SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
[quote] Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Kper_Norci
Mutsieflutsie
Tijnbrein
JK1982
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivo
[ Bericht 0% gewijzigd door magnetronkoffie op 05-06-2012 21:17:49 ]
Gebeurdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:11 schreef automatic_ het volgende:
Andere topic idd!
Wil je de deelnemers uit de Wiki kopiėren...? Zijn er nog wel bijgekomen
Okee, heb ik ze nu allemaal?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:15 schreef automatic_ het volgende:
Er willen er meer bij!
forum.fok.nl/topic/1825069/1/50#112494089
Nja, het begint om 15u, dus ik neem aan dat we in het begin vooral gaan kroeg/terrashangen (wat ik overigens wel best vind)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:20 schreef ArTiC het volgende:
is dat gewoon kroeg/terrashangen de 30ste of gebeurd er ook nog iets actiefs?
Niks kroeg, gew keiharde LAN-party.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:20 schreef ArTiC het volgende:
is dat gewoon kroeg/terrashangen de 30ste of gebeurd er ook nog iets actiefs?
Coolquote:
Zou het?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:17 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Overcompensatie vanwege diepliggende onzekerheden afkomstig van opvoeding en ervaringen. Oorzaak van perfectionisme.
Herhaal ik mezelf om het makkelijker los te laten. Maar de denkpatronen zijn zo geroest dat ik er niet vanaf kom.
Deadline voor het werk levert tenminste nog extra geld (ivm overwerk) op.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:18 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ow, oke. Ik dacht een deadline voor werk.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
Even doorzetten dan.Goed bezig dat je al zo ver bent
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja toch? En ik zie tegen die tijd verder wel wat er gaat gebeuren..
Ja leuke opkomst zoquote:
positief blijven hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De afmeldingen zijn nog niet begonnen he
Laten we er het beste van hopen hč!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De afmeldingen zijn nog niet begonnen he
Bierzuipwedstrijdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nja, het begint om 15u, dus ik neem aan dat we in het begin vooral gaan kroeg/terrashangen (wat ik overigens wel best vind)
Hmmz, misschien moet ik toch maar een hotel regelen dan..quote:
Voor jou en een of meerdere dames zeker?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, misschien moet ik toch maar een hotel regelen dan..
Ok, een kamer is eigenlijk wel genoeg..
als jij eeb hotel huurt, dan blijf ik ook slapen!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, misschien moet ik toch maar een hotel regelen dan..
Ok, een kamer is eigenlijk wel genoeg..
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
als jij eeb hotel huurt, dan blijf ik ook slapen!
Wij allemaal, wel allemaal netjes op een eigen kamer natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Neem je lampje meequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat willen ze heul nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor jou en een of meerdere dames zeker?
Ja, daarom maar effe geėdit. Toen ik die eerste zin las dacht ik al: dat klink een beetje fout, 'een hotel huren'quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een pool ingevuld vandaag. Twee jaar geleden wist ik helemaal onderaan te eindigen, dus nu heb ik het radicaal anders gedaan. In plaats van mijn eerste ingeving bij de uitslagen precies het omgekeerde invullen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:57 schreef Waaghals het volgende:
zo net terug van Jong Oranje
al beetje in de stemming gekomen voor het EK
En hoe moet ik dan terug?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Had jij niet al iemand gehosseld? Want ik hoorde Auto over 'je netjes afmelden voor de terugreis'quote:
Is een EK he dat werkt alles juist andersomquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een pool ingevuld vandaag. Twee jaar geleden wist ik helemaal onderaan te eindigen, dus nu heb ik het radicaal anders gedaan. In plaats van mijn eerste ingeving bij de uitslagen precies het omgekeerde invullen.
Als dat niet gaat werken...
Oh.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:05 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Is een EK he dat werkt alles juist andersom
Toch een gang bangquote:
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Had jij niet al iemand gehosseld? Want ik hoorde Auto over 'je netjes afmelden voor de terugreis'
Oh ja, dat was het.. jij zou gegangbanged* worden en dan moest Auto alleen met de Peus naar huis..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Toch een gang bang
[..]
Zie hierboven
Foto's na afloop in KPD?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als we dan toch een bukkakesessie gaan doen, mag ik dan vragen wie het stralende middelpunt wordt?
Fine by me. Daar stond toch al zo'n soortgelijk artistiek topic dacht ik, cumshotgewijs.quote:
Ik hoor net dat ik geen tijd heb 30 juniquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Fine by me. Daar stond toch al zo'n soortgelijk artistiek topic dacht ik, cumshotgewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |