hahaha.. hij heeft toch twee soorten shizzle.. ik bedoel die andere!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:09 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Ja velen hebben hier zijn Kung Pow besteld met Kroepoek opdruk.

oh je bedoelt de broekoek de korte of de lange??quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:10 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
hahaha.. hij heeft toch twee soorten shizzle.. ik bedoel die andere!

Hou je gewoon aan de regels.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:24 schreef EVH001 het volgende:
Wel weer te zien wie hier graag VBL-Mod willen worden.

Als je zelf een beetje in VBL thuis was had je al lang gemerkt dat het enige wat me hier in VBL boeit het shirtjes topic is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:24 schreef EVH001 het volgende:
Wel weer te zien wie hier graag VBL-Mod willen worden.

Nu spijt dat ik niet eerder zelf heb besteld..
 Nu spijt dat ik niet eerder zelf heb besteld..

ja, viel mij ook op, ze zijn in het echt rondquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:02 schreef Gramulanion het volgende:
Die badges op het EK zijn heel anders dan die iedereen hier had.

je kunt ook op ebay kijken voor Nederlandse verkopersquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:15 schreef LeNick het volgende:
Ben toch maar op Marktplaats aan het kijken naar iemand die Oranje shirts verkoopt.. Oranje koorts is toch opgekomen bij meNu spijt dat ik niet eerder zelf heb besteld..

Hèhè, kun je de Thai / China boys mooi aan herkennen ;-)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, viel mij ook op, ze zijn in het echt rond

Hoe / waar? Op ebay.nl?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je kunt ook op ebay kijken voor Nederlandse verkopers

ja is gewoon ebay.nlquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:35 schreef LeNick het volgende:
[..]
Hoe / waar? Op ebay.nl?
Maar heb hem net officieel in de winkel gekocht, prachtig shirt! Is het wel waard, die ¤80..

Heb je jezelf ook 'aangeboden' op ebay?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:22 schreef mathske1 het volgende:
Geen Aliexpress fans hier? Heb er nu 3 besteld, en zijn alle 3 netjes op 2 weken tijd binnengekomen.. Wel in Belgie welteverstaan, misschien dat dat het enige positieve aspect is dat we er niet bijzijn op het EK! :-)
Anyways, mijn NL shirt is binnen via Aliexpress, ik supporter met jullie mee ;-)

Nee hoor, had eentje van Nederland, Belgie en Frankrijk gekocht. Het eerste voor mezelf, andere 2 voor mijn broerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:31 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Heb je jezelf ook 'aangeboden' op ebay?
Ik heb vandaag de officiële shirts van Barcelona thuis 11/12 en Bayern München thuis met bedrukking Schweinsteiger gekocht.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |