Ik heb voor niks tot 19u in Amsterdam gezeten... Anders had ik wel langs kunnen komen. Was het nog een beetje druk? Op de voorronde van 31-5 niet echtquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor de mensen in Delft en omstreken die vanavond niks te doen hebben!
[ afbeelding ]
Het was toch al lang bekend dat Led Zep alles bij elkaar gejat heeft?quote:
Uhm, dan moet je je gitaar wel vast kunnen houden hè.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gewoon gaan tappen met je rechterhand dan..
Thunderstruck bv.
Michael batio stijl
Iksdee.quote:
Geen Behringer kopenquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Weet iemand hoe ik de extreme ruis uit m'n behrinher compressor haal?
Als ik m'n 20 watt versterkertje flink hard zet gaat het echt mega ruizen. Dus heb ik hem er maar uitgehaald, of zal ik wellicht een Noise surpressor er tussen zetten?
Laatst was ik zo Moby Dick aan het spelen, zei mijn oom: "Kun je wat duidelijker spelen, ik kan niet horen van wie ze het gejat hebben"quote:
er zit niet voor niks een band aan dat dingquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm, dan moet je je gitaar wel vast kunnen houden hè.
Tijdloos ja :p -.-quote:
Is die rocknijntje jou vriendin ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
er zit niet voor niks een band aan dat ding
Had je niet gewoon een image kunnen maken van je systeempartitie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Blugh computer helemaal leeg gehaald. En nu nog steeds bezig met alle software erop krijgen
Nee omdat er ook weer veel troep tussenzat, dus dan liever maar ff alles opnieuw erop dat ik precies wat wat er wel en niet opstaat en wat goed isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Had je niet gewoon een image kunnen maken van je systeempartitie?
Heb je gekochte versie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Het kutte is dat m'n Pro Tools installatie schijfje een kras heeft en dus niet meer werkt![]()
Nu ff checken hoe dat op te lossen is of het te downloaden is van hun site of dat het mogelijk is een nieuwe CD op te vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |