Die heb ik nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt, maar ik slik mijn pilletjes lekker niet
Vast welquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
jammer dat je nooit nadenkt en ook doet wat ze zegt
Dan blijf ik gewoon in de gang staanquote:
Je begrijpt me schatje... Six Degrees of CA.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je bedoelt dat iedereen hier elkaar aardig vind en dat jij als enige er buiten valt...
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Op die zmok school waar ik zat dan dwongen ze je gewoon om te luisteren man
Trauma;s aan die school
je bedoelt ductape en trechters met brinta...?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Op die zmok school waar ik zat dan dwongen ze je gewoon om te luisteren man
Trauma;s aan die school
Nee dat nog net nietquote:
Nee, gewoon recht voor je staan en maar blijven schreeuwen, na een tijdje was je het wel zat en zei je wel ja of neequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je bedoelt ductape en trechters met brinta...?
En dan het tegen overgestelde doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, gewoon recht voor je staan en maar blijven schreeuwen, na een tijdje was je het wel zat en zei je wel ja of nee
en ze haddenj niet door dat je dan alsnog niets geleerd hebt 9behalve om je als robot te gedragen als er lang genoeg geschreeuwd wordt?)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, gewoon recht voor je staan en maar blijven schreeuwen, na een tijdje was je het wel zat en zei je wel ja of nee
Dat eerste durf ik te betwijfelenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je bedoelt dat iedereen hier elkaar aardig vind en dat jij als enige er buiten valt...
Breng je hem wel weer terug? Zonder is zo lastig leven.quote:
Half jaartje geprobeerdquote:
Was nodig op die school waar ik kwamquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en ze haddenj niet door dat je dan alsnog niets geleerd hebt 9behalve om je als robot te gedragen als er lang genoeg geschreeuwd wordt?)
nee geld nodig dus moet hem verkopen helaasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Breng je hem wel weer terug? Zonder is zo lastig leven.
quote:
Om alvast kennis te maken?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Half jaartje geprobeerd
[..]
Was nodig op die school waar ik kwam
Waar andere scholen op schoolreisje naar Londen of Parijs gingen, gingen wij een dagje naar de Bijlmer Bajes
6000 hadden we afgesproken tog???quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
nee geld nodig dus moet hem verkopen helaas
Oh, oké.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
nee geld nodig dus moet hem verkopen helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |