Eerste waar ik aan dacht bij dikke boekenquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:19 schreef Angelof9 het volgende:
Da's niet echt complex. Of bijzonder goed. Vermakelijk, dat wel.
Wat vind je trouwens complex, ASOIAF is ook niet echt complex?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:19 schreef Angelof9 het volgende:
Da's niet echt complex. Of bijzonder goed. Vermakelijk, dat wel.
Mwah, een boek waarin vierhonderdtachtig personages verschijnen waarbij de meest onbeduidende uit boek 1 ineens een rol van betekenis kan spelen in boek 4, vind ik best complex (als het erop aankomt alle details te onthouden en dingen te zien aankomen, wat ik dus altijd probeer). Qua grove verhaallijn zitten ze natuurlijk niet echt heel ingewikkeld in elkaar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:31 schreef eQuaL het volgende:
Wat vind je trouwens complex, ASOIAF is ook niet echt complex?
Laat het nog wel weten of het wat isquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:59 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vond Millenium niet bijzonder goed, wel vermakelijk. Met plezier gelezen. Maar vooral proberen, misschien vind je het geweldig! Ik ben zowiezo niet zo'n King-fan.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:53 schreef Gwywen het volgende:
Qua fantasy vond ik de boeken van David Gemmell altijd erg leuk, niet complex maar zeer onderhoudend.
Wtf is deze zooiquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:14 schreef ems. het volgende:
Nieuwe SOFAI/GoT game:
http://www.gametrailers.c(...)c-2012--debut-teaser
Die graphicsZou het ontwikkeld worden voor de super nintendo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.22/11 Mando Diao, 05/02 Snow Patrol, 22/02 Matik+Goose, 26/02 Five O'Clock Heroes, 19/03 Bell X1+JAG, 02/04 Air Traffic, 17/05 The Fray, 26-28/05 Pinkpop, 06/07 Keane, 08/09 Pete Philly & Perquisite
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:55 schreef Stan-ley het volgende:
Net boek 5 uit en het enige wat ik even kwijt wil is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |