Same.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:00 schreef PBateman1978 het volgende:
En nog steeds weet ik niet zeker welke prof. ik wil gaan spelen.
Si alles.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:12 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Allemaal?
In ieder geval ranger en guardian. Engineer betwijfel ik. De rest heb ik nog niet geprobeerd.
75% down op de grond liggen tijdens gevechten, maar dat kan ook met mijn ''skillz'' te maken hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:19 schreef Kingleon het volgende:
Weet iemand hoe het nu was om met een melee te spelen? was er al iets veranderd?
Ik had het gevoel dat het deze keer wel mee viel, het ging redelijk goed met m'n Thief. Maar goed, ik ben dan ook niet verder gegaan dan level 8. Daarboven heb ik alleen ervaringen opgedaan met castersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
75% down op de grond liggen tijdens gevechten, maar dat kan ook met mijn ''skillz'' te maken hebben.
Vond het gewoon erg lastig om naast te aanvallen ook steeds te dodgen, maar dat zal misschien gewoon wennen zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat het deze keer wel mee viel, het ging redelijk goed met m'n Thief. Maar goed, ik ben dan ook niet verder gegaan dan level 8. Daarboven heb ik alleen ervaringen opgedaan met casters
Same hier. Thief is echt hit hit en rennen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vond het gewoon erg lastig om naast te aanvallen ook steeds te dodgen, maar dat zal misschien gewoon wennen zijn.
Dodgen ben ik ook nog niet echt een held in..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vond het gewoon erg lastig om naast te aanvallen ook steeds te dodgen, maar dat zal misschien gewoon wennen zijn.
Zolang het aantal personen rondom het gevecht niet te groot was, was het voor mij goed te doen. Zodra er teveel mensen waren, viel m'n FPS terug zodat het gewoon onmogelijk was om te reageren. Lag dus niet aan het melee mechanisme, maar aan m'n PCquote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:19 schreef Kingleon het volgende:
Weet iemand hoe het nu was om met een melee te spelen? was er al iets veranderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |