SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
[quote] Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Kper_Norci
Mutsieflutsie
Tijnbrein
JK1982
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivo
[ Bericht 0% gewijzigd door magnetronkoffie op 05-06-2012 21:17:49 ]
Gebeurdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:11 schreef automatic_ het volgende:
Andere topic idd!
Wil je de deelnemers uit de Wiki kopiėren...? Zijn er nog wel bijgekomen
Okee, heb ik ze nu allemaal?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:15 schreef automatic_ het volgende:
Er willen er meer bij!
forum.fok.nl/topic/1825069/1/50#112494089
Nja, het begint om 15u, dus ik neem aan dat we in het begin vooral gaan kroeg/terrashangen (wat ik overigens wel best vind)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:20 schreef ArTiC het volgende:
is dat gewoon kroeg/terrashangen de 30ste of gebeurd er ook nog iets actiefs?
Niks kroeg, gew keiharde LAN-party.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:20 schreef ArTiC het volgende:
is dat gewoon kroeg/terrashangen de 30ste of gebeurd er ook nog iets actiefs?
Coolquote:
Zou het?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:17 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Overcompensatie vanwege diepliggende onzekerheden afkomstig van opvoeding en ervaringen. Oorzaak van perfectionisme.
Herhaal ik mezelf om het makkelijker los te laten. Maar de denkpatronen zijn zo geroest dat ik er niet vanaf kom.
Deadline voor het werk levert tenminste nog extra geld (ivm overwerk) op.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:18 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ow, oke. Ik dacht een deadline voor werk.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
Even doorzetten dan.Goed bezig dat je al zo ver bent
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja toch? En ik zie tegen die tijd verder wel wat er gaat gebeuren..
Ja leuke opkomst zoquote:
positief blijven hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De afmeldingen zijn nog niet begonnen he
Laten we er het beste van hopen hč!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De afmeldingen zijn nog niet begonnen he
Bierzuipwedstrijdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nja, het begint om 15u, dus ik neem aan dat we in het begin vooral gaan kroeg/terrashangen (wat ik overigens wel best vind)
Hmmz, misschien moet ik toch maar een hotel regelen dan..quote:
Voor jou en een of meerdere dames zeker?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, misschien moet ik toch maar een hotel regelen dan..
Ok, een kamer is eigenlijk wel genoeg..
als jij eeb hotel huurt, dan blijf ik ook slapen!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, misschien moet ik toch maar een hotel regelen dan..
Ok, een kamer is eigenlijk wel genoeg..
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
als jij eeb hotel huurt, dan blijf ik ook slapen!
Wij allemaal, wel allemaal netjes op een eigen kamer natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Neem je lampje meequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat willen ze heul nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor jou en een of meerdere dames zeker?
Ja, daarom maar effe geėdit. Toen ik die eerste zin las dacht ik al: dat klink een beetje fout, 'een hotel huren'quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een pool ingevuld vandaag. Twee jaar geleden wist ik helemaal onderaan te eindigen, dus nu heb ik het radicaal anders gedaan. In plaats van mijn eerste ingeving bij de uitslagen precies het omgekeerde invullen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:57 schreef Waaghals het volgende:
zo net terug van Jong Oranje
al beetje in de stemming gekomen voor het EK
En hoe moet ik dan terug?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Had jij niet al iemand gehosseld? Want ik hoorde Auto over 'je netjes afmelden voor de terugreis'quote:
Is een EK he dat werkt alles juist andersomquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een pool ingevuld vandaag. Twee jaar geleden wist ik helemaal onderaan te eindigen, dus nu heb ik het radicaal anders gedaan. In plaats van mijn eerste ingeving bij de uitslagen precies het omgekeerde invullen.
Als dat niet gaat werken...
Oh.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:05 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Is een EK he dat werkt alles juist andersom
Toch een gang bangquote:
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Had jij niet al iemand gehosseld? Want ik hoorde Auto over 'je netjes afmelden voor de terugreis'
Oh ja, dat was het.. jij zou gegangbanged* worden en dan moest Auto alleen met de Peus naar huis..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Toch een gang bang
[..]
Zie hierboven
Foto's na afloop in KPD?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als we dan toch een bukkakesessie gaan doen, mag ik dan vragen wie het stralende middelpunt wordt?
Fine by me. Daar stond toch al zo'n soortgelijk artistiek topic dacht ik, cumshotgewijs.quote:
Ik hoor net dat ik geen tijd heb 30 juniquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Fine by me. Daar stond toch al zo'n soortgelijk artistiek topic dacht ik, cumshotgewijs.
Heeft ze zo'n grote waffel?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik geen tijd heb 30 juni
Automatic_? Jij komt toch wel?quote:
Moeten we het in een bakje voor je bewaren?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik geen tijd heb 30 juni
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Moeten we het in een bakje voor je bewaren?
Geen idee ik kom nooit in KPDquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Fine by me. Daar stond toch al zo'n soortgelijk artistiek topic dacht ik, cumshotgewijs.
Ik wel natuurlijk als man van de wereld, maar dat houden we tussen ons, okay?quote:
Ik pas even, ok?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Moeten we het in een bakje voor je bewaren?
Als mannen onder elkaar zal ik niets vertellen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik wel natuurlijk als man van de wereld, maar dat houden we tussen ons, okay?
You don't wanna know..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:21 schreef mutsieflutsie het volgende:
grote mond? bakjes?
waar gaat dit in hemelsnaam over
Bukakke.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:21 schreef mutsieflutsie het volgende:
grote mond? bakjes?
waar gaat dit in hemelsnaam over
ik blijf voorlopig wel op mn eigen dorp hoor buurmanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bukakke.
Just another tuesday night.
Morgen is orgieavond toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bukakke.
Just another tuesday night.
Tijdens de meet zijn de jongens het van plan. Ik heb het niet bedacht natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:25 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik blijf voorlopig wel op mn eigen dorp hoor buurman
of ik rij om
ow dan neem ik mn kratjes meequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tijdens de meet zijn de jongens het van plan. Ik heb het niet bedacht natuurlijk.
Vet nummerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eh, tijd voor een muzikaal intermezzo dan maar:
Friday scatdayquote:
Nu.quote:
Je kratjes?quote:
Daar gaat je brave imagoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:31 schreef mutsieflutsie het volgende:
euhmmmmm zal ik het dan maar vertellen
Wel je benen scheren dan tijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
Haha gaat een leuke meet worden zo. Mutsies kratjesik een bavaria dress
Neequote:
Ah, ik kan dus voortaan de samenvatting bij jou krijgen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zie je wel. Als je niet terug leest mis je van alles. Qua inside-jokes enzo.![]()
*gaat zich voorbereiden op 52 pagina's leeswerk extra per dag*
Zo kom je nooit in aanmerking voor die bukakequote:
JIJ wordt het 'stralende middelpunt'?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zo kom je nooit in aanmerking voor die bukake
het heeft iets met mijn avond/weekend werk te makenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zie je wel. Als je niet terug leest mis je van alles. Qua inside-jokes enzo.![]()
*gaat zich voorbereiden op 52 pagina's leeswerk extra per dag*
Er moet toch wat om voor te leven overblijvenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zo kom je nooit in aanmerking voor die bukake
Je rijdt op een SRV-kar?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:36 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
het heeft iets met mijn avond/weekend werk te maken
Ik neem wel een rol ductape mee, kun je het daar ter plekke doen..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er moet toch wat om voor te leven overblijven
je dans naakt op ondergebonden kratjes?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:36 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
het heeft iets met mijn avond/weekend werk te maken
Doe niet zo mal!quote:
Ja joh, had al ge-editquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Doe niet zo mal!
Tijntje natuurlijk
In zijn bavariajurkje
Waar het hart vol van is he...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JIJ wordt het 'stralende middelpunt'?
Oh, ik lees verkeerdTijn als middelpunt
![]()
Ik vergeef het jequote:
denk gelijk aan bondagequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik neem wel een rol ductape mee, kun je het daar ter plekke doen..
Je laat je vastbinden aan kratjes?quote:
Ik zou het nog doen ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik neem wel een rol ductape mee, kun je het daar ter plekke doen..
Scheelt weer een waxbeurtjequote:
Bij jou niet dan? Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nee die hebben ze alleen bij jou op het dorp
Zo leer je nog eens wat op de dinsdagavondquote:
Ik dacht dat dat de melkboer was die altijd twee keer belde. Of de postbode.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:43 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
hier komt alleen de groenteboer aan de deur
of ik met mn kratjes
* JK1982 noteert: 1 rol 2 rollen duct tapequote:
Laten we stemmen.. Want ik weet natuurlijk niet of iedereen dat wel wil zienquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het nog doen ookdaag me niet uit
3 rollen doen?quote:
Ik ga ook wel eens langs een deurquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb ook een collega die langs de deuren gaat maar dan zonder kratjes of ducttape.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 noteert: 1 rol 2 rollen duct tape
[..]
Laten we stemmen.. Want ik weet natuurlijk niet of iedereen dat wel wil zien
[..]
3 rollen doen?
even voor de duidelijkheid........ik was het nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de melkboer was die altijd twee keer belde. Of de postbode.
Laat ze doneren voor en tegenstanders. Het hoogste bod wint en de keuze wordt uitgevoerdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 noteert: 1 rol 2 rollen duct tape
[..]
Laten we stemmen.. Want ik weet natuurlijk niet of iedereen dat wel wil zien
Met mezelfquote:
Hebben ze daar dan knutsel lijm?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Eerst dus effe langs de Gamma 's morgens, ik hoor het al..
Nee, om er langsaf te lopenquote:
Ja dat is goed. Waar hebben we dat eigenlijk voor nodig?quote:
Om te knutselenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is goed. Waar hebben we dat eigenlijk voor nodig?
om de borden van sylvester te lijmenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is goed. Waar hebben we dat eigenlijk voor nodig?
Die bewaar ik altijd voor de kattenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Om te knutselen
allemaal lege toiletrolletjes meenemen de 30ste!
Mutsie heeft idd goed opgelet..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:55 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
om de borden van sylvester te lijmen
Die lelijke dingen? Zonde van de lijmquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:55 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
om de borden van sylvester te lijmen
mijn kat verscheurd alleen foldersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die bewaar ik altijd voor de katten
Een volle rol wc papier is hier ook een groot festijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:58 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
mijn kat verscheurd alleen folders
Ik heb nu het beeld van een kat voor me....helemaal volgeplakt met toiletrolletjesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die bewaar ik altijd voor de katten
Duh!quote:
En kan nog steeds geen afscheid nemen..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr heeft weer 4 A4'tjes volgetypt.
waarmee?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Goed zo!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Goed bezig nu mag je even 5 minuten fokken van mijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kan je wel het beeld van een alcoholistische kat gevenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb nu het beeld van een kat voor me....helemaal volgeplakt met toiletrolletjes
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan je wel het beeld van een alcoholische kat geven![]()
[ afbeelding ]
Als dat een poes dan heb je straks een poes met een katerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan je wel het beeld van een alcoholische kat geven![]()
[ afbeelding ]
*proest*quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dat een poes dan heb je straks een poes met een kater
Gelukkig zijn het 2 katersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dat een poes dan heb je straks een poes met een kater
Ik heb wat afleiding nodig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En kan nog steeds geen afscheid nemen..
quote:
Zo zit ik er ook regelmatig bij...alleen minder harigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan je wel het beeld van een alcoholistische kat geven![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zo zit ik er ook regelmatig bij...alleen minder harig
Ik ben bij mij ook tel kwijt geraaktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het 2 katers![]()
Die van mij zijn niet meer te tellen
Mijn staart zit gewoon aan de voorkant hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:11 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]krijg nu helemaal een raar beeld
slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:12 schreef tijnbrein het volgende:
Weltrusten![]()
Mijn voornemen om op tijd te gaan slapen is mislukt
geloof dat ik ook beter kan gaan slapen, voordat ik straks nachtmerries hebquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn staart zit gewoon aan de voorkant hoor
*rammelt mijn zijn kratje*quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:14 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
geloof dat ik ook beter kan gaan slapen, voordat ik straks nachtmerries heb
Liefje...dat is nog zoooooo ver weg.quote:
Je mag je verjaardag ook daar vierenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Liefje...dat is nog zoooooo ver weg.
Ik weet nog eens niet of ik dan iets met mijn verjaardag doe
Ooo lekker!quote:
Alleen als ik 3 zoenen krijg van alle vrouwenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je mag je verjaardag ook daar vieren
[..]
Ooo lekker!
Ik geef je er vier!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alleen als ik 3 zoenen krijg van alle vrouwen
Ik zie het een week vooraf wel
Dat is wel heerlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:18 schreef MsMessy het volgende:
Strandwandeling en warme chocomel op terras van beachclub
Lekker joh! Was het heel koud of viel het mee?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:18 schreef MsMessy het volgende:
Vervelend!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:18 schreef MsMessy het volgende:
Baas boven baasquote:
Ik probeer je gewoon over te halenquote:
Nee, het was juist heerlijk, wel met een jas aan maar open gelaten en chocomel met rum en slagroom smaakt altijdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker joh! Was het heel koud of viel het mee?
Jummiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:25 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, het was juist heerlijk, wel met een jas aan maar open gelaten en chocomel met rum en slagroom smaakt altijd
Ik aai over mijn lampje en slaap er nog een nachtje of 20 overquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik probeer je gewoon over te halen
Je weet hoe ze voelen![]()
Oh, mijn excuses...quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:09 schreef Waaghals het volgende:
na twaalven is het niet meer laat maar vroeg
Mwah, ik denk dat laat en vroeg relatief is aan de tijd dat je normaal gesproken wakker bent.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:09 schreef Waaghals het volgende:
na twaalven is het niet meer laat maar vroeg
En deze ligt in de badkamer:quote:
Incl bankje voor je wijn?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En deze ligt in de badkamer:
[ afbeelding ]
Lol..quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:33 schreef automatic_ het volgende:
Ehm.. Ik ben 24 en Cuddlebug zijn leeftijd is onbekend. We zijn nu ongeveer 7 maanden bij elkaar
Mwah, tegen een muurtje aan, met ze'n 3en naast elkaar met kussen achter ons rug... Laptopje op schoot.quote:
..elkaar ranzige e-mailtjes sturen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah, tegen een muurtje aan, met ze'n 3en naast elkaar met kussen achter ons rug... Laptopje op schoot.
Jij bent onder de 25 toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ik doe niet meer aan wekkers... Moet dat maar weer eens een keer gaan toepassen, maar met dat gekke uitgaansleven van mij (Waar haal ik het geld eigenlijk vandaan..) is het structuur een beetje weg.
Die ging nietquote:
Of heb je de wekkers niet gehoord?quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die ging nietDan zet ik 2 wekkers... gaan ze gewoon allebei niet
snap er niks van
Hmmz, die van mij gaat meestal gewoon bovenop me zitten als ik pech heb..quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:32 schreef Kper_Norci het volgende:
Dacht ik ook wel eens dat ik de wekker niet gehoord heb, moet je hem 's avonds van te voren wel aanzettenMaar ben er ook wel eens gewoon doorheen geslapen. Gelukkig zorgen mijn katten er wel voor dat ik meestal op tijd wakker wordt, dan gaan ze aan mijn gezicht likken en met hun pootjes zachtjes tikjes geven op mijn wang
(net zoals vannacht om half 3
)
Kont in je gezicht zeker?quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:35 schreef JK1982 het volgende:
Meurning!
[..]
Hmmz, die van mij gaat meestal gewoon bovenop me zitten als ik pech heb..
Onmogelijk. Ik heb een wake up light en het licht was uit toen ik wakker werd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of heb je de wekkers niet gehoord?
Om in bed te blijven...quote:
groot gelijk! Moest helaas al weer vroeg de hort opquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:57 schreef MsMessy het volgende:
Moggƻh, het is takkeweer dus vanochtend blijf ik lekker binnen en ga ik tutten.
Lekker! Maskertje etc?quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:57 schreef MsMessy het volgende:
Moggūh, het is takkeweer dus vanochtend blijf ik lekker binnen en ga ik tutten.
Wat ging je doen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:04 schreef LaPeach het volgende:
[..]
groot gelijk! Moest helaas al weer vroeg de hort op
arbo, straks psych.. En dan zit de halve dag er weer opquote:
Op z'n tijd is dat leuk! Ik ga straks sporten en daarna mijn kast opruimen denk ik..quote:
Ooo ja, daar ben je wel even mee bezig!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:07 schreef LaPeach het volgende:
[..]
arbo, straks psych.. En dan zit de halve dag er weer op
Die dingen kan ik hopelijk vanmiddag inplannen, nadat ik de was heb gedaan en het weer misschien een beetje opknaptquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op z'n tijd is dat leuk! Ik ga straks sporten en daarna mijn kast opruimen denk ik..
Succesquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:07 schreef LaPeach het volgende:
[..]
arbo, straks psych.. En dan zit de halve dag er weer op
Ik heb soms op de gekste momenten zin in op te ruimen, maar dan zal je zien dat dat vanmiddag niet isquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die dingen kan ik hopelijk vanmiddag inplannen, nadat ik de was heb gedaan en het weer misschien een beetje opknapt
Ik wou dat dat bij mij ook wel eens was, ik moet meestal mezelf eerst optillenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb soms op de gekste momenten zin in op te ruimen, maar dan zal je zien dat dat vanmiddag niet is
bijna vakantie he...dus dan willen ze ineens nog van alles geregeld hebbenquote:
Nog niet nee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Opkomst lijkt best hoog te worden ja. Niet slecht van die Weissman. Heb je Galgenwaard afgehuurd of iets?
Goedemorgen!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nog niet nee.
GOEIENSMORGENS IEDEREEN
ik had er al geen zin meer in toen ik vanmorgen de parkeerplaats opreedquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:44 schreef automatic_ het volgende:
Mja, dat is altijd een beetje jammer haha.
Dat was snel, hahaquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik had er al geen zin meer in toen ik vanmorgen de parkeerplaats opreed
stiekem eigenlijk al toen de wekker gingquote:
Goeie buiquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nog niet nee.
GOEIENSMORGENS IEDEREEN
Ga in zijn kattenbak liggen; dat zal hem leren !!quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:23 schreef MsMessy het volgende:
Oké kat staat op bureau met snoet in mijn glas melk
Ze heeft geen kattenbak. Maar ze mag voor straf niet bij me liggenquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga in zijn kattenbak liggen; dat zal hem leren !!
Die van mij ging er pas vandoor met een gevulde koekquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:23 schreef MsMessy het volgende:
Oké kat staat op bureau met snoet in mijn glas melk
Haha, nou zo bont heeft ze het hier nog niet gemaakt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die van mij ging er pas vandoor met een gevulde koek
Die van mij spoort dan ook niet helemaal geloof ik..quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha, nou zo bont heeft ze het hier nog niet gemaakt.
Alle katten hebben volgens mij vreemde dingen die ze eten, zij hier houdt van blauwschimmelkaas en luchtig toetje banaan. Vis geeft ze niet veel om en ze wil alleen de senior brokken van de Aldi, de rest is bah en engquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die van mij spoort dan ook niet helemaal geloof ik..
Ik dacht ze een tijdje ook blij te maken, had kipdrumsticks gekocht, die op een bordje gelegd. Reactie van de katten:quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Alle katten hebben volgens mij vreemde dingen die ze eten, zij hier houdt van blauwschimmelkaas en luchtig toetje banaan. Vis geeft ze niet veel om en ze wil alleen de senior brokken van de Aldi, de rest is bah en eng
Néééé! Niet nomnomnom.. Die reclame is zó irritant.. Alles is nomnomnom tegenwoordigquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik dacht ze een tijdje ook blij te maken, had kipdrumsticks gekocht, die op een bordje gelegd. Reactie van de katten:Ja, met hun pootjes de drumsticks door de kamer heen rossen, dat was wel leuk. Heel de vloer vettig
Weekje later, zalmfilet gekocht, netjes op een bordje gelegd, reactie van de katten:
Maar dure bakjes natvoer met vis zijn wel nomnomnom, dat dan weer wel
Zij vangt hier zelf wel de vogels en muizen, dus voor dat soort dingen hoef ik niet te kijken. Die wil ze versquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik dacht ze een tijdje ook blij te maken, had kipdrumsticks gekocht, die op een bordje gelegd. Reactie van de katten:Ja, met hun pootjes de drumsticks door de kamer heen rossen, dat was wel leuk. Heel de vloer vettig
Weekje later, zalmfilet gekocht, netjes op een bordje gelegd, reactie van de katten:
Maar dure bakjes natvoer met vis zijn wel nomnomnom, dat dan weer wel
Ziet er goed uit, technisch ook heel netjes. Ik zou zelf voor iets moderners gaan, heb niet zoveel met oude auto's, maar wel tof.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:46 schreef MsMessy het volgende:
http://www.britishv8.org/MG/ThomasRoss.htm
Wil deze auto hebben, hebben, hebben
Heb er alleen geen geld voor en het zou ook een tweede auto zijn voor de heb. Toch maar even een meevaller in een loterij hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, technisch ook heel netjes. Ik zou zelf voor iets moderners gaan, heb niet zoveel met oude auto's, maar wel tof.
Messy = autoliefhebster?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:46 schreef MsMessy het volgende:
http://www.britishv8.org/MG/ThomasRoss.htm
Wil deze auto hebben, hebben, hebben
Niet specifiek, maar weet wel wat ik mooi vind. Plus deze auto heeft ook een V8 dus mooi geluidquote:
Leuk.. Dit is wel een heel mooi exemplaar inderdaad, en het dak kan er nog af ook.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niet specifiek, maar weet wel wat ik mooi vind. Plus deze auto heeft ook een V8 dus mooi geluid
Een ferrari om in te cruisenquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zou graag onderstaande willen hebben om lekker mee te cruisen:
[ afbeelding ]
En deze om mee te raggen![]()
[ afbeelding ]
En dit is de mooiste klassieker
[ afbeelding ]
Ferrari California, ideaal om lekker mee over de boulevard te cruisen jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Een ferrari om in te cruisen
die tweede is een McLaren of zo?
en een klassieke ferrari? herken 'm niet maar beetje teveel bootmodel voor mij.
Ik ga voor de 458 Spiderquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ferrari California, ideaal om lekker mee over de boulevard te cruisen ja
De Zonda was m'n tweede gok. Maar ik ben meer van de oude auto's zoals ze nog rondrijden in Cuba.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ferrari California, ideaal om lekker mee over de boulevard te cruisen ja![]()
2e is een Pagani Zonda F
Onderste is een Ferrari 365 GTB Daytona Spider, die zat in Miami Vice voor de witte Testarossa.
Hou niet zo van dat jankgeluid. Hoor echt liever de zwaardere klanken van de Muscle carsquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:05 schreef Kper_Norci het volgende:
En het meest geile geluid komt uit de Enzo FXX, ik moet echt uitkijken dat ik hier geen stijfje van krijg.
Ja en zonder pillen deze keer. Strandwandeling heeft toch geholpenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:11 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nee. Wou zonder pillen proberen. Werd vaak wakker. Hield gwn vol. Moet nu me bed uit
Jij goed geslapem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |