De Dunk & Egg boekjes!quote:Op zondag 10 juni 2012 17:10 schreef ems. het volgende:
Ik ben boek 5 extra langzaam aan het lezen om dat dodelijke punt dat je niets meer te lezen hebt te vermijden
Baelish heeft z'n eigen agenda. Zijn doel lijkt vooralsnog zo veel mogelijk chaos creëren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:11 schreef Kirov het volgende:
Hmm, ik ben net ergens achter gekomen denk ik![]()
Plot Petyr Baelish samen met de Tyrells om oorlog te voeren om de Iron Throne?
Joffrey is vermoord met dat haarnetje van Sansa wat ze kreeg van Dontos. Het haarnetje was van die oma maar was aan Dontos gegeven door Petyr. Zou Petyr misschien proberen om de North en de Vale onder zich te krijgen door dat huwelijk van Sansa en om vervolgens met de Tyrells de Iron Throne te veroveren?
Het was me namelijk compleet ontgaan dat Petyr dat haarnetje via Dontos aan Sansa gaf
SPOILER: boek 3 of 4 of zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft nu Harrenhal en waarschijnlijk ook The Vale, ik denk dat hij iets heel groots van plan is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar kun je Janos Flynt nog aan toevoegen, die twee weken dat hij 't in z'n bezit had voor hij naar the Wall werd gestuurd.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:20 schreef Gwywen het volgende:
[..]Wut? Ik kan me zoiets niet eens herinnerend, even opzoekenSPOILER: boek 3 of 4 of zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beneath the gold, the bitter steel
SPOILER: boek 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:25 schreef Kirov het volgende:
[..]
Wut? Ik kan me zoiets niet eens herinnerend, even opzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:33 schreef Gwywen het volgende:
[..]In boek vier heb ik stukken overgeslagen omdat ze saai waren, heb ik nu wel spijt vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beneath the gold, the bitter steel
Ben ik volledig met je eens. Vooral de 'Essos-hoofdstukken' vond ik alles bij elkaar nogal langdradig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:04 schreef Saavedra het volgende:
Ik heb de kritiek op AFFC nooit echt gesnapt, ik vond het zeker niet minder dan de eerste drie boeken. ADWD daarentegen was bij vlagen wel ontzettend moeilijk doorkomen.
Het is me alleen niet echt duidelijk of Jon Connington toen greyscale op liep of daarvoor al.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:04 schreef Angelof9 het volgende:
En Tyrion die paardje rijdt op een varken gaat natuurlijk ook nergens over. Alleen dat hoofdstuk dat hij op die boot zit en in het water valt was interessant.
Ik had het wel gedaan, er staan zo veel leuke details en subplots in de boeken wat niet in de serie terugkomt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:48 schreef SteveBudin het volgende:
Heeft het zin om de boeken (deel 1 & 2) te lezen als je de serie al hebt gezien? Is het allemaal hetzelfde of zijn de verschillen groot genoeg om het boeiend te houden. Heb geen zin om 1000+ pagina's te gaan lezen waarbij ze precies hetzelfde vertellen als seizoen 1 & 2 van de serie.
Persoonlijk lees ik liever eerst het boek voordat ik de film/serie kijk zodat je de setting zelf in kan vullen maar dat gaat nu dus niet.
ps. Ik lees niet mee in de topics in TV vanwege spoilers (moet seizoen 2 nog afkijken).
Ik denk toen. Tijdens het redden van Tyrion. Begrijp alleen niet waarom Tyrion het niet heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:37 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het is me alleen niet echt duidelijk of Jon Connington toen greyscale op liep of daarvoor al.
Boek 1 zit niet heel ver van de serie, wel sommige delen een heel stuk uitgebreider. Boek 2 scheelt een heel stuk van de serie.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:48 schreef SteveBudin het volgende:
Heeft het zin om de boeken (deel 1 & 2) te lezen als je de serie al hebt gezien? Is het allemaal hetzelfde of zijn de verschillen groot genoeg om het boeiend te houden. Heb geen zin om 1000+ pagina's te gaan lezen waarbij ze precies hetzelfde vertellen als seizoen 1 & 2 van de serie.
Persoonlijk lees ik liever eerst het boek voordat ik de film/serie kijk zodat je de setting zelf in kan vullen maar dat gaat nu dus niet.
ps. Ik lees niet mee in de topics in TV vanwege spoilers (moet seizoen 2 nog afkijken).
Misschien toch Targaryen-bloed?quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:43 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik denk toen. Tijdens het redden van Tyrion. Begrijp alleen niet waarom Tyrion het niet heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |