SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)
Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd)
Augustus_Thijs (Romein, baas)![]()
Skyrim (rare user)
Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)
Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom anders een naar onze hoofdstad!
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.![]()
Ja wat is dit nou!Mag dan wel in Amsterdam (
) studeren, maar niets gaat boven Den Bosch!
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
GoedverdoemmeIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
AT, als je langskomt zou je dan zo vriendelijk willen zijn deze obscene viezigheden uit de TT te verwijderen?Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ik weet niet of hij terugleest en hij is als het goed is nu nog met VV in Ierland.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:54 schreef DeJori het volgende:
AT, als je langskomt zou je dan zo vriendelijk willen zijn deze obscene viezigheden uit de TT te verwijderen?Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
Lol ik kom even kijken hoe het topic er bij staat, gaat het ineens over amsterdam?
Maar ik ben inderdaad nog in Ierland, dus ik ga me met betere dingen dan modden bezig houden. Plus het feit dat ik alleen in mn eigen subforumpje opruim.
Ik zou zeggen, kaap het a'dam-topic.
Groetjes uit Killarney en tot volgende week
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Moggel.Niet aan gedacht, hoop dat je het daar naar je zin hebtquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lol ik kom even kijken hoe het topic er bij staat, gaat het ineens over amsterdam?
Maar ik ben inderdaad nog in Ierland, dus ik ga me met betere dingen dan modden bezig houden. Plus het feit dat ik alleen in mn eigen subforumpje opruim.
Groetjes uit Killarney en tot volgende week![]()
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Moggel. Ben echt dood en moet nu nog tot half 5 naar school, yay.
En idd, nog veel plezier A_T!
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
Ik dacht dat dit soort fratsen er wel uit gestampt waren bij de fok-mod bootcamp.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
dus ik ga me met betere dingen dan modden bezig houden![]()
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:35 schreef Muisraket het volgende:
En idd, nog veel plezier A_T!Succes!
God KK ook een keer vroeg wakker?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Hoe laat moet je beginnen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:35 schreef Muisraket het volgende:
En idd, nog veel plezier A_T!Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |