Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Klopt helemaal, maar van Persie en het Nederlands elftal gaat gewoon niet samen op een of andere manier, terwijl Huntelaar toch wel scoort waar hij ook speelt, dat heeft hij vaak genoeg bewezen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:20 schreef Fuszy het volgende:
Vind ik niet.
Je hebt twee spitsen, waarvan er een topscorer is geworden in de engelse competitie en de ander in de duitse. Engelse competitie is naar mijn weten zwaarder en acht Van persie hoger in dan Huntelaar.
Jammer, dat die op de bank moet. Het is niet anders met zo'n aanvalslinie die wij hebben.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:20 schreef Fuszy het volgende:
Vind ik niet.
Je hebt twee spitsen, waarvan er een topscorer is geworden in de engelse competitie en de ander in de duitse. Engelse competitie is naar mijn weten zwaarder en acht Van persie hoger in dan Huntelaar.
Jammer, dat die op de bank moet. Het is niet anders met zo'n aanvalslinie die wij hebben.
Ben het met je eens, tenzij je ze allebei opstelt dat zou nog wel kunnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Mag ik voor de gein meedoen aan de EK poule?
Deze man weetquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:21 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar van Persie en het Nederlands elftal gaat gewoon niet samen op een of andere manier, terwijl Huntelaar toch wel scoort waar hij ook speelt, dat heeft hij vaak genoeg bewezen.
Die opstelling bestaat nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:30 schreef potienza het volgende:
Wow, daar had ik net even geluk. Zit een beetje krap met centjes, ben nu aan het sparen voor Van Persie (86) of IF Luuk (TOTY), naast Basje Dost. Moest net de finale van een tournament spelen en weer tegen zo'n teringlijer die 5-1-2-1-2 speelt. Werd uiteindelijk penalty's nadat hij de hele wedstrijd als een smerige klootzak ook nog ultra defensief speelt en ik wonder boven wonder alsnog grotere kansen creeer. Bij penalty's mis ik er twee en schiet hij ze er allemaal in, waarna de winst naar hem lijkt te gaan. Maar op het allerlaatste moment disconnect hij ofzo en heb ik 8k in tha pocket!
Da kan tuurlijk nie he.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:30 schreef potienza het volgende:
Wow, daar had ik net even geluk. Zit een beetje krap met centjes, ben nu aan het sparen voor Van Persie (86) of IF Luuk (TOTY), naast Basje Dost. Moest net de finale van een tournament spelen en weer tegen zo'n teringlijer die 5-1-2-1-2 speelt. Werd uiteindelijk penalty's nadat hij de hele wedstrijd als een smerige klootzak ook nog ultra defensief speelt en ik wonder boven wonder alsnog grotere kansen creeer. Bij penalty's mis ik er twee en schiet hij ze er allemaal in, waarna de winst naar hem lijkt te gaan. Maar op het allerlaatste moment disconnect hij ofzo en heb ik 8k in tha pocket!
Ga niet de hele tijd posten dat je kapt met Fifa als je toch door blijft spelenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:33 schreef Fuszy het volgende:
Ik zoek een team:
Argentinië
Colombia
Brazilië
gemixt.
Goud/zilver door elkaar maakt niet uit.
Budget 10k
have fun
Spel is nog niet verkocht, dus tot die tijd mag ik spelen toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ga niet de hele tijd posten dat je kapt met Fifa als je toch door blijft spelen![]()
![]()
Het is niet verboden om te spelen, het is niet verboden om te posten...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Spel is nog niet verkocht, dus tot die tijd mag ik spelen toch?
of is dat soms verboden?
Als je trouwens wil helpen met me weg te krijgen, dan kan je het spel wel overkopen hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ga niet de hele tijd posten dat je kapt met Fifa als je toch door blijft spelen![]()
![]()
Waarom zou ik je weg willen krijgen? Vind je wel een leuke userquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je trouwens wil helpen met me weg te krijgen, dan kan je het spel wel overkopen hoor
Geen idee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarom zou ik je weg willen krijgen? Vind je wel een leuke user
Gaat het gewoon door zonder bank en prijs dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Op de PS3 is nu geen bank. Had 10k ingelegd, maar weer teruggekregen.
Cambiasso erin. Die kerel blijft me maar verbazen. Loopt overal, verdedigend op de goede plaats, opbouwend, en zelfs in counters is hij met de spitsen mee.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:14 schreef DannyDeko het volgende:
Lindgren ben je nog wakker? Omdat je zo graag wilde puzzelen:
Ik wil graag een 3-5-2 team met Zarate + Palacio IF in de spits (of 2 soort gelijke qua traits)
middenveld: Mag van alles wezen, als ze er maar wat van bakken
Verdediging: IF Bonucci moet er in. Rest ......
GK: .......
Budget om en nabij de 90K
Wel raar dat het alle andere mensen wel lukt dan..die steken er ook geen geld in.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:23 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Fuck dat, ik kan gewoon geen geld makenet lijkt wel alsof ze dit spel zo hebben gemaakt dat je alleen maar echt geld moet uitgeven al wil je winst maken.
Maar dan wordt je gedwongen er meteen een half serie A van te maken. En hoe meer dode links hoe beterquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Cambiasso erin. Die kerel blijft me maar verbazen. Loopt overal, verdedigend op de goede plaats, opbouwend, en zelfs in counters is hij met de spitsen mee.
Altijd al bied ik op iemand wordt ik geoutbid.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:28 schreef DutchSL het volgende:
Echt geld er in stekenik heb geen cent er in gestoken en miljoenen winsten geboekt.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:31 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Altijd al bied ik op iemand wordt ik geoutbid.
http://www.futhead.com/12/squad/991849quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:14 schreef DannyDeko het volgende:
Ik wil graag een 3-5-2 team met Zarate + Palacio IF in de spits (of 2 soort gelijke qua traits)
quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/991849
Bale en Modric zullen het daar wel prima doen ja. Maar ik weiger met Lennon te spelenquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/991849
Makkelijk, dan kies je Maggio of Pepe op rechts. Of dan komt Modric te kort.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bale en Modric zullen het daar wel prima doen ja. Maar ik weiger met Lennon te spelen
352 links liggen echt kut...
Klopt.. Als RM wel linken met de CAM, maar niet met de CDM, die dichterbij staat.quote:
Dan krijgt Modric idd 7.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Makkelijk, dan kies je Maggio of Pepe op rechts. Of dan komt Modric te kort.
Aguero/Tevez CAM Toure ipv Parker?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt.. Als RM wel linken met de CAM, maar niet met de CDM, die dichterbij staat.
[..]
Dan krijgt Modric idd 7.
http://www.futhead.com/12/squad/992452 ?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:14 schreef DannyDeko het volgende:
Dat is gewoon een goede keeper hoor!quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:02 schreef DutchSL het volgende:
Er is geen SIF Marcelo en zo'n duur team en dan toch voor IF Julio Cesar gaan
Gomes is ook een goede keeper hoor!quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is gewoon een goede keeper hoor!
Nein.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Gomes is ook een goede keeper hoor!
Dat van Gomes was hoogstwaarschijnlijk sarcastischquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:57 schreef DutchSL het volgende:
Chiellini staat bij hem centrale CB, dus het gaat om Serie A / Italiaanse keepers, niet om Brazilianen.
Abbiat/buffonquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:57 schreef DutchSL het volgende:
Chiellini staat bij hem centrale CB, dus het gaat om Serie A / Italiaanse keepers, niet om Brazilianen.
Als je de statistieken van Huntelaar bekijkt is dat hij inderdaad bij elke club scoort, het tweede dat je moet opvallen is dat hij altijd tegen de zwakke tegenstanders scoort. Zijn toegevoegde waarde tegen toplanden en topclubs is vrijwel 0 omdat hij buiten de 16 meter geen meerwaarde is voor een voetbalclub.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:21 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar van Persie en het Nederlands elftal gaat gewoon niet samen op een of andere manier, terwijl Huntelaar toch wel scoort waar hij ook speelt, dat heeft hij vaak genoeg bewezen.
352 linksquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:07 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb een 3-5-2 team nodig met in de spits iig Ruben Castro van Betis en dan met een lekkere cheatverdediging en middenvelders die kunnen aanvallen en verdedigen.
Budget 130k. Maar liever rond de 10-20k
Zoietsquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:07 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb een 3-5-2 team nodig met in de spits iig Ruben Castro van Betis en dan met een lekkere cheatverdediging en middenvelders die kunnen aanvallen en verdedigen.
Budget 130k. Maar liever rond de 10-20k
ik maak hybrids aan de lopende band in 352 hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
352 links
Valt niets leuks mee te maken vind ik.
FM12? Allang, moet je GJE even vragen want hij is de computernerdquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:30 schreef Roypsv het volgende:
Ik had ff een vraagje. kan ik die nieuwe football manager al (kopen)downloaden
Ah, me likey. Houd m erbijquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zoiets
http://www.futhead.com/12/squad/994337
Of Diego/Kaka CAM en de rest MLS Brazilië.
hahahaquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
FM12? Allang, moet je GJE even vragen want hij is de computernerd
DOE DAN!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik maak hybrids aan de lopende band in 352 hoor
Kijk even op pagina 1 danquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik maak hybrids aan de lopende band in 352 hoor
Omdat NIF allround middenvelders in de BBVA niet zo geweldig zijn. Gabi vind ik de beste budget oplossing, maar je kunt IF Medel of TOTY Raul Garcia doen als je iets meer wilt uitgeven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ah, me likey. Houd m erbijRossi
Caceres
Waarom Gabi en niet een andere CDM?
Yup, want het is DLC van Fifa 12.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:38 schreef theguyver het volgende:
btw vraagje heb je fifa 2012 nodig voor die nieuwe ek game? heb ps3
verdikkie... heb alle wk en ek edities vanaf 1998 en vind dat gewoon leuker dan normale fifa ivm beetje arcade gevoel.quote:
Ik heb de EK editie al maar ik vind het een beetje tegenvallen. Het lijkt wel of de gameplay slomer isquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
verdikkie... heb alle wk en ek edities vanaf 1998 en vind dat gewoon leuker dan normale fifa ivm beetje arcade gevoel. :n
Adrian viel me tegen, Aimar en Moutinho ook.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Gerben, wat denk je hiervan?
Ruben castro-Adrian
Aimar
Varela moutinho cambiasso rafinha
Mangala lucio dede
Serie A gk
Volgens mij komt het wel uit qua chem.
je maakt het niet makkelijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Adrian viel me tegen, Aimar en Moutinho ook.
Iniesta is een beetje slap vind ik.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:33 schreef vandermar het volgende:
Lol, Iniesta is nog maar 80K ongeveerdaar wil ik een team mee maken
een 3-5-2 met Iniesta als CAM en wel snelle verdedigers
![]()
Hmz, leuke puzzel!
Ik heb nog nooit met hem gespeeld en wil het wel eens proberenquote:
Ja dikke techniek/skills vind het een beetje een david silva maar dan rechtsquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met hem gespeeld en wil het wel eens proberen
villa LM, Navas RMquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:33 schreef vandermar het volgende:
Lol, Iniesta is nog maar 80K ongeveerdaar wil ik een team mee maken
een 3-5-2 met Iniesta als CAM en wel snelle verdedigers
![]()
Hmz, leuke puzzel!
Ik kwam ook al tot zoiets alleen Sanchez RM omdat workratesquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
villa LM, Navas RM
Kompany LCB Kolo cb Luiz RCB
Fellaini en ramires cdm
niet aan gedacht, nog beter jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kwam ook al tot zoiets alleen Sanchez RM omdat workrates
Ik doe SIF Higuain als spits naast UP Benzemaquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet aan gedacht, nog beter jaen je kan nog wat IFs erin gooien mocht je dat willen.
Ik heb een serie A team ermee en echtquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:44 schreef poker4lifee het volgende:
eerst probeerde ik mensen over te halen 352 te gaan proberen en nu speelt bijna iedereen ermee
Villa omdat beest.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe SIF Higuain als spits naast UP Benzema
IF Santana achterin en SIF Ramires op middenveld met UP Gustavo
Ik zit alleen nog te twijfelen over Villa of Pedro!
quote:
Iniesta krijgt alsnog 9 chemquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:46 schreef DutchSL het volgende:
Pedro, omdat work rates en passing.
edit. Mata kan ook ja, linkspoot is wel handig (al hebben Pedro/Villa wel 5* weak foot)
edit2. SIF Soldado ipv SIF Higuain om Iniesta 9 chem te geven.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:52 schreef DannyDeko het volgende:
352 grrrr krijg er echt niets leuks uit.
Ik denk ook steeds dat de LM/RM met de CDM verbonden zijn maar is dus niet zo.
Zonder fatsoenlijke CAM kan je geen leuk team maken.
NIF Ramires en Ander Herrera.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Geen coins voor SIF Ramires en Iniesta.. :p
Ja iniesta is zo goedkoop geworden. Ze hebben er echt te veel van die blauwe ingepomptquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:00 schreef vandermar het volgende:
Ik heb 340K voor dat team.
Iniesta is sowieso al bijna 100K minder, SIF Higuain ook al meer dan 40K minder. Het zal erom hangen maar moet wel lukken
Wacht op GJE tot hij uit school is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:05 schreef Roypsv het volgende:
Btw Kan iemand mij helpen met het installeren van FM12??? ik kom er niet uit
okeee TENKSquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wacht op GJE tot hij uit school is.
Niets is onmogelijk voor de geweldige VDM en zijn slaven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:27 schreef vandermar het volgende:
lol, dat is bijna onmogelijkMartinez in de spits soto als cdm cordoba achterin zuniga als LM? dat is al een aardig begin!
Zuniga is een RMquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:27 schreef vandermar het volgende:
lol, dat is bijna onmogelijkMartinez in de spits soto als cdm cordoba achterin zuniga als LM? dat is al een aardig begin!
Sounds pretty nicequote:Op woensdag 6 juni 2012 12:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niets is onmogelijk voor de geweldige VDM en zijn slaven.
Als RM kan je hem ook wel zettenquote:
EZ PZ LEMON SQUAEEZIEquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:33 schreef Fuszy het volgende:
Iets duurder mag ook wel. Ik moet toch even handelen. Max 20k dan.
Neequote:Op woensdag 6 juni 2012 12:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
vandermarretje spotted
Je doet het er om he
En die van mij, of snap je het niet zonder plaatje?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:50 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind beide ideeën wel tof, maar die van Lindgren is wel heel erg Argentijns
oh en die van VDM heel colombiaans
SHOCKING.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er ook tof uitquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En die van mij, of snap je het niet zonder plaatje?
[ afbeelding ]
Gooi dan Zarate ipv die eduardo erin!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En die van mij, of snap je het niet zonder plaatje?
[ afbeelding ]
Tja, je kunt alle Serie A spitsen er neerzetten, maar dit is wat uit jouw landen komt en betaalbaar is en geen CF -> ST kaart nodig heeft.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ziet er ook tof uit. Had die van jou niet gezien
Spitsen zijn alleen wat minder.
Zarate is CF en pakt maar 7 chemistry!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gooi dan Zarate ipv die eduardo erin!
Ik zit nu 2 uur lang MTV te kijken maar het valt mij op dat de nummers die erop zijn geweest al 3x zijn geweest in 2 uur tijd
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:57 schreef DutchSL het volgende:
Jij gelijkt heeft.![]()
Hier Fuszy, bouwen slet
http://www.futhead.com/12/squad/995299
FAP FAP FAP FAP FAP FAP!!!!!!!!!!!!!! Kan ik Affelay IF wel als LM doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:58 schreef wieisboos het volgende:
Afellay IF en Vlaar SIF
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cNKuYoNQbdFHP
Kerzhkov was al een IF hea rest zijn wel mooi idd wel jammer dat Schurrle lm is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:03 schreef DutchSL het volgende:
Typisch, het eerste de beste TOTW nadat ik met FIFA stop komen er beesten die ik had willen hebben.
(Kerzhakov, Afellay, Schurrle, Clichy.)
Niet zo goedkoop als iedereen denkt denk ik omdat dit voor de pacehoertjes geen mooie totw is en er daarom niet super veel packs zullen worden geopend.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk dat die vrij goedkoop blijft, 25 a 30k misschien.
jew ik probeel wel ff een zo goed mogelijk NL elftalquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:10 schreef Roypsv het volgende:
Iemand die zin heeft om voor mij een dik team te maken met NEderlandse spelers?
er hoeven geen ziekelijke spelers in zoals RVP maar gewoon degelijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:11 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
jew ik probeel wel ff een zo goed mogelijk NL elftal
ik zei GEEN ZIEKEquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:12 schreef DutchSL het volgende:
IF Afellay - TOTY Huntelaar - IF Robben
TOTY Vaart - IF Fer - Sneijder
Pieters Willems Schaars Anita Bouma van Aanholt - SIF Heitinga - IF Donk - IF Wiel
Stekelenburg
http://futhead.com/12/squad/914931quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:14 schreef Roypsv het volgende:
Oke mensen. Degene die het beste elftal maakt met alleen maar spelers met een Nederlandse Nationaliteit krijgt 2k coins.
ik ga ff mijn frans team verkopen
Ik geef het op ik vind het zo jammer dat er bij NL altijd wel een zwakke plek is dit jaar overduidelijk de CDM en LB positiequote:Op woensdag 6 juni 2012 13:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
er hoeven geen ziekelijke spelers in zoals RVP maar gewoon degelijk
Gewoon IF Fer joh, prima stats.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:15 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Ik geef het op ik vind het zo jammer dat er bij NL altijd wel een zwakke plek is dit jaar overduidelijk de CDM en LB positie
Ik wil geen silversquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:15 schreef laucas het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/914931
Done, 2K plx.
Tevens een handicap kill@r.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
SHOCKING.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Jawel doe maar wel want ik wilde net een cheap team maar ik ben nu mijn Frans team aan het verkopenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:18 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
300k en je wilt geen 88 RVP??? die vent is zo gruwelijk goed
Dat ging voor de PS3ers niet meer door toch? Ik heb zoberwieszo weinig coins..quote:
Je wilt geen silvers maar je wilt wel het beste team? Dat zijn twee dingen die niet samen gaan als je een NL team wilt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:19 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Jawel doe maar wel want ik wilde net een cheap team maar ik ben nu mijn Frans team aan het verkopen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:19 schreef detennismaster het volgende:
Wat zijn de stats van Dos Santos en Afellay?
Wat is een goed alternatief?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:19 schreef DutchSL het volgende:
De enige gouden linksback is IF Pieters volgens mij, en die is veel te duur voor wat je krijgt, dus dan zou je 3 atb moeten gaan spelen.
ik wil gewoon een bazenteamquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:20 schreef laucas het volgende:
[..]
Je wilt geen silvers maar je wilt wel het beste team? Dat zijn twee dingen die niet samen gaan als je een NL team wilt.
ik hou niet van buitenlandersquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zilveren LB of één buitenlander in je team.
Jawel, er is nooit gezegd dat die niet door ging.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat ging voor de PS3ers niet meer door toch? Ik heb zoberwieszo weinig coins..
Ja, en ik meende het serieus.quote:
Ik wil dat mijn LB en RB genoeg pace hebben om een type speler walcott kapot te makenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, en ik meende het serieus.
Tuurlijk niet. Maar wil je nou. Een team met IF Pieters omdat die goud is, een zilveren Nederlander of een gouden buitenlander op LB ?
dan kan ik je zeggen dat het met alleen gouden nederlanders niet gaat lukkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn LB en RB genoeg pace hebben om een type speler walcott kapot te maken
edit: en alles 9 chem
Je kan ook een CB of een LM op LB zetten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, en ik meende het serieus.
Tuurlijk niet. Maar wil je nou. Een team met IF Pieters omdat die goud is, een zilveren Nederlander of een gouden buitenlander op LB ? Of een 3atb team.
hij wil 9chem overalquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan ook een CB of een LM op LB zetten.
Hij wilt alles op 9 chem.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan ook een CB of een LM op LB zetten.
NICEquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij wilt alles op 9 chem.
@Roy:
4321
IF Afellay - van Persie - IF Lens
Van der Vaart - N.De Jong - Sneijder
Taiwo - SIF Heitinga - IF Vlaar - IF Wiel
Stekelenburg
Elke andere BPL linksback ipv Taiwo kan ook.
Ribery is beter dan Robben in dit spel, ook 4* weak foot.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:37 schreef UltimateTeam het volgende:
Vind ik eigenlijk iets te duur voor hem want Ribery is wel wat minder maar niet dat grote prijsverschil. Ribery heeft ook 5star skill.
Onzin. Alleen die weak foot dan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ribery is beter dan Robben in dit spel, ook 4* weak foot.
Je bent de hele tijd aant posten en die TOTW van net is al tig keer gepost.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
jonge dat weet ik toch niet. misschien is er wel een update maar nog niet op futhead
WWW.ULTIMATEDB.NLquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
jonge dat weet ik toch niet. misschien is er wel een update maar nog niet op futhead
Toch niet naar gekeken ezelquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je bent de hele tijd aant posten en die TOTW van net is al tig keer gepost.
Kunnen we dan Manolev niet gewoon houdenquote:Volgens Voetbal International staan bij PSV Kelvin Leerdam (Feyenoord), Gianni Zuiverloon (Real Mallorca) en Ronnie Stam (Wigan Athletic) op een lijstje van kandidaten voor de rechtsbackpositie.
Leerdam is anders een prima RB hoor, een stuk beter dan manolevje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kunnen we dan Manolev niet gewoon houden
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:49 schreef Roypsv het volgende:
zou dit ook de beste formatie zijn ?
http://futhead.com/12/squad/995492
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:49 schreef Roypsv het volgende:
Ik weet het ook niet meerquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee onze manolev is volgend jaar RW na zijn goede optreden tegen NLquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:49 schreef Roypsv het volgende:
Bastosquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:50 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/991384
Iemand andere suggestie voor LM? Menez heeft Med-Low workrates. Nene High-Low
Denk dat voor LM/RM *-Med toch wel t minimale is.
Dat snap ik ook wel maar welke formatie want ik wil het liefst niet 433quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, een LW en RW als ST's gebruiken met 3 chemistry is het beste.
zo danquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, een LW en RW als ST's gebruiken met 3 chemistry is het beste.
Affelay LM - Eriksen CAM - Puyol CB. Rest MLS.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:53 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand een idee hoe ik Afellay en Eriksen in 1 team kan krijgen in 352 in een nl/nl league team?
Enige wat ik voor elkaar krijg is van persie cam, eriksen en serero spits
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Affelay LM - Eriksen CAM - Puyol CB. Rest MLS.
Eriksen op CDM naast anita, anders weet ik het ook niet. Kan je lens al RM gebruiken en als spitsen Van persie + huntelaar. LM Afellayquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:53 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand een idee hoe ik Afellay en Eriksen in 1 team kan krijgen in 352 in een nl/nl league team?
Doe de normale Donk ipv IF Vlaarquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:54 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zo dan
Je enige mogelijkheid met Eriksen op CAM en Afellay op LM is Maduro of Mathijsen als buitenste CB en daar word je ook niet vrolijk van.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:53 schreef poker4lifee het volgende:
hmm ja thx denk dat dat de enige goede optie is dan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eriksen op CDM naast anita, anders weet ik het ook niet. Kan je lens al RM gebruiken en als spitsen Van persie + huntelaar. LM Afellay
iddquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je enige mogelijkheid met Eriksen op CAM en Afellay op LM is Maduro of Mathijsen als buitenste CB en daar word je ook niet vrolijk van.
Eriksen op CM of CDM is niet ideaal, maar ja. Anders moet je met deense spitsen of eredivisie spitsen werkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm ja thx denk dat dat de enige goede optie is dan.
[..]
iddMisschien maar wat Fuszy zegt doen dan, Eriksen ipv Emanuelson als cdm. Zoveel verschillen ze toch niet qua stats.
DOST!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eriksen op CM of CDM is niet ideaal, maar ja. Anders moet je met deense spitsen of eredivisie spitsen werken
wijnaldum is beestquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:12 schreef poker4lifee het volgende:
Zo dan maar maken binnenkort. Relaxt dat het bijna niks kost.
[ afbeelding ]
Doe dan Fer ipv Anita.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:12 schreef poker4lifee het volgende:
Zo dan maar maken binnenkort. Relaxt dat het bijna niks kost.
[ afbeelding ]
Geen geld voor de IFquote:
Was dat misschien die V E NI 0 M x ofzo die ik laatst ook tegenkwam? Met zijn cross abuse met Weston (op Powell en Slewquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:15 schreef laucas het volgende:
Kwam gisteren een triest ventje tegen die het leuk vond om na een eerste solo te leaven in het bronze toernooi (was rond de 3-4e minuut.)
Stuurt hij daarna een voice message met "You're nothing more than pace" (Hij had Slew, Gobern, Powell, Weston etc.) en "it doesnt count anyways" en toen zag ik dat ik geen ronde verder was
Jij met je Tadic fetishquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:17 schreef DutchSL het volgende:
Liever Fer ipv Eriksen
Waarom geforceerd Eriksen in een team zetten op een plek waar hij niet hoort.. overigens zou ik hem dan eerder in de spits zetten, dat zal die niet zo verkeerd doen met goede shooting en 5* weak foot.
UP Tadic er naast.![]()
Want blauw kaartje en het is Eriksenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:17 schreef DutchSL het volgende:
Liever Fer ipv Eriksen
Waarom geforceerd Eriksen in een team zetten op een plek waar hij niet hoort.. overigens zou ik hem dan eerder in de spits zetten, dat zal die niet zo verkeerd doen met goede shooting en 5* weak foot.
UP Tadic er naast.![]()
Je kunt al een TOTY hebben voor pak m beet 13k.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb nog nooit beter dan een IF gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |