Dat werkt niet voor mijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon een leuke meid in een bar aanspreken. Of in de supermarkt.
Ik zou nee zeggen, magnetronkoffie zit hem nu ongetwijfeld via DM aan te raden GHB mee te nemenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:50 schreef Flippiee het volgende:
Ai, als ik nu nee zeg, ben ik dan een bitch?
Dat was gisteren dus ook hoe ik en mijn zusje daar op kwamenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:52 schreef formerjellybean het volgende:
ik dacht dat jullie meteen goedmaakseks wilden wat let je zoek een meisje op straat en maak ruzie en dan heb je goedmaakseks. Hup hup fort fort wat let je
Mijn ervaring is dat dat alleen maar een heleboel gezeik met zich meebrengtquote:
Been there, done that. Still no joyquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je doet 't ook verkeerd Bart, je moet ze per DM lastigva...ik bedoel aanspreken
Ja uiteraard. Want Flipz0rquote:
Gast, dan moet ik naar buitenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon een leuke meid in een bar aanspreken. Of in de supermarkt.
What if I say yesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:50 schreef Flippiee het volgende:
Ai, als ik nu nee zeg, ben ik dan een bitch?
Disclaimer ook al komt die GHB mogelijk van mij ik ben niet verantwoordelijk wat diegene die het koopt er mee doet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou nee zeggen, magnetronkoffie zit hem nu ongetwijfeld via DM aan te raden GHB mee te nemen
GHB is zonde van een drankje welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou nee zeggen, magnetronkoffie zit hem nu ongetwijfeld via DM aan te raden GHB mee te nemen
In mijn geval kan het opzich wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat alleen maar een heleboel gezeik met zich meebrengt
Mijn jongste vrouwelijke collega is inmiddels oma, go figurequote:
Jongste 15, oudste 63. Driewerf hoezee voor supermarktbaantjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn jongste vrouwelijke collega is inmiddels oma, go figure![]()
Ja, wij zijn al jaren bezig geweest het recept te perfectionerenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:55 schreef Flippiee het volgende:
Maar met niemand van hier een drankje drinken, als jullie zo makkelijk aan ghb komen
Dit moet je even uitleggenquote:
Zodat het minder zout smaakt?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, wij zijn al jaren bezig geweest het recept te perfectioneren
Supermarktbaan. De meeste mensen komen en gaan vrij snel. De meeste relaties ontstaan op de werkvloer. Op dit moment alleen al werken er stuk of 15 koppeltjesquote:
Dat kan al op je 30ste dus?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn jongste vrouwelijke collega is inmiddels oma, go figure![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, wij zijn al jaren bezig geweest het recept te perfectioneren
Eerst maar eens gewoon alcohol doen dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:55 schreef Flippiee het volgende:
Maar met niemand van hier een drankje drinken, als jullie zo makkelijk aan ghb komen
Gepasseerd stationquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jongste 15, oudste 63. Driewerf hoezee voor supermarktbaantjes.
Makkelijker te maken, moeilijker te detecteren, etcquote:
quote:
Alcohol is nooit verkeerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Eerst maar eens gewoon alcohol doen dan?
[..]
Gepasseerd station
Ze is tegen de 50quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan al op je 30ste dus?
[..]Wil je mij er buiten laten ja
Ben je nu dom of doe je maar als of? Ik zeg iel op de dekhengsten opmerking. Iel als in gadverdamme, als in vies. Zo lastig is dat toch niet te begrijpen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt "gadverdamme" ook vervangen met "God tering" of iets dergelijks. De manier waarop jij gadverdamme gebruikt is wel degelijk als een scheldwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |