Niet wanneer je ergens in de gevangenis zit lijkt mij.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:27 schreef kijkmij het volgende:
Leuke vrienden zijn die andere vrienden dan. Iemand heeft al 7 maanden geen teken van leven gegeven en dan een beetje laconiek reageren. Ik zou die woningbouwstichting inderdaad bellen en vragen of de huur nog wel betaald wordt. Heeft hij geen werk ofzo waar ze hem missen. Waarchijnlijk niet anders kun je er geen paar maanden tussen uit. En je zou bij zijn bank kunnen informeren of er nog wel geld van zijn rekening wordt opgenomen. Iedereen die nog leeft (sorry dat ik het zo zeg) is geld nodig. Verder zou ik inderdaad naar de politie gaan als het een vriend van mij was.
Ik hoop toch eigenlijk dat TS bij geen van deze instanties antwoord krijgtquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:27 schreef kijkmij het volgende:
Leuke vrienden zijn die andere vrienden dan. Iemand heeft al 7 maanden geen teken van leven gegeven en dan een beetje laconiek reageren. Ik zou die woningbouwstichting inderdaad bellen en vragen of de huur nog wel betaald wordt. Heeft hij geen werk ofzo waar ze hem missen. Waarchijnlijk niet anders kun je er geen paar maanden tussen uit. En je zou bij zijn bank kunnen informeren of er nog wel geld van zijn rekening wordt opgenomen. Iedereen die nog leeft (sorry dat ik het zo zeg) is geld nodig. Verder zou ik inderdaad naar de politie gaan als het een vriend van mij was.
jouw reactie evengoedquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh beetje mosterd na de maaltijd mijn reactie
Dat lukt ts wel, er zit ook maar een ongeschoold miepje daar aan de telefoon..quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop toch eigenlijk dat TS bij geen van deze instanties antwoord krijgtNiet vanwege hem, maar omdat ik het niet prettig zou vinden als die instanties aan een vreemde dit soort gegevens van mij zou geven. Als de politie het zou doen: prima. Dus eh, naar de politie gaan?
Ja dat zei ik dus ook. Maar je kunt toch wel wat proberen? Als het een vriend van mij zou zijn zou ik actie ondernemen. En dan zie je wel waar je uitkomt maar niks doen zoals die andere vrienden is echt waardeloos.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop toch eigenlijk dat TS bij geen van deze instanties antwoord krijgtNiet vanwege hem, maar omdat ik het niet prettig zou vinden als die instanties aan een vreemde dit soort gegevens van mij zou geven. Als de politie het zou doen: prima. Dus eh, naar de politie gaan?
Waarom is dat zo raar? De meeste mensen gaan op vakantie ieder jaar, als is het maar 1, 2 of 3 weken. Die vliegtickets moeten toch ook betaald worden? Waar doet iedereen dat toch van? Sommigen gaan zelfs 2 of 3 keer in een jaar op vakantie.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:05 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Klopt, je reageert nogal kortzichtig.Ik zeg namelijk nergens dat hij armlastig is. Ik vraag me gewoon af hoe hij dat betaalt en ja, rijke ouders of een hoop spaar geld zijn mogelijk antwoorden.
sorry hoor!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:32 schreef miss_sly het volgende:
Hoe ontzettend Nederlands: "Waar doet ie dat nou van?"
Hoe moet hij weten wanneer de vriend in kwestie terug had willen vliegen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:43 schreef Mishu het volgende:
Check wanneer zijn retourvlucht plaats zou moeten vinden.
Niet ouderwets, nieuwerwetsquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Huren staat niet gelijk aan heel arm zijn hèWat een ouderwetse gedachte.
Via de reismaatschappij zodra hij gerapporteerd is als vermist?quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe moet hij weten wanneer de vriend in kwestie terug had willen vliegen?
Als je een beetje zoekt heb je voor 6 á 700 piek een ticket die kant op. Reken een paar dollar voor een hostel, of gewoon bij locals chillen ofzo. Hoeft geen fuck te kosten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:51 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waar hij het geld vandaan haalt om minimaal eens per jaar 3 maanden op vakantie te gaan? Al is het leven daar goedkoop, een vliegticket zal je niet voor 2,50 kunnen krijgen.
Ontopic:
Doe in ieder geval iets! Je zegt 98% zeker te zijn dat er iets niet klopt, dus waar wacht je nog op?
Begin bij een overheidsinstantie zoals buitenlandse zaken en als je daar niet moet zijn dan krijg je dat wel van ze te horen alsmede waar je dan wél heen moet bellen.
Dan kun je toch op z'n minst even aangeven dat alles oké is.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:15 schreef Cavalinho het volgende:
Het hoeft niet altijd te betekenen dat iemand in moeilijkheden is. Zeker niet als er geen datum is genoemd waarop hij terug zou zijn.
Er zijn ook gevallen van "vermiste" mensen die gewoon een totaal nieuwe leven opgebouwd hebben met een (andere) partner bv en geen behoefte hebben aan goedkeuring of afkeuring van de mensen die ze achterlaten.
Haha daar dacht ik gisteren ook gelijk aanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:26 schreef JeMoeder het volgende:
Was de vriend van TS misschien de Bosjongen uit Hengelo?
TS ook van de aardbodem verdwenen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:18 schreef dekilo het volgende:
Altijd leuk zoeen TS die niet meer reageert.
Begin te denken aan een troll.
ik moest er ook aan denken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |