Echt wel uniek man, je bent vast de enige!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:09 schreef waspoedertje het volgende:
Word echt leuk spel ja
Van de vorige delen heb ik ook beeldje dus kon deze niet laten staan
Wel uniek dat ik duurdere edities neem
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Echt wel uniek man, je bent vast de enige!
bedoel persoonlijk homo, maar geloof dat je iq niet zo laag is dat je dat niet snaptequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Echt wel uniek man, je bent vast de enige!
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:24 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
bedoel persoonlijk homo, maar geloof dat je iq niet zo laag is dat je dat niet snapte
Het is erg persoonlijk dat je duurdere edities neemt (nohomo). Mijn iq is niet zo laag dat ik het niet snap.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:24 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
bedoel persoonlijk homo, maar geloof dat je iq niet zo laag is dat je dat niet snapte
Hij zal toch niet dom zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]![]()
Zal die vast waarderen, dat je gelooft dat-ie een hoog IQ heeft.
Okequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:48 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Het is erg persoonlijk dat je duurdere edities neemt (nohomo). Mijn iq is niet zo laag dat ik het niet snap.
Je snapt 't echt niet hè?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:59 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Hij zal toch niet dom zijn
Iedereen in zijn waarde laten
Zoals de here god het bedoeld heeft
Ik geloof dat jij iets teveel aan de waspoeder hebt gezeten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:59 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Hij zal toch niet dom zijn
Iedereen in zijn waarde laten
Zoals de here god het bedoeld heeft
Voor zover ik weet gaat het verder op de verhaallijn van Desmond. Maar het Ezio hoofdstuk is nu afgerond en er zal een compleet nieuwe assassin zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:32 schreef DSS24 het volgende:
Is deel 3 een losstaand verhaal of gaat het weer verder op vorige delen?
Want ik vind de huidige verhaallijn vaag en niet boeiend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |