abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112550860
Wat een gave echo Becky! Wow, wat mooi om te zien zeg.

Ik droeg de laatste maanden (sinds mijn afvallen) graag van die corrigerende hemdjes, om alles net even wat beter in vorm te duwen zeg maar. Vandaag ook zo'n ding aan, maar hem halverwege mijn werkavond maar uitgedaan. Dat is het dus niet meer. Ik had er gewoon buikpijn van.
*poef* nu is het weg
pi_112554909
Mooie echofoto's becky O+

Omen, sterkte! :*

pharkus, dat is idd nog wat vroeg. Hopelijk blijft hij/zij nog even zitten, sterkte!

Onlogisch, welkom en succes alvast met de echo.

Wakker. Maagzuur, lag niet lekker, bluh.
LOL, krijg opeens een sms van vriendlief, of hij iets voor me kan doen :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112555056
Hier een waardeloze k-nacht gehad met nauwelijks slaap. Blijf vandaag thuis om bij te tanken.

Is er iets laxerends op de markt dat wij zwangeren wel mogen? Heeft me de hele nacht dwars gezeten denk ik.

En een beetje een zeurderig gevoel in onderbuik.. tussen mijn bekken zeg maar. Bandenpijn misschien? Al wil ik het geen pijn noemen.. eerder irritant.

Ik ga proberen toch even wat slaap te pakken en straks naar de winkel voor kiwis en sinaasappelsap. Koffie wil bij mij ook nog weleens gelpen maar ben niet zon koffiedrinker.
pi_112555105
Pruimen! En hier wil n scheut olijfolie door n salade ook wel eens helpen... Ik weet niet of Roosvicee zn "laxo" nog heeft?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_112555176
Laxo is gewoon nog te verkrijgen :Y bij de appie o.a. En die scheut olijfolie ja! Kan je ook een lepel zo van nemen, niet lekker wel effectief :Y

Beck O+ wauw! Echt wauw...

Zo, kind en papa zijn op weg naar opa en oma, ik duik mijn bed weer in 8-) :W
pi_112555181
Oh ja en hoeveel keer kan buik-mini de hik hebben op een dag? Nou VAAK kan ik je zeggen... Gisteren serieus minimaal 10 keer voorbij voelen komen :o arm kind :P
pi_112555270
Mogguh...
Jullie gaan hard zeg, een heel nieuw topic doorgelezen. Niet alles onthouden :@
Keshet en omentielvo, hoop dat alles goed is! Becky wat een super echo's :)

Oh en de roosvicee laxo en ferro staat bij onze appie bij de zonnatura/zoutarme/afval/vitaminen producten in het schap, ik kon het eerst ook niet vinden.

Vandaag 30 weken, merk dat het nu wat zwaarder wordt. Ietsiepietsie hoor, want heb niks te klagen. Traplopen gaat niet meer zo soepel qua ademhalen. En heb het soms een poos benauwd en duizelig, gewoon zomaar ineens, maar schijnt normaal te zijn. 's Avonds af en toe steken in mn middenrif/ribben, alsof er iets vast zit, en dan kan ik ook alleen nog maar oppervlakkig ademen. Oh, en jeuk. Jeuk is echt het ergste nog, chronisch downunder maar nu ook jeukende bultjes op m'n handen. Zalf die ik heb wil ik eigenlijk niet gebruiken, is hormoontroep. Maar zonder zalf word ik er gek van!
Maar goed, ik had niks te klagen toch, zei ik. Toch een heel lijstje 'klachtjes' haha. :P

Oh, en nog 'maar' tien kilo aangekomen! Ik ben er blij mee :)

Fijne dag allen
pi_112555298
Keshet en omentielvo, de duimen draaien hier voor positieve berichten!!

Twinkle balen van zo'n nacht. straks rven bijtanken.

SupremeEvil. fijn dat je, je goed voelt. En die klachten zijn niet veel toch?

De hik, ik heb dat vorige keer nooit gevoelt. 10 keer is wel vaak. Hopelijk straks niet als ze er uit is Gerbra.
pi_112555321
De klachten zijn echt te verwaarlozen ja :) Had echt niet gedacht dat het zo soepel zou lopen. Ben normaal iemand die altijd wel wat heeft qua gekke klachten en ziektes... *Even afkloppen*

De hik heb ik ook nog niet gevoeld... Lijkt me wel grappig :)
pi_112555363
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 06:47 schreef Gerberaatje het volgende:
Laxo is gewoon nog te verkrijgen :Y bij de appie o.a. En die scheut olijfolie ja! Kan je ook een lepel zo van nemen, niet lekker wel effectief :Y

Beck O+ wauw! Echt wauw...

Zo, kind en papa zijn op weg naar opa en oma, ik duik mijn bed weer in 8-) :W
Groot gelijk!
Hier komt lief net beetje laat zn bed uit, eigenlijk moet kind met m mee, maar ben bang dat ik die zelf.moet brengen...nou ligt.meneertje ook nog.op 1 oor, maar toch. Moet wel van mn verlof genieten met uitslapen enzo :+
pi_112555404
Vergat nog
Gerb, een sluitlaken 45 euro? Jeetje...das prijzig. Ik kan er een lenen van m'n schoonmoeder. Die heeft alles nog bewaard van dertig jaar terug. Weet niet of ik het zou kopen als dat 45 euro kost. Maar kun je zoiets niet huren ofzo? Of is dat niet hygienisch, eigenlijk geen idee hoe zoiets eruit ziet hoor!
pi_112555417
SE: heb je die jeuk gemeld bij je vk?

Keshet en Omentielvo: ik duim voor jullie!

Gerb; sluitlakens staan volop te koop op MP.
pi_112555539
En anders na het wegbrengen weer heel snel je bed in Sonnetje. Inderdaad relaxen nu met je verlof. Of kan je dat niet als je er al uit bent geweest?
pi_112555625
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 07:50 schreef As1981 het volgende:
En anders na het wegbrengen weer heel snel je bed in Sonnetje. Inderdaad relaxen nu met je verlof. Of kan je dat niet als je er al uit bent geweest?
Hij is weg. Zag m bewegen en toen k boven kwam zat ie. Snel kleren aangetrokken en meegegeven :+
Ging best soepel :')
Was voor Floris dus even wat minder rustig wakker worden :D

Dus lig nu in mn bed, maar buiten zijn ze herrie aan t maken :')
  Forum Admin donderdag 7 juni 2012 @ 08:14:15 #165
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_112555735
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 04:23 schreef Phaidra het volgende:
Mooie echofoto's becky O+

Omen, sterkte! :*

pharkus, dat is idd nog wat vroeg. Hopelijk blijft hij/zij nog even zitten, sterkte!

Onlogisch, welkom en succes alvast met de echo.

Wakker. Maagzuur, lag niet lekker, bluh.
LOL, krijg opeens een sms van vriendlief, of hij iets voor me kan doen :D
Niks bijzonders vannacht, ze heeft goed geslapen, nu mag ze weer een half uur aan de ctg (als ik het goed heb). Hopelijk mag ik er daarna ophalen :)
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_112555809
Mogguh allemaal :W

Balen voor degenen met slechte nachten, :*

Pharkus, fijn dat de nacht goed ging, hopelijk mag ze naar huis en blijft jullie kindje nog even lekker zitten.

Straks naar de fysio en de vk en dan lekker naar een vriendin. Hopelijk blijft het een beetje droog, moet op de fiets.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112555952
Meld :O
Wat een butnacht, vriendlief was pas om kwart over 1 thuis (voor die tijd slaap ik sowieso slecht) maar en lag binnen 10 minuten te snurken. Ik heb het 3 uur zien worden op de klok voordat ik geslapen heb. En om 8 uur ging de wekker, want zo weer naar het zkh. Veel last gehad van harde buiken. Geen ritme in te vinden, wel erg naar en vervelend.
En nu ben ik enorm nerveus en weet ik niet goed wat ik wil.. Aan de ene kant heb ik zoiets van hou me maar en haal ons meisje, aan de andere kant wil ik het ook heel graag 'zelf' doen, dus niets is goed nu :P

Nouja, ik hoop dat ik hoe dan ook vanmiddag nog wat kan slapen..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112555964
Gisteren avond om 18:20u en 18:30 zijn na een turbobevalling van drie kwartier thuis geboren onze jongens M.art en P.uck.
We zijn daarna allemaal afgevoerd met ambulances alsnog, maar maken het allemaal prima.

Later kom ik het hele verhaal nog wel vertellen.
pi_112555990
Bijtjeeeeeee!!!!!! :o *O* *O* *O* *O*
Met een meidenkwartet
pi_112556013
Bijtje!! Wow! Gefeliciteerd !
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_112556026
bijtje gefeliciteerd dat is snel gegaan zeg.
  Forum Admin donderdag 7 juni 2012 @ 08:36:58 #172
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_112556029
Gefeliciteerd bijtje!
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_112556055
Marjoleintje heel veel succes vandaag!

Bijtje van harte gefeliciteerd!!! Dat klinkt heftig. Wat fijn dat toch alles goed met ze is!

Hier alles goed. Gister had ik even een dip, maar nu gaat alles weer goed. Zo komt er iemand langs van mijn werk voor nog wat overdracht. Dus even snel wat opruimen.
pi_112556061
Bijtje, wow... wat een snelheid hebben die mannen nu al... gefeliciteerd!
*poef* nu is het weg
pi_112556062
Gefeliciteerd bijtje, wat snel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')