerders in Facebook hun aandelen verzilveren
tja nu lekker cashen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:41 schreef HD9 het volgende:
Hij vind 20 dollar ook zat
Facebook-belegger verkoopt aandelen
[..]
Ik denk niet dat ze dat vandaag gaan halen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:03 schreef Arcee het volgende:
En ook boven de $20 gesloten: 20.05 +1.00 (5.25%).
Gewaagd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:21 schreef Tijn het volgende:
Ik denk niet dat ze dat vandaag gaan halen.
Mwa, in de tijd dat FB op de beurs zit is de Nasdaq met 9% gestegen en FB met 50% gedaaldquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:20 schreef VeX- het volgende:
En vandaag weer in de min met 3.6%.![]()
Als het goed gaat op Wall street schiet hij met procenten in de plus en als het slecht gaat schiet hij ook weer met procenten naar beneden.
Er valt geen pijl aan te trekken.
Vandaag een beleggingsrekening geopend, ik wil toch kunnen zeggen dat ik aan deze bubble heb meegedaanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mwa, in de tijd dat FB op de beurs zit is de Nasdaq met 9% gestegen en FB met 50% gedaaldEn ik verwacht dat het 14 november ook nog wel hevig kan worden met al die werknemers die dan ruim 1 miljard aandelen mogen verkopen.
Dat dacht men bij TOM TOM ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Toch zullen er nog genoeg mensen zijn die denken van 'hij staat nu wel zo laag, veel lager zal hij niet gaan.' buy buy buy!
Negatievelingen? Zijn die mensen niet gewoon realistisch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:59 schreef WebBeestje het volgende:
Ik had verwacht dat Facebook na een aantal maanden wat rustiger zou gaan bewegen maar het blijft een stuiterbal en net als een stuiterbal gaat deze steeds lagerook op andere plekken zoals http://beursig.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=145&start=297 brengt het tot verschillende discussies en over het algemeen zijn de negatievelingen in de meerderheid.
Dat zei ik enkele maanden terug ook. Maar 10x de winst moet nog altijd 10 jaar duren voor een break-even. En het zou me niets verbazen als FB over 5 jaar compleet vergeten is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:44 schreef LXIV het volgende:
Op 10x de winst wil ik ze ook wel. Dat is tegen 4 dollar ofzo..
Heb je een account?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:55 schreef SeLang het volgende:
Vandaag liep ik toevallig langs 2 bejaarde dames en die hadden het erover welke foto's van zichzelf ze op Facebook hadden. OMG. Als ik een hipster was dan zou ik nu m'n account deleten...
Tja, dat kan je zeggen als je er nooit aan begonnen bent.quote:
Wat was daar beter aan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:04 schreef Lemans24 het volgende:
Maar ik deel de mening dat de wereld (achteraf gezien) beter af was geweest zonder Facebook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |